abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70153213
huisje 1)

Huisje 2)

beide zijn gebaseerd op al bestaande woningen
pi_70154862
Kun je met één sim ook eigenaar zijn van verschillende panden? Geen idee wat ik met mijn miljoenen moet doen namelijk !
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70155134
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 08:20 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Meteen een ban geven dit soort kut-users
Pacmaniac mag van mij een ban krijgen morraalridder
pi_70155145
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 06:01 schreef editoor het volgende:

[..]

Pacmaniac mag van mij een ban krijgen morraalridder
Zie ik het goed , loop je nou echt zo graag te koop met je eigen domheid?

Niets met mijn moraal te maken , dergelijke zaken zijn in strijd met de wet en DUS in strijd met de FOK- FAQ.
Kan in het minst ongunstige scenario uiteindelijk dus voor zorgen dat het topic minimaal dichtgegooid wordt (zoals al eerder gebeurt is) .

Welk gedeelte snap je niet?

[ Bericht 3% gewijzigd door Pacmaniac op 19-06-2009 06:35:46 ]
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70155296
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:25 schreef zoeperzazke het volgende:
wat een tof huis hoe maak je zulke bruggetjes??
Tijdens het spelen doe ik het cheatvrij, maar als ik eenmaal op het punt ben gekomen dat ik alleen nog maar hele steden bouw gebruik ik wel een cheat. Zonder die cheat is het niet mogelijk om van die bruggetjes te maken, of zoals in mijn volgende huis, verhogingen in het huis. Weet dus niet of je het wel leuk vind om tijdens een spel daarvan gebruik te maken.

Voor het bruggetje en de meeste andere 'grapjes' heb je alleen de cheat constrainFloorElevation (false/true) nodig. Deze zorgt er voor dat je bebouwde gedeelten toch kunt verhogen.Een bruggetje bestaat uit een blokje fundering, 4 lege vakjes die je op funderingshoogte opvult met vloer en weer een funderingsblokje. Aan de funderingsblokjes komen de trapjes, leuningen plaatsen en vervolgens voorzichtig in kleine stapjes de vloer verhogen. Met 4 tussen blokjes krijg je hem vrij makkelijk en snel een gelijkmatig gebogen brug. Als je tevreden bent over de brug kun je de funderingblokjes er alsnog af slopen als je dat wil, zwembad eronder, vijver er onder of de vloer egaliseren. Vergeet niet om de cheat weer uit te zetten hij kan je behoorlijk wat narigheid bezorgen.

Met deze cheat kun je dus ook een verhoging in de woning maken (en in sims 2 kon je daardoor ook met halve trappetjes werken, splitlevel , in deze sims lukt dat mij vooralsnog niet. Maar een ondergrondse garage etc behoren opeens allemaal tot de mogelijkheden.

Een andere cheat die bij het bouwen gewoon erg fijn is: moveobjects on Door deze heb je iets meer bewegingsvrijheid in het plaatsen van spullen. (een volle tuin kun je doorgaan niet krijgen omdat alles op grid geplaatst moet worden, met deze kun je voorwerpen in elkaar zetten/over elkaar heeb zetten. Niet alleen in de tuin maar natuurlijk ook in huis, in mijn volgende huis heb ik hem gebruikt om van een kledingkast een verlengde dressoir te maken en een vierkant kookeiland)

succes in elk geval
pi_70157555
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 06:16 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Zie ik het goed , loop je nou echt zo graag te koop met je eigen domheid?

Het beledigen van mensen is ook in strijd met de faq regels, dus ik kan niet wachten totdat jij geband wordt
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:49:07 #277
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70157574
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:48 schreef editoor het volgende:

[..]

Het beledigen van mensen is ook in strijd met de faq regels, dus ik kan niet wachten totdat jij geband wordt
hou eens op
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70157860
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 03:47 schreef Pacmaniac het volgende:
Kun je met één sim ook eigenaar zijn van verschillende panden? Geen idee wat ik met mijn miljoenen moet doen namelijk !
toevallig gezien dat je partner kan worden van fabrieken enzo en ze kan opkopen...
dan kan je ze ook aanpassen maar met huizen kan dat volgens mij niet
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:03:34 #279
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_70157979
Loodgieter status bereikt!

Nu gaat wat gerepareerd is niet meer stuk.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_70158138
ik heb ergens gelezen dat je een geest tot leven kan wekken en kan onderhandelen met magere hein m aar hoe weet ik niet
heb wel een levensplant en vlamstruiken en kan een gerecht maken(die duurste van de recepten ben de naam kwijt) maar iemand enig idee hoe nu verder.
mijn sim heeft een hele tijd geleden bij het wetenschaplap de kans gehad om iemand tot leven te laten wekken.
heeft ze gedaan, de jongere zusje die te vroeg gestorven was. (door een tv te repareren wat niet goed ging)
alleen die prutsers daar hebben fouten gemaakt"tis niet helemaal goed gelukt"en nu heb ik een geest terug die ik wel kan besturen.
ik wil gewoon weer een simmetje terug, dood op oude leeftijd is best maar niet als jong volwassenen.
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:13:35 #281
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_70159936
Weet iemand wat je aan die schoonmakers kunt doen? Ik heb er nu al 2 gehad die gewoon geen klap uitvoeren. De 1 speelde met de tuinsproeier en de ander zat alleen maar achter de laptop tot het 17.00 was en ging toen nog eens rustig een maaltijd uit mijn koelkast zitten eten Het huis blijft gewoon vies achter als ze weggaan

Dan ontsla ik ze, maar moet mijn Sim wel 125 betalen voor die dag.
pi_70160467
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:13 schreef childintime het volgende:
Weet iemand wat je aan die schoonmakers kunt doen? Ik heb er nu al 2 gehad die gewoon geen klap uitvoeren. De 1 speelde met de tuinsproeier en de ander zat alleen maar achter de laptop tot het 17.00 was en ging toen nog eens rustig een maaltijd uit mijn koelkast zitten eten Het huis blijft gewoon vies achter als ze weggaan

Dan ontsla ik ze, maar moet mijn Sim wel 125 betalen voor die dag.
hier ruimen ze gewoon op en gaan dan weer weg....
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:36:33 #283
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_70162574
Humor met statistieken:

Zijn bij jullie screenshots ook veel donkerder dan 'in-game' ?
dus...
pi_70162643
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:09 schreef Ellatjuh het volgende:
ik heb ergens gelezen dat je een geest tot leven kan wekken en kan onderhandelen met magere hein m aar hoe weet ik niet
heb wel een levensplant en vlamstruiken en kan een gerecht maken(die duurste van de recepten ben de naam kwijt) maar iemand enig idee hoe nu verder.
mijn sim heeft een hele tijd geleden bij het wetenschaplap de kans gehad om iemand tot leven te laten wekken.
heeft ze gedaan, de jongere zusje die te vroeg gestorven was. (door een tv te repareren wat niet goed ging)
alleen die prutsers daar hebben fouten gemaakt"tis niet helemaal goed gelukt"en nu heb ik een geest terug die ik wel kan besturen.
ik wil gewoon weer een simmetje terug, dood op oude leeftijd is best maar niet als jong volwassenen.
onderhandelen met magere hein kan met de doodsbloem. (met de levensplant kun je alleen zorgen dat je bij dagelijks een vrucht eten dat je een dag langer blijft leven)
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:21:13 #285
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_70164058
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:38 schreef knorretje het volgende:

[..]

onderhandelen met magere hein kan met de doodsbloem. (met de levensplant kun je alleen zorgen dat je bij dagelijks een vrucht eten dat je een dag langer blijft leven)
Die bloem kun je vinden op het kerkhof. Je kunt de zaden oogsten en je kunt ze zaaien als je een bepaald nivo tuinieren hebt gehaald. 7 Geloof ik.
pi_70166331
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:36 schreef marc1982 het volgende:
Humor met statistieken:

[ afbeelding ]

mijn screenshots (zie de eerdere post van mij van 2 huizen) hebben daar geen last van..

iemand nog wat commentaar op m'n huisjes?
pi_70166966
ok moet ff goed zoeken dan en denk dat mn sim hem wel kan plaatsen, ze heeft het hoogste nivo.
pi_70167394
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:22 schreef mschol het volgende:

[..]

iemand nog wat commentaar op m'n huisjes?
Ja je huizen zien er goed uit, alleen zijn je kamers wel een beetje leeg. Verder wel nice.
Ik heb nu net m'n huis uitgebreid met een grotere badkamer en slaapkamer, had eerst dat standaard trailer huisje.
pi_70167825
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:36 schreef marc1982 het volgende:
Humor met statistieken:

[ afbeelding ]

Moest hem even 5 keer lezen.... hij is grappig
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:40:56 #290
133369 Jivis
Critikut
pi_70168976
Kreeg net een kans om een geest tot leven te laten wekken @ het wetenschapslab, als ik een urn in mijn inventaris deed.

Heb het even geprobeerd met wijlen opa en hij kwam inderdaad terug, maar wel als speelbare geest. Er stond iets in de trant van dat het niet helemaal naar behoren was gegaan, dus misschien dat je ze soms wel helemaal kan laten terugkomen. Kan nu voor een geldbedrag steeds proberen om een nieuwe urn tot leven te wekken.

Maar goed, heb even met die geest zitten spelen en hem met de huishoudster laten aanpappen :

Probeerde hem ook een kindje te laten maken met haar maar dat wou nog niet echt lukken...
Amen.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:44:16 #291
133369 Jivis
Critikut
pi_70169099
Lol, lees net dat verhaal hierboven . Ben benieuwd hoe het the other way around werkt.
Amen.
pi_70169184
Vandaag de Sims 3 gekocht Moet wel zeggen dat na 3 simloze jaren, het weer compleet wennen is
Ik heb al geprobeerd een huisje te bouwen.. lukte aardig Alleen de gamemodus moet ik opnieuw leren kennen. Voor de rest, leuk spel
pi_70170275
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:40 schreef Jivis het volgende:
Kreeg net een kans om een geest tot leven te laten wekken @ het wetenschapslab, als ik een urn in mijn inventaris deed.

Heb het even geprobeerd met wijlen opa en hij kwam inderdaad terug, maar wel als speelbare geest. Er stond iets in de trant van dat het niet helemaal naar behoren was gegaan, dus misschien dat je ze soms wel helemaal kan laten terugkomen. Kan nu voor een geldbedrag steeds proberen om een nieuwe urn tot leven te wekken.

Maar goed, heb even met die geest zitten spelen en hem met de huishoudster laten aanpappen :

[ afbeelding ]

Probeerde hem ook een kindje te laten maken met haar maar dat wou nog niet echt lukken...
hoe doe je dat dan?
ik heb ook zo zelfde situatie meegemaakt.
die geest wil ik normaal hebben want ze was nog te jong om dood te gaan.
heb dus ook een tijdje geleden een bericht gekregen dat ik een sim kon laten herreizen en dat heb ik gedaan en daar is die geest uitgekomen.
snap alleen niet hoe ze dat nou willen met dat geldbedrag en hoe dat werkt.
staat geen optie bij het lab
pi_70170896
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:53 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Ja je huizen zien er goed uit, alleen zijn je kamers wel een beetje leeg. Verder wel nice.
Ik heb nu net m'n huis uitgebreid met een grotere badkamer en slaapkamer, had eerst dat standaard trailer huisje.
de boven verdiepingen zijn er dan ook recent bij gekomen en moet ik nog een leuke invulling geven
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:31:26 #295
133369 Jivis
Critikut
pi_70172557
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:21 schreef Ellatjuh het volgende:

[..]

hoe doe je dat dan?
ik heb ook zo zelfde situatie meegemaakt.
die geest wil ik normaal hebben want ze was nog te jong om dood te gaan.
heb dus ook een tijdje geleden een bericht gekregen dat ik een sim kon laten herreizen en dat heb ik gedaan en daar is die geest uitgekomen.
snap alleen niet hoe ze dat nou willen met dat geldbedrag en hoe dat werkt.
staat geen optie bij het lab
Loopt je geest nog rond? Je kunt namelijk in diens inventaris op de grafsteen klikken en kiezen voor "terugkeren naar schimmenrijk". Vervolgens is ze weer gewoon dood. Lijkt me dat je dan een nieuwe poging kan doen om haar te laten herrijzen.
Amen.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:42:40 #296
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70172835
ik vind het ineens helemaal niet leuk meer dat m'n sims een kleine hebben
zit er zelfs over te denken om opnieuw te beginnen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70173391
ja ze loopt rond en heeft weer wel een goede baan.
maar ik stuur der wel terug en hoop op een nieuwe poging
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:14:48 #298
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_70173722
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:42 schreef Mirjam het volgende:
ik vind het ineens helemaal niet leuk meer dat m'n sims een kleine hebben
zit er zelfs over te denken om opnieuw te beginnen
Leg de baby in de wieg..haal de deur eruit.
Probleem opgelost
En dat kan zomaar.....?
pi_70173868
Pfoe! Ik heb flink gebouwd. Ik vind het wel goed voor een beginner.

Have a good time, with the Master Online
De trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Paa zijn zojuist gepasseerd
pi_70174304
Geef je ze ook nog een vloer in hun huis??
I had a signature once. It was awful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')