Hmm okquote:
Ja, heel relevant in dit topic.quote:Op maandag 14 september 2009 21:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hmm ok
Wij zeggen ik moet poepen en moet naar de WC
Maar hoe zeggen de vlaamse mensen
Toen ik nog op de lagere school zat durfde ik al niet met een C&A-tas over straat.quote:
Oh ik loop gerust met een C & A zak over straat, en koop er ook regelmatig was (als je goed zoekt kun je heel goedkoop best wat vinden). Maar goed, als model is het toch niet de meest glamoureuze opdracht... Volgend jaar: Wehkamp als sponsor.quote:Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Toen ik nog op de lagere school zat durfde ik al niet met een C&A-tas over straat.
Die Belgische bevestigen echt weer het verschil tussen Nederlanders en Belgen. Stuk beschaafder. Je zou maar een dag in dat huis zitten met al die meidenquote:Op maandag 14 september 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
Wat een sekreten onderling.
wat een rare afsluiter?quote:Op maandag 14 september 2009 21:28 schreef Ladyxima het volgende:
wat een manier om weg te moeten... ineens je foto op zwart
Ze hebben vaker leuke manieren om duidelijk te maken wie weg moet, kwamen ze terug van een opdracht en stond er 1 bed minder en een koffer ingepakt.quote:Op maandag 14 september 2009 21:28 schreef Ladyxima het volgende:
wat een manier om weg te moeten... ineens je foto op zwart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |