Tuurlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:20 schreef iBolt het volgende:
Mag ik dan toch even zeggen dat ik het huis oerlelijk vind![]()
no offence trouwens...
Lol wtfquote:
Sowieso gaat Whoohoo-en met mensen die niet verliefd zijn / een relatie met je hebben niet werken. Helaas kun je geen desperate-housewive achtig type starten, en prostitutie is ook geen carreer-trackquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:50 schreef mschol het volgende:
grrrr. spel crasht als je te lang aan et spelen bent ....
zwaaar kut dat er geen autosave functie in zit..
voor de rest: inmiddels meerdere malen geprobeerd de Whoohoo actie (ofzo) uit te voeren met de buur.. (=vriendin) maar telkens krijg ik de "loop" icoontjes met kruisje erdoor... zitten er nog voorwaarden aan vast die ik misschien mis?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Helaas kun je geen desperate-housewive achtig type starten, en prostitutie is ook geen carreer-track
Verliefd worden en Oja/Whoohoo-en naast je relatie kan volgens mij.. je kunt alleen geen verkering vragenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Sowieso gaat Whoohoo-en met mensen die niet verliefd zijn / een relatie met je hebben niet werken. Helaas kun je geen desperate-housewive achtig type starten, en prostitutie is ook geen carreer-track
de buur had ik al verkering aan gevraagd (gelukt overigens) ik ga het wel een keer via de relax optie proberen....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:11 schreef Maartel het volgende:
[..]
Verliefd worden en Oja/Whoohoo-en naast je relatie kan volgens mij.. je kunt alleen geen verkering vragen
Ja dat is echt achterlijk, om ze dan in je bed te krijgen moet je ze uitnodigen om te knuffelen want uit zichzelf doen ze niksquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:19 schreef mschol het volgende:
[..]
de buur had ik al verkering aan gevraagd (gelukt overigens) ik ga het wel een keer via de relax optie proberen....
eens kijken of ik d'r zover kan krijgen uiteindelijk bij me in te trekken...
wat ik ook typisch vind: als ik vraag: "do you want to sleep over" wordt dit positief beantwoord maar slapen: no way.. (zal wel 2de bed voor nodig zijn bedacht ik mij toen spel was gecrasht)
+ Magere Hein die na iemands dood nog gezellig blijft om tv te kijkenquote:
Thx, had ik zelf ook wel achter kunnen komen zie ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:01 schreef Moozzie het volgende:
6 maanden
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Sims_2
Videokaart kapot? Speel je op een laptop en wordt die heel erg warm, zo ja dan zijn de chips vast doorgebrand...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Sjoe sjoe HELP. Na dagen spelen krijg ik opeens de volgende foutmelding
[ afbeelding ]
Wat kan ik er aan doen?
Ik speel op mijn laptop jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:23 schreef iBolt het volgende:
[..]
Videokaart kapot? Speel je op een laptop en wordt die heel erg warm, zo ja dan zijn de chips vast doorgebrand...
Maar wordt hij dus bv als je speelt heel erg warm? Zo warm dat je bv dus niet meer je hand op kunt leggen? Welke laptop heb je trouwens?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik speel op mijn laptop ja
Ik heb wel een hele middag gedownload en mijn laptop heeft heel de middag aangestaan dus.
FUCK! Meen je dat nou echt>??? Doorgebrand? Wat betekend dit? Ik heb deze laptop speciaal gekocht voor het spelen van games, op advies van dixons toen![]()
betekend dit dat ik een nieuwe laptop moet kppen ofzo? Of is dit te maken
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:33 schreef iBolt het volgende:
[..]
Maar wordt hij dus bv als je speelt heel erg warm? Zo warm dat je bv dus niet meer je hand op kunt leggen? Welke laptop heb je trouwens?
En ik meen het wel ja, toen ik mijn laptop had gekregen (3 jaar geleden) was de videokaart ook doorgebrand doordat ik te lang een spel had gespeeld... normaal schakelt je pc dan automatisch uit doordat sensoren detecteren dat je videokaart/moederbord te warm worden...
"oh ja" is met minder risico op een kindje op zijn plat gezegd inderdaad neuken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:36 schreef Lehme het volgende:
huh, wat is ooh ja?
is ooh ja, neuken?
want als ik dat doe gaan ze onder de deknes liggen en komen er hartjes van af, maar als ik vrijen doe, dan gaan ze op elkaar liggen en zoenen.
dus mijn vraag is, wat is dan sex hebben in dit spel? Ooh ja? of wat?
Boeit datquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:36 schreef Lehme het volgende:
huh, wat is ooh ja?
is ooh ja, neuken?
want als ik dat doe gaan ze onder de deknes liggen en komen er hartjes van af, maar als ik vrijen doe, dan gaan ze op elkaar liggen en zoenen.
dus mijn vraag is, wat is dan sex hebben in dit spel? Ooh ja? of wat?
Hmmm dan weet ik het ook niet, kan aan talloze dingen liggen...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik kan mijn hand er gewoon nog ophouden, mijn laptop voelt niet warm aan.
Ik heb een acer Aspire 5520G AMD Athlon 64x2 Dual-Core Processor
Ik heb op de acersite zitten neuzen, en ik heb een driver gevonden voor mijn laptop, gedwonload en geinstalleerd, en hij doet het weerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:43 schreef iBolt het volgende:
[..]
Boeit dat?
[..]
Hmmm dan weet ik het ook niet, kan aan talloze dingen liggen...
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:mijn oudste zoon is verhuisd en heeft nu een plekje voor zichzelf, maar heeft totaal geen geld.
Dus een huis, heeft hij niet kunnen kopen/bouwen. Ben nu al zover dat hij een bed heeft en een wasbak. Kan hij iig slapen en zich een beetje schoonhouden
quote:
na één Simdag gaat ze met zwangerschapsverlof, dacht ik. Mijn gezinnetje heeft dan zoveel kinderen gehad en nog weet ik het niet zeker.quote:hoelang moet je eigelijk wachten als je vrouw zanger is in het spel?
Als je sim wat verder in een carriere is, krijgt hij veel meer vrije tijdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:09 schreef ufopiloot het volgende:
Deze topics gaan veel te hard! Als ik mijn TVP heb geplaatst is het topic alweer bijna vol
Ik ben in ieder geval nog steeds bezig met mijn sim, maar echt super leuk vind ik het niet om te spelen. Veel te weinig vrije tijd. Je bent aan het werk, aan het slapen, of de behoeftes van de sim aan het vullen. Met iemand uit eten gaan of gaan sporten heeft ook weinig zin want als je eenmaal op de plek bent aanbelend en bijvoorbeeld net op de loopband loopt, is het alweer bedtijd.
Je kunt 'kliekjes' bewarenquote:Ik vind de balans niet echt goed. Je sim is al bijna 2 uur kwijt aan een pannekoek bakken, opeten en afwassen. Dat doe ik in een kwartiertje
Iemand tips om snel levenslange beloningen te krijgen.. ik heb die punten odigen en met die b wensenv an hun schiet het ook niet echt opquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik laat mijn Sims eigenlijk alleen maar een snelle hap eten. Ze zitten er vol van en het kost je niets, want je heoft er geen boodschappen voor te doen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even een foto van het huidige "huis" van mijn Sim
[ afbeelding ]
Wel stil zijn, hè. Hij slaapt nu.
Ik creëer voor dit doel altijd een huis vol aantrekkelijke Sims aan t einde van m'n straatquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:30 schreef Lehme het volgende:
ik heb mijn chick gedumpt, maar ik kan geen nieuwe beetje goed uitziende vrouw vinden.
waar komen de meeste vrouwen voor, welke plek?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik creëer voor dit doel altijd een huis vol aantrekkelijke Sims aan t einde van m'n straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |