Het tietenlied van Elize?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:15 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had het pas ook.... ik werd wakker met dit in mijn hoofd:
It's been seven hours and fifteen days
Since you took your love away
I go out every night and sleep all day
Since you took your love away
en geen idee waar het ook weer van was...
dus ik stap in de auto, zet de radio aan en je raadt nooit welk nummer er begint
och, bijna hetzelfdequote:
Dan moet ie nog even wat rennen om op tijd te zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
zelf post halen
Mn loopjongen zit in Dusseldorf
is ie de weg kwijt geraaktquote:Op maandag 15 juni 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
zelf post halen
Mn loopjongen zit in Dusseldorf
Ik heb vorig jaar één keer bewust naar de nummer 1 positie toegepost. Maar toen liepen MPG en ik elkaar op te jutten. Was toen best grappig, maar ik zal dat niet snel een tweede keer doen. Een keer is leuk, maar er een gewoonte van maken is gewoon zieligquote:Op maandag 15 juni 2009 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die dus. Ja, "het gevoel". Mijn god, hoe triest is dat tegenwoordig met die dagstats. Ik zal er vast in staan, maar om er uberhaupt naar te kijken of nog erger: trots op te zijn
En om dan zoveel mogelijk te gaan spammen om maar op die #1 te staan
daar moest ik vanmorgen in de trein best om lachenquote:
whehehequote:Op maandag 15 juni 2009 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
De afzender vond dit waarchijnlijk goedkoper dan een postzegel plakken.
Dat had ik na 315 posts op een dag dus ook. Dan heb je het wel even gehad, en wil je weer nuttigere dingen gaan doenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:28 schreef Pheno het volgende:
Oh indah hebben D.Rose eens geholpen om 1600 posts te maken, dus voor gespreksvoer zorgen. maar dat is 1x en dan wil je gewoonweg niet meer. Tenminste, je doet niets anders meer dan posten, en je bent gaar na zo'n dag. Ik had toen toch een rustige werkdag, maar dat kwam omdat het in duitsland een vrije dag was en hier niet. Dan krijg je geen e-mail, telefoontjes etc
na 315 alquote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ik na 315 posts op een dag dus ook. Dan heb je het wel even gehad, en wil je weer nuttigere dingen gaan doen.
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk ik dan even bij de post krijgen vandaag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SDSL-dropjes van XS4all
Jeeeejquote:Op maandag 15 juni 2009 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
EN
mijn collega is een Belgske, dus ik vreet ze allemaal lekker zelf opWant zij luist geen drop
Mogguhquote:
bij mij op het werk wordt vrij veel drop gegetenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
EN
mijn collega is een Belgske, dus ik vreet ze allemaal lekker zelf opWant zij luist geen drop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |