werkt met (bijna?) alle applicaties onder windows.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have a good time, with the Master Online
De trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Paa zijn zojuist gepasseerd
is het geen avond geworden intussen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:38 schreef Mirjam het volgende:
sinds dat alt-tab is het beeld van het spel ineens een stuk donkerder, en krijg het ook niet meer zo licht als het was
er is verder niks gewijzigd ofzo
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:38 schreef Mirjam het volgende:
sinds dat alt-tab is het beeld van het spel ineens een stuk donkerder, en krijg het ook niet meer zo licht als het was
er is verder niks gewijzigd ofzo
Dat heb ik hier nu ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:59 schreef GotC het volgende:
Oh, nog een nadeelSims 3 speelt niet op m'n 6 jaar oude computer (ik probeer het niet eens..), dus nu moet ik elke keer m'n
lief aankijken (op zijn laptop doettie het wel..)
Met deze textures en kleuren features kan je de gekste meubelen maken die je wil. Echte bijzondere meshes heb ik nog niet gezien. Vind het juist een voordeel dat je niet ieder keukentje apart hoeft te downloaden, gewoon beetje spelen met de settings en kleurtjes en texture et voila!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:42 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Dat heb ik hier nu ookEn een verschrikkelijk gebrek aan vrije tijd dus ik heb nog nauwelijks kunnen spelen
Verder ben ik erg positief over de Sim3
![]()
Weet iemand trouwens of er al leuke mods / meubels / kapsels beschikbaar zijn? Ik wil mezelf in mijn eigen huis maken maar nu lijkt het nergens op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |