nja van mij wordt dat straks ook verwacht, maar dan heb ik meer verantwoordelijkheden die echt af MOETEN dan...quote:Op woensdag 29 april 2009 11:06 schreef Aarti het volgende:
Het isin elk geval prettig dat je de vrijheid hebt om je eigen tijden in te delen. Hier wordt gewoon verwacht dat je overwerkt.
Nou ja, dat is zo. Als het druk is, ben ik hier wel minder te vinden.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zit nu zelf toch ook te fokken...
sommige mensen hebben de luxe dat werk soms af is
Zeker. Het wordt hier ook van je verwacht. Wij krijgen overuren niet uitbetaald, maar daar staat tegenover dat er nooit moeilijk wordt gedaan als je eens eerder weg moet. Het kost je dan niet eens uren, pas vanaf een halve dag.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:06 schreef Aarti het volgende:
Het isin elk geval prettig dat je de vrijheid hebt om je eigen tijden in te delen. Hier wordt gewoon verwacht dat je overwerkt.
Neequote:Op woensdag 29 april 2009 10:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan pak je maar een sleutel en maak je die toko open.
Ik ben gewoon sociaal. Anders is de portier weer werkloosquote:Dat is dan Mr. in de rechten. Kan nog niet eens zelf een deur openmaken
.
Sorryquote:Op woensdag 29 april 2009 10:49 schreef OA het volgende:
[..]
Even een misverstand uit de wereld helpen, dat door anderen graag in stand wordt gehouden.
Ik ben geen ambtenaar en ik werk niet over, omdat dat niet uitbetaald wordt.
Zoals ik zei, zijn wij normaal gesproken vrij als de dag na een vrije dag vrijdag is. Dat is nu niet zo, terwijl je er eigenlijk, ten onrechte, op rekent. Balen, maar niets aan te doen.
zo praat je maar tegen je kinderenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh mijn god meid, doe eerst maar eens wat werkervaring op, voordat je de taakomschrijving van alle beroepen weet en dus meteen weet of iemand hard werkt ...
jij maakt je echt niet populair met dit soort uitspraken
Dat denk ik dus ookquote:Op woensdag 29 april 2009 11:16 schreef Aarti het volgende:
Ik denk inderdaad wel dat overwerken geen onderdeel is van de cultuur bij de overheid.
Dan moet ik toch maar eens bij de overheid gaan werken... het is ook niet mijn cultuur, namelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 11:16 schreef Aarti het volgende:
Ik denk inderdaad wel dat overwerken geen onderdeel is van de cultuur bij de overheid.
was niet denigrerend bedoeld, sorrie daarvoorquote:
Ik ga er voor het gemak wel even van uit dat jij minder werkervaring hebt dan OA, ik en anderen die een stuk ouder zijn.quote:Uiteraard kan ik niets zeggen over ALLE ambtenaren maar ik ken er wel genoeg en de vooroordelen zullen wel niet uit de lucht komen vallen. Je wijst mij er op dat ik er niks over mag zeggen als ik er niks van weet maar loopt zelf te verkondigen dat ik me er meer in moet verdiepen en werkervaring op moet doen, waar jij in mijn geval helemaal niets van weet.
Ja, en alle koks zijn homo, alle kappers ook, vrouwen moeten poetsen en kinderen baren en mannen die weinig sex thuis krijgen gaan allemaal vreemd...quote:Zoals Aarti al zegt: in ieder bedrijf heb je mensen die harder werken dan anderen, alleen heerst is sommige functies/bedrijven wel een bepaalde werkcultuur.
dan vraag ik me toch af waarom ik al 5 jaar zie dat mn stiefmoeder 4 tot 6 uur per dag overwerktquote:Op woensdag 29 april 2009 11:16 schreef Aarti het volgende:
Ik doe toch iets verkeerd dusquote:Op woensdag 29 april 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
en mannen die weinig sex thuis krijgen gaan allemaal vreemd...
Jij stelt je zeker eerst netjes voor hequote:
Bij ons hoort het er wel gewoon bij. Net als dat je minder uren draait op rustige dagen. Daar staat wel tegenover dat alle uren netjes uitbetaald worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:16 schreef Aarti het volgende:
In wat voor functie?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan vraag ik me toch af waarom ik al 5 jaar zie dat mn stiefmoeder 4 tot 6 uur per dag overwerkt
Nee, zelfs dat nietquote:Op woensdag 29 april 2009 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij stelt je zeker eerst netjes voor he
chill honeyquote:Op woensdag 29 april 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan vraag ik me toch af waarom ik al 5 jaar zie dat mn stiefmoeder 4 tot 6 uur per dag overwerkt
Tja, zo'n lompe boer is natuurlijk niet in trek bij de damesquote:
precies weet ik het niet, ze werkt bij de gemeente Maastricht en heeft een vrij hoge functie, dat weet ik dan weer wel..quote:
Trouwens, is dit een bekentenis dat je te weinig sex krijgt?quote:
Ja sorrie, ik heb een temperament dat soms getemperd moet wordenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
chill honey![]()
Net zoals ik niet moet generaliseren, snap je ook wel dat jouw stiefmoeder net zo goed een uitzondering kan zijn op de regel, toch?
@ Nijns: Nee, ik ben alweer aan het twijfelen geslagen over mijn auto
Maar krijg jij niet gewoon per uur uitbetaald?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij ons hoort het er wel gewoon bij. Net als dat je minder uren draait op rustige dagen. Daar staat wel tegenover dat alle uren netjes uitbetaald worden.
quote:
Jep.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:27 schreef OA het volgende:
[..]
Maar krijg jij niet gewoon per uur uitbetaald?
Whehehequote:
Precies. Daarom vond ik het ook nooit erg om 60 uur te werken, toen ik nog als scholier in de tuin werkte.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep.
En toeslagen voor zon- en feestdagen, overuren, ploegendiensten, nacht, vroege ochtend en avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |