Dat was het ook, maar het was niet echt geplanned.. had nog niet getukt smiddags in Nederland.quote:
Welke? (naam?)quote:
Waarom, dat is toch het hele idee?quote:
Vriendlief krijgt al een hartaanval als er iemand naar mij kijkt, laat staan aan me zitquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is een parenclub, dus dan neem je vriendlief toch gewoon mee?
Jij bent daar ook?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm... er schiet me ineens een naam te binnen... die kwam niet als koppel...
Vakantie of..?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:29 schreef dndiek het volgende:
Middag
Bijna naar Belfast
over een paar dagen dus
Ja, vanwege een feestje in een rugbyclub van iemand die 50 wordtquote:
Leukquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja, vanwege een feestje in een rugbyclub van iemand die 50 wordt
ik zal je een pm sturen met de linkquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Welke? (naam?)
[..]
Waarom, dat is toch het hele idee?
[..]
Vriendlief krijgt al een hartaanval als er iemand naar mij kijkt, laat staan aan me zitMaar sinds ik hem heb, ben ik wel heel monogaam geworden. Eerst wilde ik heel graag naar een parenclub, nu ben ik er gewoon alleen heel nieuwsgierig, gaan zou ik niet meer.
[..]
Jij bent daar ook?
Weekendje, wilde wel langer, maar dat kon helaas nietquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Weekendje, wilde wel langer, maar dat kon helaas niet
Studie en zoquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ach, weekendje is toch ook lekker?
Dan krijgt ie vast vaak een hartaanval, want er zullen vast mannen naar je kijken. Dan ben je gauw weer single en kan je alsnog gaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef Nijns het volgende:
Vriendlief krijgt al een hartaanval als er iemand naar mij kijkt, laat staan aan me zitMaar sinds ik hem heb, ben ik wel heel monogaam geworden. Eerst wilde ik heel graag naar een parenclub, nu ben ik er gewoon alleen heel nieuwsgierig, gaan zou ik niet meer.
[..]
Neuh....tho Lady would like me therequote:Jij bent daar ook?
Hij deelt dus mijn standpunt dat een vriendin niet gedeeld dient te worden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef Nijns het volgende:
Waar baseer jij dat op?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan krijgt ie vast vaak een hartaanval, want er zullen vast mannen naar je kijken. Dan ben je gauw weer single en kan je alsnog gaan![]()
![]()
[..]
Neuh....tho Lady would like me there
Toen jij daarstraks begon over dat je toch wel exclusiviteit wilde toen dacht ik serieus even dat mijn lief een kloon had die mod was.. (dat zijn namelijk exact zijn woorden)quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij deelt dus mijn standpunt dat een vriendin niet gedeeld dient te worden?.
Zo'n vriendin had ik ook. Had. Heb nu een leuke die me wel toe staat naar andere vrouwen te kijken of bekeken te worden. Kom trouwens niet in de parenclub of zo, dat trekt mij ook niet. Nachtclubs echter wel, want dat is wel leuk voor ons.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef Nijns het volgende:
Anders steun ik je wel hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij deelt dus mijn standpunt dat een vriendin niet gedeeld dient te worden?.
quote:
Ik zag jouw Lief! dinges in een etalage hangen vandaagquote:
Nu heb je me doorquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Toen jij daarstraks begon over dat je toch wel exclusiviteit wilde toen dacht ik serieus even dat mijn lief een kloon had die mod was.. (dat zijn namelijk exact zijn woorden)
Schat, ben jij het..?
Nou, hij heeft er zelf meer last van dan ik. Mijn eeuh...voorgevel is zeg maar een nogal aanwezig aspect aan mijn lichaam en dat trekt veel bekijks dus hij wordt een beetje verdeeld tussen trots en irritatiequote:Op woensdag 27 mei 2009 16:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo'n vriendin had ik ook. Had. Heb nu een leuke die me wel toe staat naar andere vrouwen te kijken of bekeken te worden. Kom trouwens niet in de parenclub of zo, dat trekt mij ook niet. Nachtclubs echter wel, want dat is wel leuk voor ons.
Kan kloppen, is namelijk een merk (hopelijk gaan ze niet om geld vragenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:51 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik zag jouw Lief! dinges in een etalage hangen vandaag
Wehehe ja hing in een baby kleding winkelquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:54 schreef Nijns het volgende:
Kan kloppen, is namelijk een merk (hopelijk gaan ze niet om geld vragen) maar leuk dat je aan me dacht!
Okay, kan bepaalde aspecten wel begrijpen ja. Die van mij heeft juist een bijpassend setje borsten (quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, hij heeft er zelf meer last van dan ik. Mijn eeuh...voorgevel is zeg maar een nogal aanwezig aspect aan mijn lichaam en dat trekt veel bekijks dus hij wordt een beetje verdeeld tussen trots en irritatieAch, liever dit dan dat het hem niets kan schelen, toch?
[..]
Eh?quote:
Als ik single was, ging ik nog niet, want dan had ik allang kunnen gaan. Heb die behoefte niet zoquote:Haha. Ik weet niet of ik (wanneer ik single was) dat zou willen, als het puur om seks gaat, wil het oog toch wat en ik weet heul niet hoe jij er uit ziet
Te laat he chef. Te laat.quote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Dat zeg ikquote:
Ik wil ook!!!quote:
Kom maar naar Eindhovuh.quote:
Ding staat buiten, wij binnen, gok ik zoquote:
Dan kan het wel goed ja. Ik kom zo wel ff langs danquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ding staat buiten, wij binnen, gok ik zo.
Ooit op een dag vast welquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom maar naar Eindhovuh.
Op het TU/e terrein, derde hoge gebouw vanaf het station.
Haha! En opeens had je het?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe ja hing in een baby kleding winkelIk heb echt lang lopen denken waarom het me nou zo bekend voor kwam
Iedereen gaat er anders mee omquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Okay, kan bepaalde aspecten wel begrijpen ja. Die van mij heeft juist een bijpassend setje borsten () maar trekt toch wel wat bekijks omdat ze zo licht van huidskleur is (
).. dus ja.... maar het is geen irritatie bij mij.. Trots wel ja.. en dat kan geen kwaad
Eeen hartaanval was lichtelijk overdrevenquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eh?![]()
Gewoon... elke vrouw wordt wel eens bekeken door mannen, de vraag is: hoe vaak heeft ze het zelf door. Vaak ziet de mannelijke partner dat eerder dan de vrouw zelf (of hij ziet meer dan dat er is)
En jij zegt dat hij al een hartaanval krijgt als iemand naar je kijkt... dus..![]()
![]()
[..]
Als ik single was, ging ik nog niet, want dan had ik allang kunnen gaan. Heb die behoefte niet zo![]()
Ik snap je post verder niet zo goedMaar jij misschien mijn vorige ook niet, want ik snap niet wat het er nu mee te maken heeft hoe ik eruit zie
![]()
![]()
Is het daar wel lekker weer dan?quote:
Ja dat is zeker zo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:29 schreef Nijns het volgende:
Iedereen gaat er anders mee omen overal valt wel weer wat voor te zeggen, toch?
quote:
Die doen het niet slecht in de Giro!quote:
nog 5 minuutjes, dan mag ik ook wegquote:
Nee, wij neuken wel.quote:
Laat ze met Desmond praten, die weet hoe het moet!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad een aantal maagden in de SC.
ja, ik zit hier op de bus te wachtenquote:
Maagden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad een aantal maagden in de SC.
Goed gelezen!quote:
Dat komt waarschijnlijk door het voetbalquote:
Zou kunnen, al is er meestal niks op tv natuurlijk. Ik heb March of the Penguins maar weer eens aan gezetquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk door het voetbal
Ah, die heb ik hier ook in de kast liggenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Zou kunnen, al is er meestal niks op tv natuurlijk. Ik heb March of the Penguins maar weer eens aan gezet
Dalek CL finale kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk door het voetbal
Ik ben al druk bezig het gemiddelde omhoog te "krikken"quote:
Ik nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al druk bezig het gemiddelde omhoog te "krikken"
neuh niet echtquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, die heb ik hier ook in de kast liggen
Al zal niemand dat verbazen
Ik ben er nog voor naar het filmhuis hier in nijmegen geweestquote:
March of the penguins heb ik niet op het grote scherm gezien, maar bij Lost in Translation gebeurde in Groningen inderdaad precies hetzelfdequote:Op woensdag 27 mei 2009 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er nog voor naar het filmhuis hier in nijmegen geweest
Zo ook Lost in Translation, echt een goede film. En dan van die mensen die midden in de film weglopen omdat ze de clou niet vatten
Ik heb de film nog eens gekeken nadat we naar japan gingen de eerste keer. Om daarna pure herkenning qua gevoel te zien. De oversteek in Shibuya is in het echt ook zo overweldigend om daar voor het eerst te staan. Dat is ook het enige wat je kan doen: je overdonderd voelen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:56 schreef Fha het volgende:
[..]
March of the penguins heb ik niet op het grote scherm gezien, maar bij Lost in Translation gebeurde in Groningen inderdaad precies hetzelfde
Wahah dat lijkt me een heel goed planquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:02 schreef Pheno het volgende:
Nu nog eens een reisje naar de zuidpool boeken om te kijken of het er echt zo tof is
Je zal zonder mij moeten maatquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:02 schreef Pheno het volgende:
Nu nog eens een reisje naar de zuidpool boeken om te kijken of het er echt zo tof is
Ze hebben een Poolstation!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zal zonder mij moeten maatWaar geen station is hoef ik niet te wezen
Een uniek bordje!quote:
met 82 is het niet geheel misplaatst neequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Mijn laatste oma wordt vergeetachtig. Nou ja, op 82 jarige leeftijd kan dat wel eens gebeuren.
Ze zei zelf al dat ik maar langs moest komen voor ik weer vertrek naar Indonesie "omdat het wellicht de laatste keer is". Beetje luguber, maar wellicht correct. Ben inmiddels al langs geweest en ga voor vertrek zaterdag ook nog wel even langs natuurlijk.quote:
Lijkt me ook niet misplaatstquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze zei zelf al dat ik maar langs moest komen voor ik weer vertrek naar Indonesie "omdat het wellicht de laatste keer is". Beetje luguber, maar wellicht correct. Ben inmiddels al langs geweest en ga voor vertrek zaterdag ook nog wel even langs natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |