Meestal staat de meiden niet bepaald bekend om hun talenknobbel, daarom hebben ze het binnen het taalgebied gehouden.quote:Op maandag 14 september 2009 20:40 schreef Anonymousz het volgende:
Benelux![]()
ik zie alleen maar nederlandse chicks en Vlaamse frieten
Ik zie geen Luxemburgse chicks
He idd.. Weet iemand dit?quote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef YPPY het volgende:
Waar zijn de selecties? Heb ik dat gemist? Die vond ik altijd het leukste.
ik heb daphne gehoord op de radio bij coen en sander show..quote:
xDquote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef Fiddlesticks het volgende:
Het jurkje van Daphne is niet echt flatteus... Het trekt de aandacht naar de borsten, maar niet op een positieve manier.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:57 schreef ouderejongere het volgende:
Wat een prachtig taaltje is dat Vlaams.
ik kan ze soms niet verstaan wat ze zeggenquote:Op maandag 14 september 2009 20:57 schreef ouderejongere het volgende:
Wat een prachtig taaltje is dat Vlaams.
Wenen = huilenquote:Op maandag 14 september 2009 20:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik kan ze soms niet verstaan wat ze zeggen
het is lastig maarquote:Op maandag 14 september 2009 20:59 schreef Ghanima het volgende:
Ik moet gewoon wat typen terwijl ik kijk
Ik vind haar eerder een ordinaire kop hebben. Dat gele blonde haar en dat hoofd zelfquote:
Die zat in de jury van de Nederlandse project catwalk. Volgens mij heeft hij steeds een koptelefoon op.quote:Op maandag 14 september 2009 21:01 schreef kissaa het volgende:
Ik heb nog nooit van die Nederlandse topontwerper (Darryl van Wou??) gehoord
idd arrogant, irritantquote:Op maandag 14 september 2009 21:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat een ordinair wief, die tessa.
wat betekent poepenquote:Op maandag 14 september 2009 21:00 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Wenen = huilen
Plezant = leuk
als je meer vertaling nodig hebt meldt je je maar
quote:Op maandag 14 september 2009 21:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat betekent poepen![]()
hoor ik ook regelmatig
N**kenquote:Op maandag 14 september 2009 21:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat betekent poepen![]()
hoor ik ook regelmatig
Ahh, die! Ik herinner het me nu. Dank u!quote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef Ghanima het volgende:
[..]
Die zat in de jury van de Nederlandse project catwalk. Volgens mij heeft hij steeds een koptelefoon op.
Nou Tessa die het halve prog. van commentaar voorziet is doorquote:Op maandag 14 september 2009 20:41 schreef ouderejongere het volgende:
Het meisje dat het meest aan het woord is moet er meestal uitjammer, Maxime heeft best een liev gezichtje.
Precies mijn gedachte. Die met dat lange blonde, steile haar is echt walgelijk. Lianne vind ik wel mooi. Justine heeft haar ogen veeeel te dicht op elkaar.quote:Blijkbaar heb ik geen smaak want ik zou echt een heleboel van deze meiden nog niet misschien door de eerste ronde hebben laten komen. Ik ben nieuwsgierig hoe die andere duizend meiden eruit zagen...
De eerste 5 minuten niet, maar laten we hopen de Tessa eruit moet iddquote:Op maandag 14 september 2009 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou Tessa die het halve prog. van commentaar voorziet is doorhoera
Zo'n vreselijke naam als Adinda blijft bij mij wel hangen, net als haar kopquote:Op maandag 14 september 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
Ik ben altijd zo slecht in die namen in het begin
Viel me ook op, vast een blauwe plek of schaafwond ofzo. C&A wat een armoeiquote:Op maandag 14 september 2009 21:18 schreef Kaasstengel het volgende:
wat heeft die ene op d'r knie in dat badje?
Hmm okquote:
Ja, heel relevant in dit topic.quote:Op maandag 14 september 2009 21:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hmm ok
Wij zeggen ik moet poepen en moet naar de WC
Maar hoe zeggen de vlaamse mensen
Toen ik nog op de lagere school zat durfde ik al niet met een C&A-tas over straat.quote:
Oh ik loop gerust met een C & A zak over straat, en koop er ook regelmatig was (als je goed zoekt kun je heel goedkoop best wat vinden). Maar goed, als model is het toch niet de meest glamoureuze opdracht... Volgend jaar: Wehkamp als sponsor.quote:Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Toen ik nog op de lagere school zat durfde ik al niet met een C&A-tas over straat.
Die Belgische bevestigen echt weer het verschil tussen Nederlanders en Belgen. Stuk beschaafder. Je zou maar een dag in dat huis zitten met al die meidenquote:Op maandag 14 september 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
Wat een sekreten onderling.
wat een rare afsluiter?quote:Op maandag 14 september 2009 21:28 schreef Ladyxima het volgende:
wat een manier om weg te moeten... ineens je foto op zwart
Ze hebben vaker leuke manieren om duidelijk te maken wie weg moet, kwamen ze terug van een opdracht en stond er 1 bed minder en een koffer ingepakt.quote:Op maandag 14 september 2009 21:28 schreef Ladyxima het volgende:
wat een manier om weg te moeten... ineens je foto op zwart
Hebben ze in België hiervoor een BNTM gehad?quote:Op maandag 14 september 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
Er is echt enorm bezuinigd op dit programma he?
Ik ken alleen de Amerikaanse versie, daar nog nooit gezien... Ik denk niet dat ik dit ga volgen. Vind er weinig aan. En op deze manier een jury oordeelquote:Op maandag 14 september 2009 21:31 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ze hebben vaker leuke manieren om duidelijk te maken wie weg moet, kwamen ze terug van een opdracht en stond er 1 bed minder en een koffer ingepakt.
Dat komt pas verderop, meiden die dan met de hakken over de sloot doorgaan gaan er meestal een week later uit.quote:Op maandag 14 september 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik vind het maar een vreemd programma zo, zonder juryoordeel aan het einde enzo.
Oeh oeh, Janice volgende week
Ik dacht al dat ik opeens een heel stuk had gemistquote:Op maandag 14 september 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik vind het maar een vreemd programma zo, zonder juryoordeel aan het einde enzo.
Oeh oeh, Janice volgende week
Ja, leuke sympathieke meidenquote:
Ik snap niet waarom zij het halve programma van commentaar moest voorzien.quote:Op maandag 14 september 2009 22:31 schreef EchnaDarr het volgende:
Omg, wat een mens is die Tessa, zelfs als je een ramptoerist bent is dat niet leuk om te zien.
Als ze heel ver gaat komen ga ik me behoorlijk aan haar ergeren denk ik. En die winnares van die wedstrijd leek me wel interessant, maar die is nu behoorlijk ondergesneeuwt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom zij het halve programma van commentaar moest voorzien.Waren er geen andere meiden met mening of willen de makers haar graag naar voren schuiven of komt ze gewoon heel ver?
Ik vind Lianne toch het meest truttig van allemaal.quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Tessa is.. ja, duidelijken Denise vind ik ook niet leuk. De Belgjes zijn cute
. Rosalinde lijkt me ook een sympathiek meisje.
Haha, goed gevondenquote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef alors het volgende:
Die Adinda kon zo een dochter zijn van Karin Swerink van de Glamour
[ afbeelding ]
Toch niet die Janice die de meiden van DGK ooit aangekleed heeftquote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik opeens een heel stuk had gemist.
Ik mag toch aannemen dat er vanaf volgende week wel een jury is?
En héééééééél hard hopen datJanice
daar elke week zitting in heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edt:die laatste dus ..
[ Bericht 8% gewijzigd door Mooiiiiiii op 15-09-2009 02:05:08 ]Love music!
Inderdaad. Maar goed, die Tessa is gewoon zo onzeker als wat. Ik erger me meer aan die donkere, en het zijn verdomme ook altijd de donkeren die vanaf het begin gelijk zo arrogant lopen te doen. Of je nu H, A of BNL hebt. Kolere.quote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
Tessa zal er wel in blijven, want er moet er altijd eentje in zitten waar we ons massaal aan mogen ergeren!
Onzin. Ik erger me juist meer aan Tessa aan Lianne. Vooral die laatste is echt stikarrogantquote:Op dinsdag 15 september 2009 05:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar goed, die Tessa is gewoon zo onzeker als wat. Ik erger me meer aan die donkere, en het zijn verdomme ook altijd de donkeren die vanaf het begin gelijk zo arrogant lopen te doen. Of je nu H, A of BNL hebt. Kolere.
Pardon? Jij mag Tessa én Lianne niet leuk vinden maar ik mag Denise niet niet leuk vinden?quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:35 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Onzin. Ik erger me juist meer aan Tessa aan Lianne. Vooral die laatste is echt stikarrogant![]()
Het zal best dat ze irl heel lief en aardig is, maar zal van ieder meisje gezegd worden. Je moet je niet teveel op Denise focussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |