abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69967228
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 00:24 schreef mschol het volgende:
2 dingen:
1) hoe kan je zo'n bruggetje bouwen?
2) ik mis een kinderzwembadje (A)
Vloeren kan je 3 tegels aan elkaar maken zonder dat het ondersteuning nodig heeft. Hetzelfde principe als het balkon
Ik mis het kinderzwembadje niet aangezien de sims geen kinderen heeft en het huis te klein is voor een tweede slaapkamer. Dus zullen er hier ook geen kinderen komen
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 00:44 schreef Maartel het volgende:
Was er echt al een huis met zwembad er omheen of heb je die ook zelf gemaakt?
Wel jammer dat ie niet helemaal rondgaat Lijkt me wel blij om rondjes om je huis te zwemmen
Het linker huis op de tweede foto bestond al. Die heeft zijn zwembad zo om het huis dus ik dacht leuk dat wordt iets 'verplichts' voor deze straat
Helemaal rond is niet echt efficiënt je verliest veel ruimte.
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 08:45 schreef zoeperzazke het volgende:
Het huis is erg tof, maar nog wel een beetje sober ingericht En ik krijg plaatsvervangende nekpijn van de hoogte van die tv hihi Maar het dak is erg uniek en het bruggetje over het zwembad al helemaal!
Ja je hebt gelijk de inrichting mag nog wel een tweede kijk gebruiken. Bijvoorbeeld het witte aan de buitenkant van het huis vond ik in het begin leuk maar nu alweer te saai
De tv kan ik niet lager ophangen
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:11 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Vet huis hoor!
Thx
pi_69967495
hoe hoog kun je een huis eigenlijk maken?
pi_69967711
Volgens mij 4 verdiepingen maar het kan er zomaar 1 naast zitten.
Moet je even uitproberen dus
pi_69969016
4 gaat sowieso lukken (de mijne is nu 4 hoog, als ik weer genoeg centen heb zal ik eens kijken of ie NOG hoger kan

tuinieren is nu echt super easy met die omniplanten. Waar ik eerst 63 planten moest onderhouden (s stuks van ieder, behalve de bomen daar 5 stuks van per soort) heb ik nu van ieder soort gewoon 1 omniplant staan en houd gewoon tijd over

Ben nu alle vaardigheden aan het maximaliseren.
pi_69969194
ik vind het jammer dat er weer gewerkt wordt met vooraf gedefineerde lots..
en dat je niet kan zeggen ik wil dit gebied van b.v 60 bij 35 hebben
pi_69969645
Misschien kunnen we een lijstje maken met opmerkelijke sims 3 humor?

+ Magere Hein die na iemands dood nog gezellig blijft om tv te kijken
+ Het kunnen planten van eieren
+ ...
pi_69969828
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:57 schreef Moozzie het volgende:
Misschien kunnen we een lijstje maken met opmerkelijke sims 3 humor?

+ ...
Geesten waarvan hun rust verstoord wordt als je 's nachts naar het kerkhof gaat.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:07:28 #248
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_69969938
een tuinkabouter die (nadat je hem in je tuin hebt gezet) op de meest rare plekken in je tuin naar planten staat te kijken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:20:36 #249
241594 iBolt
Lighting
pi_69970405
Mag ik dan toch even zeggen dat ik het huis oerlelijk vind no offence trouwens...
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:24:28 #250
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_69970525
quote:
Bug:
A neighbor comes over to visit, then leaves and steals the active family's baby.

Solution
If a Sim is holding a baby and you ask them to leave, they will more than likely leave with the baby, and it will be removed from your family. Be sure to take your baby back before kicking them out of the house by interacting with the baby.
Je weet..
pi_69971026
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:20 schreef iBolt het volgende:
Mag ik dan toch even zeggen dat ik het huis oerlelijk vind no offence trouwens...
Tuurlijk
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:24 schreef Jenglejack het volgende:

[..]

Lol wtf
pi_69971077
+ Geesten waarvan hun rust verstoord wordt als je 's nachts naar het kerkhof gaat.
+ Geesten gaan in je huis koken etc (kan iemand dit conformeren?)
+ een tuinkabouter die (nadat je hem in je tuin hebt gezet) op de meest rare plekken in je tuin naar planten staat te kijken.

Nieuwe punten er zelf bij plakken svp
  vrijdag 12 juni 2009 @ 14:01:57 #253
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_69971841
+ Geesten die op je spelcomputer komen spelen.

En als ze dat doen zie ik ze ook best nog wel koken, heb ze iig al op de gameconsole zien spelen en in bed zien slapen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_69972066
bij mij komen die geesten wel eens het bad schoonmaken en de bedden opmaken. best handig
  vrijdag 12 juni 2009 @ 14:12:21 #255
241594 iBolt
Lighting
pi_69972186
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:24 schreef Jenglejack het volgende:

[..]

Roflz
pi_69975394
Hoe komen die screenshots zo tering mooi eruit te zien, haha?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_69975916
grrrr. spel crasht als je te lang aan et spelen bent ....
zwaaar kut dat er geen autosave functie in zit..

voor de rest: inmiddels meerdere malen geprobeerd de Whoohoo actie (ofzo) uit te voeren met de buur.. (=vriendin) maar telkens krijg ik de "loop" icoontjes met kruisje erdoor... zitten er nog voorwaarden aan vast die ik misschien mis?
pi_69975952
Ik leg de sims op bed met 'op bad relaxe'
En als ze dan allebei liggen dan doe ik het jahoowhee blabla
  vrijdag 12 juni 2009 @ 15:53:59 #259
202348 Susi
Temple of Love
pi_69976035
Sims
  vrijdag 12 juni 2009 @ 16:02:09 #260
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_69976307
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:50 schreef mschol het volgende:
grrrr. spel crasht als je te lang aan et spelen bent ....
zwaaar kut dat er geen autosave functie in zit..

voor de rest: inmiddels meerdere malen geprobeerd de Whoohoo actie (ofzo) uit te voeren met de buur.. (=vriendin) maar telkens krijg ik de "loop" icoontjes met kruisje erdoor... zitten er nog voorwaarden aan vast die ik misschien mis?
Sowieso gaat Whoohoo-en met mensen die niet verliefd zijn / een relatie met je hebben niet werken. Helaas kun je geen desperate-housewive achtig type starten, en prostitutie is ook geen carreer-track
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_69976392
Vroegah had je een sim die het met de hele buurt deed om de 'relaties te onderhouden'
Want de andere sim had dan 10 vrienden nodig voor promotie
pi_69976567
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef Catbert het volgende:

[..]
Helaas kun je geen desperate-housewive achtig type starten, en prostitutie is ook geen carreer-track
das dan weer een min punt (Helaas zijn er nog een boel andere dingen die zo veel beter kunnen, EA leert maar niet van de community)
pi_69976671
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef Catbert het volgende:

[..]

Sowieso gaat Whoohoo-en met mensen die niet verliefd zijn / een relatie met je hebben niet werken. Helaas kun je geen desperate-housewive achtig type starten, en prostitutie is ook geen carreer-track
Verliefd worden en Oja/Whoohoo-en naast je relatie kan volgens mij.. je kunt alleen geen verkering vragen
pi_69976953
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:11 schreef Maartel het volgende:

[..]

Verliefd worden en Oja/Whoohoo-en naast je relatie kan volgens mij.. je kunt alleen geen verkering vragen
de buur had ik al verkering aan gevraagd (gelukt overigens) ik ga het wel een keer via de relax optie proberen....

eens kijken of ik d'r zover kan krijgen uiteindelijk bij me in te trekken...
wat ik ook typisch vind: als ik vraag: "do you want to sleep over" wordt dit positief beantwoord maar slapen: no way.. (zal wel 2de bed voor nodig zijn bedacht ik mij toen spel was gecrasht )
pi_69977121
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:19 schreef mschol het volgende:

[..]

de buur had ik al verkering aan gevraagd (gelukt overigens) ik ga het wel een keer via de relax optie proberen....

eens kijken of ik d'r zover kan krijgen uiteindelijk bij me in te trekken...
wat ik ook typisch vind: als ik vraag: "do you want to sleep over" wordt dit positief beantwoord maar slapen: no way.. (zal wel 2de bed voor nodig zijn bedacht ik mij toen spel was gecrasht )
Ja dat is echt achterlijk, om ze dan in je bed te krijgen moet je ze uitnodigen om te knuffelen want uit zichzelf doen ze niks
pi_69977400
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:40 schreef Moozzie het volgende:
Nieuwe punten er zelf bij plakken svp
+ Het kunnen planten van eieren, kaas, biefstuk en hamburgers
+ Geesten waarvan hun rust verstoord wordt als je 's nachts naar het kerkhof gaat.
+ Geesten gaan in je huis koken etc (kan iemand dit conformeren?)
+ een tuinkabouter die (nadat je hem in je tuin hebt gezet) op de meest rare plekken in je tuin naar planten staat te kijken.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 17:56:04 #267
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_69979790
Ik kan nu al niet wachten tot de uitbreidingspakketten

Iemand die toevallig weet hoeveel tijd er zat tussen release Sims 2 en release 1e uitbreidingspakket?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 18:05:35 #269
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_69980059
quote:
Thx, had ik zelf ook wel achter kunnen komen zie ik
pi_69981695
ik had zojuist een chick gehosseld. nu hebben we verkering :p, ik heb haar nog geen aanzoek gedaan
Lehme met Kruiden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')