Vloeren kan je 3 tegels aan elkaar maken zonder dat het ondersteuning nodig heeft. Hetzelfde principe als het balkonquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:24 schreef mschol het volgende:
2 dingen:
1) hoe kan je zo'n bruggetje bouwen?
2) ik mis een kinderzwembadje (A)
Het linker huis op de tweede foto bestond al. Die heeft zijn zwembad zo om het huis dus ik dacht leuk dat wordt iets 'verplichts' voor deze straatquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:44 schreef Maartel het volgende:
Was er echt al een huis met zwembad er omheen of heb je die ook zelf gemaakt?
Wel jammer dat ie niet helemaal rondgaatLijkt me wel blij om rondjes om je huis te zwemmen
Ja je hebt gelijk de inrichting mag nog wel een tweede kijk gebruiken. Bijvoorbeeld het witte aan de buitenkant van het huis vond ik in het begin leuk maar nu alweer te saaiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:45 schreef zoeperzazke het volgende:
Het huis is erg tof, maar nog wel een beetje sober ingerichtEn ik krijg plaatsvervangende nekpijn van de hoogte van die tv hihi
Maar het dak is erg uniek en het bruggetje over het zwembad al helemaal!
Thxquote:
Geesten waarvan hun rust verstoord wordt als je 's nachts naar het kerkhof gaat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:57 schreef Moozzie het volgende:
Misschien kunnen we een lijstje maken met opmerkelijke sims 3 humor?
+ Magere Hein die na iemands dood nog gezellig blijft om tv te kijken
+ Het kunnen planten van eieren
+ ...
quote:Bug:
A neighbor comes over to visit, then leaves and steals the active family's baby.
Solution
If a Sim is holding a baby and you ask them to leave, they will more than likely leave with the baby, and it will be removed from your family. Be sure to take your baby back before kicking them out of the house by interacting with the baby.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:20 schreef iBolt het volgende:
Mag ik dan toch even zeggen dat ik het huis oerlelijk vind![]()
no offence trouwens...
Lol wtfquote:
Sowieso gaat Whoohoo-en met mensen die niet verliefd zijn / een relatie met je hebben niet werken. Helaas kun je geen desperate-housewive achtig type starten, en prostitutie is ook geen carreer-trackquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:50 schreef mschol het volgende:
grrrr. spel crasht als je te lang aan et spelen bent ....
zwaaar kut dat er geen autosave functie in zit..
voor de rest: inmiddels meerdere malen geprobeerd de Whoohoo actie (ofzo) uit te voeren met de buur.. (=vriendin) maar telkens krijg ik de "loop" icoontjes met kruisje erdoor... zitten er nog voorwaarden aan vast die ik misschien mis?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Helaas kun je geen desperate-housewive achtig type starten, en prostitutie is ook geen carreer-track
Verliefd worden en Oja/Whoohoo-en naast je relatie kan volgens mij.. je kunt alleen geen verkering vragenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Sowieso gaat Whoohoo-en met mensen die niet verliefd zijn / een relatie met je hebben niet werken. Helaas kun je geen desperate-housewive achtig type starten, en prostitutie is ook geen carreer-track
de buur had ik al verkering aan gevraagd (gelukt overigens) ik ga het wel een keer via de relax optie proberen....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:11 schreef Maartel het volgende:
[..]
Verliefd worden en Oja/Whoohoo-en naast je relatie kan volgens mij.. je kunt alleen geen verkering vragen
Ja dat is echt achterlijk, om ze dan in je bed te krijgen moet je ze uitnodigen om te knuffelen want uit zichzelf doen ze niksquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:19 schreef mschol het volgende:
[..]
de buur had ik al verkering aan gevraagd (gelukt overigens) ik ga het wel een keer via de relax optie proberen....
eens kijken of ik d'r zover kan krijgen uiteindelijk bij me in te trekken...
wat ik ook typisch vind: als ik vraag: "do you want to sleep over" wordt dit positief beantwoord maar slapen: no way.. (zal wel 2de bed voor nodig zijn bedacht ik mij toen spel was gecrasht)
+ Magere Hein die na iemands dood nog gezellig blijft om tv te kijkenquote:
Thx, had ik zelf ook wel achter kunnen komen zie ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:01 schreef Moozzie het volgende:
6 maanden
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Sims_2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |