Geen ideequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:40 schreef sander-3 het volgende:
Tering, wtfen je kunt die ook besturen?
't Ziet er wel vaag uit zeg
Als het een meisje was geweest had ik dr Emily Rose genoemdquote:
ja dat vraag ik me ook af, ik ben bijna oma, dus ik ga een nieuwe levenswens niet halen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef Blue Thunder het volgende:
Kan je eigenlijk ook je levenswens wijzigen? Zo jah, hoe?!
Mijnes was om 10 vriendinnen te hebbendus eerst mijn best gedaan om met 10 verschillende vrouwen een relatie (lees: fuckbuddies) te krijgen.. en vervolgens 1 voor 1 verkering gevraagd, even eroverheen om het te vieren en vervolgens weer uitgemaakt... (jah, gemeen)
maar dat heb ik nu dus gehaald en nu wil ik een andere levenswens... maar hoe?
Dan kan , mits je voldoende wenspunten verzameld hebt. Staat bij levenslange verwachting onder de noemer mid-life crisisquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook af, ik ben bijna oma, dus ik ga een nieuwe levenswens niet halen.
maar bij mijn kind wil ik het wat sneller doen allemaal, wippen, kindje krijgen en levenswens vervullen
Oké, ja mijn laptop is wel ernstig traag jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:59 schreef Chell het volgende:
Over de snelheid die niet snel is:
Dit wordt voor een deel veroorzaakt door je eigen systeem. Mensen met een nieuwe, snelle PC zullen hier dus veel minder last van hebben.
Om de tijd gedurende werk/slapen toch snel te laten gaan, kun je het volgende doen:
- Ga naar de map view
- Zoom in op een stuk met alleen gras
- Staar naar groen scherm en zie de tijd voorbij vliegen
Dat kan wel, maar als je je orginele levenswens hebt gehaald, dan kan je de "mid-life crisis" niet meer kopen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dan kan , mits je voldoende wenspunten verzameld hebt. Staat bij levenslange verwachting onder de noemer mid-life crisis
Gewoon in de Sims zelfquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:40 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar als je je orginele levenswens hebt gehaald, dan kan je de "mid-life crisis" niet meer kopen.
Als je je levenswens wilt wijzigen moet je dat dus doen voordat je hem hebt gehaald.
Verkeerde quote?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Gewoon in de Sims zelf
Links onder in het menu kun je op het fototoestelletje klikken. Dan maakt-ie een "foto" die wordt opgeslagen op je PC. Je kunt ze bekijken via het opstartscherm van de sims --> uploads.
Ik had gister ook zoiets! ik woonde met 2 broers en 1 van die broers heeft een vrouw en kind gekregen (tijdens het spel) dus ik wilde even met een andere sim spelen zodat zij die vrijgezelle broer kon verleiden en in huis kon nemen...dat lukte alleen niet omdat de trouwoptie maar niet kwam :S Toen ik later terug switchte naar mn 1e gezin was die vrijgezelle broer opeens weg uit mn besturingspaneel!Ik kon m nergens vinden maar wel weer uitnodigen.... Oja en ik had er ook opeens een baby bij!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:49 schreef Ellatjuh het volgende:
ik ben mn dochter kwijt: (
nouwja heb 3 gezinnen waarmee ik speel en switch om de dag (irl dan) zo ongeveer.
ging dus vandaag weer naar een ander gezin, blijkt een dochter weg te zijn en ook in de stamboom staat ze niet meer.
denk dat ze dood is ofzo, heb overal gezocht maar ze staat nergens meer tussen.![]()
andere kinderen die het huis uit zijn staan gewoon nog in de stamboom.
echt raar is dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |