Ik heb al een mail gestuurd.. Maar goed, beetje sneu is het natuurlijk wel..quote:Op maandag 15 juni 2009 11:47 schreef OA het volgende:
Leg het gewoon even uit aan de FA's.
Ik vermoed dat je ban niet direct ongedaan wordt gemaakt, maar het zal ook niet eeuwig duren...
Ik ook, vooral omdat mijn lief daar ook op mailtquote:Op maandag 15 juni 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
Ja idd..
Ik zou het echt kut vinden als mn PMbox daarom vast zit
dat bedoel ik dusquote:Op maandag 15 juni 2009 11:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ook, vooral omdat mijn lief daar ook op mailt
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal ik zo'n ketting met bal voor aan het been van gevangenen in je avatar Photoshoppen?.
Ik ben dan wel weer benieuwd wie het wasquote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou echt.. Ik had van KSC-ers anders verwacht..
zit juist hier omdat hier juist niet van die typische fokkers zitten die meteen klagen als iets niet lukt ofzo
Ik zie dit nu pas!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal ik zo'n ketting met bal voor aan het been van gevangenen in je avatar Photoshoppen?.
Ik ook maar ik kan het al bijna wel radenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel weer benieuwd wie het was
me 2quote:Op maandag 15 juni 2009 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel weer benieuwd wie het was
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ook maar ik kan het al bijna wel raden
Nou, je kan toch wel raden naar wie ik dat zo'n beetje heb gestuurd? Ik heb genoeg mensen zien reageren van: ingevuld oid. Dus ja, blijft er niet zo heeeel veel meer over.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dat lukt mij dan weer niet
Ben ik dan echt zo dom
Dus nu heb je ook geen aangepaste avatar meer nodig?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, je kan toch wel raden naar wie ik dat zo'n beetje heb gestuurd? Ik heb genoeg mensen zien reageren van: ingevuld oid. Dus ja, blijft er niet zo heeeel veel meer over.
LL, mijn pm-ban is er weer vanaf!ik zie je pm dat je hem 3 keer hebt ingevuld, wat ben je lief
![]()
nou dan wil ik wel als tegenprestatie je vermoeden via PM wetenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, je kan toch wel raden naar wie ik dat zo'n beetje heb gestuurd? Ik heb genoeg mensen zien reageren van: ingevuld oid. Dus ja, blijft er niet zo heeeel veel meer over.
LL, mijn pm-ban is er weer vanaf!ik zie je pm dat je hem 3 keer hebt ingevuld, wat ben je lief
![]()
moet er toch iemand geklaagd hebben of niet? ...quote:Op maandag 15 juni 2009 12:39 schreef remlof het volgende:
Even voor de duidelijkheid: enquetes zijn alleen toegestaan na toestemming van de FA's (mailen naar forum(at)fok.nl) en dan nog alleen op het forum, niet per PM.
Vandaar dat Nijns even die pm-ban te pakken had
Je hebt een pan af!quote:Op maandag 15 juni 2009 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik het vrijwillig hoor. Heb een tijdje FF geprobeerd, maar ik zie nou niet echt enorme voordelen t.o.v. IE.
Ja, maar het doet er niet toe wie, want want ze deed is gewoon niet toegestaan op FOK!.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet er toch iemand geklaagd hebben of niet? ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |