abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70066499
ik had een vraagje

Bij de sims2 als één van de ouders overleed.Dan kregen de kinderen geld.Een soort erfenis,Heb je dat nog in de Sims3?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:40:28 #177
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70066690
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 15:59 schreef Revenge2005 het volgende:

[..]

ingame of in de buurt

CRTL + shift + C

Testingcheatsenabled <enter>
Testingcheatsenabled true <enter>

ben me er van bewust dat dit een cheat is voor de sims2 ja
hij werkt ook op de sims3

Shift klikken op mailbox - kun je behoeften statisch maken
doe je dat niet , kun je gewoon de motives balkjes verslepen ala sims 2

je kun hetzelfde met de shift click als sims2
zoals carriere instellen , vrienden maken , hele buurt kennen etc

ik gebruik zelf gewoon de Shift Teleporteer functie die is wat makkelijker dan rijden/lopen
die doettet goed
met shift kun je gewoon de behoeftenbalkjes slepen.
maarja, denk niet dat ik dat vaak zal doen, wat moeten je sims nou de hele nacht doen
ze moeten gewoon iets doen dat je de nacht kan skippen, meteen door naar het opstaan
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:41:16 #178
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70066717
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook een hele verbetering. Kan je gewoon blijven FOK!ken tijdens het Simmen
oh? ik doe gewoon steeds opslaan, afsluiten, en daarna weer opnieuw opstarten +)
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:43:03 #179
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_70066772
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:41 schreef Mirjam het volgende:

[..]

oh? ik doe gewoon steeds opslaan, afsluiten, en daarna weer opnieuw opstarten +)
Gekkie! dat moet je gewoon alt-tabben.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:44:51 #180
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70066820
pi_70067112
wist ik ook niet
weer wat geleerd
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:01:04 #182
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_70067391
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:52 schreef Ellatjuh het volgende:
wist ik ook niet
weer wat geleerd
werkt met (bijna?) alle applicaties onder windows.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_70068148
Als ik doe alt+tabben dan loopt heel de computer vast. Mijn computer werkt altijd tegen. Stomme Windows
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Have a good time, with the Master Online
De trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Paa zijn zojuist gepasseerd
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:38:51 #184
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70068381
sinds dat alt-tab is het beeld van het spel ineens een stuk donkerder, en krijg het ook niet meer zo licht als het was
er is verder niks gewijzigd ofzo
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:40:28 #185
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_70068419
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 18:38 schreef Mirjam het volgende:
sinds dat alt-tab is het beeld van het spel ineens een stuk donkerder, en krijg het ook niet meer zo licht als het was
is het geen avond geworden intussen?
pc al opnieuw opgestart?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:42:16 #186
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70068468
avond, dag, weer avond
zal straks ff rebooten
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:59:42 #187
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_70069001
Sims 3

Ik vond t toen ik net begon met spelen, eerlijk gezegd helemaal niks het leek gewoon totaal niet op TS1 of 2 qua gameplay. Maar stiekem hebben ze erg veel verbeteringen erin gestopt! Vind het ge-wel-dig dat je niet elke keer op die taxi moest wachten, vervolgens dat laad scherm moest aanstaren voordat je in de stad was.

Maar zoals eerder gezegd, snelste tijdoptie gaat langzaam. Mja, als dat t ergste is
Moet er ook nog aan wennen dat je gezinnen gewoon doorgaan terwijl je met een ander gezin bezig bent

En ik wil ook weer zoiets al Seasons oid

Oh, nog een nadeel Sims 3 speelt niet op m'n 6 jaar oude computer (ik probeer het niet eens..), dus nu moet ik elke keer m'n lief aankijken (op zijn laptop doettie het wel..)
pi_70069415
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 18:38 schreef Mirjam het volgende:

klopt
heb ik hier ook , is normaal
als je het spel afsluit en gewoon weer start is alles net zo belicht als eerst

ik alt-tab standaard bij het starten omdat de helderheid van mijn scherm zorgt voor overbelichte hud en sims , wat zeer gaat doen aan mijn ogen

zou ook gewoon mijn scherm helderheid ( laptop) lager kunnen zetten , maar zo is het ook goed
  dinsdag 16 juni 2009 @ 19:42:43 #189
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_70070478
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 18:59 schreef GotC het volgende:
Oh, nog een nadeel Sims 3 speelt niet op m'n 6 jaar oude computer (ik probeer het niet eens..), dus nu moet ik elke keer m'n lief aankijken (op zijn laptop doettie het wel..)
Dat heb ik hier nu ook En een verschrikkelijk gebrek aan vrije tijd dus ik heb nog nauwelijks kunnen spelen Verder ben ik erg positief over de Sim3

Weet iemand trouwens of er al leuke mods / meubels / kapsels beschikbaar zijn? Ik wil mezelf in mijn eigen huis maken maar nu lijkt het nergens op
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  dinsdag 16 juni 2009 @ 20:05:16 #190
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_70071292
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 19:42 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Dat heb ik hier nu ook En een verschrikkelijk gebrek aan vrije tijd dus ik heb nog nauwelijks kunnen spelen Verder ben ik erg positief over de Sim3

Weet iemand trouwens of er al leuke mods / meubels / kapsels beschikbaar zijn? Ik wil mezelf in mijn eigen huis maken maar nu lijkt het nergens op
Met deze textures en kleuren features kan je de gekste meubelen maken die je wil. Echte bijzondere meshes heb ik nog niet gezien. Vind het juist een voordeel dat je niet ieder keukentje apart hoeft te downloaden, gewoon beetje spelen met de settings en kleurtjes en texture et voila!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sanne op 16-06-2009 20:13:38 ]
pi_70071475
Ben ik de enige die maar heeeel traag door kan spoelen? Een zwager en collega van me spelen het spel ook, en keken me een beetje wazig aan toen ik daarover begon. Ze beweerden beiden dat doorspoelen slechts een kwestie van seconden was, terwijl ik rustig drinken in kan schenken of zo...
pi_70072483
als je het topic leest zul je zien dat zo'n beetje iedereen dit als minpunt van het spel noemt
I had a signature once. It was awful.
pi_70072848
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 20:37 schreef zoeperzazke het volgende:
als je het topic leest zul je zien dat zo'n beetje iedereen dit als minpunt van het spel noemt
Twee topics terug inderdaad, maar ik dacht dat er inmiddels misschien een patch was.

Hoe kan het bij deze mensen anders maar een seconde of vijf duren±?
pi_70075543
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 15:42 schreef invine het volgende:

[..]

sims 3 draait beter, maar wacht maar tot er 12 uitbreidingen zijn en je die erbij hebt geinstalleerd
ik denk dat dat, i.t.t. sims 2 en sims 1 een heel stuk beter is geregeld (mag hopen dat ze van hun uitbreidingsellende hebben geleerd)
pi_70077504
[quote]Op dinsdag 16 juni 2009 17:34 schreef Stephinem het volgende:
ik had een vraagje

Bij de sims2 als één van de ouders overleed.Dan kregen de kinderen geld.Een soort erfenis,Heb je dat nog in de Sims3?
[/quote

Je moet bij de ouders intrekken als ze bijna dood gaan, dan krijg je het huis en t geld. Ze blijven alleen wel als geest door het huis lopen/eten/gamen enz.
  woensdag 17 juni 2009 @ 03:06:09 #196
133369 Jivis
Critikut
pi_70083488
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 20:47 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Twee topics terug inderdaad, maar ik dacht dat er inmiddels misschien een patch was.

Hoe kan het bij deze mensen anders maar een seconde of vijf duren±?
Cheats.

Vind het versnellen ook irritant traag duren inderdaad maar ik weiger ook maar een cheat in te voeren .
Amen.
pi_70083498
lol ik moet dit gewoon even kwijt

Ik sta rustig koekjes te bakken , daarna de vaat te doen
ineens gaat me vaatwasser kapot , dus ik met handigheid 10 dat ding proberen te maken , ZZAP , dood
magere hein komt eraan , neemt mijn lichaam en geest
vervolgens loopt ie naar het aanrecht , pakt een bord koekjes , eet ze op , pakt het andere bord en stopt ze in de koelkast

en gaat vervolgens heerlijk op mijn bank zitten TV te kijken

pi_70083615
Gaat bij jullie ook alles zo vaak kapot? Bij mij is het op het moment dat vuilnisapparaat (waarvan ik er nog nooit een in het echt heb gezien ) en de wasbak die bijna iedere dag kapot gaan
Er gaat niets boven Groningen
pi_70083618
yup , apparaten gaan minsten 3x in de week kapot , word er een beetje ziek van
dus probeer alles onbreekbaar te maken , maarja , das een hoop trial and error , en een hoop saven voordat je ook maar iets probeerd
pi_70098260
Samen met mijn vriendin het spel bij mij thuis op de pc gezet. Als ik aan het werk ben probeert ze onze poppetjes te koppelen, en als zij aan het werk is bezwanger ik de halve buurt
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')