quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het zo vervelend om met Ll te werken, dat deer aan te pas moet komen?
ik probeer het geheim te houdenquote:
Dat lukt natuurlijk niet als je meteen de waarheid vertelt als ik je smiley interpreteer zoals je wilt dat we dat doen hequote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik probeer het geheim te houden
Foei!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:38 schreef Nijns het volgende:
Lieve KSC-ers, ik heb jullie gespamt: alvast sorry daarvoor!![]()
Hoe durf jequote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:38 schreef Nijns het volgende:
Lieve KSC-ers, ik heb jullie gespamt: alvast sorry daarvoor!![]()
Ik heb jullie weer opgevoedquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
Dit topic staat ook al in de wiki nu!
Ik dacht dat jij als mede-scriptie-schrijver mij wel kon begrijpenquote:
Je hebt dan ook al lang antwoordquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij als mede-scriptie-schrijver mij wel kon begrijpen
Ja, over een half uur schijnt. Ik heb je survey al gedaan, als je er wat aan hebtquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:53 schreef Nijns het volgende:
FOK! gaat zo toch down?
Ik mis jullie nu al
5 kilo, echt gezond kan ik het niet eer noemen, je maag is zo groot als een vuist, en dan dat gevaarte erin proppenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)hamburger-zijn.dhtml
Die 800g zou ik dan nog wel willen proberen. 5kg is me wat teveel zeg maarquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
5 kilo, echt gezond kan ik het niet eer noemen, je maag is zo groot als een vuist, en dan dat gevaarte erin proppen
tvppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppquote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:19 schreef Pheno het volgende:
Nou, nog 10 minuten, als je nog iets te zeggen hebt, zeg het nu!
Jawel, al een tijdje hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
fok nog niet down?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 017 goldfinger1963
02. 017 indahnesia.com
03. 016 DaMart
04. 016 Papierversnipperaar
05. 015 Pheno
06. 011 Nijns
07. 008 marcb1974
08. 007 Muck
09. 003 Sjowhan
10. 003 MPG
11. 001 OA
12. 001 Het_hupt
Reeks-statistieken!
postenquote:
gewerkt, geslapen, gegeten, gechat, geF5'tquote:Op zondag 14 juni 2009 22:50 schreef DaMart het volgende:
En hoe hebben wij ons vandaag vermaakt zonder FOK!?
Me and my big mouthquote:
Niet natuurlijkquote:Op zondag 14 juni 2009 22:50 schreef DaMart het volgende:
En hoe hebben wij ons vandaag vermaakt zonder FOK!?
Ik heb al het modelspoormaterieel geïnventariseerd vandaag, handig als ik er een website over ga maken. En wat geschreven, een was gedraaid, op de IRC gekeken, in de schaduw-KSC gepost en mensen lastiggevallen op MSN.quote:Op zondag 14 juni 2009 22:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewerkt, geslapen, gegeten, gechat, geF5't
nja dat F5 lieg ik maar af en toe gekeken
Don't tempt me...quote:
En het belangrijkste is nog wel dat ik als het goed is mijn computer stil heb gekregen vandaag. Had een oude afgeschreven werkcomputer meegenomen een tijdje geleden. Die was eigenlijk voor andere doeleinden bestemd, maar ik heb er de kastventilator uitgehaald en in mijn pc gehangen, en hij is nu stil. En ik heb meteen maar mijn pc 512 MB extra geheugen gegeven.quote:Op zondag 14 juni 2009 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al het modelspoormaterieel geïnventariseerd vandaag, handig als ik er een website over ga maken. En wat geschreven, een was gedraaid, op de IRC gekeken, in de schaduw-KSC gepost en mensen lastiggevallen op MSN.
En heel veel op F5 gedrukt.
Wie zet er nu een ban opquote:Op zondag 14 juni 2009 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie post dan ook een link naar een paardenforum.
Ik heb niet meegrekegen waarom die link verboden was, maar er zal ongetwijfeld door een aantal kneuzen ongein zijn uitgehaald daarquote:
Vast, maar geef dan een tijdelijke ban, ik sta geloof ik in de perm nuquote:Op zondag 14 juni 2009 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb niet meegrekegen waarom die link verboden was, maar er zal ongetwijfeld door een aantal kneuzen ongein zijn uitgehaald daar.
De database moest wat fouten repareren, geloof ik. Er is op de IRC een technische term genoemd, maar die weet ik niet meerquote:Op zondag 14 juni 2009 23:02 schreef Pheno het volgende:
Maar wat was er weer loos? Ipv tot aan de middag moest het tot laat in de avond duren, wat zijn ze nu weer vergeten mee te nemen in de planning?
Consistency?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
De database moest wat foutenr epareren, geloof ik. Er is op de IRC een technische term genoemd, maar die weet ik niet meer.
Wat IK nou zo jammer vind is dat we al meer dan vijf jaar tegen dit soort permanent terugkerend gefaal aan zitten te kijken godverdommequote:
Tja, vrijwilligers hequote:Op zondag 14 juni 2009 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat IK nou zo jammer vind is dat we al meer dan vijf jaar tegen dit soort permanent terugkerend gefaal aan zitten te kijken godverdommeEn voor de driehonderdzoveelmiljardste keer wordt dan beloofd dat dit echt Echt ECHT de allerlaatste update is en dat de problemen daarna echt Echt ECHT voorgoed verholpen zullen zijn. Dat ze nog denken dat IEMAND het gelooft
![]()
![]()
Ik zag het jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |