bronquote:RTL 5 zoekt nieuw topmodel in Benelux’ Next Top Model
Daphne Deckers gaat Benelux’ Next Top Model presenteren voor RTL 5. Het is de opvolger van Holland’s Next Top Model, dat vier seizoenen lang te zien was bij RTL 5. Dat heeft een zegsvrouw van RTL 5 vandaag bekendgemaakt. In Benelux’ Next Top Model gaat Deckers (40) op zoek naar het nieuwe topmodel van zo- wel Nederland als Vlaanderen. De jonge meiden strijden om de titel ‘Next Top Model’ en om een modellencontract. In België zal het nieuwe programma worden uitgezonden door tv-station 2BE.
Idd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:37 schreef Fries het volgende:
Tegenwoordig is alles samen met die Vlamen... Maar ja, scheelt weer in de kosten, he...
Het wordt uitgezonden op RTL...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:39 schreef keesjeislief het volgende:
Dus een programma met Nederlandse en Vlaamse kandidaten noem je 'Benelux' ...'? Jaja..
Pardon?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:59 schreef Misan het volgende:
[..]
ja omdat ze gewoon stukken knapper zijn vaak
Hou op idd. Was ook het eerste dat me opviel. Geeft al een beetje het niveau van het programma aan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:39 schreef keesjeislief het volgende:
Dus een programma met Nederlandse en Vlaamse kandidaten noem je 'Benelux' ...'? Jaja..
Die Walen zijn ook altijd de lul he.quote:
benelux kun je ook óp z'n amerikaans uitspreken hoor, like 'bennelaxquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:32 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
Jeetje, aan die naam moet ik wel even wennen, klinkt niet echt tof.
Tja, dat willen ze in de modellenwereld nou eenmaal. Ze was in HNTM (zie foto hieronder) een stuk voller, en naar mijn mening ook mooier. Gewoon een gezonde Hollandse meid. Maar in de modellenwereld geldt zo'n figuur als 'te dik'.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:49 schreef FP128 het volgende:
Zo een plank kan je toch niet mooi vinden? Wat een androgide? voorkomen...
Daphne blijft de presentatrice. Er komen twee Belgen in de jury (samen met Bastiaan dus) en de coaches bestaan ook uit één Belg en een Nederlandse visagiste geloof ik. Weinig bekende namen meer iig. Bastiaan gaat vast weer voor de nodige minuten erger-tv zorgen..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:03 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ze kijkt toch op iedere foto hetzelfde?
Benelux NTM:
voordelen: Mariana Verkerk, Philip Riches, Thijs Willekes, Rosalie van Breemen en Grazia hoofdredactrice lijken verdwenen
nadelen: Bastiaan van Schaijk met sjaal zit er nog in en is nu zelfs jurylid! Ook Belgen irriteren me mateloos, en wie wordt nu de nieuwe 'Tyra'? Daphne Deckers of die Belgische? Was de hoofdsponsor nu ook niet C&A ofzo? dat worden boeiende fotoshoots
Kortom: er is wel erger tv weg, maar er komt vast erger tv voor terug...
Leuker denk ik, de laatste paar seizoenen ANTM zijn behoorlijk saai.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:13 schreef Lauwheid het volgende:
Ben benieuwd wat voor meiden er dit keer bij zitten... Ga het zeker volgen, maar zal uiteraard wel niet zo leuk zijn als ANTM
Of zouden de opdrachtgevers daarvoor gekozen hebben?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:17 schreef female81 het volgende:
Snap ik. Maar op een gegeven moment ben je weer beter, en ze had het gewicht er intussen wel kunnen bij eten. Zo te zien heeft ze er echter voor gekozen om zo mager te blíjven.
Ik ook niet écht, maar ik vind haar op de onderste foto het minst 'modellerig'.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind haar op alle foto's niet echt mooi.
Ligt ook aan de stijl foto denk ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet écht, maar ik vind haar op de onderste foto het minst 'modellerig'.
Ze zien er allemaal best oud uit! (voor zover ik het goed kan zien)quote:
Ja idd, nogal.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:23 schreef June. het volgende:
[..]
Wat staat die 5e van rechts er debiel op
joh ik wist niet dat je ook op fok zat! denk ik promoot je hier zodat je ook wint enzo.quote:Op maandag 7 september 2009 17:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Thanx, ik vind jou ook wel aardig
Ik dacht aan jay leno met een pruikquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja idd, nogal.
|Ik vind ze ook (bijna) allemaal vrij fors lijken op de foto, niet echt high fashion figuren voor zover je zo kunt beoordelen.
Heeft zij de bof ofzo[ afbeelding ]
ja hij doet veel meer oa ook graziaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
Die Philip Riches (fotograaf) zag ik gister nog langskomen in Shownieuws, hij heeft Ptwisha Paay gefotografeerd voor de Linda, met allemaal hete jonge kerels. Zag er geweldig uit, die foto's!
zij is erg fotogeniek maar ze zet hier haar benen zo lomp over elkaar, misschien juist doordat ze wat voller isquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:07 schreef female81 het volgende:
[..]
Tja, dat willen ze in de modellenwereld nou eenmaal. Ze was in HNTM (zie foto hieronder) een stuk voller, en naar mijn mening ook mooier. Gewoon een gezonde Hollandse meid. Maar in de modellenwereld geldt zo'n figuur als 'te dik'.
[ afbeelding ]
die brunette (links onder die rooie) heeft een raar gezicht. misschien komt het door de scan, dat de bladzijde niet goed plat ligt en zo vervormd, maar ze heeft een rare kopquote:Op donderdag 10 september 2009 05:51 schreef female81 het volgende:
Er staat deze week een grote groepsfoto in de Veronica-gids. Voor die paar mensen in Nederland die dat blad niet lezen heb ik hem even ingescand. Conclusie:![]()
Ik vind veel meiden op deze foto óf saai, óf eruit zien alsof ze door een kwaadwillende plastisch chirurg onder handen zijn genomen.Veel harde, grove trekken.
En de meest linkse is érg 'Baywatch'. Of zo'n stoeipoes die het FHM-Buurmeisje van het Jaar zou kunnen worden. Ik mis in de groep dat typische fijne poppen/engel/elf-achtige gezichtje wat ik zo mooi vind (zie een eerdere post van mij in dit topic).
Maar ja, dat type zal wel uit de mode zijn. Ik weet dat het een jaar of vier terug heel erg 'in' was.
Bij gebrek aan beter en puur op basis van persoonlijke smaak zet ik in op meisje vier op de bovenste rij en op het donkere meisje. Maar van donkere meiden weet je toch al dat de kans op een carrière als model nihil is. Er is maar ruimte voor een paar van hen, en je moet maar net één van hen zijn.
[ afbeelding ]
Daadwerkelijke winnares? Waarschijnlijk rechtsboven of het meisje links van de donkere, al zijn het niet m'n favorieten.
Ik denk die brunette rechts van dat playboy-figuurquote:Op donderdag 10 september 2009 05:51 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Daadwerkelijke winnares? Waarschijnlijk rechtsboven of het meisje links van de donkere, al zijn het niet m'n favorieten.
Gelukkig, anders was je verplicht te kijken!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:53 schreef misteriks het volgende:
wat een poppenkastGelukkig heb ik geen TV meer
We houden je wel op de hoogte want nu komt dit topic elke keer omhoog in je MyAtquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:53 schreef misteriks het volgende:
wat een poppenkastGelukkig heb ik geen TV meer
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Meest modellesque vind ik de brunette linksonder.
In Luxemburg is er geen talent uitgekomen, ze hebben zich er wel kunnen inschrijven. Dus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:39 schreef Ranking_Joe het volgende:
"In Benelux’ Next Top Model gaat Deckers (40) op zoek naar het nieuwe topmodel van zo- wel Nederland als Vlaanderen."
Dus niet in Wallonië en Luxemburg? Leuke titel dan. Kneuzen
bron? En Wallonië? Ik had eerder het idee dat ze gewoon een nederlandstalig programma wilden maken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
In Luxemburg is er geen talent uitgekomen, ze hebben zich er wel kunnen inschrijven. Dus.
Dat zei Bastiaan van Schaik in een interview dat ik gelezen heb op mediacourant. En waarom niet Wallonië, denk dat de koude oorlog tussen Vlaanderen en Wallonië daar wellicht wat mee te maken heeft?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:43 schreef Ranking_Joe het volgende:
[..]
bron? En Wallonië? Ik had eerder het idee dat ze gewoon een nederlandstalig programma wilden maken.
nouja Walen staan niet bekend om hun vloeiende Nederlands...quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat zei Bastiaan van Schaik in een interview dat ik gelezen heb op mediacourant. En waarom niet Wallonië, denk dat de koude oorlog tussen Vlaanderen en Wallonië daar wellicht wat mee te maken heeft?
Nee, dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
nouja Walen staan niet bekend om hun vloeiende Nederlands...
Wat is 'high-fasion' dan in jouw ogen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die rechtboven trekt trouwens echt een stom arrogant gezicht. Dat donkere meisje lijkt me mooi, maar meer Viva en Flair-mooi dan high fashion-mooi.
Dat inderdaad. High fashion is voor mij niet girl-next-door.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind de meesten op deze foto een hoog flair/viva gehalte hebben. Ze hebben ook allemaal dezelfde krulspelden ingekregen - lekker cheap hollands en fantasieloos.
Die met die rode haren lijkt wel een vent.... Ik hoop dat ze in de serie beter overkomen dan op dit amateuristische plaatje.
High fashion is edgier, minder veilig en middle of the road dan dit.
Toch zitten er wel een paar tussen die ik zou doen.quote:Op maandag 14 september 2009 20:34 schreef Kaasstengel het volgende:
Niet echt leuke modellen dit keer..
Meestal staat de meiden niet bepaald bekend om hun talenknobbel, daarom hebben ze het binnen het taalgebied gehouden.quote:Op maandag 14 september 2009 20:40 schreef Anonymousz het volgende:
Benelux![]()
ik zie alleen maar nederlandse chicks en Vlaamse frieten
Ik zie geen Luxemburgse chicks
He idd.. Weet iemand dit?quote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef YPPY het volgende:
Waar zijn de selecties? Heb ik dat gemist? Die vond ik altijd het leukste.
ik heb daphne gehoord op de radio bij coen en sander show..quote:
xDquote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef Fiddlesticks het volgende:
Het jurkje van Daphne is niet echt flatteus... Het trekt de aandacht naar de borsten, maar niet op een positieve manier.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:57 schreef ouderejongere het volgende:
Wat een prachtig taaltje is dat Vlaams.
ik kan ze soms niet verstaan wat ze zeggenquote:Op maandag 14 september 2009 20:57 schreef ouderejongere het volgende:
Wat een prachtig taaltje is dat Vlaams.
Wenen = huilenquote:Op maandag 14 september 2009 20:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik kan ze soms niet verstaan wat ze zeggen
het is lastig maarquote:Op maandag 14 september 2009 20:59 schreef Ghanima het volgende:
Ik moet gewoon wat typen terwijl ik kijk
Ik vind haar eerder een ordinaire kop hebben. Dat gele blonde haar en dat hoofd zelfquote:
Die zat in de jury van de Nederlandse project catwalk. Volgens mij heeft hij steeds een koptelefoon op.quote:Op maandag 14 september 2009 21:01 schreef kissaa het volgende:
Ik heb nog nooit van die Nederlandse topontwerper (Darryl van Wou??) gehoord
idd arrogant, irritantquote:Op maandag 14 september 2009 21:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat een ordinair wief, die tessa.
wat betekent poepenquote:Op maandag 14 september 2009 21:00 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Wenen = huilen
Plezant = leuk
als je meer vertaling nodig hebt meldt je je maar
quote:Op maandag 14 september 2009 21:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat betekent poepen![]()
hoor ik ook regelmatig
N**kenquote:Op maandag 14 september 2009 21:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat betekent poepen![]()
hoor ik ook regelmatig
Ahh, die! Ik herinner het me nu. Dank u!quote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef Ghanima het volgende:
[..]
Die zat in de jury van de Nederlandse project catwalk. Volgens mij heeft hij steeds een koptelefoon op.
Nou Tessa die het halve prog. van commentaar voorziet is doorquote:Op maandag 14 september 2009 20:41 schreef ouderejongere het volgende:
Het meisje dat het meest aan het woord is moet er meestal uitjammer, Maxime heeft best een liev gezichtje.
Precies mijn gedachte. Die met dat lange blonde, steile haar is echt walgelijk. Lianne vind ik wel mooi. Justine heeft haar ogen veeeel te dicht op elkaar.quote:Blijkbaar heb ik geen smaak want ik zou echt een heleboel van deze meiden nog niet misschien door de eerste ronde hebben laten komen. Ik ben nieuwsgierig hoe die andere duizend meiden eruit zagen...
De eerste 5 minuten niet, maar laten we hopen de Tessa eruit moet iddquote:Op maandag 14 september 2009 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou Tessa die het halve prog. van commentaar voorziet is doorhoera
Zo'n vreselijke naam als Adinda blijft bij mij wel hangen, net als haar kopquote:Op maandag 14 september 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
Ik ben altijd zo slecht in die namen in het begin
Viel me ook op, vast een blauwe plek of schaafwond ofzo. C&A wat een armoeiquote:Op maandag 14 september 2009 21:18 schreef Kaasstengel het volgende:
wat heeft die ene op d'r knie in dat badje?
Hmm okquote:
Ja, heel relevant in dit topic.quote:Op maandag 14 september 2009 21:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hmm ok
Wij zeggen ik moet poepen en moet naar de WC
Maar hoe zeggen de vlaamse mensen
Toen ik nog op de lagere school zat durfde ik al niet met een C&A-tas over straat.quote:
Oh ik loop gerust met een C & A zak over straat, en koop er ook regelmatig was (als je goed zoekt kun je heel goedkoop best wat vinden). Maar goed, als model is het toch niet de meest glamoureuze opdracht... Volgend jaar: Wehkamp als sponsor.quote:Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Toen ik nog op de lagere school zat durfde ik al niet met een C&A-tas over straat.
Die Belgische bevestigen echt weer het verschil tussen Nederlanders en Belgen. Stuk beschaafder. Je zou maar een dag in dat huis zitten met al die meidenquote:Op maandag 14 september 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
Wat een sekreten onderling.
wat een rare afsluiter?quote:Op maandag 14 september 2009 21:28 schreef Ladyxima het volgende:
wat een manier om weg te moeten... ineens je foto op zwart
Ze hebben vaker leuke manieren om duidelijk te maken wie weg moet, kwamen ze terug van een opdracht en stond er 1 bed minder en een koffer ingepakt.quote:Op maandag 14 september 2009 21:28 schreef Ladyxima het volgende:
wat een manier om weg te moeten... ineens je foto op zwart
Hebben ze in België hiervoor een BNTM gehad?quote:Op maandag 14 september 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
Er is echt enorm bezuinigd op dit programma he?
Ik ken alleen de Amerikaanse versie, daar nog nooit gezien... Ik denk niet dat ik dit ga volgen. Vind er weinig aan. En op deze manier een jury oordeelquote:Op maandag 14 september 2009 21:31 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ze hebben vaker leuke manieren om duidelijk te maken wie weg moet, kwamen ze terug van een opdracht en stond er 1 bed minder en een koffer ingepakt.
Dat komt pas verderop, meiden die dan met de hakken over de sloot doorgaan gaan er meestal een week later uit.quote:Op maandag 14 september 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik vind het maar een vreemd programma zo, zonder juryoordeel aan het einde enzo.
Oeh oeh, Janice volgende week
Ik dacht al dat ik opeens een heel stuk had gemistquote:Op maandag 14 september 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik vind het maar een vreemd programma zo, zonder juryoordeel aan het einde enzo.
Oeh oeh, Janice volgende week
Ja, leuke sympathieke meidenquote:
Ik snap niet waarom zij het halve programma van commentaar moest voorzien.quote:Op maandag 14 september 2009 22:31 schreef EchnaDarr het volgende:
Omg, wat een mens is die Tessa, zelfs als je een ramptoerist bent is dat niet leuk om te zien.
Als ze heel ver gaat komen ga ik me behoorlijk aan haar ergeren denk ik. En die winnares van die wedstrijd leek me wel interessant, maar die is nu behoorlijk ondergesneeuwt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom zij het halve programma van commentaar moest voorzien.Waren er geen andere meiden met mening of willen de makers haar graag naar voren schuiven of komt ze gewoon heel ver?
Ik vind Lianne toch het meest truttig van allemaal.quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Tessa is.. ja, duidelijken Denise vind ik ook niet leuk. De Belgjes zijn cute
. Rosalinde lijkt me ook een sympathiek meisje.
Haha, goed gevondenquote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef alors het volgende:
Die Adinda kon zo een dochter zijn van Karin Swerink van de Glamour
[ afbeelding ]
Toch niet die Janice die de meiden van DGK ooit aangekleed heeftquote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik opeens een heel stuk had gemist.
Ik mag toch aannemen dat er vanaf volgende week wel een jury is?
En héééééééél hard hopen datJanice
daar elke week zitting in heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edt:die laatste dus ..
[ Bericht 8% gewijzigd door Mooiiiiiii op 15-09-2009 02:05:08 ]Love music!
Inderdaad. Maar goed, die Tessa is gewoon zo onzeker als wat. Ik erger me meer aan die donkere, en het zijn verdomme ook altijd de donkeren die vanaf het begin gelijk zo arrogant lopen te doen. Of je nu H, A of BNL hebt. Kolere.quote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
Tessa zal er wel in blijven, want er moet er altijd eentje in zitten waar we ons massaal aan mogen ergeren!
Onzin. Ik erger me juist meer aan Tessa aan Lianne. Vooral die laatste is echt stikarrogantquote:Op dinsdag 15 september 2009 05:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar goed, die Tessa is gewoon zo onzeker als wat. Ik erger me meer aan die donkere, en het zijn verdomme ook altijd de donkeren die vanaf het begin gelijk zo arrogant lopen te doen. Of je nu H, A of BNL hebt. Kolere.
Pardon? Jij mag Tessa én Lianne niet leuk vinden maar ik mag Denise niet niet leuk vinden?quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:35 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Onzin. Ik erger me juist meer aan Tessa aan Lianne. Vooral die laatste is echt stikarrogant![]()
Het zal best dat ze irl heel lief en aardig is, maar zal van ieder meisje gezegd worden. Je moet je niet teveel op Denise focussen.
Die make-up tips, zo subtiel gegevenquote:Op dinsdag 15 september 2009 07:50 schreef Stormqueen het volgende:
Naast het feit dat het 1 grote advertorial is voor Max Factor
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die make-up tips, zo subtiel gegeven
Ik weet weer precies waarom ik alleen ANTM kijk. Wilde het een keer proberen, maar weet meteen weer waarom ik het voorheen ook nooit keek. Genoeg gezien na 1 aflevering. Ik wacht wel weer op Tyra
Ja die Denise was ook een arrogante troela!quote:Op dinsdag 15 september 2009 05:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar goed, die Tessa is gewoon zo onzeker als wat. Ik erger me meer aan die donkere, en het zijn verdomme ook altijd de donkeren die vanaf het begin gelijk zo arrogant lopen te doen. Of je nu H, A of BNL hebt. Kolere.
Niet alles is DGK-gerelateerd ... Gelukkig. Anderhalf jaar na dato.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Toch niet die Janice die de meiden van DGK ooit aangekleed heeft
Ik zat er dan niet helemaal klaar voor, maar had wel aangezet, zo van: 'eens even kijken wat voor talent er nu is dit jaar'. Geef je helemaal gelijk: het programma was drie keer niks! Ben een aantal keer weggelopen, omdat het gewoon niet boeiend was. De meiden vind ik stuk voor stuk niet modelwaardig. Ik vraag me überhaupt af waar ze deze meiden vandaan gehaald hebben, want 'opeens' zijn er 20 meiden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat er gisteren helemaal klaar voor, ik denk yes, we gaan weer topmodellen!
Maar wàt een teleurstelling zeg. Het niveau werd al elk jaar lager, maar is nu wel onder het vriespunt gezakt. Naast het feit dat het 1 grote advertorial is voor Max Factor en C&A wordt alleen het gebitch van enkele dames uitgelicht en aan de eliminatie wordt kennelijk helemaal geen aandacht meer besteed.
Ik ben bang dat ik dit jaar afhaak
maar da's al begonnenquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb besloten dat ik ook ga wachten op een nieuw seizoen ANTM, dit laat ik schieten verder.
Het kon me gisteren echt totaal niet boeien, op wat ergermomenten na dan
Vond het heel amateuristisch overkomen allemaal, met wat binnenwaaiende juryleden die dan ergens op een trapveldje met een tafeltje de foto's gingen doornemen wie er mochten blijven.
Oh, dat zou maar zo kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toch niet op de NL televisie?
Wij hebben nog geen digi tv, dus ik moet echt wachten tot RTL5 het weer oppaktquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, dat zou maar zo kunnen inderdaad
Ik ben bang dat ik een van die mensen ben, ik vond er niet zoveel aan gisteren, zo amateuristisch, geen leuke jury en de meisjes vond ik ook niet leuk. En Benelux slaat nergens op, want er zijn geen meisjes uit Luxemburg.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:50 schreef MaJo het volgende:
Elk seizoen begint het trouwens met mensen die zitten te miepen dat het dit jaar echt niet leuk meer is, maar uiteindelijk volgen ze het gewoon tot het einde
ja dat bedoel ik; die zou volgensmij EERST worden uitgezonden op RTL 5, vóórdat BeneluxNTM zou komen. Schijnbaar vonden ze dat de Nederlandse versie toch opeens eerst moet.. jammer..quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee hoor, dat seizoen is in Amerika al geweest (ik meen seizoen 10) en dat wordt volgens mij na deze BNLTM uitgezonden.
Vind je...? Ik vind haar zo'n dooie uitstraling hebben, vooral als ze gewoon praat gaat er helemaal geen expressie van uit.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:45 schreef p-etr-a het volgende:
Ik hoop dat ze ver komt in het programma en op die manier leert zich anders te gedragen voordat het misgaat. Het is wel een van de mooiere meiden.
Zo denk ik dus ook over Tessa. Ik weet bijna zeker dat ze in de loop van het programma bijdraait. Misschien komt ze zelfs wel in de finale. Ik zag meteen aan haar dat ze haar onzekerheid probeert te overschreeuwen. In werkelijkheid s het denk ik een leuke vrolijke meid.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:15 schreef Lady-Miekie het volgende:
Remember Eva Pigford a.k.a. " Eva Diva" uit ANTM 3?
[ afbeelding ]
Zij begon ook als een enorme arrogante bitch, liep ook constant anderen uit te schelden. Tot ze een keer brak en uiteindelijk won ze nog ook.
Wie weet waar Tessa uiteindelijk belandt (ook al ging ze gruwelijk te ver)...
Verder: BNLNTM![]()
Ik weet het nog niet hoor...
Je mag leuk vinden wie je wil, maar ik snap niet waarom je je blindstaart op Denise omdat ze een donkere huid heeft (quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pardon? Jij mag Tessa én Lianne niet leuk vinden maar ik mag Denise niet niet leuk vinden?
Hoezo staar ik me blind terwijl ik er één opmerking over maak? Ga fietsen joh.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:13 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Je mag leuk vinden wie je wil, maar ik snap niet waarom je je blindstaart op Denise omdat ze een donkere huid heeft () terwijl Lianne toch echt veel arroganter is.
Als ze praat niet, maar anders vind ik inderdaad van wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vind je...? Ik vind haar zo'n dooie uitstraling hebben, vooral als ze gewoon praat gaat er helemaal geen expressie van uit.
Maar goed, we hebben ook pas 1 aflevering gezien
Ik zie het voor mequote:Op zaterdag 19 september 2009 21:13 schreef Vivi het volgende:
Die Tessa is echt uber. Dom. Ik zou graag eens een dagje met haar opgesloten zitten, als ik een slechte bui heb.
Ik ben meer voor de gulden middenweg. Niet dat geforceerde bitchy gedoe van de nederlanders maar ook niet dat nederige timide gedrag van de belgen.quote:Op maandag 21 september 2009 19:44 schreef Esje-lief het volgende:
tering wat een boeren soms zeg...
die belgen komen echt wat beter over op tv..
wat rustiger en zo
Ja ben ik met je eens hoor! Ging puur over de post boven mij!quote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is ook niks mis met maat 36, maar in de vorige aflevering zag ik één of twee meisjes die maat 32 waarschijnlijk nog te ruim zat.
Voor een model is 36 groot.. 32 - 34 is normaalquote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is ook niks mis met maat 36, maar in de vorige aflevering zag ik één of twee meisjes die maat 32 waarschijnlijk nog te ruim zat.
Bedankt. Hahaha! En idd, je hebt groot gelijkquote:Op maandag 21 september 2009 20:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Maat 36 is dan ook een hele gezonde maat. Net zo goed als dat reclames en magazine je willen laten denken dat je te dik bent, praten ze net zo hard negatief over die 'vrouwen met maatje 36'. Ik zou zeggen ben er trots op, dat ben ik ook
Het lijkt nergens op.quote:Op maandag 21 september 2009 20:38 schreef tessie het volgende:Tessa weer aan het herkauwen
En die belgen versta ik soms echt niet..
quote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef Treezz het volgende:
Ik vind die belgische nog aardige mensen... Tessa?jeetje..
Hoe heet dat programma waar ze opgeleid worden tot dame ? daar moet ze aan mee doen
Ja dat zei ik vorige week ook al. Vorige keer deed daar toen ook zo´n snol aan mee die eerst meedeed met HNTM?quote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef Treezz het volgende:
Ik vind die belgische nog aardige mensen... Tessa?jeetje..
Hoe heet dat programma waar ze opgeleid worden tot dame ? daar moet ze aan mee doen
Van Del tot damequote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef tessie het volgende:
[..]
Ja dat zei ik vorige week ook al. Vorige keer deed daar toen ook zo´n snol aan mee die eerst meedeed met HNTM?
Andersom. Ene Anna deed eerst mee aan Dames in de Dop (ik geloof dat ze dat ook gewonnen had?! Ik weet het niet zeker hoor!) en daarna aan Hollands Next Top Model 3 (toen Cecile won), maar daar lag ze al vrij vlot uit.quote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef tessie het volgende:
[..]
Ja dat zei ik vorige week ook al. Vorige keer deed daar toen ook zo´n snol aan mee die eerst meedeed met HNTM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |