Oké, ja mijn laptop is wel ernstig traag jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:59 schreef Chell het volgende:
Over de snelheid die niet snel is:
Dit wordt voor een deel veroorzaakt door je eigen systeem. Mensen met een nieuwe, snelle PC zullen hier dus veel minder last van hebben.
Om de tijd gedurende werk/slapen toch snel te laten gaan, kun je het volgende doen:
- Ga naar de map view
- Zoom in op een stuk met alleen gras
- Staar naar groen scherm en zie de tijd voorbij vliegen
Dat kan wel, maar als je je orginele levenswens hebt gehaald, dan kan je de "mid-life crisis" niet meer kopen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dan kan , mits je voldoende wenspunten verzameld hebt. Staat bij levenslange verwachting onder de noemer mid-life crisis
Gewoon in de Sims zelfquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:40 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar als je je orginele levenswens hebt gehaald, dan kan je de "mid-life crisis" niet meer kopen.
Als je je levenswens wilt wijzigen moet je dat dus doen voordat je hem hebt gehaald.
Verkeerde quote?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Gewoon in de Sims zelf
Links onder in het menu kun je op het fototoestelletje klikken. Dan maakt-ie een "foto" die wordt opgeslagen op je PC. Je kunt ze bekijken via het opstartscherm van de sims --> uploads.
Ik had gister ook zoiets! ik woonde met 2 broers en 1 van die broers heeft een vrouw en kind gekregen (tijdens het spel) dus ik wilde even met een andere sim spelen zodat zij die vrijgezelle broer kon verleiden en in huis kon nemen...dat lukte alleen niet omdat de trouwoptie maar niet kwam :S Toen ik later terug switchte naar mn 1e gezin was die vrijgezelle broer opeens weg uit mn besturingspaneel!Ik kon m nergens vinden maar wel weer uitnodigen.... Oja en ik had er ook opeens een baby bij!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:49 schreef Ellatjuh het volgende:
ik ben mn dochter kwijt: (
nouwja heb 3 gezinnen waarmee ik speel en switch om de dag (irl dan) zo ongeveer.
ging dus vandaag weer naar een ander gezin, blijkt een dochter weg te zijn en ook in de stamboom staat ze niet meer.
denk dat ze dood is ofzo, heb overal gezocht maar ze staat nergens meer tussen.![]()
andere kinderen die het huis uit zijn staan gewoon nog in de stamboom.
echt raar is dit
ik ook niet idd, saai steeds hetzelfde setje klerenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:29 schreef marc1982 het volgende:
Ook al weer aan het simmen geslagen
Hele topic doorgelezen, vooral van het zoeken van zaadjes om te planten was een leuke optie die ik nog niet kende.
Weet iemand waar je nieuwe kleren kunt kopen? dat heb ik nog niet kunnen vinden.
Romantisch - aanzoek doen, volgens mij.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:12 schreef hetzusjevan het volgende:
Kleren wist ik idd ook niet, thnx! Mijn sim is nu zwanger. Haar vriend heeft d'r wel verkering gevraagd, maar ik kan trouwen nergens vinden :/. Terwijl ze wel een andere achternaam hebben.. Waar zit die optie?
![]()
je blijft, totdat je getrouwd bent, gewoon je sim besturen, de ander is alleen misschien vaker over de vloer..quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:56 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Net kreeg ik een meisje over de vloer. Ging ze voor de deur even haar blaas legen. Ik had echt iets van wtf.
Wat gebeurt er trouwens als je iemand verkering vraagt? Dan trekken ze niet meteen in hè? Dat vind ik zo vervelend... Ik wil maar 1 sim tegelijk besturen!
Ik heb maar één verdieping. Heb alleen de tuin en buitenkant gepimped en een dubbele garage gebouwd bij het meest rechtste huis wat je als eerste kunt kopen. (Die groene met dat zwarte dak)quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:38 schreef Mirjam het volgende:
ik heb echt gewoon een saai vierkant huis van 2 verdiepingen![]()
ik ook hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:38 schreef Mirjam het volgende:
ik heb echt gewoon een saai vierkant huis van 2 verdiepingen![]()
weet iemand dit?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:51 schreef Mirjam het volgende:
ik heb de optie ouder worden uigezet, ik wil natuurlijk wel een tijdje met m'n sims blijven spelen.
maar blijft m'n baby dan ook eeuwig een baby?
Volgens mij is dat het geval ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |