ik heb eerst familie A in kavel A laten wonen, en vervolgens kavel B bezet met familie B (familie B is inmiddels met A getrouwd overigensquote:Op maandag 15 juni 2009 20:22 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb wat hulp nodig!
Ik krijg het niet voor elkaar om met meerdere huishoudens in dezelfde stad te spelen en ik heb hier fors de pest in. Ik heb een gezinnetje met twee zonen en ik wil graag twee mooie meiden ergens neerzetten die ze kunnen ontmoeten en verliefd op kunnen worden enz. Maar wat ik ook probeer: ik krijg het niet voor elkaar dat ze tegelijkertijd in dezelfde stad leven! Ik had al een nieuwe familie op een andere kavel gemaakt. Als ik met deze familie speel, staat er op de plek van mijn familie geeneens een huis, enkel een leeg kavel. Als ik met mijn eigen familie speel, is de kavel van die andere familie leeg. Aan een familie toevoegen kan niet meer.... Dus hoe krijg ik ooit eigengemaakte sims in hetzelfde spel??
(gewoon de legale versie ja)
Dat wil ik ook........... maar dat doet hij dus pertinent niet!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb eerst familie A in kavel A laten wonen, en vervolgens kavel B bezet met familie B (familie B is inmiddels met A getrouwd overigens) en een kavel C ben ik mee gaan rotzooien en daar staat nu een half huis
maar alles wordt netjes gezien vanaf elke familie...
Vind kinderen vooral irritant.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:30 schreef mschol het volgende:
heleboel kinderen nemen? en die met een hele grote zak geld het huis uit sturen? (mits mogelijk)
Tja. M'n hoofdpoppetje gaat voerdag werken. D'r vriendin schrijft. Daar fast-forward ik dan gewoon doorheen. Een masterpiece duurt een week ongeveer, en ik krijg nu per masterpiece er zo'n 15k bij. En je krijgt 6 weken lang die 15k. Krijg dus veel meer geld binnen dan ik uit kan geven.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:27 schreef sander-3 het volgende:
Maar dat schrijven duurt zo fucking lang
Je eerste boeken leveren 150 per week op ofzo. Na een tijd (als je 25 boeken geschreven hebt) kun je masterpieces gaan schrijven. Tegen die tijd heb je je writing wel op 10 waarschijnlijk. Die crea bea heeft zowel d'r writing als schilderen op 10 (was haar levensdoel), maar schrijven levert echt enorm veel op.quote:
eerst beetje flirten/ e.d. anders komt het er niet tussen te staan is mijn ervaring..quote:Op maandag 15 juni 2009 21:08 schreef Sanne het volgende:
Hele domme vraag, maar hoe geef ik mijn zwangere sim een rugmassage. Ik kan het niet meer vinden en ze mag gewoon niet iedere x naar dat kuuroord.
Ze flirten, ze neuken, zijn getrouwd en maken babys, maar onder vriendelijk zie ik hem niet staan en onder romantisch ook niet. Toch is het van allebei de wens en heeft zij echt last van haar rug (vooral met de tweeling). Moet je erbij gaan liggen tegenwoordig, ik weet het niet meer maar zoek me echt rot naar dat soort simpele dingen.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
eerst beetje flirten/ e.d. anders komt het er niet tussen te staan is mijn ervaring..
hierzo is spontaan al m'n custom content foetsie.. de game laucher is ook een ramp....
vreemd.. hier heb/had ik het wel als optiequote:Op maandag 15 juni 2009 21:15 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ze flirten, ze neuken, zijn getrouwd en maken babys, maar onder vriendelijk zie ik hem niet staan en onder romantisch ook niet. Toch is het van allebei de wens en heeft zij echt last van haar rug (vooral met de tweeling). Moet je erbij gaan liggen tegenwoordig, ik weet het niet meer maar zoek me echt rot naar dat soort simpele dingen.
Uuuhm...quote:Op maandag 15 juni 2009 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom wonen er geen leuke singles in mijn Sims-buurt?
De enige leuke single heeft al een partner.
quote:
Wat was je vraag dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Niemand die antwoord op mijn vraag heeft? Het begint mijn spel steeds meer te verpesten
geef d'r een breezer, dan doen ze toch alles?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja..mijn Sim heeft een leuke vrouwelijke Sim gevonden, enige nadeel is dat ze nog op de middelbare school zit
Ik moet alleen nog even breezers halen.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
geef d'r een breezer, dan doen ze toch alles?
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog even breezers halen.Heb ze alleen nog niet gevonden.
Als je verzamelen en/of tuinieren hebtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:45 schreef DrDentz het volgende:
Mijn ventje ging dood toen ik hem de tv liet repareren![]()
Ik had net een carriere![]()
En een vrouwtje versierd![]()
Alles voor niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |