eerst beetje flirten/ e.d. anders komt het er niet tussen te staan is mijn ervaring..quote:Op maandag 15 juni 2009 21:08 schreef Sanne het volgende:
Hele domme vraag, maar hoe geef ik mijn zwangere sim een rugmassage. Ik kan het niet meer vinden en ze mag gewoon niet iedere x naar dat kuuroord.
Ze flirten, ze neuken, zijn getrouwd en maken babys, maar onder vriendelijk zie ik hem niet staan en onder romantisch ook niet. Toch is het van allebei de wens en heeft zij echt last van haar rug (vooral met de tweeling). Moet je erbij gaan liggen tegenwoordig, ik weet het niet meer maar zoek me echt rot naar dat soort simpele dingen.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
eerst beetje flirten/ e.d. anders komt het er niet tussen te staan is mijn ervaring..
hierzo is spontaan al m'n custom content foetsie.. de game laucher is ook een ramp....
vreemd.. hier heb/had ik het wel als optiequote:Op maandag 15 juni 2009 21:15 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ze flirten, ze neuken, zijn getrouwd en maken babys, maar onder vriendelijk zie ik hem niet staan en onder romantisch ook niet. Toch is het van allebei de wens en heeft zij echt last van haar rug (vooral met de tweeling). Moet je erbij gaan liggen tegenwoordig, ik weet het niet meer maar zoek me echt rot naar dat soort simpele dingen.
Uuuhm...quote:Op maandag 15 juni 2009 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom wonen er geen leuke singles in mijn Sims-buurt?
De enige leuke single heeft al een partner.
quote:
Wat was je vraag dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Niemand die antwoord op mijn vraag heeft? Het begint mijn spel steeds meer te verpesten
geef d'r een breezer, dan doen ze toch alles?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja..mijn Sim heeft een leuke vrouwelijke Sim gevonden, enige nadeel is dat ze nog op de middelbare school zit
Ik moet alleen nog even breezers halen.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
geef d'r een breezer, dan doen ze toch alles?
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog even breezers halen.Heb ze alleen nog niet gevonden.
Als je verzamelen en/of tuinieren hebtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:45 schreef DrDentz het volgende:
Mijn ventje ging dood toen ik hem de tv liet repareren![]()
Ik had net een carriere![]()
En een vrouwtje versierd![]()
Alles voor niets
ik heb wat hulp nodig!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat was je vraag dan?
Geen zin om terug te zoeken.
Meteen een ban geven dit soort kut-usersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:17 schreef Coraline. het volgende:
Ja inderdaad! Mijn aankoop staat nu op 98.8% dus ik zal vanmiddag eindelijk kunnen spelen
Met buurt bewerken toch gewoon.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:09 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik heb wat hulp nodig!
Ik krijg het niet voor elkaar om met meerdere huishoudens in dezelfde stad te spelen en ik heb hier fors de pest in. Ik heb een gezinnetje met twee zonen en ik wil graag twee mooie meiden ergens neerzetten die ze kunnen ontmoeten en verliefd op kunnen worden enz. Maar wat ik ook probeer: ik krijg het niet voor elkaar dat ze tegelijkertijd in dezelfde stad leven! Ik had al een nieuwe familie op een andere kavel gemaakt. Als ik met deze familie speel, staat er op de plek van mijn familie geeneens een huis, enkel een leeg kavel. Als ik met mijn eigen familie speel, is de kavel van die andere familie leeg. Aan een familie toevoegen kan niet meer.... Dus hoe krijg ik ooit eigengemaakte sims in hetzelfde spel??
(gewoon de legale versie ja)![]()
Ja, ik heb net gevonden dat ikd e sims er zo wel in krijg, maar ik kan er niet mee spelen want dan ben ik de levenswensen en beloningen enz van mijn huidige sims kwijt geeft het spel aan. Ik kan dus nooit meer dan 1 zelfgebouwd huis in een stad neerzetten, tenzij ik volledig opnieuw begin. Dit is niet leukquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met buurt bewerken toch gewoon.Bij mij wel althans.
ban? neh, iedereen downloadt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:20 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Meteen een ban geven dit soort kut-users
Je bent niks kwijt hoor, als je van familie switcht. Alleen eventuele kansen waarmee je bezig was en wensen die je had aangeklikt om te vervullen. Die wensen worden toch om de haverklap weer bijgevuld en kansen krijg je ook genoeg, dus lijkt me geen probleem. Al je vaardigheden, beloningen, geld e.d. blijven gewoon intact.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja, ik heb net gevonden dat ikd e sims er zo wel in krijg, maar ik kan er niet mee spelen want dan ben ik de levenswensen en beloningen enz van mijn huidige sims kwijt geeft het spel aan. Ik kan dus nooit meer dan 1 zelfgebouwd huis in een stad neerzetten, tenzij ik volledig opnieuw begin. Dit is niet leuk
Het is maar waar je je druk om maaktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:20 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ban ja. Het illegaal downloaden van games en software is bij wet verboden en druist dus ook tegen de regels beschreven in de FAQ in.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ban? neh, iedereen downloadt.
maar om het zo te zeggen vind ik gewoon stom, zeg dan gewoon dat je aan het downloaden bent.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:57 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ban ja. Het illegaal downloaden van games en software is bij wet verboden en druist dus ook tegen de regels beschreven in de FAQ in.
Over je toiletbril heen pissen is niet strafbaar. Illegaal downloaden van games en software is dat wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:42 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Gaan we dan ook mensen een ban geven als ze over de toiletbril plassen?
oftewel: downloaden is iets wat niks met dit forum te maken heeft
ontopic maar weer: ik vind elke keer die raise van 46 simoleons maar bar weinig. Ben nu partner bij de supermarkt en mijn writingskill aan het omhoog halen, hopen dat ik daar wat meer geld mee verdien
Welk gedeelte van "bij wet verboden" begrijp jij niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:58 schreef Coraline. het volgende:
Hoor je mij jammeren over een illegale download? Mochten er problemen optreden kom ik heus niet naar dit topic om te janken hoor. Zoals ik zei, het is slechts een testperiode. Bevalt het, haal ik hem nog op voor het eind van de week. Legaal.
Me dunkt dat aanschaffen in de winkel niet illegaal is, en nu ben ik klaar met dat offtopic gezever.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:01 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "bij wet verboden" begrijp jij niet?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:01 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "bij wet verboden" begrijp jij niet?
Ja, idem. Best irritant want het kost, net zoals schoonmaken, gewoon veel tijd.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:52 schreef mschol het volgende:
ik mis het inhuren van een tuinman... ik vergeet m'n bomen telkens
Als je naar het 'werk' tab gaat zie je welke dingen goed of minder goed zijn. Voor elk carrierepad moet je bepaalde dingen kunnen. Voor police moet je bijvoorbeeld reports schrijven, je logic skill verbeteren en een goeie relatie met je politiepartner hebben. Voor de music career moet je gitaar skill hebben en een goeie vriendschap met je bandleden. Voor elke career is het bovendien belangrijk dat je een goed humeur hebt. Daarnaast kun je ook nog eens extra hard werken voor een carriere boost. Wat ik meestal doe is m'n sims vroeg naar bed sturen, om 4 uur opstaan, en dan volstoppen met eten, douchen en entertainment zodat ze helemaal happy zijn. Dan stuur ik die sim naar d'r werk en laat d'r extra hard werken. Dan krijg je zo 2-3 promoties per week.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:03 schreef aapie007 het volgende:
Snap niet hoe jullie allemaal zo snel carriere maken, het duur allemaal zo laaaaaaaaang! (tvp)
Die zit er onder telefoon>diensten wel in hoor!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:19 schreef Catbert het volgende:
Kwam er trouwens net achter dat alleen heteroseksuele stellen kinderen kunnen krijgen. Beetje belachelijk dat er geen adoptie optie in zit. Ben nu dus gewoon uitgespeeld omdat ik eigenlijk niks meer te doen heb.
via de telefoon kun je adopterenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:19 schreef Catbert het volgende:
Kwam er trouwens net achter dat alleen heteroseksuele stellen kinderen kunnen krijgen. Beetje belachelijk dat er geen adoptie optie in zit. Ben nu dus gewoon uitgespeeld omdat ik eigenlijk niks meer te doen heb.
Heh, dat wist ik dus niet. Als Bol nu die verrekte legale versie af zou leveren (zit nu nog op de 'demo' versiequote:
Die adopteer-optie zit al vanaf Sims 1 bij de telefoonquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heh, dat wist ik dus niet. Als Bol nu die verrekte legale versie af zou leveren (zit nu nog op de 'demo' versie) zou ik tenminste een handleiding hebben
want een getal geeft gelijk aan dat het illegaal is?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:20 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef baniekje het volgende:
Ik heb ook "stout"gespeeld voor dat ik mijn legale Collectors Edition had....
Sla me maar!![]()
Ach.. ik vind het niet meer dan normaal. Je kunt toch niet van de mensen verwachten dat ze 55 euro uit gaan geven aan een spel, en het dan achteraf niks vinden. Ik doe het altijd hoor, ik download het.. vind ik het spel leuk, dan koop ik het, vind ik er geen zak aan, dan koop ik het niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef baniekje het volgende:
Ik heb ook "stout"gespeeld voor dat ik mijn legale Collectors Edition had....
Sla me maar!![]()
Ik heb Sims 1 nauwelijks gespeeld omdat m'n systeem dat destijds niet aankon. Sims 2 heb ik helemaal niet gespeeld. En omdat ik Sims 3 aanvankelijk gedownload heb (heb em vrijdag gekocht maar nog niet binnen) heb ik dus geen manualquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:53 schreef Jivis het volgende:
Die adopteer-optie zit al vanaf Sims 1 bij de telefoon.
Precies. Vroeger was het doodnormaal dat er eerst een demo uitkwam van een spel waarin je het eerste level ofzo kon spelen. Tegenwoordig moet je maar op een paar filmpjes bepalen dat een spel de moeite waard is. En er zomaar achter kunt komen dat je na een uurtje spelen genoeg hebt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:16 schreef sander-3 het volgende:
Ach.. ik vind het niet meer dan normaal. Je kunt toch niet van de mensen verwachten dat ze 55 euro uit gaan geven aan een spel, en het dan achteraf niks vinden. Ik doe het altijd hoor, ik download het.. vind ik het spel leuk, dan koop ik het, vind ik er geen zak aan, dan koop ik het niet.
Moeten ze die prijzen maar omlaag gooien..
Bij elke gemmiddelde platenzaak is een gratis demo te halen, dus kom niet aan met dat deze niet beschikbaar is, daarnaast blijft downloaden van software illegaal, ookal koop je na het proberen van het product achteraf en verneuken dit soort discussies ook nog eens het topic.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:26 schreef Catbert het volgende:
Precies. Vroeger was het doodnormaal dat er eerst een demo uitkwam van een spel waarin je het eerste level ofzo kon spelen. Tegenwoordig moet je maar op een paar filmpjes bepalen dat een spel de moeite waard is. En er zomaar achter kunt komen dat je na een uurtje spelen genoeg hebt.
Dat systeem is gewoon kut. Sommige games heb echt bizar veel speelplezier aan gehad (Civ, transpart Tycoon), terwijl ik op andere games in no time uitgekeken was. En je bent voor beiden evenveel geld kwijt.
wat hebben platenzaken hier mee te maken? juist helemaal niets...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij elke gemmiddelde platenzaak is een gratis demo te halen, dus kom niet aan met dat deze niet beschikbaar is, daarnaast blijft downloaden van software illegaal, ookal koop je na het proberen van het product achteraf en verneuken dit soort discussies ook nog eens het topic.
Downloaden is niet illegaal, uploaden wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij elke gemiddelde platenzaak is een gratis demo te halen, dus kom niet aan met dat deze niet beschikbaar is, daarnaast blijft downloaden van software illegaal, ookal koop je na het proberen van het product achteraf en verneuken dit soort discussies ook nog eens het topic.
als je dat echt wilt betwisten nodig ik je uit omdat in GAM FAQ en feedback topique te doen, hier hoort het te gaan over De Sims 3, en in dat opzicht maakt het mij zelf geen fuck uit op welke manier je dat doet, zo lang je het bespreken van deze manier achterwege laat en on-topic blijft.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:45 schreef invine het volgende:
[..]
Downloaden is niet illegaal, uploaden wel.
Voor software is het anders dan voor muziek en films. Software downloaden is wel degelijk illegaal.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:45 schreef invine het volgende:
Downloaden is niet illegaal, uploaden wel.
Ik wist serieus niet dat er een demo van Sims 3 is. Is die ook te downloaden dan? Want ik heb d'r naar gezocht.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Bij elke gemmiddelde platenzaak is een gratis demo te halen, dus kom niet aan met dat deze niet beschikbaar is, daarnaast blijft downloaden van software illegaal, ookal koop je na het proberen van het product achteraf en verneuken dit soort discussies ook nog eens het topic.
Nee, vreemd genoeg niet. George, kreeg er juist flink van langs.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:11 schreef Ceehaa het volgende:
Hahaha, en is er nu onderling haat en nijd onder de vrouwen?
Wil wel een mooie screenshot zien van een heuse bitchfight.
Helemaal mee eens.. er is zoveel illegaal. Overigens weet ik niet of dat met de demo een één of andere Introduction disc wordt bedoeld, maar dat is m.i. geen demo.. eerder een reclame cd'tje..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik wist serieus niet dat er een demo van Sims 3 is. Is die ook te downloaden dan? Want ik heb d'r naar gezocht.
En wat betreft het verneuken van het topic: sorry, maar de moraalridders hier beginnen d'r steeds weer over. Ik heb aangegeven dat ik er genoeg plezier van heb om het te kopen. Dat het technisch gezien illegaal is boeit me echt geen fuck, ik heb het spel gewoon gekocht maar ik zit nu op die fucking postode te wachten.
Ja, daar koop ik dus niks voor. Ik wil gewoon de gameplay uitproberen, en in ieder geval weten dat het fatsoenlijk draait op mijn systeem. Daar zijn demo's voor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:25 schreef sander-3 het volgende:
Helemaal mee eens.. er is zoveel illegaal. Overigens weet ik niet of dat met de demo een één of andere Introduction disc wordt bedoeld, maar dat is m.i. geen demo.. eerder een reclame cd'tje..
sims 3 draait beter, maar wacht maar tot er 12 uitbreidingen zijn en je die erbij hebt geinstalleerdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:39 schreef Maraca het volgende:
Wauw.. wat is The Sims 3 gaafNet even een uurtje zitten spelen (heb morgen helaas een tentamen
), maar ben er al helemaal weg van. Het spel loopt zelfs vlotter op mijn laptop dan The Sims 2
![]()
Alleen even zoeken naar een 'maxmotives' cheat. Dat slapen is wel erg saai zeg
ingame of in de buurtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:39 schreef Maraca het volgende:
Wauw.. wat is The Sims 3 gaafNet even een uurtje zitten spelen (heb morgen helaas een tentamen
), maar ben er al helemaal weg van. Het spel loopt zelfs vlotter op mijn laptop dan The Sims 2
![]()
Alleen even zoeken naar een 'maxmotives' cheat. Dat slapen is wel erg saai zeg
Wat jammer nou...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:06 schreef GooseFM het volgende:
[..]
We gaan je niet belonen voor je "stoute" gedrag hoor!
Ik had in januari al ge pre-orderd, kon ik er wat aan doen dat ze de boel gaan uitstellen...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:16 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ach.. ik vind het niet meer dan normaal. Je kunt toch niet van de mensen verwachten dat ze 55 euro uit gaan geven aan een spel, en het dan achteraf niks vinden. Ik doe het altijd hoor, ik download het.. vind ik het spel leuk, dan koop ik het, vind ik er geen zak aan, dan koop ik het niet.
Moeten ze die prijzen maar omlaag gooien..
Ja, dat vind ik ook een hele verbetering.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:36 schreef Troel het volgende:
Ik heb een voordeel gevonden van Sims3
Het duurt niet vijf minuten om alles weer op je scherm te krijgen als je net alt-tab gedaan hebt
die doettet goedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:59 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
ingame of in de buurt
CRTL + shift + C
Testingcheatsenabled <enter>
Testingcheatsenabled true <enter>
ben me er van bewust dat dit een cheat is voor de sims2 ja
hij werkt ook op de sims3
Shift klikken op mailbox - kun je behoeften statisch maken
doe je dat niet , kun je gewoon de motives balkjes verslepen ala sims 2
je kun hetzelfde met de shift click als sims2
zoals carriere instellen , vrienden maken , hele buurt kennen etc
ik gebruik zelf gewoon de Shift Teleporteer functiedie is wat makkelijker dan rijden/lopen
oh? ik doe gewoon steeds opslaan, afsluiten, en daarna weer opnieuw opstarten +)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een hele verbetering.Kan je gewoon blijven FOK!ken tijdens het Simmen
Gekkie! dat moet je gewoon alt-tabben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh? ik doe gewoon steeds opslaan, afsluiten, en daarna weer opnieuw opstarten +)
werkt met (bijna?) alle applicaties onder windows.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have a good time, with the Master Online
De trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Paa zijn zojuist gepasseerd
is het geen avond geworden intussen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:38 schreef Mirjam het volgende:
sinds dat alt-tab is het beeld van het spel ineens een stuk donkerder, en krijg het ook niet meer zo licht als het was
er is verder niks gewijzigd ofzo
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:38 schreef Mirjam het volgende:
sinds dat alt-tab is het beeld van het spel ineens een stuk donkerder, en krijg het ook niet meer zo licht als het was
er is verder niks gewijzigd ofzo
Dat heb ik hier nu ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:59 schreef GotC het volgende:
Oh, nog een nadeelSims 3 speelt niet op m'n 6 jaar oude computer (ik probeer het niet eens..), dus nu moet ik elke keer m'n
lief aankijken (op zijn laptop doettie het wel..)
Met deze textures en kleuren features kan je de gekste meubelen maken die je wil. Echte bijzondere meshes heb ik nog niet gezien. Vind het juist een voordeel dat je niet ieder keukentje apart hoeft te downloaden, gewoon beetje spelen met de settings en kleurtjes en texture et voila!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:42 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Dat heb ik hier nu ookEn een verschrikkelijk gebrek aan vrije tijd dus ik heb nog nauwelijks kunnen spelen
Verder ben ik erg positief over de Sim3
![]()
Weet iemand trouwens of er al leuke mods / meubels / kapsels beschikbaar zijn? Ik wil mezelf in mijn eigen huis maken maar nu lijkt het nergens op
Twee topics terug inderdaad, maar ik dacht dat er inmiddels misschien een patch was.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:37 schreef zoeperzazke het volgende:
als je het topic leest zul je zien dat zo'n beetje iedereen dit als minpunt van het spel noemt
ik denk dat dat, i.t.t. sims 2 en sims 1 een heel stuk beter is geregeld (mag hopen dat ze van hun uitbreidingsellende hebben geleerd)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:42 schreef invine het volgende:
[..]
sims 3 draait beter, maar wacht maar tot er 12 uitbreidingen zijn en je die erbij hebt geinstalleerd
Cheats.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:47 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Twee topics terug inderdaad, maar ik dacht dat er inmiddels misschien een patch was.
Hoe kan het bij deze mensen anders maar een seconde of vijf duren±?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |