Nou, hij heeft er zelf meer last van dan ik. Mijn eeuh...voorgevel is zeg maar een nogal aanwezig aspect aan mijn lichaam en dat trekt veel bekijks dus hij wordt een beetje verdeeld tussen trots en irritatiequote:Op woensdag 27 mei 2009 16:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo'n vriendin had ik ook. Had. Heb nu een leuke die me wel toe staat naar andere vrouwen te kijken of bekeken te worden. Kom trouwens niet in de parenclub of zo, dat trekt mij ook niet. Nachtclubs echter wel, want dat is wel leuk voor ons.
Kan kloppen, is namelijk een merk (hopelijk gaan ze niet om geld vragenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:51 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik zag jouw Lief! dinges in een etalage hangen vandaag
Wehehe ja hing in een baby kleding winkelquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:54 schreef Nijns het volgende:
Kan kloppen, is namelijk een merk (hopelijk gaan ze niet om geld vragen) maar leuk dat je aan me dacht!
Okay, kan bepaalde aspecten wel begrijpen ja. Die van mij heeft juist een bijpassend setje borsten (quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, hij heeft er zelf meer last van dan ik. Mijn eeuh...voorgevel is zeg maar een nogal aanwezig aspect aan mijn lichaam en dat trekt veel bekijks dus hij wordt een beetje verdeeld tussen trots en irritatieAch, liever dit dan dat het hem niets kan schelen, toch?
[..]
Eh?quote:
Als ik single was, ging ik nog niet, want dan had ik allang kunnen gaan. Heb die behoefte niet zoquote:Haha. Ik weet niet of ik (wanneer ik single was) dat zou willen, als het puur om seks gaat, wil het oog toch wat en ik weet heul niet hoe jij er uit ziet
Te laat he chef. Te laat.quote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Dat zeg ikquote:
Ik wil ook!!!quote:
Kom maar naar Eindhovuh.quote:
Ding staat buiten, wij binnen, gok ik zoquote:
Dan kan het wel goed ja. Ik kom zo wel ff langs danquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ding staat buiten, wij binnen, gok ik zo.
Ooit op een dag vast welquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom maar naar Eindhovuh.
Op het TU/e terrein, derde hoge gebouw vanaf het station.
Haha! En opeens had je het?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe ja hing in een baby kleding winkelIk heb echt lang lopen denken waarom het me nou zo bekend voor kwam
Iedereen gaat er anders mee omquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Okay, kan bepaalde aspecten wel begrijpen ja. Die van mij heeft juist een bijpassend setje borsten () maar trekt toch wel wat bekijks omdat ze zo licht van huidskleur is (
).. dus ja.... maar het is geen irritatie bij mij.. Trots wel ja.. en dat kan geen kwaad
Eeen hartaanval was lichtelijk overdrevenquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eh?![]()
Gewoon... elke vrouw wordt wel eens bekeken door mannen, de vraag is: hoe vaak heeft ze het zelf door. Vaak ziet de mannelijke partner dat eerder dan de vrouw zelf (of hij ziet meer dan dat er is)
En jij zegt dat hij al een hartaanval krijgt als iemand naar je kijkt... dus..![]()
![]()
[..]
Als ik single was, ging ik nog niet, want dan had ik allang kunnen gaan. Heb die behoefte niet zo![]()
Ik snap je post verder niet zo goedMaar jij misschien mijn vorige ook niet, want ik snap niet wat het er nu mee te maken heeft hoe ik eruit zie
![]()
![]()
Is het daar wel lekker weer dan?quote:
Ja dat is zeker zo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:29 schreef Nijns het volgende:
Iedereen gaat er anders mee omen overal valt wel weer wat voor te zeggen, toch?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |