Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik vind dat toch wel prachtig eigenlijk. Hoop echt dat ik dat later ook kan doen, gewoon afscheid nemen en dan gaan.
Mumin'quote:
indahquote:
Pinguinquote:
Fhaatjequote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:04 schreef Fha het volgende:
Dat hoop ik ookal ben ik niet zo goed in afscheid nemen dus dat worden waarschijnlijk honderd etentjes voor ik gewoon sterf aan het overgewicht van al die etentjes
haha, dat is dan weer precies fout ja..quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat hoop ik ookal ben ik niet zo goed in afscheid nemen dus dat worden waarschijnlijk honderd etentjes voor ik gewoon sterf aan het overgewicht van al die etentjes
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Gelukkig ben je al een dik vet vadsig nijlpaard, dus dat hoeft echt geen honderd etentjes te duren
Of zo
Oh, was de ironie nog niet duidelijk genoeg?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]er heeft nog iemand een doodswens geloof ik
Zo geraak je nooit aan de neuck.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Gelukkig ben je al een dik vet vadsig nijlpaard, dus dat hoeft echt geen honderd etentjes te duren
Of zo
Wehehhe ja daaromquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Of zo
Een vrouw die hier niet tegen kan, heb ik toch niks aanquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Een vrouw die hier niet tegen kan, heb ik toch niks aan
Zie?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:11 schreef Fha het volgende:
Wehehhe ja daaromIk zie het gebeuren hoor
Niet te onderschatten dat gevaar.
Je zag mijn Pi, of ben je zo'n text only gebquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een vrouw die hier niet tegen kan, heb ik toch niks aan
Daar krijg je een paddestoelenhoofd vanquote:
Dat risico loop ik dan maar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar krijg je een paddestoelenhoofd van
Maak je dan ook foto's van stationbordjes? Wss vinden ze je dan een spionquote:
Fles toch!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien word je er wel knapper van
Ik heb meerVirm op de foto dan dat er ooit in Noord-Korea gebouwd isquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maak je dan ook foto's van stationbordjes? Wss vinden ze je dan een spion
Oeh, dan moet ik er zeker heen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien word je er wel knapper van
En als ze het toch gebouwd headden gaat het straks wle naar de klote. Want NKorea gaat echt wel oorlog voeren, die mafketel daar is uit op een heldendaadquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb meerVirm op de foto dan dat er ooit in Noord-Korea gebouwd is
Je staat er van te kijken wat de Communistische Heilstaat zijn burgers allemaal op de mouw speldt over de fantastische prestaties van de Nationale Rode Volks Spoorweg Industriequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |