quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:48 schreef Moozze het volgende:
[..]
Moet je gewoon vaker toespraken voor de spiegel oefenen.
Hahaha dat had ik ook een tijdje toen ik heel vaak sims2 speeldequote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:37 schreef Ogala het volgende:
Anyway hebben jullie ook dat je jezelf soms als een sim voelt, zoals vanochtend toen ik de koelkast opendeed
18 euro voor de sims?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:25 schreef mschol het volgende:
sims 3 gekocht.. download via EA download manager (helaas) maar wel maar 18 euro en een 'officiele' versie
quote:
Toen mijn mannelijke sim ging trouwen kreeg hij de achternaam van het meisje, ik weet niet of dat dan gewoon random is of dat het altijd zo is maar bij mij was het wel.quote:Op zondag 14 juni 2009 22:55 schreef Rianne84 het volgende:
ik speel gewoon steeds verder met het mannelijke kind (familienaam moet voort blijven leven he)
ben nu al in de 5e generatie ofzo.
liet m laatst wel op bezoek gaan bij zijn zus, die had overal baby's op de grond liggengeen wiegje of kinderstoel te bekennen. toen ik vroeg of ze niet op haar werk moest zijn, kickte ze me de deur uit
ik blijf het een leuk spel vinden
Als ik zdit zo lees, kan je computer het niet aan z'n huidige versie..quote:Op maandag 15 juni 2009 10:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik vind mijn sims uit deel 2 er veel sexier uitzien. Maar misschien is het even wennen?
Hm, als ik de sims opgestart krijg, maar na ongeveer 5 tot 10 minuten spelen valt mijn beeldscherm uit en kan ik niks meer en moet ik de pc opnieuw opstarten.. kan mijn pc de sims dan wel of niet aan? Ik wilde eerst even testen of ie het aankon, anders ga ik 'm vanmiddag of morgen even halen. Als dat uitvallen aan de "versie" ligt, naja dat kan ik begrijpen
. Maar ik wil echt zeker weten dat ie het doet, anders is het zonde geld
.
Ja ik snap het niet, want als ik die test in de OP doe, dan krijg ik wel een pass (zie plaatje: http://i40.tinypic.com/2lnxonl.jpg)quote:Op maandag 15 juni 2009 11:13 schreef avotar het volgende:
[..]
Als ik zdit zo lees, kan je computer het niet aan z'n huidige versie..
mijn voorzichtige idee.. je videokaart icm je voeding...
klinkt als een pc die te warm wordt...quote:Op maandag 15 juni 2009 10:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik vind mijn sims uit deel 2 er veel sexier uitzien. Maar misschien is het even wennen?
Hm, als ik de sims opgestart krijg, maar na ongeveer 5 tot 10 minuten spelen valt mijn beeldscherm uit en kan ik niks meer en moet ik de pc opnieuw opstarten.. kan mijn pc de sims dan wel of niet aan? Ik wilde eerst even testen of ie het aankon, anders ga ik 'm vanmiddag of morgen even halen. Als dat uitvallen aan de "versie" ligt, naja dat kan ik begrijpen
. Maar ik wil echt zeker weten dat ie het doet, anders is het zonde geld
.
Dat bedoelde ik ook met die voeding... hij kan het wel aan... alleen vraagt het spel gewoon te veel.. waardoor de kaart / voeding te warm wordt en de pc zich uit zelfbescherming reboot.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt als een pc die te warm wordt...
-edit- maar 1GB ram is ook erg magertjes (al moet hij daar niet van rebooten)
Waren ze in haar huis gaan samenwonen en/of vroeg zij hem ten huwelijk?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:11 schreef Moozze het volgende:
[..]
Toen mijn mannelijke sim ging trouwen kreeg hij de achternaam van het meisje, ik weet niet of dat dan gewoon random is of dat het altijd zo is maar bij mij was het wel.
Nee, mijn huis en zij vroeg het.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waren ze in haar huis gaan samenwonen en/of vroeg zij hem ten huwelijk?
Check je stamboom dan evenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:22 schreef baniekje het volgende:
Ik heb mijn kleptomane kinderhatende sim in een nieuwe buurt geplaatst, en toen had hij ineens een baby...![]()
Wie de moeder is.... geen idee...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |