Wat jammer nou...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:06 schreef GooseFM het volgende:
[..]
We gaan je niet belonen voor je "stoute" gedrag hoor!
Ik had in januari al ge pre-orderd, kon ik er wat aan doen dat ze de boel gaan uitstellen...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:16 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ach.. ik vind het niet meer dan normaal. Je kunt toch niet van de mensen verwachten dat ze 55 euro uit gaan geven aan een spel, en het dan achteraf niks vinden. Ik doe het altijd hoor, ik download het.. vind ik het spel leuk, dan koop ik het, vind ik er geen zak aan, dan koop ik het niet.
Moeten ze die prijzen maar omlaag gooien..
Ja, dat vind ik ook een hele verbetering.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:36 schreef Troel het volgende:
Ik heb een voordeel gevonden van Sims3
Het duurt niet vijf minuten om alles weer op je scherm te krijgen als je net alt-tab gedaan hebt
die doettet goedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:59 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
ingame of in de buurt
CRTL + shift + C
Testingcheatsenabled <enter>
Testingcheatsenabled true <enter>
ben me er van bewust dat dit een cheat is voor de sims2 ja
hij werkt ook op de sims3
Shift klikken op mailbox - kun je behoeften statisch maken
doe je dat niet , kun je gewoon de motives balkjes verslepen ala sims 2
je kun hetzelfde met de shift click als sims2
zoals carriere instellen , vrienden maken , hele buurt kennen etc
ik gebruik zelf gewoon de Shift Teleporteer functiedie is wat makkelijker dan rijden/lopen
oh? ik doe gewoon steeds opslaan, afsluiten, en daarna weer opnieuw opstarten +)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een hele verbetering.Kan je gewoon blijven FOK!ken tijdens het Simmen
Gekkie! dat moet je gewoon alt-tabben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh? ik doe gewoon steeds opslaan, afsluiten, en daarna weer opnieuw opstarten +)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |