Het beledigen van mensen is ook in strijd met de faq regels, dus ik kan niet wachten totdat jij geband wordtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 06:16 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Zie ik het goed , loop je nou echt zo graag te koop met je eigen domheid?![]()
hou eens opquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:48 schreef editoor het volgende:
[..]
Het beledigen van mensen is ook in strijd met de faq regels, dus ik kan niet wachten totdat jij geband wordt![]()
toevallig gezien dat je partner kan worden van fabrieken enzo en ze kan opkopen...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:47 schreef Pacmaniac het volgende:
Kun je met één sim ook eigenaar zijn van verschillende panden? Geen idee wat ik met mijn miljoenen moet doen namelijk !
hier ruimen ze gewoon op en gaan dan weer weg....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:13 schreef childintime het volgende:
Weet iemand wat je aan die schoonmakers kunt doen? Ik heb er nu al 2 gehad die gewoon geen klap uitvoeren. De 1 speelde met de tuinsproeier en de ander zat alleen maar achter de laptop tot het 17.00 was en ging toen nog eens rustig een maaltijd uit mijn koelkast zitten etenHet huis blijft gewoon vies achter als ze weggaan
![]()
Dan ontsla ik ze, maar moet mijn Sim wel 125 betalen voor die dag.
onderhandelen met magere hein kan met de doodsbloem. (met de levensplant kun je alleen zorgen dat je bij dagelijks een vrucht eten dat je een dag langer blijft leven)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:09 schreef Ellatjuh het volgende:
ik heb ergens gelezen dat je een geest tot leven kan wekken en kan onderhandelen met magere hein m aar hoe weet ik niet
heb wel een levensplant en vlamstruiken en kan een gerecht maken(die duurste van de recepten ben de naam kwijt) maar iemand enig idee hoe nu verder.
mijn sim heeft een hele tijd geleden bij het wetenschaplap de kans gehad om iemand tot leven te laten wekken.
heeft ze gedaan, de jongere zusje die te vroeg gestorven was.(door een tv te repareren wat niet goed ging)
alleen die prutsers daar hebben fouten gemaakt"tis niet helemaal goed gelukt"en nu heb ik een geest terug die ik wel kan besturen.
ik wil gewoon weer een simmetje terug, dood op oude leeftijd is best maar niet als jong volwassenen.
Die bloem kun je vinden op het kerkhof. Je kunt de zaden oogsten en je kunt ze zaaien als je een bepaald nivo tuinieren hebt gehaald. 7 Geloof ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:38 schreef knorretje het volgende:
[..]
onderhandelen met magere hein kan met de doodsbloem. (met de levensplant kun je alleen zorgen dat je bij dagelijks een vrucht eten dat je een dag langer blijft leven)
mijn screenshots (zie de eerdere post van mij van 2 huizen) hebben daar geen last van..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:36 schreef marc1982 het volgende:
Humor met statistieken:
[ afbeelding ]
Zijn bij jullie screenshots ook veel donkerder dan 'in-game' ?
Ja je huizen zien er goed uit, alleen zijn je kamers wel een beetje leeg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
iemand nog wat commentaar op m'n huisjes?
Moest hem even 5 keer lezen.... hij is grappigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:36 schreef marc1982 het volgende:
Humor met statistieken:
[ afbeelding ]
Zijn bij jullie screenshots ook veel donkerder dan 'in-game' ?
hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:40 schreef Jivis het volgende:
Kreeg net een kans om een geest tot leven te laten wekken @ het wetenschapslab, als ik een urn in mijn inventaris deed.
Heb het even geprobeerd met wijlen opa en hij kwam inderdaad terug, maar wel als speelbare geest. Er stond iets in de trant van dat het niet helemaal naar behoren was gegaan, dus misschien dat je ze soms wel helemaal kan laten terugkomen. Kan nu voor een geldbedrag steeds proberen om een nieuwe urn tot leven te wekken.
Maar goed, heb even met die geest zitten spelen en hem met de huishoudster laten aanpappen:
[ afbeelding ]
Probeerde hem ook een kindje te laten maken met haar maar dat wou nog niet echt lukken...
de boven verdiepingen zijn er dan ook recent bij gekomen en moet ik nog een leuke invulling gevenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:53 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja je huizen zien er goed uit, alleen zijn je kamers wel een beetje leeg.Verder wel nice.
Ik heb nu net m'n huis uitgebreid met een grotere badkamer en slaapkamer, had eerst dat standaard trailer huisje.
Loopt je geest nog rond? Je kunt namelijk in diens inventaris op de grafsteen klikken en kiezen voor "terugkeren naar schimmenrijk". Vervolgens is ze weer gewoon dood. Lijkt me dat je dan een nieuwe poging kan doen om haar te laten herrijzen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:21 schreef Ellatjuh het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan?
ik heb ook zo zelfde situatie meegemaakt.
die geest wil ik normaal hebben want ze was nog te jong om dood te gaan.
heb dus ook een tijdje geleden een bericht gekregen dat ik een sim kon laten herreizen en dat heb ik gedaan en daar is die geest uitgekomen.
snap alleen niet hoe ze dat nou willen met dat geldbedrag en hoe dat werkt.
staat geen optie bij het lab
Leg de baby in de wieg..haal de deur eruit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:42 schreef Mirjam het volgende:
ik vind het ineens helemaal niet leuk meer dat m'n sims een kleine hebben
zit er zelfs over te denken om opnieuw te beginnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |