Wc's zijn overratedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even een foto van het huidige "huis" van mijn Sim
[ afbeelding ]
Wel stil zijn, hè. Hij slaapt nu.
hij heeft nog nooit naar het toilet hoeven gaanquote:
Seconded.quote:
Boefje!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:29 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Seconded.
Ff een No-Dvd-crackje gedownload besteld en nu zitten ik en mijn vriendin het allebei te spelen.
het is een smal gebouw, gelegen aan het park in de stadquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:48 schreef Revenge2005 het volgende:
zojuist begonnen met de sims3 , maar eh , waar vind ik de boekenwinkel ? dit spel is ietwat onduidelijk vergeleken met sims 2
Dit vind ik ook wel een beetje een minpunt. Het 'samen eten' in sims 2 duurde me soms wat lang maar nu krijgen ze niet eens de kans om samen aan tafel te zitten omdat ze zo snel vreten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:12 schreef Jivis het volgende:
Dat eten is wel erg matig uitgewerkt valt me op... of je nou kalkoen eet of een bord cornflakes, je balkje raakt binnen no-time vol.
Samen eten is er dus ook niet meer bij, zodra een andere Sim bij je aan tafel zit heeft de ene Sim z'n maaltijd al weer opgeschrokt.
vooral dat slapen, ze hadden een manier moeten verzinnen om dat sneller te skippen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:17 schreef Master_Online het volgende:
Terwijl slapen en werken zo lang duurt...
quote:
op dat knopje 'volg je sim' ofzoiets drukkenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:32 schreef Lehme het volgende:
Dit is misschien wel een hele domme vraag van mij, maar als je naar de bieb of andere gebouwen gaat kan je dan ook zien wat er in het gebouw is, ik zie dan altijd de buitenkant (dak en muren), maar ik wil de binnenkant zien dus waar de boeken zijn o.i.d. weet iemand hoe dat moet??
Dat punt bereik ik ook vaak hoor, dan speel ik weer een poosje niet en dan na een tijdje is het toch weer leukquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:13 schreef Maartel het volgende:
Wat is het toch dat ik altijd vrij snel verveeld raak met Sims?
Ik heb een mooi huis, alle spullen die ik wil hebben, er zijn Sims getrouwd en kindjes gemaakt.. op een gegeven moment voelt het dan toch een beetje 'klaar'
Als man zijnde zou dat wel moeten kunnen eigenlijk. En dat je dan het risico loopt op een boete voor wildplassen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:35 schreef Xummon het volgende:
[..]
zou je eigenlijk ook tegen een boom aan kunnen pissen?
Bij mij had de ene ouder de wens dat het een jongetje zou worden en de andere dat het een meisje zou wordenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:13 schreef Lehme het volgende:
Mijn vrouw is zwanger
mijn wens is dat het een meisje word, dan krijg ik 5000 levenslange punten erbij
eigelijk wil ik dat het een jongen word maarja :p
hier ookquote:
niet mega erg gelukkig, alleen vraag ik mij af hoe ik, met kind, even al m'n skills ga improvenquote:
ik let ook op al me sims, maar ik bestuur eigelijk alleen me hoofdsim (ik zelf dus)quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:36 schreef mschol het volgende:
wauw... zwanger en daarna getrouwd...
ga het nog lastig maken voor mezelf... moet nu op 3 sims letten
alleen issie zojuist weeerr gecrasht...
Runaway Sim !quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:51 schreef Maartel het volgende:
WTF komt mijn bruid niet op het bruiloftsfeest?? Zo kunnen we toch niet trouwen
Moet je gewoon vaker toespraken voor de spiegel oefenen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:37 schreef Ogala het volgende:
Yay net level 10 charisma gehaald, nu is iedereen metten friends met me! (unlike in real life)
Anyway hebben jullie ook dat je jezelf soms als een sim voelt, zoals vanochtend toen ik de koelkast opendeed
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:48 schreef Moozze het volgende:
[..]
Moet je gewoon vaker toespraken voor de spiegel oefenen.
Hahaha dat had ik ook een tijdje toen ik heel vaak sims2 speeldequote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:37 schreef Ogala het volgende:
Anyway hebben jullie ook dat je jezelf soms als een sim voelt, zoals vanochtend toen ik de koelkast opendeed
18 euro voor de sims?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:25 schreef mschol het volgende:
sims 3 gekocht.. download via EA download manager (helaas) maar wel maar 18 euro en een 'officiele' versie
quote:
Toen mijn mannelijke sim ging trouwen kreeg hij de achternaam van het meisje, ik weet niet of dat dan gewoon random is of dat het altijd zo is maar bij mij was het wel.quote:Op zondag 14 juni 2009 22:55 schreef Rianne84 het volgende:
ik speel gewoon steeds verder met het mannelijke kind (familienaam moet voort blijven leven he)
ben nu al in de 5e generatie ofzo.
liet m laatst wel op bezoek gaan bij zijn zus, die had overal baby's op de grond liggengeen wiegje of kinderstoel te bekennen. toen ik vroeg of ze niet op haar werk moest zijn, kickte ze me de deur uit
ik blijf het een leuk spel vinden
Als ik zdit zo lees, kan je computer het niet aan z'n huidige versie..quote:Op maandag 15 juni 2009 10:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik vind mijn sims uit deel 2 er veel sexier uitzien. Maar misschien is het even wennen?
Hm, als ik de sims opgestart krijg, maar na ongeveer 5 tot 10 minuten spelen valt mijn beeldscherm uit en kan ik niks meer en moet ik de pc opnieuw opstarten.. kan mijn pc de sims dan wel of niet aan? Ik wilde eerst even testen of ie het aankon, anders ga ik 'm vanmiddag of morgen even halen. Als dat uitvallen aan de "versie" ligt, naja dat kan ik begrijpen
. Maar ik wil echt zeker weten dat ie het doet, anders is het zonde geld
.
Ja ik snap het niet, want als ik die test in de OP doe, dan krijg ik wel een pass (zie plaatje: http://i40.tinypic.com/2lnxonl.jpg)quote:Op maandag 15 juni 2009 11:13 schreef avotar het volgende:
[..]
Als ik zdit zo lees, kan je computer het niet aan z'n huidige versie..
mijn voorzichtige idee.. je videokaart icm je voeding...
klinkt als een pc die te warm wordt...quote:Op maandag 15 juni 2009 10:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik vind mijn sims uit deel 2 er veel sexier uitzien. Maar misschien is het even wennen?
Hm, als ik de sims opgestart krijg, maar na ongeveer 5 tot 10 minuten spelen valt mijn beeldscherm uit en kan ik niks meer en moet ik de pc opnieuw opstarten.. kan mijn pc de sims dan wel of niet aan? Ik wilde eerst even testen of ie het aankon, anders ga ik 'm vanmiddag of morgen even halen. Als dat uitvallen aan de "versie" ligt, naja dat kan ik begrijpen
. Maar ik wil echt zeker weten dat ie het doet, anders is het zonde geld
.
Dat bedoelde ik ook met die voeding... hij kan het wel aan... alleen vraagt het spel gewoon te veel.. waardoor de kaart / voeding te warm wordt en de pc zich uit zelfbescherming reboot.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt als een pc die te warm wordt...
-edit- maar 1GB ram is ook erg magertjes (al moet hij daar niet van rebooten)
Waren ze in haar huis gaan samenwonen en/of vroeg zij hem ten huwelijk?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:11 schreef Moozze het volgende:
[..]
Toen mijn mannelijke sim ging trouwen kreeg hij de achternaam van het meisje, ik weet niet of dat dan gewoon random is of dat het altijd zo is maar bij mij was het wel.
Nee, mijn huis en zij vroeg het.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waren ze in haar huis gaan samenwonen en/of vroeg zij hem ten huwelijk?
Check je stamboom dan evenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:22 schreef baniekje het volgende:
Ik heb mijn kleptomane kinderhatende sim in een nieuwe buurt geplaatst, en toen had hij ineens een baby...![]()
Wie de moeder is.... geen idee...![]()
Ze had toch een mooie naamquote:Op maandag 15 juni 2009 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je haar naamHeel modern
Hoe los ik dat op?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:22 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook met die voeding... hij kan het wel aan... alleen vraagt het spel gewoon te veel.. waardoor de kaart / voeding te warm wordt en de pc zich uit zelfbescherming reboot.
wat moet je doen om je boeken 60k te laten opleveren?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:55 schreef Catbert het volgende:
Ik ben van het weekend druk aan het simmen geweest, maar zit nu een beetje met een "en nu" issue. M'n voornaamste inkomstenbron zijn de boeken van m'n "huisvrouw", daarvoor krijg ik iets van 60k per week. M'n werkende poppetje is nu in d'r carriere geswitched van DNA profiler (level 10) naar rockster (level 10) voor de fun, maar ik heb eigenlijk van alles het 'beste', een enorm huis (zelf een villa gebouwd op die duurste lot) en van alle items het beste. En nu zit ik dus gewoon met het probleem dat ik nergens meer geld aan uit kan geven (heb al 2 van de duurste auto's).
Dus, wat nu? Stomme is dat ik net Sims 3 besteld heb bij Bol.com (eerst illegaal gekocht), en er nu hard aan zit te denken die dan maar terug te sturen. Vond het tot nu toe een arg verslavend spel, maar na 12 uur spelen is dat een beetje voorbij.
Genoeg boeken per week schrijvenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:21 schreef Rorata het volgende:
[..]
wat moet je doen om je boeken 60k te laten opleveren?
Yup. Na een tijdje schrijf je masterpieces van iets van 15k per week ofzo.quote:
Maar dat schrijven duurt zo fucking langquote:Op maandag 15 juni 2009 16:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Yup. Na een tijdje schrijf je masterpieces van iets van 15k per week ofzo.
heleboel kinderen nemen? en die met een hele grote zak geld het huis uit sturen? (mits mogelijk)quote:Op maandag 15 juni 2009 15:55 schreef Catbert het volgende:
Ik ben van het weekend druk aan het simmen geweest, maar zit nu een beetje met een "en nu" issue. M'n voornaamste inkomstenbron zijn de boeken van m'n "huisvrouw", daarvoor krijg ik iets van 60k per week. M'n werkende poppetje is nu in d'r carriere geswitched van DNA profiler (level 10) naar rockster (level 10) voor de fun, maar ik heb eigenlijk van alles het 'beste', een enorm huis (zelf een villa gebouwd op die duurste lot) en van alle items het beste. En nu zit ik dus gewoon met het probleem dat ik nergens meer geld aan uit kan geven (heb al 2 van de duurste auto's).
Dus, wat nu? Stomme is dat ik net Sims 3 besteld heb bij Bol.com (eerst illegaal gekocht), en er nu hard aan zit te denken die dan maar terug te sturen. Vond het tot nu toe een arg verslavend spel, maar na 12 uur spelen is dat een beetje voorbij.
check de sims3 website? (de exchange)quote:Op maandag 15 juni 2009 16:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik wil ook spelen! Post eens wat screens mensen
.
en daar adn weer mee verder spelen enzo een hele familie ding op te bouwenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:30 schreef mschol het volgende:
[..]
heleboel kinderen nemen? en die met een hele grote zak geld het huis uit sturen? (mits mogelijk)
Je kunt ook proberen of je huizen kunt maken zoals ik vroeger in de sims 2 vaak deed. Dus met een garage, in de kelder, of met een halve trap en die dan een hoek van 90 graden maakt, en verder omhoog gaat, of een zwembad in de kelder..quote:Op maandag 15 juni 2009 15:55 schreef Catbert het volgende:
Het is meer gewoon waar die behoefte aan heeft, als die honger heeft dan gaat die eten, als die naar de wc moet gaat die naar de wc enzoquote:Op maandag 15 juni 2009 17:38 schreef Pinterman het volgende:
Ik lees hier allemaal vette verhalen over "ik let even niet op en m'n Sim staat ineens de postbode te versieren" of kinderen die 's nachts de stad door dwalen - laten jullie de Sims gewoon doen wat ze willen, of...? Want ik ben het gewend om de Sims te spelen met 'eigen wil' uit, ofwel, dat ze dus geen stap zetten tenzij ik zeg dat ze dat moeten doen. Maar het klinkt eigenlijk wel leuk, zoals ik het lees...
Doet zo'n Sim dan echt alles waar 'ie zin in heeft? Gaan ze dan ook weg, de stad in, etc?
Mijn vrouwelijke Sim gaat altijd als er niks te doen is en de moods zijn een beetje goed de stereo aanzetten en dan dansen. Als ze een beetje honger heeft grijpt ze altijd naar de drank en als ze dat niet doet dan gaat ze wel games spelen op de computer. Het lijkt alsof ze zelf niks onderneemt behalve deze 3 dingen.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:38 schreef Pinterman het volgende:
Ik lees hier allemaal vette verhalen over "ik let even niet op en m'n Sim staat ineens de postbode te versieren" of kinderen die 's nachts de stad door dwalen - laten jullie de Sims gewoon doen wat ze willen, of...? Want ik ben het gewend om de Sims te spelen met 'eigen wil' uit, ofwel, dat ze dus geen stap zetten tenzij ik zeg dat ze dat moeten doen. Maar het klinkt eigenlijk wel leuk, zoals ik het lees...
Doet zo'n Sim dan echt alles waar 'ie zin in heeft? Gaan ze dan ook weg, de stad in, etc?
ik heb eerst familie A in kavel A laten wonen, en vervolgens kavel B bezet met familie B (familie B is inmiddels met A getrouwd overigensquote:Op maandag 15 juni 2009 20:22 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb wat hulp nodig!
Ik krijg het niet voor elkaar om met meerdere huishoudens in dezelfde stad te spelen en ik heb hier fors de pest in. Ik heb een gezinnetje met twee zonen en ik wil graag twee mooie meiden ergens neerzetten die ze kunnen ontmoeten en verliefd op kunnen worden enz. Maar wat ik ook probeer: ik krijg het niet voor elkaar dat ze tegelijkertijd in dezelfde stad leven! Ik had al een nieuwe familie op een andere kavel gemaakt. Als ik met deze familie speel, staat er op de plek van mijn familie geeneens een huis, enkel een leeg kavel. Als ik met mijn eigen familie speel, is de kavel van die andere familie leeg. Aan een familie toevoegen kan niet meer.... Dus hoe krijg ik ooit eigengemaakte sims in hetzelfde spel??
(gewoon de legale versie ja)
Dat wil ik ook........... maar dat doet hij dus pertinent niet!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb eerst familie A in kavel A laten wonen, en vervolgens kavel B bezet met familie B (familie B is inmiddels met A getrouwd overigens) en een kavel C ben ik mee gaan rotzooien en daar staat nu een half huis
maar alles wordt netjes gezien vanaf elke familie...
Vind kinderen vooral irritant.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:30 schreef mschol het volgende:
heleboel kinderen nemen? en die met een hele grote zak geld het huis uit sturen? (mits mogelijk)
Tja. M'n hoofdpoppetje gaat voerdag werken. D'r vriendin schrijft. Daar fast-forward ik dan gewoon doorheen. Een masterpiece duurt een week ongeveer, en ik krijg nu per masterpiece er zo'n 15k bij. En je krijgt 6 weken lang die 15k. Krijg dus veel meer geld binnen dan ik uit kan geven.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:27 schreef sander-3 het volgende:
Maar dat schrijven duurt zo fucking lang
Je eerste boeken leveren 150 per week op ofzo. Na een tijd (als je 25 boeken geschreven hebt) kun je masterpieces gaan schrijven. Tegen die tijd heb je je writing wel op 10 waarschijnlijk. Die crea bea heeft zowel d'r writing als schilderen op 10 (was haar levensdoel), maar schrijven levert echt enorm veel op.quote:
eerst beetje flirten/ e.d. anders komt het er niet tussen te staan is mijn ervaring..quote:Op maandag 15 juni 2009 21:08 schreef Sanne het volgende:
Hele domme vraag, maar hoe geef ik mijn zwangere sim een rugmassage. Ik kan het niet meer vinden en ze mag gewoon niet iedere x naar dat kuuroord.
Ze flirten, ze neuken, zijn getrouwd en maken babys, maar onder vriendelijk zie ik hem niet staan en onder romantisch ook niet. Toch is het van allebei de wens en heeft zij echt last van haar rug (vooral met de tweeling). Moet je erbij gaan liggen tegenwoordig, ik weet het niet meer maar zoek me echt rot naar dat soort simpele dingen.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
eerst beetje flirten/ e.d. anders komt het er niet tussen te staan is mijn ervaring..
hierzo is spontaan al m'n custom content foetsie.. de game laucher is ook een ramp....
vreemd.. hier heb/had ik het wel als optiequote:Op maandag 15 juni 2009 21:15 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ze flirten, ze neuken, zijn getrouwd en maken babys, maar onder vriendelijk zie ik hem niet staan en onder romantisch ook niet. Toch is het van allebei de wens en heeft zij echt last van haar rug (vooral met de tweeling). Moet je erbij gaan liggen tegenwoordig, ik weet het niet meer maar zoek me echt rot naar dat soort simpele dingen.
Uuuhm...quote:Op maandag 15 juni 2009 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom wonen er geen leuke singles in mijn Sims-buurt?
De enige leuke single heeft al een partner.
quote:
Wat was je vraag dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Niemand die antwoord op mijn vraag heeft? Het begint mijn spel steeds meer te verpesten
geef d'r een breezer, dan doen ze toch alles?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja..mijn Sim heeft een leuke vrouwelijke Sim gevonden, enige nadeel is dat ze nog op de middelbare school zit
Ik moet alleen nog even breezers halen.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
geef d'r een breezer, dan doen ze toch alles?
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog even breezers halen.Heb ze alleen nog niet gevonden.
Als je verzamelen en/of tuinieren hebtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:45 schreef DrDentz het volgende:
Mijn ventje ging dood toen ik hem de tv liet repareren![]()
Ik had net een carriere![]()
En een vrouwtje versierd![]()
Alles voor niets
ik heb wat hulp nodig!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat was je vraag dan?
Geen zin om terug te zoeken.
Meteen een ban geven dit soort kut-usersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:17 schreef Coraline. het volgende:
Ja inderdaad! Mijn aankoop staat nu op 98.8% dus ik zal vanmiddag eindelijk kunnen spelen
Met buurt bewerken toch gewoon.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:09 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik heb wat hulp nodig!
Ik krijg het niet voor elkaar om met meerdere huishoudens in dezelfde stad te spelen en ik heb hier fors de pest in. Ik heb een gezinnetje met twee zonen en ik wil graag twee mooie meiden ergens neerzetten die ze kunnen ontmoeten en verliefd op kunnen worden enz. Maar wat ik ook probeer: ik krijg het niet voor elkaar dat ze tegelijkertijd in dezelfde stad leven! Ik had al een nieuwe familie op een andere kavel gemaakt. Als ik met deze familie speel, staat er op de plek van mijn familie geeneens een huis, enkel een leeg kavel. Als ik met mijn eigen familie speel, is de kavel van die andere familie leeg. Aan een familie toevoegen kan niet meer.... Dus hoe krijg ik ooit eigengemaakte sims in hetzelfde spel??
(gewoon de legale versie ja)![]()
Ja, ik heb net gevonden dat ikd e sims er zo wel in krijg, maar ik kan er niet mee spelen want dan ben ik de levenswensen en beloningen enz van mijn huidige sims kwijt geeft het spel aan. Ik kan dus nooit meer dan 1 zelfgebouwd huis in een stad neerzetten, tenzij ik volledig opnieuw begin. Dit is niet leukquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met buurt bewerken toch gewoon.Bij mij wel althans.
ban? neh, iedereen downloadt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:20 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Meteen een ban geven dit soort kut-users
Je bent niks kwijt hoor, als je van familie switcht. Alleen eventuele kansen waarmee je bezig was en wensen die je had aangeklikt om te vervullen. Die wensen worden toch om de haverklap weer bijgevuld en kansen krijg je ook genoeg, dus lijkt me geen probleem. Al je vaardigheden, beloningen, geld e.d. blijven gewoon intact.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja, ik heb net gevonden dat ikd e sims er zo wel in krijg, maar ik kan er niet mee spelen want dan ben ik de levenswensen en beloningen enz van mijn huidige sims kwijt geeft het spel aan. Ik kan dus nooit meer dan 1 zelfgebouwd huis in een stad neerzetten, tenzij ik volledig opnieuw begin. Dit is niet leuk
Het is maar waar je je druk om maaktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:20 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ban ja. Het illegaal downloaden van games en software is bij wet verboden en druist dus ook tegen de regels beschreven in de FAQ in.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ban? neh, iedereen downloadt.
maar om het zo te zeggen vind ik gewoon stom, zeg dan gewoon dat je aan het downloaden bent.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:57 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ban ja. Het illegaal downloaden van games en software is bij wet verboden en druist dus ook tegen de regels beschreven in de FAQ in.
Over je toiletbril heen pissen is niet strafbaar. Illegaal downloaden van games en software is dat wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:42 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Gaan we dan ook mensen een ban geven als ze over de toiletbril plassen?
oftewel: downloaden is iets wat niks met dit forum te maken heeft
ontopic maar weer: ik vind elke keer die raise van 46 simoleons maar bar weinig. Ben nu partner bij de supermarkt en mijn writingskill aan het omhoog halen, hopen dat ik daar wat meer geld mee verdien
Welk gedeelte van "bij wet verboden" begrijp jij niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:58 schreef Coraline. het volgende:
Hoor je mij jammeren over een illegale download? Mochten er problemen optreden kom ik heus niet naar dit topic om te janken hoor. Zoals ik zei, het is slechts een testperiode. Bevalt het, haal ik hem nog op voor het eind van de week. Legaal.
Me dunkt dat aanschaffen in de winkel niet illegaal is, en nu ben ik klaar met dat offtopic gezever.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:01 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "bij wet verboden" begrijp jij niet?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:01 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "bij wet verboden" begrijp jij niet?
Ja, idem. Best irritant want het kost, net zoals schoonmaken, gewoon veel tijd.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:52 schreef mschol het volgende:
ik mis het inhuren van een tuinman... ik vergeet m'n bomen telkens
Als je naar het 'werk' tab gaat zie je welke dingen goed of minder goed zijn. Voor elk carrierepad moet je bepaalde dingen kunnen. Voor police moet je bijvoorbeeld reports schrijven, je logic skill verbeteren en een goeie relatie met je politiepartner hebben. Voor de music career moet je gitaar skill hebben en een goeie vriendschap met je bandleden. Voor elke career is het bovendien belangrijk dat je een goed humeur hebt. Daarnaast kun je ook nog eens extra hard werken voor een carriere boost. Wat ik meestal doe is m'n sims vroeg naar bed sturen, om 4 uur opstaan, en dan volstoppen met eten, douchen en entertainment zodat ze helemaal happy zijn. Dan stuur ik die sim naar d'r werk en laat d'r extra hard werken. Dan krijg je zo 2-3 promoties per week.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:03 schreef aapie007 het volgende:
Snap niet hoe jullie allemaal zo snel carriere maken, het duur allemaal zo laaaaaaaaang! (tvp)
Die zit er onder telefoon>diensten wel in hoor!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:19 schreef Catbert het volgende:
Kwam er trouwens net achter dat alleen heteroseksuele stellen kinderen kunnen krijgen. Beetje belachelijk dat er geen adoptie optie in zit. Ben nu dus gewoon uitgespeeld omdat ik eigenlijk niks meer te doen heb.
via de telefoon kun je adopterenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:19 schreef Catbert het volgende:
Kwam er trouwens net achter dat alleen heteroseksuele stellen kinderen kunnen krijgen. Beetje belachelijk dat er geen adoptie optie in zit. Ben nu dus gewoon uitgespeeld omdat ik eigenlijk niks meer te doen heb.
Heh, dat wist ik dus niet. Als Bol nu die verrekte legale versie af zou leveren (zit nu nog op de 'demo' versiequote:
Die adopteer-optie zit al vanaf Sims 1 bij de telefoonquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heh, dat wist ik dus niet. Als Bol nu die verrekte legale versie af zou leveren (zit nu nog op de 'demo' versie) zou ik tenminste een handleiding hebben
want een getal geeft gelijk aan dat het illegaal is?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:20 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef baniekje het volgende:
Ik heb ook "stout"gespeeld voor dat ik mijn legale Collectors Edition had....
Sla me maar!![]()
Ach.. ik vind het niet meer dan normaal. Je kunt toch niet van de mensen verwachten dat ze 55 euro uit gaan geven aan een spel, en het dan achteraf niks vinden. Ik doe het altijd hoor, ik download het.. vind ik het spel leuk, dan koop ik het, vind ik er geen zak aan, dan koop ik het niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef baniekje het volgende:
Ik heb ook "stout"gespeeld voor dat ik mijn legale Collectors Edition had....
Sla me maar!![]()
Ik heb Sims 1 nauwelijks gespeeld omdat m'n systeem dat destijds niet aankon. Sims 2 heb ik helemaal niet gespeeld. En omdat ik Sims 3 aanvankelijk gedownload heb (heb em vrijdag gekocht maar nog niet binnen) heb ik dus geen manualquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:53 schreef Jivis het volgende:
Die adopteer-optie zit al vanaf Sims 1 bij de telefoon.
Precies. Vroeger was het doodnormaal dat er eerst een demo uitkwam van een spel waarin je het eerste level ofzo kon spelen. Tegenwoordig moet je maar op een paar filmpjes bepalen dat een spel de moeite waard is. En er zomaar achter kunt komen dat je na een uurtje spelen genoeg hebt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:16 schreef sander-3 het volgende:
Ach.. ik vind het niet meer dan normaal. Je kunt toch niet van de mensen verwachten dat ze 55 euro uit gaan geven aan een spel, en het dan achteraf niks vinden. Ik doe het altijd hoor, ik download het.. vind ik het spel leuk, dan koop ik het, vind ik er geen zak aan, dan koop ik het niet.
Moeten ze die prijzen maar omlaag gooien..
Bij elke gemmiddelde platenzaak is een gratis demo te halen, dus kom niet aan met dat deze niet beschikbaar is, daarnaast blijft downloaden van software illegaal, ookal koop je na het proberen van het product achteraf en verneuken dit soort discussies ook nog eens het topic.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:26 schreef Catbert het volgende:
Precies. Vroeger was het doodnormaal dat er eerst een demo uitkwam van een spel waarin je het eerste level ofzo kon spelen. Tegenwoordig moet je maar op een paar filmpjes bepalen dat een spel de moeite waard is. En er zomaar achter kunt komen dat je na een uurtje spelen genoeg hebt.
Dat systeem is gewoon kut. Sommige games heb echt bizar veel speelplezier aan gehad (Civ, transpart Tycoon), terwijl ik op andere games in no time uitgekeken was. En je bent voor beiden evenveel geld kwijt.
wat hebben platenzaken hier mee te maken? juist helemaal niets...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij elke gemmiddelde platenzaak is een gratis demo te halen, dus kom niet aan met dat deze niet beschikbaar is, daarnaast blijft downloaden van software illegaal, ookal koop je na het proberen van het product achteraf en verneuken dit soort discussies ook nog eens het topic.
Downloaden is niet illegaal, uploaden wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij elke gemiddelde platenzaak is een gratis demo te halen, dus kom niet aan met dat deze niet beschikbaar is, daarnaast blijft downloaden van software illegaal, ookal koop je na het proberen van het product achteraf en verneuken dit soort discussies ook nog eens het topic.
als je dat echt wilt betwisten nodig ik je uit omdat in GAM FAQ en feedback topique te doen, hier hoort het te gaan over De Sims 3, en in dat opzicht maakt het mij zelf geen fuck uit op welke manier je dat doet, zo lang je het bespreken van deze manier achterwege laat en on-topic blijft.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:45 schreef invine het volgende:
[..]
Downloaden is niet illegaal, uploaden wel.
Voor software is het anders dan voor muziek en films. Software downloaden is wel degelijk illegaal.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:45 schreef invine het volgende:
Downloaden is niet illegaal, uploaden wel.
Ik wist serieus niet dat er een demo van Sims 3 is. Is die ook te downloaden dan? Want ik heb d'r naar gezocht.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Bij elke gemmiddelde platenzaak is een gratis demo te halen, dus kom niet aan met dat deze niet beschikbaar is, daarnaast blijft downloaden van software illegaal, ookal koop je na het proberen van het product achteraf en verneuken dit soort discussies ook nog eens het topic.
Nee, vreemd genoeg niet. George, kreeg er juist flink van langs.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:11 schreef Ceehaa het volgende:
Hahaha, en is er nu onderling haat en nijd onder de vrouwen?
Wil wel een mooie screenshot zien van een heuse bitchfight.
Helemaal mee eens.. er is zoveel illegaal. Overigens weet ik niet of dat met de demo een één of andere Introduction disc wordt bedoeld, maar dat is m.i. geen demo.. eerder een reclame cd'tje..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik wist serieus niet dat er een demo van Sims 3 is. Is die ook te downloaden dan? Want ik heb d'r naar gezocht.
En wat betreft het verneuken van het topic: sorry, maar de moraalridders hier beginnen d'r steeds weer over. Ik heb aangegeven dat ik er genoeg plezier van heb om het te kopen. Dat het technisch gezien illegaal is boeit me echt geen fuck, ik heb het spel gewoon gekocht maar ik zit nu op die fucking postode te wachten.
Ja, daar koop ik dus niks voor. Ik wil gewoon de gameplay uitproberen, en in ieder geval weten dat het fatsoenlijk draait op mijn systeem. Daar zijn demo's voor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:25 schreef sander-3 het volgende:
Helemaal mee eens.. er is zoveel illegaal. Overigens weet ik niet of dat met de demo een één of andere Introduction disc wordt bedoeld, maar dat is m.i. geen demo.. eerder een reclame cd'tje..
sims 3 draait beter, maar wacht maar tot er 12 uitbreidingen zijn en je die erbij hebt geinstalleerdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:39 schreef Maraca het volgende:
Wauw.. wat is The Sims 3 gaafNet even een uurtje zitten spelen (heb morgen helaas een tentamen
), maar ben er al helemaal weg van. Het spel loopt zelfs vlotter op mijn laptop dan The Sims 2
![]()
Alleen even zoeken naar een 'maxmotives' cheat. Dat slapen is wel erg saai zeg
ingame of in de buurtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:39 schreef Maraca het volgende:
Wauw.. wat is The Sims 3 gaafNet even een uurtje zitten spelen (heb morgen helaas een tentamen
), maar ben er al helemaal weg van. Het spel loopt zelfs vlotter op mijn laptop dan The Sims 2
![]()
Alleen even zoeken naar een 'maxmotives' cheat. Dat slapen is wel erg saai zeg
Wat jammer nou...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:06 schreef GooseFM het volgende:
[..]
We gaan je niet belonen voor je "stoute" gedrag hoor!
Ik had in januari al ge pre-orderd, kon ik er wat aan doen dat ze de boel gaan uitstellen...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:16 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ach.. ik vind het niet meer dan normaal. Je kunt toch niet van de mensen verwachten dat ze 55 euro uit gaan geven aan een spel, en het dan achteraf niks vinden. Ik doe het altijd hoor, ik download het.. vind ik het spel leuk, dan koop ik het, vind ik er geen zak aan, dan koop ik het niet.
Moeten ze die prijzen maar omlaag gooien..
Ja, dat vind ik ook een hele verbetering.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:36 schreef Troel het volgende:
Ik heb een voordeel gevonden van Sims3
Het duurt niet vijf minuten om alles weer op je scherm te krijgen als je net alt-tab gedaan hebt
die doettet goedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:59 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
ingame of in de buurt
CRTL + shift + C
Testingcheatsenabled <enter>
Testingcheatsenabled true <enter>
ben me er van bewust dat dit een cheat is voor de sims2 ja
hij werkt ook op de sims3
Shift klikken op mailbox - kun je behoeften statisch maken
doe je dat niet , kun je gewoon de motives balkjes verslepen ala sims 2
je kun hetzelfde met de shift click als sims2
zoals carriere instellen , vrienden maken , hele buurt kennen etc
ik gebruik zelf gewoon de Shift Teleporteer functiedie is wat makkelijker dan rijden/lopen
oh? ik doe gewoon steeds opslaan, afsluiten, en daarna weer opnieuw opstarten +)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een hele verbetering.Kan je gewoon blijven FOK!ken tijdens het Simmen
Gekkie! dat moet je gewoon alt-tabben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh? ik doe gewoon steeds opslaan, afsluiten, en daarna weer opnieuw opstarten +)
werkt met (bijna?) alle applicaties onder windows.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have a good time, with the Master Online
De trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Paa zijn zojuist gepasseerd
is het geen avond geworden intussen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:38 schreef Mirjam het volgende:
sinds dat alt-tab is het beeld van het spel ineens een stuk donkerder, en krijg het ook niet meer zo licht als het was
er is verder niks gewijzigd ofzo
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:38 schreef Mirjam het volgende:
sinds dat alt-tab is het beeld van het spel ineens een stuk donkerder, en krijg het ook niet meer zo licht als het was
er is verder niks gewijzigd ofzo
Dat heb ik hier nu ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:59 schreef GotC het volgende:
Oh, nog een nadeelSims 3 speelt niet op m'n 6 jaar oude computer (ik probeer het niet eens..), dus nu moet ik elke keer m'n
lief aankijken (op zijn laptop doettie het wel..)
Met deze textures en kleuren features kan je de gekste meubelen maken die je wil. Echte bijzondere meshes heb ik nog niet gezien. Vind het juist een voordeel dat je niet ieder keukentje apart hoeft te downloaden, gewoon beetje spelen met de settings en kleurtjes en texture et voila!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:42 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Dat heb ik hier nu ookEn een verschrikkelijk gebrek aan vrije tijd dus ik heb nog nauwelijks kunnen spelen
Verder ben ik erg positief over de Sim3
![]()
Weet iemand trouwens of er al leuke mods / meubels / kapsels beschikbaar zijn? Ik wil mezelf in mijn eigen huis maken maar nu lijkt het nergens op
Twee topics terug inderdaad, maar ik dacht dat er inmiddels misschien een patch was.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:37 schreef zoeperzazke het volgende:
als je het topic leest zul je zien dat zo'n beetje iedereen dit als minpunt van het spel noemt
ik denk dat dat, i.t.t. sims 2 en sims 1 een heel stuk beter is geregeld (mag hopen dat ze van hun uitbreidingsellende hebben geleerd)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:42 schreef invine het volgende:
[..]
sims 3 draait beter, maar wacht maar tot er 12 uitbreidingen zijn en je die erbij hebt geinstalleerd
Cheats.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:47 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Twee topics terug inderdaad, maar ik dacht dat er inmiddels misschien een patch was.
Hoe kan het bij deze mensen anders maar een seconde of vijf duren±?
Hahaha, en weet zij dat ook?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:32 schreef Akwableet het volgende:
Samen met mijn vriendin het spel bij mij thuis op de pc gezet. Als ik aan het werk ben probeert ze onze poppetjes te koppelen, en als zij aan het werk is bezwanger ik de halve buurt
Zoals IRL?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:32 schreef Akwableet het volgende:
Samen met mijn vriendin het spel bij mij thuis op de pc gezet. Als ik aan het werk ben probeert ze onze poppetjes te koppelen, en als zij aan het werk is bezwanger ik de halve buurt
Hackenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die doettet goed
met shift kun je gewoon de behoeftenbalkjes slepen.
maarja, denk niet dat ik dat vaak zal doen, wat moeten je sims nou de hele nacht doen
ze moeten gewoon iets doen dat je de nacht kan skippen, meteen door naar het opstaan
niet gewoon repairmannetje geroepen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:02 schreef GotC het volgende:
Ik had wel een vreemd iets..
In m'n badkamer BLEEF er water komen (zo'n plasje water) terwijl er helemaal niks kapot was. Zelfs nadat ik alles had vervangen bleef het plasje terugkomen
Uit frustratie maar verhuist
als je je relaties niet onderhoudt, gebeurt dat jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ondervonden dat de mensen die je Sim kent na verloop van tijd weer verdwijnen uit het overzichtje van de Sims die jouw Sim kent.
je hebt van die mooie pijltjes... klik daar eens op?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:06 schreef reetveter het volgende:
Het versnellen van tijd gaat bij mij niet. Echt alles is in 1 tempo.
nee hoor, moet je niet dat laatste pijltje hebben, maar het één na laatste pijltjequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt van die mooie pijltjes... klik daar eens op?
echter na een "belangrijke" actie ofzo gaat hij weer terug naar normal speed
Nee, als je sim als eigenschap "computernerd" heeft dan krijgt hij dat automatisch als optie. Moet het wel avond voor zijn en dan hacken maarquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:10 schreef Moozzie het volgende:
Hoe werkt dat hacken?
Moeten de sims daar eerst een boek over lezen ofzo?
maar het laatste pijltje is het snelst.....quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee hoor, moet je niet dat laatste pijltje hebben, maar het één na laatste pijltje
nee, maakt niks uit.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
maar het laatste pijltje is het snelst.....
Ik denk dat ze door gaan totdat ze een meisje hebben!quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:55 schreef Rianne84 het volgende:
Mijn sims willen maar blijven fokken. Ze hebben nu al 6 kinderen! en het zijn ook alleen maar jongens
Bovendien kan er niets meer bij tot er een het huis uit gaat. lekker flauw
Geen ideequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:40 schreef sander-3 het volgende:
Tering, wtfen je kunt die ook besturen?
't Ziet er wel vaag uit zeg
Als het een meisje was geweest had ik dr Emily Rose genoemdquote:
ja dat vraag ik me ook af, ik ben bijna oma, dus ik ga een nieuwe levenswens niet halen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef Blue Thunder het volgende:
Kan je eigenlijk ook je levenswens wijzigen? Zo jah, hoe?!
Mijnes was om 10 vriendinnen te hebbendus eerst mijn best gedaan om met 10 verschillende vrouwen een relatie (lees: fuckbuddies) te krijgen.. en vervolgens 1 voor 1 verkering gevraagd, even eroverheen om het te vieren en vervolgens weer uitgemaakt... (jah, gemeen)
maar dat heb ik nu dus gehaald en nu wil ik een andere levenswens... maar hoe?
Dan kan , mits je voldoende wenspunten verzameld hebt. Staat bij levenslange verwachting onder de noemer mid-life crisisquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook af, ik ben bijna oma, dus ik ga een nieuwe levenswens niet halen.
maar bij mijn kind wil ik het wat sneller doen allemaal, wippen, kindje krijgen en levenswens vervullen
Oké, ja mijn laptop is wel ernstig traag jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:59 schreef Chell het volgende:
Over de snelheid die niet snel is:
Dit wordt voor een deel veroorzaakt door je eigen systeem. Mensen met een nieuwe, snelle PC zullen hier dus veel minder last van hebben.
Om de tijd gedurende werk/slapen toch snel te laten gaan, kun je het volgende doen:
- Ga naar de map view
- Zoom in op een stuk met alleen gras
- Staar naar groen scherm en zie de tijd voorbij vliegen
Dat kan wel, maar als je je orginele levenswens hebt gehaald, dan kan je de "mid-life crisis" niet meer kopen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dan kan , mits je voldoende wenspunten verzameld hebt. Staat bij levenslange verwachting onder de noemer mid-life crisis
Gewoon in de Sims zelfquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:40 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar als je je orginele levenswens hebt gehaald, dan kan je de "mid-life crisis" niet meer kopen.
Als je je levenswens wilt wijzigen moet je dat dus doen voordat je hem hebt gehaald.
Verkeerde quote?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Gewoon in de Sims zelf
Links onder in het menu kun je op het fototoestelletje klikken. Dan maakt-ie een "foto" die wordt opgeslagen op je PC. Je kunt ze bekijken via het opstartscherm van de sims --> uploads.
Ik had gister ook zoiets! ik woonde met 2 broers en 1 van die broers heeft een vrouw en kind gekregen (tijdens het spel) dus ik wilde even met een andere sim spelen zodat zij die vrijgezelle broer kon verleiden en in huis kon nemen...dat lukte alleen niet omdat de trouwoptie maar niet kwam :S Toen ik later terug switchte naar mn 1e gezin was die vrijgezelle broer opeens weg uit mn besturingspaneel!Ik kon m nergens vinden maar wel weer uitnodigen.... Oja en ik had er ook opeens een baby bij!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:49 schreef Ellatjuh het volgende:
ik ben mn dochter kwijt: (
nouwja heb 3 gezinnen waarmee ik speel en switch om de dag (irl dan) zo ongeveer.
ging dus vandaag weer naar een ander gezin, blijkt een dochter weg te zijn en ook in de stamboom staat ze niet meer.
denk dat ze dood is ofzo, heb overal gezocht maar ze staat nergens meer tussen.![]()
andere kinderen die het huis uit zijn staan gewoon nog in de stamboom.
echt raar is dit
ik ook niet idd, saai steeds hetzelfde setje klerenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:29 schreef marc1982 het volgende:
Ook al weer aan het simmen geslagen
Hele topic doorgelezen, vooral van het zoeken van zaadjes om te planten was een leuke optie die ik nog niet kende.
Weet iemand waar je nieuwe kleren kunt kopen? dat heb ik nog niet kunnen vinden.
Romantisch - aanzoek doen, volgens mij.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:12 schreef hetzusjevan het volgende:
Kleren wist ik idd ook niet, thnx! Mijn sim is nu zwanger. Haar vriend heeft d'r wel verkering gevraagd, maar ik kan trouwen nergens vinden :/. Terwijl ze wel een andere achternaam hebben.. Waar zit die optie?
![]()
je blijft, totdat je getrouwd bent, gewoon je sim besturen, de ander is alleen misschien vaker over de vloer..quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:56 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Net kreeg ik een meisje over de vloer. Ging ze voor de deur even haar blaas legen. Ik had echt iets van wtf.
Wat gebeurt er trouwens als je iemand verkering vraagt? Dan trekken ze niet meteen in hè? Dat vind ik zo vervelend... Ik wil maar 1 sim tegelijk besturen!
Ik heb maar één verdieping. Heb alleen de tuin en buitenkant gepimped en een dubbele garage gebouwd bij het meest rechtste huis wat je als eerste kunt kopen. (Die groene met dat zwarte dak)quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:38 schreef Mirjam het volgende:
ik heb echt gewoon een saai vierkant huis van 2 verdiepingen![]()
ik ook hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:38 schreef Mirjam het volgende:
ik heb echt gewoon een saai vierkant huis van 2 verdiepingen![]()
weet iemand dit?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:51 schreef Mirjam het volgende:
ik heb de optie ouder worden uigezet, ik wil natuurlijk wel een tijdje met m'n sims blijven spelen.
maar blijft m'n baby dan ook eeuwig een baby?
Volgens mij is dat het geval ja.quote:
Pacmaniac mag van mij een ban krijgenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:20 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Zie ik het goed , loop je nou echt zo graag te koop met je eigen domheid?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 06:01 schreef editoor het volgende:
[..]
Pacmaniac mag van mij een ban krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
morraalridder
![]()
Tijdens het spelen doe ik het cheatvrij, maar als ik eenmaal op het punt ben gekomen dat ik alleen nog maar hele steden bouw gebruik ik wel een cheat. Zonder die cheat is het niet mogelijk om van die bruggetjes te maken, of zoals in mijn volgende huis, verhogingen in het huis. Weet dus niet of je het wel leuk vind om tijdens een spel daarvan gebruik te maken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:25 schreef zoeperzazke het volgende:
wat een tof huis![]()
![]()
hoe maak je zulke bruggetjes??
Het beledigen van mensen is ook in strijd met de faq regels, dus ik kan niet wachten totdat jij geband wordtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 06:16 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Zie ik het goed , loop je nou echt zo graag te koop met je eigen domheid?![]()
hou eens opquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:48 schreef editoor het volgende:
[..]
Het beledigen van mensen is ook in strijd met de faq regels, dus ik kan niet wachten totdat jij geband wordt![]()
toevallig gezien dat je partner kan worden van fabrieken enzo en ze kan opkopen...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:47 schreef Pacmaniac het volgende:
Kun je met één sim ook eigenaar zijn van verschillende panden? Geen idee wat ik met mijn miljoenen moet doen namelijk !
hier ruimen ze gewoon op en gaan dan weer weg....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:13 schreef childintime het volgende:
Weet iemand wat je aan die schoonmakers kunt doen? Ik heb er nu al 2 gehad die gewoon geen klap uitvoeren. De 1 speelde met de tuinsproeier en de ander zat alleen maar achter de laptop tot het 17.00 was en ging toen nog eens rustig een maaltijd uit mijn koelkast zitten etenHet huis blijft gewoon vies achter als ze weggaan
![]()
Dan ontsla ik ze, maar moet mijn Sim wel 125 betalen voor die dag.
onderhandelen met magere hein kan met de doodsbloem. (met de levensplant kun je alleen zorgen dat je bij dagelijks een vrucht eten dat je een dag langer blijft leven)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:09 schreef Ellatjuh het volgende:
ik heb ergens gelezen dat je een geest tot leven kan wekken en kan onderhandelen met magere hein m aar hoe weet ik niet
heb wel een levensplant en vlamstruiken en kan een gerecht maken(die duurste van de recepten ben de naam kwijt) maar iemand enig idee hoe nu verder.
mijn sim heeft een hele tijd geleden bij het wetenschaplap de kans gehad om iemand tot leven te laten wekken.
heeft ze gedaan, de jongere zusje die te vroeg gestorven was.(door een tv te repareren wat niet goed ging)
alleen die prutsers daar hebben fouten gemaakt"tis niet helemaal goed gelukt"en nu heb ik een geest terug die ik wel kan besturen.
ik wil gewoon weer een simmetje terug, dood op oude leeftijd is best maar niet als jong volwassenen.
Die bloem kun je vinden op het kerkhof. Je kunt de zaden oogsten en je kunt ze zaaien als je een bepaald nivo tuinieren hebt gehaald. 7 Geloof ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:38 schreef knorretje het volgende:
[..]
onderhandelen met magere hein kan met de doodsbloem. (met de levensplant kun je alleen zorgen dat je bij dagelijks een vrucht eten dat je een dag langer blijft leven)
mijn screenshots (zie de eerdere post van mij van 2 huizen) hebben daar geen last van..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:36 schreef marc1982 het volgende:
Humor met statistieken:
[ afbeelding ]
Zijn bij jullie screenshots ook veel donkerder dan 'in-game' ?
Ja je huizen zien er goed uit, alleen zijn je kamers wel een beetje leeg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
iemand nog wat commentaar op m'n huisjes?
Moest hem even 5 keer lezen.... hij is grappigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:36 schreef marc1982 het volgende:
Humor met statistieken:
[ afbeelding ]
Zijn bij jullie screenshots ook veel donkerder dan 'in-game' ?
hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:40 schreef Jivis het volgende:
Kreeg net een kans om een geest tot leven te laten wekken @ het wetenschapslab, als ik een urn in mijn inventaris deed.
Heb het even geprobeerd met wijlen opa en hij kwam inderdaad terug, maar wel als speelbare geest. Er stond iets in de trant van dat het niet helemaal naar behoren was gegaan, dus misschien dat je ze soms wel helemaal kan laten terugkomen. Kan nu voor een geldbedrag steeds proberen om een nieuwe urn tot leven te wekken.
Maar goed, heb even met die geest zitten spelen en hem met de huishoudster laten aanpappen:
[ afbeelding ]
Probeerde hem ook een kindje te laten maken met haar maar dat wou nog niet echt lukken...
de boven verdiepingen zijn er dan ook recent bij gekomen en moet ik nog een leuke invulling gevenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:53 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja je huizen zien er goed uit, alleen zijn je kamers wel een beetje leeg.Verder wel nice.
Ik heb nu net m'n huis uitgebreid met een grotere badkamer en slaapkamer, had eerst dat standaard trailer huisje.
Loopt je geest nog rond? Je kunt namelijk in diens inventaris op de grafsteen klikken en kiezen voor "terugkeren naar schimmenrijk". Vervolgens is ze weer gewoon dood. Lijkt me dat je dan een nieuwe poging kan doen om haar te laten herrijzen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:21 schreef Ellatjuh het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan?
ik heb ook zo zelfde situatie meegemaakt.
die geest wil ik normaal hebben want ze was nog te jong om dood te gaan.
heb dus ook een tijdje geleden een bericht gekregen dat ik een sim kon laten herreizen en dat heb ik gedaan en daar is die geest uitgekomen.
snap alleen niet hoe ze dat nou willen met dat geldbedrag en hoe dat werkt.
staat geen optie bij het lab
Leg de baby in de wieg..haal de deur eruit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:42 schreef Mirjam het volgende:
ik vind het ineens helemaal niet leuk meer dat m'n sims een kleine hebben
zit er zelfs over te denken om opnieuw te beginnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |