Laat ik het anders zeggen: iets anders niet mogen gebruikenquote:
Begrijpelijk, maar normaal gesproken hoor je van dat er dagen zijn gezwoegd en uren nog achter de boeken gezeten om het tentamen maar goed te maken, vandaar eigenlijk mijn vraag..quote:Op maandag 15 juni 2009 09:29 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb al veel gestudeerd en ik zal wel moeten werken om het schoolgeld te betalen
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:33 schreef Sjowhan het volgende:
Dat dagcijfers-topic in FB.
Geniaal.
Zielig voor woorden inderdaad om maar in de dagcijfers te komen wmb
ik heb ook dagen gezwoegd en kan geen boek meer zienquote:Op maandag 15 juni 2009 09:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar normaal gesproken hoor je van dat er dagen zijn gezwoegd en uren nog achter de boeken gezeten om het tentamen maar goed te maken, vandaar eigenlijk mijn vraag..
Ik kan ook niets in FB vinden?quote:
Wel eentje waar kiko en ik onder andere wat lomp zijn geweest. Er zijn er twee door gebandquote:
Mensen die in de dagstats willenquote:
Bewaart ze haar drollen, ook wel klei genoemd?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
de "kleien" van LL is 3 jaar
Paar uurtjes per dag oid? Beetje afleiding kan altijd lekker zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 09:40 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ook dagen gezwoegd en kan geen boek meer zien
om de tentamens heen werk ik, en 's avond leer ik me weer een slag in de rondte voor de volgende tentamens.
Ja, die dus. Ja, "het gevoel". Mijn god, hoe triest is dat tegenwoordig met die dagstats. Ik zal er vast in staan, maar om er uberhaupt naar te kijken of nog erger: trots op te zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 09:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mensen die in de dagstats willen
Wel gesloten btw. Heb jij ook nog in gepost.
Moet nog wat inlezen.
hmmm, okee. Das een beetje jong voor wat ik in gedachte hadquote:
Volgens mij niet als CDS, maar wel als CD als ik het goed heb.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:46 schreef Pheno het volgende:
Ik ken deze clip helemaal niet? Is die wle in NL uitgekomen?
Ik heb al extra gewerkt zonder dat ik dat kan schrijven op een uurcode. En maandag is ook al mijn vrije dagquote:Op maandag 15 juni 2009 09:57 schreef afro het volgende:
Iedereen weer lui aan het niks doen?
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:47 schreef Muck het volgende:
[..]
hmmm, okee. Das een beetje jong voor wat ik in gedachte had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |