Hebben ze in België hiervoor een BNTM gehad?quote:Op maandag 14 september 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
Er is echt enorm bezuinigd op dit programma he?
Ik ken alleen de Amerikaanse versie, daar nog nooit gezien... Ik denk niet dat ik dit ga volgen. Vind er weinig aan. En op deze manier een jury oordeelquote:Op maandag 14 september 2009 21:31 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ze hebben vaker leuke manieren om duidelijk te maken wie weg moet, kwamen ze terug van een opdracht en stond er 1 bed minder en een koffer ingepakt.
Dat komt pas verderop, meiden die dan met de hakken over de sloot doorgaan gaan er meestal een week later uit.quote:Op maandag 14 september 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik vind het maar een vreemd programma zo, zonder juryoordeel aan het einde enzo.
Oeh oeh, Janice volgende week
Ik dacht al dat ik opeens een heel stuk had gemistquote:Op maandag 14 september 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik vind het maar een vreemd programma zo, zonder juryoordeel aan het einde enzo.
Oeh oeh, Janice volgende week
Ja, leuke sympathieke meidenquote:
Ik snap niet waarom zij het halve programma van commentaar moest voorzien.quote:Op maandag 14 september 2009 22:31 schreef EchnaDarr het volgende:
Omg, wat een mens is die Tessa, zelfs als je een ramptoerist bent is dat niet leuk om te zien.
Als ze heel ver gaat komen ga ik me behoorlijk aan haar ergeren denk ik. En die winnares van die wedstrijd leek me wel interessant, maar die is nu behoorlijk ondergesneeuwt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom zij het halve programma van commentaar moest voorzien.Waren er geen andere meiden met mening of willen de makers haar graag naar voren schuiven of komt ze gewoon heel ver?
Ik vind Lianne toch het meest truttig van allemaal.quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Tessa is.. ja, duidelijken Denise vind ik ook niet leuk. De Belgjes zijn cute
. Rosalinde lijkt me ook een sympathiek meisje.
Haha, goed gevondenquote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef alors het volgende:
Die Adinda kon zo een dochter zijn van Karin Swerink van de Glamour
[ afbeelding ]
Toch niet die Janice die de meiden van DGK ooit aangekleed heeftquote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik opeens een heel stuk had gemist.
Ik mag toch aannemen dat er vanaf volgende week wel een jury is?
En héééééééél hard hopen datJanice
daar elke week zitting in heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edt:die laatste dus ..
[ Bericht 8% gewijzigd door Mooiiiiiii op 15-09-2009 02:05:08 ]Love music!
Inderdaad. Maar goed, die Tessa is gewoon zo onzeker als wat. Ik erger me meer aan die donkere, en het zijn verdomme ook altijd de donkeren die vanaf het begin gelijk zo arrogant lopen te doen. Of je nu H, A of BNL hebt. Kolere.quote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
Tessa zal er wel in blijven, want er moet er altijd eentje in zitten waar we ons massaal aan mogen ergeren!
Onzin. Ik erger me juist meer aan Tessa aan Lianne. Vooral die laatste is echt stikarrogantquote:Op dinsdag 15 september 2009 05:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar goed, die Tessa is gewoon zo onzeker als wat. Ik erger me meer aan die donkere, en het zijn verdomme ook altijd de donkeren die vanaf het begin gelijk zo arrogant lopen te doen. Of je nu H, A of BNL hebt. Kolere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |