quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:[..]
was niet denigrerend bedoeld, sorrie daarvoor

[..]
Ik ga er voor het gemak wel even van uit dat jij minder werkervaring hebt dan OA, ik en anderen die een stuk ouder zijn.
Ik werk nu 12 jaar en heb bij genoeg bedrijven gewerkt om wel de verschillen te kennen nu..
True, ik weet niet wat je doet, als je wilt (hoeft niet hoor) mag je me daar best wat info over geven. Dan is mijn mening over jou iig op feiten gebaseerd en niet meer op indrukken die ik door je posts krijg.
[..]
Ja, en alle koks zijn homo, alle kappers ook, vrouwen moeten poetsen en kinderen baren en mannen die weinig sex thuis krijgen gaan allemaal vreemd...
Sorrie, maar ik denk toch dat je niet van die vooroordelen uit moet gaan.
Dankje

Ik heb ook stukken minder werkervaring maar leeftijd/werkjaren zegt niet alles hierin uiteraard. Ik (en veel anderen) vinden mij behoorlijk volwassen voor mijn leeftijd maar dat houdt natuurlijk niet in dat ik alles al mee heb gemaakt en gezien. Wel kan ik zeggen dat ik meer heb gezien/meegemaakt dan anderen mensen die misschien wel 10 jaar ouder zijn, zo zal dat voor jou ook gelden
Ik ben hier begonnen met stage lopen in 2007 en inmiddels werk ik hier. Tegenwoordig doe ik alles omtrent de inkoop en de ontwikkeling/innovatie van materialen. Het gaat om een training-/adviesbureau die traint op vaardigheden, gedrag en helpt bij cultuurveranderingen

Als iemand zulke dingen niet zou zeggen, ben ik het wel. Wat ik wel weet is dat waar rook is, vuur is. Uiteraard zijn niet alle mannen-kappers homo, maar veel zijn het er wel. Net zoals er vast wel een homo in het leger zal zitten.
Op
donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.