Die doen het niet slecht in de Giro!quote:
nog 5 minuutjes, dan mag ik ook wegquote:
Nee, wij neuken wel.quote:
Laat ze met Desmond praten, die weet hoe het moet!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad een aantal maagden in de SC.
ja, ik zit hier op de bus te wachtenquote:
Maagden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad een aantal maagden in de SC.
Goed gelezen!quote:
Dat komt waarschijnlijk door het voetbalquote:
Zou kunnen, al is er meestal niks op tv natuurlijk. Ik heb March of the Penguins maar weer eens aan gezetquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk door het voetbal
Ah, die heb ik hier ook in de kast liggenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Zou kunnen, al is er meestal niks op tv natuurlijk. Ik heb March of the Penguins maar weer eens aan gezet
Dalek CL finale kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk door het voetbal
Ik ben al druk bezig het gemiddelde omhoog te "krikken"quote:
Ik nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al druk bezig het gemiddelde omhoog te "krikken"
neuh niet echtquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, die heb ik hier ook in de kast liggen
Al zal niemand dat verbazen
Ik ben er nog voor naar het filmhuis hier in nijmegen geweestquote:
March of the penguins heb ik niet op het grote scherm gezien, maar bij Lost in Translation gebeurde in Groningen inderdaad precies hetzelfdequote:Op woensdag 27 mei 2009 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er nog voor naar het filmhuis hier in nijmegen geweest
Zo ook Lost in Translation, echt een goede film. En dan van die mensen die midden in de film weglopen omdat ze de clou niet vatten
Ik heb de film nog eens gekeken nadat we naar japan gingen de eerste keer. Om daarna pure herkenning qua gevoel te zien. De oversteek in Shibuya is in het echt ook zo overweldigend om daar voor het eerst te staan. Dat is ook het enige wat je kan doen: je overdonderd voelen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:56 schreef Fha het volgende:
[..]
March of the penguins heb ik niet op het grote scherm gezien, maar bij Lost in Translation gebeurde in Groningen inderdaad precies hetzelfde
Wahah dat lijkt me een heel goed planquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:02 schreef Pheno het volgende:
Nu nog eens een reisje naar de zuidpool boeken om te kijken of het er echt zo tof is
Je zal zonder mij moeten maatquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:02 schreef Pheno het volgende:
Nu nog eens een reisje naar de zuidpool boeken om te kijken of het er echt zo tof is
Ze hebben een Poolstation!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zal zonder mij moeten maatWaar geen station is hoef ik niet te wezen
Een uniek bordje!quote:
met 82 is het niet geheel misplaatst neequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Mijn laatste oma wordt vergeetachtig. Nou ja, op 82 jarige leeftijd kan dat wel eens gebeuren.
Ze zei zelf al dat ik maar langs moest komen voor ik weer vertrek naar Indonesie "omdat het wellicht de laatste keer is". Beetje luguber, maar wellicht correct. Ben inmiddels al langs geweest en ga voor vertrek zaterdag ook nog wel even langs natuurlijk.quote:
Lijkt me ook niet misplaatstquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze zei zelf al dat ik maar langs moest komen voor ik weer vertrek naar Indonesie "omdat het wellicht de laatste keer is". Beetje luguber, maar wellicht correct. Ben inmiddels al langs geweest en ga voor vertrek zaterdag ook nog wel even langs natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |