weg is niet echt zeg, maar onzichtbaar voor users. Voor sommige a's en fa's zijn ze nog wel zichtbaar.quote:Op maandag 15 juni 2009 07:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap dit niet.....
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:20 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 12 juni 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
23. 114 Pheno
26. 109 Sjowhan
67. 064 Ladylike
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:52 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zaterdag 13 juni 2009
10. 112 Pheno
78. 034 Papierversnipperaar
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:33 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zondag 14 juni 2009
28. 18 DaMart
48. 13 Pheno
IE vindt het dus niet verstandig als ik ga werkenquote:Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website.
Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is niet verleend door een vertrouwde certificeringsinstantie.
Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is verleend aan een adres voor een andere website.
Problemen met beveiligingscertificaten kunnen duiden op een poging om u informatie te ontfutselen of om informatie die u naar de server verzendt, te onderscheppen.
U wordt aangeraden om deze webpagina te sluiten en niet naar deze webpagina te gaan.
Klik hier als u deze webpagina wilt sluiten.
Doorgaan naar deze website (niet aanbevolen).
Ik ook niet.. neem maar vrij vandaagquote:Op maandag 15 juni 2009 08:32 schreef DaMart het volgende:
Moet je adviezen van Internet Explorer over websites altijd opvolgen? Als ik naar de VPN van werk ga, krijg ik namelijk deze melding:
[..]
IE vindt het dus niet verstandig als ik ga werken.
doe maar ja, dan mag je een bak thee/glaasje appelsap/whatever komen halen in Didamquote:Op maandag 15 juni 2009 08:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook niet.. neem maar vrij vandaag
FF geeft hier soortgelijke meldingen hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 08:36 schreef Muck het volgende:
IE
Op mijn werk moet ik het ook gebruiken en dan loopt FOK! altijd te janken dat ik moet updaten
Oe, erg verleidelijk... maar ik heb vanochtend nog even een deadlinequote:Op maandag 15 juni 2009 08:38 schreef Muck het volgende:
[..]
doe maar ja, dan mag je een bak thee/glaasje appelsap/whatever komen halen in Didam
Goede ideeen FTWquote:Op maandag 15 juni 2009 08:38 schreef Muck het volgende:
[..]
doe maar ja, dan mag je een bak thee/glaasje appelsap/whatever komen halen in Didam
ik ook, voor FOK! nog welquote:Op maandag 15 juni 2009 08:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
FF geeft hier soortgelijke meldingen hoor.
[..]
Oe, erg verleidelijk... maar ik heb vanochtend nog even een deadline.
breng je ook voor mij mee?quote:Op maandag 15 juni 2009 08:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goede ideeen FTW
Net zoals deze: koffie halen
Heb je het nog niet gehoord dan? Alle FOK!-deadlines zijn een dag opgeschoven ivm de downtime dit weekendquote:
Tuurlijk!quote:
Flesjuhquote:Op maandag 15 juni 2009 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi
Hebben we er weer een beetje zin in deze week?
maar deze nietquote:Op maandag 15 juni 2009 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je het nog niet gehoord dan? Alle FOK!-deadlines zijn een dag opgeschoven ivm de downtime dit weekend.
hmm, verleidelijk!quote:Op maandag 15 juni 2009 08:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als ik je nu een dag uitstel verleen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |