quote:
op dat knopje 'volg je sim' ofzoiets drukkenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:32 schreef Lehme het volgende:
Dit is misschien wel een hele domme vraag van mij, maar als je naar de bieb of andere gebouwen gaat kan je dan ook zien wat er in het gebouw is, ik zie dan altijd de buitenkant (dak en muren), maar ik wil de binnenkant zien dus waar de boeken zijn o.i.d. weet iemand hoe dat moet??
Dat punt bereik ik ook vaak hoor, dan speel ik weer een poosje niet en dan na een tijdje is het toch weer leukquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:13 schreef Maartel het volgende:
Wat is het toch dat ik altijd vrij snel verveeld raak met Sims?
Ik heb een mooi huis, alle spullen die ik wil hebben, er zijn Sims getrouwd en kindjes gemaakt.. op een gegeven moment voelt het dan toch een beetje 'klaar'
Als man zijnde zou dat wel moeten kunnen eigenlijk. En dat je dan het risico loopt op een boete voor wildplassen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:35 schreef Xummon het volgende:
[..]
zou je eigenlijk ook tegen een boom aan kunnen pissen?
Bij mij had de ene ouder de wens dat het een jongetje zou worden en de andere dat het een meisje zou wordenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:13 schreef Lehme het volgende:
Mijn vrouw is zwanger
mijn wens is dat het een meisje word, dan krijg ik 5000 levenslange punten erbij
eigelijk wil ik dat het een jongen word maarja :p
hier ookquote:
niet mega erg gelukkig, alleen vraag ik mij af hoe ik, met kind, even al m'n skills ga improvenquote:
ik let ook op al me sims, maar ik bestuur eigelijk alleen me hoofdsim (ik zelf dus)quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:36 schreef mschol het volgende:
wauw... zwanger en daarna getrouwd...
ga het nog lastig maken voor mezelf... moet nu op 3 sims letten
alleen issie zojuist weeerr gecrasht...
Runaway Sim !quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:51 schreef Maartel het volgende:
WTF komt mijn bruid niet op het bruiloftsfeest?? Zo kunnen we toch niet trouwen
Moet je gewoon vaker toespraken voor de spiegel oefenen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:37 schreef Ogala het volgende:
Yay net level 10 charisma gehaald, nu is iedereen metten friends met me! (unlike in real life)
Anyway hebben jullie ook dat je jezelf soms als een sim voelt, zoals vanochtend toen ik de koelkast opendeed
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:48 schreef Moozze het volgende:
[..]
Moet je gewoon vaker toespraken voor de spiegel oefenen.
Hahaha dat had ik ook een tijdje toen ik heel vaak sims2 speeldequote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:37 schreef Ogala het volgende:
Anyway hebben jullie ook dat je jezelf soms als een sim voelt, zoals vanochtend toen ik de koelkast opendeed
18 euro voor de sims?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:25 schreef mschol het volgende:
sims 3 gekocht.. download via EA download manager (helaas) maar wel maar 18 euro en een 'officiele' versie
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |