quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 023 Pheno
02. 018 goldfinger1963
03. 017 indahnesia.com
04. 016 DaMart
05. 016 Papierversnipperaar
06. 013 marcb1974
07. 011 Nijns
08. 007 Muck
09. 005 Dr_Flash
10. 004 MPG
11. 003 Sjowhan
12. 001 OA
13. 001 Het_hupt
14. 001 Californium
Reeks-statistieken!
quote:
Trustequote:
Trustequote:Op zondag 14 juni 2009 23:55 schreef DaMart het volgende:
Goed plan, ik duik ook mijn bed maar eens in. Ben weer uitgeschreven voor vandaag.
Toch wel lekker, zo'n dag waarop je een hoop dingen kunt wegwerken die je al wat langer in je hoofd had zitten.
Je wilt gewoon zelf ook niet slapen en gebruikt mij als excuusquote:Op zondag 14 juni 2009 23:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
slapen doe je maar als je dood bent ...
wron hoef je niet als excuus te gebruikenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Truste
[..]
Truste
[..]
Je wilt gewoon zelf ook niet slapen en gebruikt mij als excuus
Zoveel had ik er echt nietquote:Op zondag 14 juni 2009 23:42 schreef DaMart het volgende:
De eerder geposte KSC-cijfers van gisteren klopten niet helemaal, dit zijn de juiste:
[..]
Ik sta al gebukt hoorquote:
te laatquote:
ja hijs al wegquote:
his lossquote:
ik kan je wel helpen bij het postenquote:
blufquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door goldfinger1963 op 15-06-2009 02:57:57 ]Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap dit niet.....quote:Op maandag 15 juni 2009 00:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Fobo is al twee weken minder traag. Alleen fobo's met absurd veel verwijderde reacties zijn nog niet zo snel, maar dat is een kwestie van weken voor dat aangepakt is.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 14-06-2009
![]()
01. 017 DaMart
02. 009 Pheno
03. 007 Ladylike
04. 007 Dr_Flash
05. 006 _F.U.B.A.R_
06. 004 MPG
07. 003 marcb1974
08. 001 dndiek
Reeks-statistieken!
weg is niet echt zeg, maar onzichtbaar voor users. Voor sommige a's en fa's zijn ze nog wel zichtbaar.quote:Op maandag 15 juni 2009 07:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap dit niet.....
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:20 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 12 juni 2009
23. 114 Pheno
26. 109 Sjowhan
67. 064 Ladylike
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:52 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zaterdag 13 juni 2009
10. 112 Pheno
78. 034 Papierversnipperaar
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:33 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zondag 14 juni 2009
28. 18 DaMart
48. 13 Pheno
IE vindt het dus niet verstandig als ik ga werkenquote:Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website.
Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is niet verleend door een vertrouwde certificeringsinstantie.
Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is verleend aan een adres voor een andere website.
Problemen met beveiligingscertificaten kunnen duiden op een poging om u informatie te ontfutselen of om informatie die u naar de server verzendt, te onderscheppen.
U wordt aangeraden om deze webpagina te sluiten en niet naar deze webpagina te gaan.
Klik hier als u deze webpagina wilt sluiten.
Doorgaan naar deze website (niet aanbevolen).
Ik ook niet.. neem maar vrij vandaagquote:Op maandag 15 juni 2009 08:32 schreef DaMart het volgende:
Moet je adviezen van Internet Explorer over websites altijd opvolgen? Als ik naar de VPN van werk ga, krijg ik namelijk deze melding:
[..]
IE vindt het dus niet verstandig als ik ga werken.
doe maar ja, dan mag je een bak thee/glaasje appelsap/whatever komen halen in Didamquote:Op maandag 15 juni 2009 08:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook niet.. neem maar vrij vandaag
FF geeft hier soortgelijke meldingen hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 08:36 schreef Muck het volgende:
IE
Op mijn werk moet ik het ook gebruiken en dan loopt FOK! altijd te janken dat ik moet updaten
Oe, erg verleidelijk... maar ik heb vanochtend nog even een deadlinequote:Op maandag 15 juni 2009 08:38 schreef Muck het volgende:
[..]
doe maar ja, dan mag je een bak thee/glaasje appelsap/whatever komen halen in Didam
Goede ideeen FTWquote:Op maandag 15 juni 2009 08:38 schreef Muck het volgende:
[..]
doe maar ja, dan mag je een bak thee/glaasje appelsap/whatever komen halen in Didam
ik ook, voor FOK! nog welquote:Op maandag 15 juni 2009 08:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
FF geeft hier soortgelijke meldingen hoor.
[..]
Oe, erg verleidelijk... maar ik heb vanochtend nog even een deadline.
breng je ook voor mij mee?quote:Op maandag 15 juni 2009 08:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goede ideeen FTW
Net zoals deze: koffie halen
Heb je het nog niet gehoord dan? Alle FOK!-deadlines zijn een dag opgeschoven ivm de downtime dit weekendquote:
Tuurlijk!quote:
Flesjuhquote:Op maandag 15 juni 2009 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi
Hebben we er weer een beetje zin in deze week?
maar deze nietquote:Op maandag 15 juni 2009 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je het nog niet gehoord dan? Alle FOK!-deadlines zijn een dag opgeschoven ivm de downtime dit weekend.
hmm, verleidelijk!quote:Op maandag 15 juni 2009 08:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als ik je nu een dag uitstel verleen?
* LL geeft iedereen wat te drinkenquote:
Ik gebruik het vrijwillig hoor. Heb een tijdje FF geprobeerd, maar ik zie nou niet echt enorme voordelen t.o.v. IEquote:
ik heb mergpijpjesquote:Op maandag 15 juni 2009 08:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL geeft iedereen wat te drinken
Koekje mensen?
Oehhhhquote:
Niet? Ik gebruik voor 90% Firefox; 10% gaat nog via IE.quote:Op maandag 15 juni 2009 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik het vrijwillig hoor. Heb een tijdje FF geprobeerd, maar ik zie nou niet echt enorme voordelen t.o.v. IE.
Je hebt tentamens, maar gaat toch werken?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:03 schreef Muck het volgende:
Ik heb ook geen verlof. Sterker nog, ik heb deze en volgende week tentamens
Tussendoor wel lekker veel uren draaien op het werk
Nee, in IE heb je ook tabbladen tegenwoordig en FF doet er veel langer over om op te starten. En daarnaast heeft FF nog wat meer problemen met de VPN dan IE.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet? Ik gebruik voor 90% Firefox; 10% gaat nog via IE.
Denken dat FF beter isquote:
Dat het niet weg is snap ik, zie reactie van mij daar. Maar dan nog, hoe brak is de query?quote:Op maandag 15 juni 2009 08:02 schreef Muck het volgende:
[..]
weg is niet echt zeg, maar onzichtbaar voor users. Voor sommige a's en fa's zijn ze nog wel zichtbaar.
Op een of andere manier maakt dat de boel retetraag.
Althans, dat is wat ik begrepen heb.
FF vind ik inderdaad poeptraag opstarten. En dan heb ik maar 2 kleineplugins er aan hangen. Ik gebruik al tijden safari. Vorige week is nummertje 4 uit en die is takkesnel. Chrome ftl en zo. Maar goed, ik ben dan ook te lui om de nieuwe mac versies van FF en IE meer te proberen, de oude versies bevielen me beide niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, in IE heb je ook tabbladen tegenwoordig en FF doet er veel langer over om op te starten. En daarnaast heeft FF nog wat meer problemen met de VPN dan IE.
Minder bier drinken.quote:
ik heb al veel gestudeerd en ik zal wel moeten werken om het schoolgeld te betalenquote:Op maandag 15 juni 2009 09:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je hebt tentamens, maar gaat toch werken?
Gaat dat wel samen dan? Er moet toch ook nog "veel" gestudeerd worden ter voorbereiding op het tentamen?
dat weet ik niet gevogelte, ik weet er heulemaal niks vanafquote:Op maandag 15 juni 2009 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat het niet weg is snap ik, zie reactie van mij daar. Maar dan nog, hoe brak is de query?
Laat ik het anders zeggen: iets anders niet mogen gebruikenquote:
Begrijpelijk, maar normaal gesproken hoor je van dat er dagen zijn gezwoegd en uren nog achter de boeken gezeten om het tentamen maar goed te maken, vandaar eigenlijk mijn vraag..quote:Op maandag 15 juni 2009 09:29 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb al veel gestudeerd en ik zal wel moeten werken om het schoolgeld te betalen
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:33 schreef Sjowhan het volgende:
Dat dagcijfers-topic in FB.
Geniaal.
Zielig voor woorden inderdaad om maar in de dagcijfers te komen wmb
ik heb ook dagen gezwoegd en kan geen boek meer zienquote:Op maandag 15 juni 2009 09:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar normaal gesproken hoor je van dat er dagen zijn gezwoegd en uren nog achter de boeken gezeten om het tentamen maar goed te maken, vandaar eigenlijk mijn vraag..
Ik kan ook niets in FB vinden?quote:
Wel eentje waar kiko en ik onder andere wat lomp zijn geweest. Er zijn er twee door gebandquote:
Mensen die in de dagstats willenquote:
Bewaart ze haar drollen, ook wel klei genoemd?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
de "kleien" van LL is 3 jaar
Paar uurtjes per dag oid? Beetje afleiding kan altijd lekker zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 09:40 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ook dagen gezwoegd en kan geen boek meer zien
om de tentamens heen werk ik, en 's avond leer ik me weer een slag in de rondte voor de volgende tentamens.
Ja, die dus. Ja, "het gevoel". Mijn god, hoe triest is dat tegenwoordig met die dagstats. Ik zal er vast in staan, maar om er uberhaupt naar te kijken of nog erger: trots op te zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 09:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mensen die in de dagstats willen
Wel gesloten btw. Heb jij ook nog in gepost.
Moet nog wat inlezen.
hmmm, okee. Das een beetje jong voor wat ik in gedachte hadquote:
Volgens mij niet als CDS, maar wel als CD als ik het goed heb.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:46 schreef Pheno het volgende:
Ik ken deze clip helemaal niet? Is die wle in NL uitgekomen?
Ik heb al extra gewerkt zonder dat ik dat kan schrijven op een uurcode. En maandag is ook al mijn vrije dagquote:Op maandag 15 juni 2009 09:57 schreef afro het volgende:
Iedereen weer lui aan het niks doen?
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:47 schreef Muck het volgende:
[..]
hmmm, okee. Das een beetje jong voor wat ik in gedachte had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |