quote:
Muck! Flesquote:
Mogguh DIertjequote:
Hey sgatquote:
Hij mag sowieso pas met je trouwen als ie het eerst aan zn mamma gevraagd heeftquote:Op maandag 15 juni 2009 09:47 schreef Muck het volgende:
[..]
hmmm, okee. Das een beetje jong voor wat ik in gedachte had
zelfs als ik het ben?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij mag sowieso pas met je trouwen als ie het eerst aan zn mamma gevraagd heeft
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh DIertje
[..]
Hey sgat
[..]
Hij mag sowieso pas met je trouwen als ie het eerst aan zn mamma gevraagd heeft
Mja, het is al een oudje.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:05 schreef afro het volgende:
[ afbeelding ]
Wie vind de dolfijnen. hij stond op onzin forum maar is gewoon moeilijk te vinden die dingen.
niet alleen in ONZ, ik zie het ding op meerdere plekken opduiken op FOK!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:05 schreef afro het volgende:
[ afbeelding ]
Wie vind de dolfijnen. hij stond op onzin forum maar is gewoon moeilijk te vinden die dingen.
Dat noemt men ook wel hooikoortsquote:Op maandag 15 juni 2009 10:09 schreef Frutsel het volgende:
ik haat verkoudheid, koppijn, benauwdheid en dat al dagen lang
huisarts op vakantie, medicatie die niet aanslaat
he bahquote:Op maandag 15 juni 2009 10:09 schreef Frutsel het volgende:
ik haat verkoudheid, koppijn, benauwdheid en dat al dagen lang
huisarts op vakantie, medicatie die niet aanslaat
maf is dat he?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:11 schreef Pheno het volgende:
Lol, nu zie ik de coldplay vid op brand new
je verwacht het nietquote:
Druk. Heel druk.quote:
ik had het pas ook.... ik werd wakker met dit in mijn hoofd:quote:
Nja ik moet iig voor hem tekenenquote:
Laten we het niet hopenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je meent het? Dat heb ik al jaren, maar niet zoals nu![]()
Mexicaanse griep misschien
Hoop niet dat dat het isquote:Op maandag 15 juni 2009 10:12 schreef Muck het volgende:
[..]
he bah
mijn oude vadertje zit ook alweer 2 weken thuis met een voorhoofdsholteontsteking (3x woordwaarde) en het gaat eigenlijk alleen maar slechter in plaats van beter
zit wat inquote:
nah, dat hoop ik ook niet voor je!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoop niet dat dat het is![]()
Slapen gaat gewoon ruk, veel wakker...
Happen naar lucht kost ook veel energie![]()
beterschap voor je paps
Het tietenlied van Elize?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:15 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had het pas ook.... ik werd wakker met dit in mijn hoofd:
It's been seven hours and fifteen days
Since you took your love away
I go out every night and sleep all day
Since you took your love away
en geen idee waar het ook weer van was...
dus ik stap in de auto, zet de radio aan en je raadt nooit welk nummer er begint
och, bijna hetzelfdequote:
Dan moet ie nog even wat rennen om op tijd te zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
zelf post halen
Mn loopjongen zit in Dusseldorf
is ie de weg kwijt geraaktquote:Op maandag 15 juni 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
zelf post halen
Mn loopjongen zit in Dusseldorf
Ik heb vorig jaar één keer bewust naar de nummer 1 positie toegepost. Maar toen liepen MPG en ik elkaar op te jutten. Was toen best grappig, maar ik zal dat niet snel een tweede keer doen. Een keer is leuk, maar er een gewoonte van maken is gewoon zieligquote:Op maandag 15 juni 2009 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die dus. Ja, "het gevoel". Mijn god, hoe triest is dat tegenwoordig met die dagstats. Ik zal er vast in staan, maar om er uberhaupt naar te kijken of nog erger: trots op te zijn
En om dan zoveel mogelijk te gaan spammen om maar op die #1 te staan
daar moest ik vanmorgen in de trein best om lachenquote:
whehehequote:Op maandag 15 juni 2009 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
De afzender vond dit waarchijnlijk goedkoper dan een postzegel plakken.
Dat had ik na 315 posts op een dag dus ook. Dan heb je het wel even gehad, en wil je weer nuttigere dingen gaan doenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:28 schreef Pheno het volgende:
Oh indah hebben D.Rose eens geholpen om 1600 posts te maken, dus voor gespreksvoer zorgen. maar dat is 1x en dan wil je gewoonweg niet meer. Tenminste, je doet niets anders meer dan posten, en je bent gaar na zo'n dag. Ik had toen toch een rustige werkdag, maar dat kwam omdat het in duitsland een vrije dag was en hier niet. Dan krijg je geen e-mail, telefoontjes etc
na 315 alquote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ik na 315 posts op een dag dus ook. Dan heb je het wel even gehad, en wil je weer nuttigere dingen gaan doen.
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk ik dan even bij de post krijgen vandaag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SDSL-dropjes van XS4all
Jeeeejquote:Op maandag 15 juni 2009 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
EN
mijn collega is een Belgske, dus ik vreet ze allemaal lekker zelf opWant zij luist geen drop
Mogguhquote:
bij mij op het werk wordt vrij veel drop gegetenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
EN
mijn collega is een Belgske, dus ik vreet ze allemaal lekker zelf opWant zij luist geen drop
Met curryquote:
Graag gedaan en vraag het eens in de feedbackquote:Op maandag 15 juni 2009 11:12 schreef Nijns het volgende:
Morning!
Iedereen bedankt voor het invullen![]()
(ik kan mijn pm-box niet meer in)
Ik ben bang van topics openenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Graag gedaan en vraag het eens in de feedback
Je kunt het proberen met een e-mail naar forum@fok.nl.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:17 schreef Nijns het volgende:
Lief blauw in deze KSC, hoe kan ik regelen dat ik mijn pm-box weer in kan?
Je hebt een PM-ban gekregen.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:17 schreef Nijns het volgende:
Lief blauw in deze KSC, hoe kan ik regelen dat ik mijn pm-box weer in kan?
Iemand heeft dus lopen klagen...quote:Op maandag 15 juni 2009 11:29 schreef Nijns het volgende:
Ik heb dus een ban omdat ik jullie een mail heb gestuurd over die enquete
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:29 schreef Nijns het volgende:
Graag gedaan. Alleen krijg je niet echt een bedankt oid? Maar een vaag reclame-iets?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:12 schreef Nijns het volgende:
Morning!
Iedereen bedankt voor het invullen![]()
(ik kan mijn pm-box niet meer in)
Had je alleen de KSCers een PM gestuurd?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:29 schreef Nijns het volgende:
En dan vind ik dat dus echt triestquote:
Ja,dat doet die site automatisch omdat het een gratis site is.. Waar ik (als student en aankomend werkeloze) dus gretig gebruik van heb gemaakt..quote:Op maandag 15 juni 2009 11:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Graag gedaan. Alleen krijg je niet echt een bedankt oid? Maar een vaag reclame-iets?
Dankje, heb ik al gedaanquote:Op maandag 15 juni 2009 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt een PM-ban gekregen.
Ik kan die wel ongedaan maken, maar aangezien ik de ban niet heb gezet en ik de reden niet ken, doe ik dat niet.
Je kunt het beste even mailen naar forum@fok.nl
Ik had het nog wel aangekondigd, daar gaat mijn lieve-user-reputatiequote:Op maandag 15 juni 2009 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]die enquete was nou ook weer niet zo erg
Och, mijn PM´s worden gewoon doorgestuurd enzoquote:Op maandag 15 juni 2009 11:37 schreef Nijns het volgende:
Dankje, heb ik al gedaandan zal degene die geklaagd heeft ook wel boven water komen (niet dat dat wat uitmaakt..)
De klager is triestquote:[..]
Ik had het nog wel aangekondigd, daar gaat mijn lieve-user-reputatie
Ja, ik had echt alleen maar mensen uit de KSC gestuurd, door heel gewoon op de namen te klikken die ik tegenkwam in de KSC en dan vooral de namen die ik heel vaak hier zie (niet iemand die 1 of 2 keer is langsgeweest)quote:Op maandag 15 juni 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had je alleen de KSCers een PM gestuurd?
zo ja,
[..]
En dan vind ik dat dus echt triest
Nou echt.. Ik had van KSC-ers anders verwacht..quote:Op maandag 15 juni 2009 11:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, ik had echt alleen maar mensen uit de KSC gestuurd, door heel gewoon op de namen te klikken die ik tegenkwam in de KSC en dan vooral de namen die ik heel vaak hier zie (niet iemand die 1 of 2 keer is langsgeweest)ik voel me net een misdadiger..
Ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht. Als ik zo'n pm zou krijgen en er geen zin in zou hebben, zou ik hem gewoon deleten. Ik bedoel: ik stuur niet iedere dag zo'n pmquote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou echt.. Ik had van KSC-ers anders verwacht..
zit juist hier omdat hier juist niet van die typische fokkers zitten die meteen klagen als iets niet lukt ofzo
juist, precies mijn insteekquote:Op maandag 15 juni 2009 11:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht. Als ik zo'n pm zou krijgen en er geen zin in zou hebben, zou ik hem gewoon deleten. Ik bedoel: ik stuur niet iedere dag zo'n pm
Ik heb al een mail gestuurd.. Maar goed, beetje sneu is het natuurlijk wel..quote:Op maandag 15 juni 2009 11:47 schreef OA het volgende:
Leg het gewoon even uit aan de FA's.
Ik vermoed dat je ban niet direct ongedaan wordt gemaakt, maar het zal ook niet eeuwig duren...
Ik ook, vooral omdat mijn lief daar ook op mailtquote:Op maandag 15 juni 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
Ja idd..
Ik zou het echt kut vinden als mn PMbox daarom vast zit
dat bedoel ik dusquote:Op maandag 15 juni 2009 11:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ook, vooral omdat mijn lief daar ook op mailt
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal ik zo'n ketting met bal voor aan het been van gevangenen in je avatar Photoshoppen?.
Ik ben dan wel weer benieuwd wie het wasquote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou echt.. Ik had van KSC-ers anders verwacht..
zit juist hier omdat hier juist niet van die typische fokkers zitten die meteen klagen als iets niet lukt ofzo
Ik zie dit nu pas!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal ik zo'n ketting met bal voor aan het been van gevangenen in je avatar Photoshoppen?.
Ik ook maar ik kan het al bijna wel radenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel weer benieuwd wie het was
me 2quote:Op maandag 15 juni 2009 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel weer benieuwd wie het was
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ook maar ik kan het al bijna wel raden
Nou, je kan toch wel raden naar wie ik dat zo'n beetje heb gestuurd? Ik heb genoeg mensen zien reageren van: ingevuld oid. Dus ja, blijft er niet zo heeeel veel meer over.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dat lukt mij dan weer niet
Ben ik dan echt zo dom
Dus nu heb je ook geen aangepaste avatar meer nodig?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, je kan toch wel raden naar wie ik dat zo'n beetje heb gestuurd? Ik heb genoeg mensen zien reageren van: ingevuld oid. Dus ja, blijft er niet zo heeeel veel meer over.
LL, mijn pm-ban is er weer vanaf!ik zie je pm dat je hem 3 keer hebt ingevuld, wat ben je lief
![]()
nou dan wil ik wel als tegenprestatie je vermoeden via PM wetenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, je kan toch wel raden naar wie ik dat zo'n beetje heb gestuurd? Ik heb genoeg mensen zien reageren van: ingevuld oid. Dus ja, blijft er niet zo heeeel veel meer over.
LL, mijn pm-ban is er weer vanaf!ik zie je pm dat je hem 3 keer hebt ingevuld, wat ben je lief
![]()
moet er toch iemand geklaagd hebben of niet? ...quote:Op maandag 15 juni 2009 12:39 schreef remlof het volgende:
Even voor de duidelijkheid: enquetes zijn alleen toegestaan na toestemming van de FA's (mailen naar forum(at)fok.nl) en dan nog alleen op het forum, niet per PM.
Vandaar dat Nijns even die pm-ban te pakken had
Je hebt een pan af!quote:Op maandag 15 juni 2009 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik het vrijwillig hoor. Heb een tijdje FF geprobeerd, maar ik zie nou niet echt enorme voordelen t.o.v. IE.
Ja, maar het doet er niet toe wie, want want ze deed is gewoon niet toegestaan op FOK!.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet er toch iemand geklaagd hebben of niet? ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |