Indiase dooie rat?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:29 schreef Muck het volgende:
heeft iemand nog een geweldig idee voor een toetje voor morgen?
Ik ga indiaas koken en weet niets voor het dessert
Spamz0r!quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gecaramelliseerde Indiër..
Kan wel even zoeken voor je als je wil?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:29 schreef Muck het volgende:
heeft iemand nog een geweldig idee voor een toetje voor morgen?
Ik ga indiaas koken en weet niets voor het dessert
Smakelijkquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Tijd om een hapje te gaan eten in het winkelcentrum.
Wat!quote:
Ik had een gratis online enquete gemaakt en was overtuigd dat ik de resultaten tot 14 dagen in kon zien, maar het was dus 10. Nu moet ik verdomme betalenquote:
Rond 18:00, geloof ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:40 schreef Nijns het volgende:
Vanaf hoelaat gaat FOK! down?
Anders wil ik graag toestemming om hier de link naar mijn (nieuwe) enquete te posten zodat jullie me please please please kunnen helpen aan fictieve antwoorden (ookal is het niet jullie vakgebied) om aan mijn minimum aantal te komen..
Maar mag ik wel de lieve KSC-ers een pm sturen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rond 18:00, geloof ik.
En als je toestemming wilt voor een enquête, kun je het beste even een bericht sturen naar forum@fok.nl.
van mij wel hoor nijnsquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar mag ik wel de lieve KSC-ers een pm sturen?ik hoef het alleen aan jullie te vragen.. niet aan heel fok!
Dus als je KSC'ers niet lief vindt, krijgen ze geen PM?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar mag ik wel de lieve KSC-ers een pm sturen?ik hoef het alleen aan jullie te vragen.. niet aan heel fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |