Nou ja, ik ben een realist op dat moment. Ik heb liever dat er een goed einde aan komt dan dat ze van ellende maar zit te verpieteren in een stoel. Zo denkt ze zelf ook, dus ik denk dat ze vrij precies kan bepalen wanneer het genoeg voor haar is, zodat ze op een ochtend gewoon niet meer opstaat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet misplaatstEn dan hopen dat ze er natuurlijk nog gewoon is als je weer terug komt
Ja hoor, massa'squote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef DaMart het volgende:
Mis je nog borden uit Oostenrijk of Zwitserland?
In september ga ik (met de auto weliswaar) naar Oostenrijk. In juli mogelijk met de trein naar Zwitserland...quote:
Knal er eens een paar voor de lolquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
In september ga ik (met de auto weliswaar) naar Oostenrijk. In juli mogelijk met de trein naar Zwitserland...
Taaie mensen dus, ondanks de gebreken maar dat is vrij normaal op die leeftijd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn grootmoeders zijn samen 176. De ene is helder en stekeblind (89) en de ander een beetje van t padje en rolstoelgekluisterd (87)
Dat had ik ook niet van zo'n postgeilerd als jij verwacht. Bij deze in wiki aangepast.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb de OP niet aangepast in Wiki, en ga dat ook niet doen.
Ja, en het boeiende is dat ze misschien nog weleens heel ver kunnen komenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef indahnesia.com het volgende:
Taaie mensen dus, ondanks de gebreken maar dat is vrij normaal op die leeftijd.
Mijn oma is bijna 77 en is net terug van 4 maanden Ruslandquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn grootmoeders zijn samen 176. De ene is helder en stekeblind (89) en de ander een beetje van t padje en rolstoelgekluisterd (87)
Mijn dankquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet van zo'n postgeilerd als jij verwacht. Bij deze in wiki aangepast.
haha, ja als ze zo denken dan blijven ze nog wel leven. Ben er inmiddels wel achter gekomen dat mensen voor een groot deel zelf bepalen wanneer ze gaan..quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en het boeiende is dat ze misschien nog weleens heel ver kunnen komenDie van 87 is als de dood zo bang om dood te gaan, dus die zal het tot het uiterste rekken. Die van 89 is helemaal into De Heer, en is nergens bang voor, want ze heeft een Hemelse Vader die voor haar zorgt
Ik heb daar niks mee op zich, maar zo'n instelling heb ik wel bewondering voor
Zal je net zien dat die ook gewoon 110 gaat worden
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn oma is bijna 77 en is net terug van 4 maanden Rusland
@Indah: verpieteren in een stoel is niks neeMaar als ik relatief gezond blijf zou ik (denk ik) toch graag heerlijk oud worden
Ik bewaar 'm!quote:
Ja sinds opa met pensioen is hebben ze besloten de wereld over te gaan ofzoquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]4 maanden Rusland? Mijn grootouders gingen altijd met de auto naar Denemarken (woont een oom), maar sinds opa is overleden is dat er niet meer bij dus.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha, ja als ze zo denken dan blijven ze nog wel leven. Ben er inmiddels wel achter gekomen dat mensen voor een groot deel zelf bepalen wanneer ze gaan..
ja, ik vind dat toch wel prachtig eigenlijk. Hoop echt dat ik dat later ook kan doen, gewoon afscheid nemen en dan gaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat sowiesode opa van mijn ex was het zo spuugzat (die werd stekenblind, stokdoof en miste zijn vrouw zo verschrikkelijk) die heeft op een dag iedereen bij elkaar geroepen "jongens, we gaan zaterdag uit eten met zijn alle voor het laatst en dan ga ik er vandoor". Een week na het etentje is hij overleden. Zo bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |