abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:29:54 #251
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70142483
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 19:29 schreef marc1982 het volgende:
Ook al weer aan het simmen geslagen
Hele topic doorgelezen, vooral van het zoeken van zaadjes om te planten was een leuke optie die ik nog niet kende.
Weet iemand waar je nieuwe kleren kunt kopen? dat heb ik nog niet kunnen vinden.
ik ook niet idd, saai steeds hetzelfde setje kleren
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70143043
op de kledingkast klikken en dan 'outfit plannen'
I had a signature once. It was awful.
pi_70143271

Net kreeg ik een meisje over de vloer. Ging ze voor de deur even haar blaas legen. Ik had echt iets van wtf.

Wat gebeurt er trouwens als je iemand verkering vraagt? Dan trekken ze niet meteen in hè? Dat vind ik zo vervelend... Ik wil maar 1 sim tegelijk besturen!
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_70143801
Kleren wist ik idd ook niet, thnx! Mijn sim is nu zwanger . Haar vriend heeft d'r wel verkering gevraagd, maar ik kan trouwen nergens vinden :/. Terwijl ze wel een andere achternaam hebben.. Waar zit die optie?
pi_70144289
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:12 schreef hetzusjevan het volgende:
Kleren wist ik idd ook niet, thnx! Mijn sim is nu zwanger . Haar vriend heeft d'r wel verkering gevraagd, maar ik kan trouwen nergens vinden :/. Terwijl ze wel een andere achternaam hebben.. Waar zit die optie?
Romantisch - aanzoek doen, volgens mij.

En waarom kan ik de criminelen niet overvallen? Er schijnt iets in de weg te staan, maar ik heb geen idee wat:
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_70144679
Ik heb het leven met de sims alweer een beetje achter me gelaten voor voorlopig. Heb flink wat kinderen gebaard, waaronder 2 keer een drieling achter elkaar (3 baby's en 3 peuters tegelijk als bom-sim valt vies tegen (leve de oppas zodat je af en toe toch kunt slapen) een aantal banen uitgespeeld en flink wat levenswensen in vervulling doen gaan. Ben nu mijn eigen stad aan het bouwen

Ik weet dat als een sim in het huis woont hoe je foto's kan maken, maar hoe doe je dat als je in de stad bewerken optie zit en dus geen wonende sims in je huizen hebt/wilt ? Eerste huis is namelijk af, ben nu met mijn tweede bezig (en alicia heeft ook een eigen kavel die ze vol aan het maken is )
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:51:20 #257
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70145151
ik heb de optie ouder worden uigezet, ik wil natuurlijk wel een tijdje met m'n sims blijven spelen.
maar blijft m'n baby dan ook eeuwig een baby?
pi_70145469
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 19:56 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]

Net kreeg ik een meisje over de vloer. Ging ze voor de deur even haar blaas legen. Ik had echt iets van wtf.

Wat gebeurt er trouwens als je iemand verkering vraagt? Dan trekken ze niet meteen in hè? Dat vind ik zo vervelend... Ik wil maar 1 sim tegelijk besturen!
je blijft, totdat je getrouwd bent, gewoon je sim besturen, de ander is alleen misschien vaker over de vloer..
pi_70146680
Ik heb mijn huis weer eens verbouwd. Ik heb er een kelder bij gemaakt, met een garage, en een zwembad Met de andere ruimte weet ik nog niet wat ik wil doen. Vroeger (sims 2) maakte ik hier ook vaak een bioscoop, of een sauna, of een discotheek, maar dat kan allemaal niet meer

Er zitten nog wel wat foutjes in enzo, maar ik had even genoeg van het bouwen, dus ik ga van de week nog wel eens verder
Er gaat niets boven Groningen
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:38:47 #260
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70146846
ik heb echt gewoon een saai vierkant huis van 2 verdiepingen
pi_70146983
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:38 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb maar één verdieping. Heb alleen de tuin en buitenkant gepimped en een dubbele garage gebouwd bij het meest rechtste huis wat je als eerste kunt kopen. (Die groene met dat zwarte dak)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_70147100
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:38 schreef Mirjam het volgende:
ik ook hoor.
meestal muren recht en ben nu wel aan het proberen om ze eens schuin te zetten en kijken hoe dat word.
maar ben niet zo goed in bouwen
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:48:14 #263
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70147227
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:51 schreef Mirjam het volgende:
ik heb de optie ouder worden uigezet, ik wil natuurlijk wel een tijdje met m'n sims blijven spelen.
maar blijft m'n baby dan ook eeuwig een baby?
weet iemand dit?
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:52:59 #264
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_70147441
Bij mij heeft mijn Sim een huis van één verdieping, maar dan wel op zo'n plateau. Ja dat dan weer wel En de tuin met verbouwingsgewas is ongeveer even groot als het huis qua oppervlakte

En waarom zou je steeds promotie gaan maken?

Mijn Sim heeft nu al twee keer een betere baan aangeboden gekregen. Eerst werkte hij bij de politie (niveau 3). Hij kreeg toen een aanbieding van het leger voor een niveau 4-functie. Die geaccepteerd. Even later kreeg hij in de Wetenschap een niveau 5-baan aangeboden en dus die maar geaccepteerd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_70147720
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:48 schreef Mirjam het volgende:

[..]

weet iemand dit?
Volgens mij is dat het geval ja.
Wat je kunt proberen is testingcheatsenabled true in te typen in je codebar (Ctrl+Shift+C) en dan Shift+linkermuisklik op je baby en dan volgende levensfase (o.i.d.) kiezen.

En ik ben nu Internationaal Superspions, zoals hij wilde als levenswens. Ik ga nu maar een andere carrière beginnen denk ik. Dit begint ook een beetje te vervelen.

Mijn huis:

[ Bericht 15% gewijzigd door Nero22 op 18-06-2009 22:10:40 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_70149557
je baby blijft idd een baby als je verouderen uit hebt staan, je kan hem natuurlijk altijd even aan laten staan (het verouderen tot je baby opgegroeit is tot de gewenste leeftijd) Je kan zien hoeveel dagen dat duurt, dus je kan het zo uitkienen dat je zelf evt niet verjaard. (anders vrucht levensplant geeft je iedere keer een dag extra)

Ik vind het bouwen juist een enorm leuk onderdeel van het spel. Ik haal een hele stad leeg en bouw hem dan helemaal weer op, sims 2 heb ik zo'n beetje alleen maar op die manier gespeeld, winkelcentra's, huizen, villawijken, rijtjeshuizen, woonwagenkamp etc etc. Allemaal netjes onderverdeeld etc etc.

Heb inmiddels uitgevogeld hoe ik in bouwmodus een foto maak (zonder die lelijke blokjes)

Dit is 1 van de kleine kaveltjes (30x30)

overzichtsfoto'tjes vanuit wat hoeken:

de tuin mag niet ontbreken:

Het huis is gebouwd tussen twee bomen, (het boomhut idee) de woonkamer bevind zich dan ook op de eerste etage, waardoor het zwembad eronder kon:

woonkamertje, keuken, badkamertje op de eerste verdieing + een fijn terrasje

En een slaapkamertje.

Een klein, maar fijn huisje voor iemand die dol op het buitenleven is

SNEAK PREVIEW van de woning in wording, weer een klein kaveltje. Woonkamer, eetkamer en keuken hebben inmiddels hun bestemming

Vanuit de woonkamer genomen meest rechts de opgang naar de eetkamer, de linker opgang is naar de keuken (het kleine trappetje is de entree)

Vanuit de opgang van de eetkamer, richting leeshoek en trap naar de vide in wording.

Bij dit huis staat de tuin minder centraal en wordt er meer ruimte binnenshuis verwacht (is ook makkelijker te fotograferen ) Het blijft overigens, weer een woning met maar 1 slaapkamer, maar is evt makkelijk uit te breiden door een extra opbouw, of een dakkapel waardoor er staruimte komt.
pi_70151246
wat een tof huis hoe maak je zulke bruggetjes??
I had a signature once. It was awful.
pi_70151436
Kun je die 'boomhut' ergens uploaden?
pi_70151474
ik vind bouwen ook errug leuk
helaas ben ik niet in staat van die huizen als jullie te maken
pi_70152481
Erg mooi die natuurwoning knorretje !
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70153213
huisje 1)

Huisje 2)

beide zijn gebaseerd op al bestaande woningen
pi_70154862
Kun je met één sim ook eigenaar zijn van verschillende panden? Geen idee wat ik met mijn miljoenen moet doen namelijk !
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70155134
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 08:20 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Meteen een ban geven dit soort kut-users
Pacmaniac mag van mij een ban krijgen morraalridder
pi_70155145
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 06:01 schreef editoor het volgende:

[..]

Pacmaniac mag van mij een ban krijgen morraalridder
Zie ik het goed , loop je nou echt zo graag te koop met je eigen domheid?

Niets met mijn moraal te maken , dergelijke zaken zijn in strijd met de wet en DUS in strijd met de FOK- FAQ.
Kan in het minst ongunstige scenario uiteindelijk dus voor zorgen dat het topic minimaal dichtgegooid wordt (zoals al eerder gebeurt is) .

Welk gedeelte snap je niet?

[ Bericht 3% gewijzigd door Pacmaniac op 19-06-2009 06:35:46 ]
pi_70155296
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:25 schreef zoeperzazke het volgende:
wat een tof huis hoe maak je zulke bruggetjes??
Tijdens het spelen doe ik het cheatvrij, maar als ik eenmaal op het punt ben gekomen dat ik alleen nog maar hele steden bouw gebruik ik wel een cheat. Zonder die cheat is het niet mogelijk om van die bruggetjes te maken, of zoals in mijn volgende huis, verhogingen in het huis. Weet dus niet of je het wel leuk vind om tijdens een spel daarvan gebruik te maken.

Voor het bruggetje en de meeste andere 'grapjes' heb je alleen de cheat constrainFloorElevation (false/true) nodig. Deze zorgt er voor dat je bebouwde gedeelten toch kunt verhogen.Een bruggetje bestaat uit een blokje fundering, 4 lege vakjes die je op funderingshoogte opvult met vloer en weer een funderingsblokje. Aan de funderingsblokjes komen de trapjes, leuningen plaatsen en vervolgens voorzichtig in kleine stapjes de vloer verhogen. Met 4 tussen blokjes krijg je hem vrij makkelijk en snel een gelijkmatig gebogen brug. Als je tevreden bent over de brug kun je de funderingblokjes er alsnog af slopen als je dat wil, zwembad eronder, vijver er onder of de vloer egaliseren. Vergeet niet om de cheat weer uit te zetten hij kan je behoorlijk wat narigheid bezorgen.

Met deze cheat kun je dus ook een verhoging in de woning maken (en in sims 2 kon je daardoor ook met halve trappetjes werken, splitlevel , in deze sims lukt dat mij vooralsnog niet. Maar een ondergrondse garage etc behoren opeens allemaal tot de mogelijkheden.

Een andere cheat die bij het bouwen gewoon erg fijn is: moveobjects on Door deze heb je iets meer bewegingsvrijheid in het plaatsen van spullen. (een volle tuin kun je doorgaan niet krijgen omdat alles op grid geplaatst moet worden, met deze kun je voorwerpen in elkaar zetten/over elkaar heeb zetten. Niet alleen in de tuin maar natuurlijk ook in huis, in mijn volgende huis heb ik hem gebruikt om van een kledingkast een verlengde dressoir te maken en een vierkant kookeiland)

succes in elk geval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')