Nou ja, ik ben een realist op dat moment. Ik heb liever dat er een goed einde aan komt dan dat ze van ellende maar zit te verpieteren in een stoel. Zo denkt ze zelf ook, dus ik denk dat ze vrij precies kan bepalen wanneer het genoeg voor haar is, zodat ze op een ochtend gewoon niet meer opstaat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet misplaatstEn dan hopen dat ze er natuurlijk nog gewoon is als je weer terug komt
Ja hoor, massa'squote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef DaMart het volgende:
Mis je nog borden uit Oostenrijk of Zwitserland?
In september ga ik (met de auto weliswaar) naar Oostenrijk. In juli mogelijk met de trein naar Zwitserland...quote:
Knal er eens een paar voor de lolquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
In september ga ik (met de auto weliswaar) naar Oostenrijk. In juli mogelijk met de trein naar Zwitserland...
Taaie mensen dus, ondanks de gebreken maar dat is vrij normaal op die leeftijd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn grootmoeders zijn samen 176. De ene is helder en stekeblind (89) en de ander een beetje van t padje en rolstoelgekluisterd (87)
Dat had ik ook niet van zo'n postgeilerd als jij verwacht. Bij deze in wiki aangepast.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb de OP niet aangepast in Wiki, en ga dat ook niet doen.
Ja, en het boeiende is dat ze misschien nog weleens heel ver kunnen komenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef indahnesia.com het volgende:
Taaie mensen dus, ondanks de gebreken maar dat is vrij normaal op die leeftijd.
Mijn oma is bijna 77 en is net terug van 4 maanden Ruslandquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn grootmoeders zijn samen 176. De ene is helder en stekeblind (89) en de ander een beetje van t padje en rolstoelgekluisterd (87)
Mijn dankquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet van zo'n postgeilerd als jij verwacht. Bij deze in wiki aangepast.
haha, ja als ze zo denken dan blijven ze nog wel leven. Ben er inmiddels wel achter gekomen dat mensen voor een groot deel zelf bepalen wanneer ze gaan..quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en het boeiende is dat ze misschien nog weleens heel ver kunnen komenDie van 87 is als de dood zo bang om dood te gaan, dus die zal het tot het uiterste rekken. Die van 89 is helemaal into De Heer, en is nergens bang voor, want ze heeft een Hemelse Vader die voor haar zorgt
Ik heb daar niks mee op zich, maar zo'n instelling heb ik wel bewondering voor
Zal je net zien dat die ook gewoon 110 gaat worden
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn oma is bijna 77 en is net terug van 4 maanden Rusland
@Indah: verpieteren in een stoel is niks neeMaar als ik relatief gezond blijf zou ik (denk ik) toch graag heerlijk oud worden
Ik bewaar 'm!quote:
Ja sinds opa met pensioen is hebben ze besloten de wereld over te gaan ofzoquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]4 maanden Rusland? Mijn grootouders gingen altijd met de auto naar Denemarken (woont een oom), maar sinds opa is overleden is dat er niet meer bij dus.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha, ja als ze zo denken dan blijven ze nog wel leven. Ben er inmiddels wel achter gekomen dat mensen voor een groot deel zelf bepalen wanneer ze gaan..
ja, ik vind dat toch wel prachtig eigenlijk. Hoop echt dat ik dat later ook kan doen, gewoon afscheid nemen en dan gaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat sowiesode opa van mijn ex was het zo spuugzat (die werd stekenblind, stokdoof en miste zijn vrouw zo verschrikkelijk) die heeft op een dag iedereen bij elkaar geroepen "jongens, we gaan zaterdag uit eten met zijn alle voor het laatst en dan ga ik er vandoor". Een week na het etentje is hij overleden. Zo bizar.
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik vind dat toch wel prachtig eigenlijk. Hoop echt dat ik dat later ook kan doen, gewoon afscheid nemen en dan gaan.
Mumin'quote:
indahquote:
Pinguinquote:
Fhaatjequote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:04 schreef Fha het volgende:
Dat hoop ik ookal ben ik niet zo goed in afscheid nemen dus dat worden waarschijnlijk honderd etentjes voor ik gewoon sterf aan het overgewicht van al die etentjes
haha, dat is dan weer precies fout ja..quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat hoop ik ookal ben ik niet zo goed in afscheid nemen dus dat worden waarschijnlijk honderd etentjes voor ik gewoon sterf aan het overgewicht van al die etentjes
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Gelukkig ben je al een dik vet vadsig nijlpaard, dus dat hoeft echt geen honderd etentjes te duren
Of zo
Oh, was de ironie nog niet duidelijk genoeg?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]er heeft nog iemand een doodswens geloof ik
Zo geraak je nooit aan de neuck.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Gelukkig ben je al een dik vet vadsig nijlpaard, dus dat hoeft echt geen honderd etentjes te duren
Of zo
Wehehhe ja daaromquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Of zo
Een vrouw die hier niet tegen kan, heb ik toch niks aanquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Een vrouw die hier niet tegen kan, heb ik toch niks aan
Zie?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:11 schreef Fha het volgende:
Wehehhe ja daaromIk zie het gebeuren hoor
Niet te onderschatten dat gevaar.
Je zag mijn Pi, of ben je zo'n text only gebquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een vrouw die hier niet tegen kan, heb ik toch niks aan
Daar krijg je een paddestoelenhoofd vanquote:
Dat risico loop ik dan maar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar krijg je een paddestoelenhoofd van
Maak je dan ook foto's van stationbordjes? Wss vinden ze je dan een spionquote:
Fles toch!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien word je er wel knapper van
Ik heb meerVirm op de foto dan dat er ooit in Noord-Korea gebouwd isquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maak je dan ook foto's van stationbordjes? Wss vinden ze je dan een spion
Oeh, dan moet ik er zeker heen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien word je er wel knapper van
En als ze het toch gebouwd headden gaat het straks wle naar de klote. Want NKorea gaat echt wel oorlog voeren, die mafketel daar is uit op een heldendaadquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb meerVirm op de foto dan dat er ooit in Noord-Korea gebouwd is
Je staat er van te kijken wat de Communistische Heilstaat zijn burgers allemaal op de mouw speldt over de fantastische prestaties van de Nationale Rode Volks Spoorweg Industriequote:
Niet eens een shinkansen 500 , de watjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen soep, dit zijn echte Noord-Koreaanse postzegels![]()
Te dichtbij he, dat zou opvallenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens een shinkansen 500 , de watjes
Alsof die lui ooit naar het buitenland mogenquote:
dit is de voorloper ervan, de shinkansen 1.0quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens een shinkansen 500 , de watjes
ik denk omdat ze nergens kunnen rijden hier.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:33 schreef Pheno het volgende:
Waarom bestelt de NS nou nooit eens leuke shins
700T of zo. Of ander maatwerk
Precies wat ik eerder al zei!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:35 schreef Fha het volgende:
* Fha doet net alsof ze snapt waar het over gaat
Ja inderdaad!
De Betuwelijn moest en zou ook aangelegd worden, dit zou zelfs meer nut hebbenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik denk omdat ze nergens kunnen rijden hier.
Ja, maar naar het nut van iets kijken ze hier liever niet. Lijkt net Indonesie wat dat betreft.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Betuwelijn moest en zou ook aangelegd worden, dit zou zelfs meer nut hebben
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:35 schreef Fha het volgende:
* Fha doet net alsof ze snapt waar het over gaat
Ja inderdaad!
Wat doet ze dan? "Ja, hij neukt lekker" tegen je zeggen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:42 schreef Fha het volgende:
Toch mooi hoe een vriendin van mij mijn humeur altijd compleet de grond in kan stampen en er met twee minuten voor kan zorgen dat ik weer boos ben op mijn vriend
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat doet ze dan? "Ja, hij neukt lekker" tegen je zeggen?
Zover zijn ze nooit gegaan gelukkigquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat doet ze dan? "Ja, hij neukt lekker" tegen je zeggen?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:57 schreef Fha het volgende: ze doet wel nog steeds daar de kasten in duiken of het haar vriend nog is
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik dus ook niet haha.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, lekker handig dus, dat zou ik ook niet moeten hebben.
Amen!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:07 schreef Pheno het volgende:
Tetten!Tiffany Amber Thiessen tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hallo.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Zo te zien aan de bestandsnaam, jaquote:
Weet ik veel. Ondergoed waar te veel voor betaald is iigquote:
Daar kijk ik toch niet naarquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo te zien aan de bestandsnaam, ja
Hallo
Als ze in een hema set zou zitten zou je er ook problemen mee hebbenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ondergoed waar te veel voor betaald is iig
Esje![]()
Dat is het punt niet. Wat ze nou aan heeft kost elke cent teveel. Doe dan niks. Maar DOE dan ook niks.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze in een hema set zou zitten zou je er ook problemen mee hebben
Jij je zin:quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet trouwens maar eens afgelopen zijn met al die stereotypes dat "tieten" DUS automatisch gelijk staat aan "mooie tieten". Net als dat er in Nederland een heleboel vrouwen rondlopen die mooi en aantrekkelijk gevonden menen te moeten worden, met geen enkele andere reden dan simpelweg het feit dat ze vrouw zijn. Zo werkt het gewoon niet, verwend stelletje trollen
Flesjequote:
Pluizebolquote:
Kunnen we dan ook meteen stoppen met denken dat je in een broek/ truitje past alleen door het feit dat je dat kledingstuk op een magische manier om je lijf hebt weten te krijgen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet trouwens maar eens afgelopen zijn met al die stereotypes dat "tieten" DUS automatisch gelijk staat aan "mooie tieten". Net als dat er in Nederland een heleboel vrouwen rondlopen die mooi en aantrekkelijk gevonden menen te moeten worden, met geen enkele andere reden dan simpelweg het feit dat ze vrouw zijn. Zo werkt het gewoon niet, verwend stelletje trollen
Daar sta ik soms ook van te kijken, vleesgeworden rollades die je af en toe ziet rondlopenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Kunnen we dan ook meteen stoppen met denken dat je in een broek/ truitje past alleen door het feit dat je dat kledingstuk op een magische manier om je lijf hebt weten te krijgen?
Dat zijn ook gekochte tietenquote:
Ergens in "passen" is niet hetzelfde als wanneer het braadworstvelletje niet scheurt als je 5 seconden je adem in houdtquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:20 schreef Fha het volgende:
Kunnen we dan ook meteen stoppen met denken dat je in een broek/ truitje past alleen door het feit dat je dat kledingstuk op een magische manier om je lijf hebt weten te krijgen?
He, we zijn af van de stereotype! het is eens een man!quote:
Vraag ik me toch serieus af wat ze eerst warenquote:
Nou echt heh. En het ergste is nog.. dan kan ik niet stoppen met kijken..quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar sta ik soms ook van te kijken, vleesgeworden rollades die je af en toe ziet rondlopen![]()
Pardonquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, we zijn af van de stereotype! het is eens een man!
naar wat? Naar dikke lelijke wijven? "Zo wil ik ook worden"?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou echt heh. En het ergste is nog.. dan kan ik niet stoppen met kijken..
Fascinatie omdat ze het blijkbaar niet zien en het er zo ranzig uit ziet dat ik er in wil prikken met een stokjequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
naar wat? Naar dikke lelijke wijven? "Zo wil ik ook worden"?
Bang dat het gaat spuiten als een braadworst?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:28 schreef Fha het volgende:
zo ranzig uit ziet dat ik er in wil prikken met een stokje
van dat laatste heb ik nou juist geen lastquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Fascinatie omdat ze het blijkbaar niet zien en het er zo ranzig uit ziet dat ik er in wil prikken met een stokje
Dat ligt er aan: het kan varken of rund zijn. Je mag kiezenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag ik me toch serieus af wat ze eerst waren
Is toch droevig... Niemand die genoeg van ze houdt om te vertellen dat het geen smoelwerk isquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Fascinatie omdat ze het blijkbaar niet zien en het er zo ranzig uit ziet dat ik er in wil prikken met een stokje
En geen greintje zelfvertrouwen om gewoon in je eigen gemakkelijk zittende kleding te lopen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Is toch droevig... Niemand die genoeg van ze houdt om te vertellen dat het geen smoelwerk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |