abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70122127
Ga morgenmiddag en avond ook weer lekker spelen. Leuk verhaaltje Pacmaniac, wel even een screenshot plaatsen als de baby geboren is he! Ben erg benieuwd.
pi_70123375
Haha, echt leuk Pacmaniac! Ik wil ook een screen van dat kindje .
pi_70123878
Ben ook benieuwd naar het vervolg van het verhaal.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:33:59 #229
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70125007
The hell? Geesten kunnen zwanger worden?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_70125561
geniaal dat "spook"-verhaal pacmania! En mooi huisje ook Maar inderdaad ook zeker een screen van de baby...
pi_70128460
Hard to tell you ..... BUT THIS CHICK IS PREGNANT!

Nog even " genezen" proberen

Maar dan is het toch eindelijk zo ver , beschuit met gestampte muisjes voor deze falende bevalling:

Wtf , nog nooit een geest zien bevallen ofzo????

Stond erbij en keer ernaar.........

Maar daar is tie dan Een kern gezonde ehhh jongen.... met als naam Casper

Edit geen idee waar de vader is, mogelijk ergens op een feest met een andere vrouw
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70129351
Tering, wtf en je kunt die ook besturen? 't Ziet er wel vaag uit zeg
Er gaat niets boven Groningen
pi_70129976
Wel leuk zo geestbaby. Ben benieuwd of je die ook later kan besturen! Hou ons op de hoogte. Geweldig verhaal
pi_70130290
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:40 schreef sander-3 het volgende:
Tering, wtf en je kunt die ook besturen? 't Ziet er wel vaag uit zeg
Geen idee Weet wel dat ik ze zometeen allebei het huis uit pleur. Constant boehoeeeeeee en valse lachjes. Lijkt wel of je continu the exorcist aan het kijken bent
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70130345
Die naam is wel toepasselijk lol
pi_70130598
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:08 schreef Moozzie het volgende:
Die naam is wel toepasselijk lol
Als het een meisje was geweest had ik dr Emily Rose genoemd

Trouwens die moeder is wel in en in vals. Ze luistert niet , ze jaagt mensen weg en ga zo maar door.
Mag ze wel een spook zijn een beetje tof mag ook wel hé , of het zullen de hormoontjes zijn

Posten jullie ook eens wat van jullie Sims en huizen zeg. Ben wel nieuwsgierig naar jullie creaties
pi_70133398
Kan je eigenlijk ook je levenswens wijzigen? Zo jah, hoe?!

Mijnes was om 10 vriendinnen te hebben dus eerst mijn best gedaan om met 10 verschillende vrouwen een relatie (lees: fuckbuddies) te krijgen.. en vervolgens 1 voor 1 verkering gevraagd, even eroverheen om het te vieren en vervolgens weer uitgemaakt... (jah, gemeen)

maar dat heb ik nu dus gehaald en nu wil ik een andere levenswens... maar hoe?
pi_70133820
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef Blue Thunder het volgende:
Kan je eigenlijk ook je levenswens wijzigen? Zo jah, hoe?!

Mijnes was om 10 vriendinnen te hebben dus eerst mijn best gedaan om met 10 verschillende vrouwen een relatie (lees: fuckbuddies) te krijgen.. en vervolgens 1 voor 1 verkering gevraagd, even eroverheen om het te vieren en vervolgens weer uitgemaakt... (jah, gemeen)

maar dat heb ik nu dus gehaald en nu wil ik een andere levenswens... maar hoe?
ja dat vraag ik me ook af, ik ben bijna oma, dus ik ga een nieuwe levenswens niet halen.
maar bij mijn kind wil ik het wat sneller doen allemaal, wippen, kindje krijgen en levenswens vervullen
pi_70134167
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:32 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja dat vraag ik me ook af, ik ben bijna oma, dus ik ga een nieuwe levenswens niet halen.
maar bij mijn kind wil ik het wat sneller doen allemaal, wippen, kindje krijgen en levenswens vervullen
Dan kan , mits je voldoende wenspunten verzameld hebt. Staat bij levenslange verwachting onder de noemer mid-life crisis
pi_70134695
ooh en aan de hand van de keuzes die je maakt (dus hoe je sim wordt) word je levenswens bepaald?
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 18 juni 2009 @ 15:59:20 #241
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70135047
Over de snelheid die niet snel is:

Dit wordt voor een deel veroorzaakt door je eigen systeem. Mensen met een nieuwe, snelle PC zullen hier dus veel minder last van hebben.
Om de tijd gedurende werk/slapen toch snel te laten gaan, kun je het volgende doen:
- Ga naar de map view
- Zoom in op een stuk met alleen gras
- Staar naar groen scherm en zie de tijd voorbij vliegen
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:06:57 #242
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_70135425
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:59 schreef Chell het volgende:
Over de snelheid die niet snel is:

Dit wordt voor een deel veroorzaakt door je eigen systeem. Mensen met een nieuwe, snelle PC zullen hier dus veel minder last van hebben.
Om de tijd gedurende werk/slapen toch snel te laten gaan, kun je het volgende doen:
- Ga naar de map view
- Zoom in op een stuk met alleen gras
- Staar naar groen scherm en zie de tijd voorbij vliegen
Oké, ja mijn laptop is wel ernstig traag ja . Bedankt voor de tip.
I never workout
pi_70138916

PAC! Je toekomst!

Welk programma gebruik je btw om zoveel screenshots te maken? Of doe je steeds PrtScn > Alt+Tab?

[ Bericht 14% gewijzigd door Nero22 op 18-06-2009 17:56:40 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:40:05 #244
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_70139046
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Dan kan , mits je voldoende wenspunten verzameld hebt. Staat bij levenslange verwachting onder de noemer mid-life crisis
Dat kan wel, maar als je je orginele levenswens hebt gehaald, dan kan je de "mid-life crisis" niet meer kopen.
Als je je levenswens wilt wijzigen moet je dat dus doen voordat je hem hebt gehaald.
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_70139648
Ik had vandaag mijn simkind leren praten, vader zat op de grond met het kind te praten. Toen mijn simkind 'klaar' was met leren praten kon ik zowel vader en kind geen opdrachten meer geven. Ze bleven gewoon op de grond zitten maar hun energie, honger, hygiene e.d raakte wel op.
Mijn simmoeder ging ondertussen wel gewoon werken en de alledaagse dingen doen en die kon ik wel opdrachten geven dus ik neem aan dat het spel niet vastgelopen is. Heeft iemand dit ook wel eens gehad en hoe komt dit?
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  donderdag 18 juni 2009 @ 18:20:59 #246
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_70140237
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:40 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Dat kan wel, maar als je je orginele levenswens hebt gehaald, dan kan je de "mid-life crisis" niet meer kopen.
Als je je levenswens wilt wijzigen moet je dat dus doen voordat je hem hebt gehaald.
Gewoon in de Sims zelf

Links onder in het menu kun je op het fototoestelletje klikken. Dan maakt-ie een "foto" die wordt opgeslagen op je PC. Je kunt ze bekijken via het opstartscherm van de sims --> uploads.
pi_70141466
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Gewoon in de Sims zelf

Links onder in het menu kun je op het fototoestelletje klikken. Dan maakt-ie een "foto" die wordt opgeslagen op je PC. Je kunt ze bekijken via het opstartscherm van de sims --> uploads.
Verkeerde quote?
Have a good time, with the Master Online
De trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Paa zijn zojuist gepasseerd
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:09:50 #248
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_70141781
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 19:00 schreef Master_Online het volgende:

[..]

Verkeerde quote?
Huh? Ik kan de post niet eens meer vinden, waar ik op reageerde

WOOPSIE
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:13:14 #249
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_70141882
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:49 schreef Ellatjuh het volgende:
ik ben mn dochter kwijt: (
nouwja heb 3 gezinnen waarmee ik speel en switch om de dag (irl dan) zo ongeveer.
ging dus vandaag weer naar een ander gezin, blijkt een dochter weg te zijn en ook in de stamboom staat ze niet meer.
denk dat ze dood is ofzo, heb overal gezocht maar ze staat nergens meer tussen.
andere kinderen die het huis uit zijn staan gewoon nog in de stamboom.
echt raar is dit
Ik had gister ook zoiets! ik woonde met 2 broers en 1 van die broers heeft een vrouw en kind gekregen (tijdens het spel) dus ik wilde even met een andere sim spelen zodat zij die vrijgezelle broer kon verleiden en in huis kon nemen...dat lukte alleen niet omdat de trouwoptie maar niet kwam :S Toen ik later terug switchte naar mn 1e gezin was die vrijgezelle broer opeens weg uit mn besturingspaneel!Ik kon m nergens vinden maar wel weer uitnodigen.... Oja en ik had er ook opeens een baby bij!

Zou je die optie uit kunnen zetten? Ik heb t idee dat ik een paar dagen geleden wel uitgezet had dat die sims hun eigen leven gaan leiden als je met een andere familie speelt..mr toch is dit gebeurd, echt vaag!
Oh yes i did!
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:29:00 #250
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_70142450
Ook al weer aan het simmen geslagen
Hele topic doorgelezen, vooral van het zoeken van zaadjes om te planten was een leuke optie die ik nog niet kende.
Weet iemand waar je nieuwe kleren kunt kopen? dat heb ik nog niet kunnen vinden.
dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')