abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70067112
wist ik ook niet
weer wat geleerd
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:01:04 #182
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_70067391
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:52 schreef Ellatjuh het volgende:
wist ik ook niet
weer wat geleerd
werkt met (bijna?) alle applicaties onder windows.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_70068148
Als ik doe alt+tabben dan loopt heel de computer vast. Mijn computer werkt altijd tegen. Stomme Windows
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Have a good time, with the Master Online
De trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Paa zijn zojuist gepasseerd
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:38:51 #184
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70068381
sinds dat alt-tab is het beeld van het spel ineens een stuk donkerder, en krijg het ook niet meer zo licht als het was
er is verder niks gewijzigd ofzo
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:40:28 #185
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_70068419
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 18:38 schreef Mirjam het volgende:
sinds dat alt-tab is het beeld van het spel ineens een stuk donkerder, en krijg het ook niet meer zo licht als het was
is het geen avond geworden intussen?
pc al opnieuw opgestart?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:42:16 #186
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70068468
avond, dag, weer avond
zal straks ff rebooten
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:59:42 #187
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_70069001
Sims 3

Ik vond t toen ik net begon met spelen, eerlijk gezegd helemaal niks het leek gewoon totaal niet op TS1 of 2 qua gameplay. Maar stiekem hebben ze erg veel verbeteringen erin gestopt! Vind het ge-wel-dig dat je niet elke keer op die taxi moest wachten, vervolgens dat laad scherm moest aanstaren voordat je in de stad was.

Maar zoals eerder gezegd, snelste tijdoptie gaat langzaam. Mja, als dat t ergste is
Moet er ook nog aan wennen dat je gezinnen gewoon doorgaan terwijl je met een ander gezin bezig bent

En ik wil ook weer zoiets al Seasons oid

Oh, nog een nadeel Sims 3 speelt niet op m'n 6 jaar oude computer (ik probeer het niet eens..), dus nu moet ik elke keer m'n lief aankijken (op zijn laptop doettie het wel..)
pi_70069415
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 18:38 schreef Mirjam het volgende:

klopt
heb ik hier ook , is normaal
als je het spel afsluit en gewoon weer start is alles net zo belicht als eerst

ik alt-tab standaard bij het starten omdat de helderheid van mijn scherm zorgt voor overbelichte hud en sims , wat zeer gaat doen aan mijn ogen

zou ook gewoon mijn scherm helderheid ( laptop) lager kunnen zetten , maar zo is het ook goed
  dinsdag 16 juni 2009 @ 19:42:43 #189
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_70070478
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 18:59 schreef GotC het volgende:
Oh, nog een nadeel Sims 3 speelt niet op m'n 6 jaar oude computer (ik probeer het niet eens..), dus nu moet ik elke keer m'n lief aankijken (op zijn laptop doettie het wel..)
Dat heb ik hier nu ook En een verschrikkelijk gebrek aan vrije tijd dus ik heb nog nauwelijks kunnen spelen Verder ben ik erg positief over de Sim3

Weet iemand trouwens of er al leuke mods / meubels / kapsels beschikbaar zijn? Ik wil mezelf in mijn eigen huis maken maar nu lijkt het nergens op
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  dinsdag 16 juni 2009 @ 20:05:16 #190
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_70071292
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 19:42 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Dat heb ik hier nu ook En een verschrikkelijk gebrek aan vrije tijd dus ik heb nog nauwelijks kunnen spelen Verder ben ik erg positief over de Sim3

Weet iemand trouwens of er al leuke mods / meubels / kapsels beschikbaar zijn? Ik wil mezelf in mijn eigen huis maken maar nu lijkt het nergens op
Met deze textures en kleuren features kan je de gekste meubelen maken die je wil. Echte bijzondere meshes heb ik nog niet gezien. Vind het juist een voordeel dat je niet ieder keukentje apart hoeft te downloaden, gewoon beetje spelen met de settings en kleurtjes en texture et voila!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sanne op 16-06-2009 20:13:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')