Ik vind haar eerder een ordinaire kop hebben. Dat gele blonde haar en dat hoofd zelfquote:
Die zat in de jury van de Nederlandse project catwalk. Volgens mij heeft hij steeds een koptelefoon op.quote:Op maandag 14 september 2009 21:01 schreef kissaa het volgende:
Ik heb nog nooit van die Nederlandse topontwerper (Darryl van Wou??) gehoord
idd arrogant, irritantquote:Op maandag 14 september 2009 21:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat een ordinair wief, die tessa.
wat betekent poepenquote:Op maandag 14 september 2009 21:00 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Wenen = huilen
Plezant = leuk
als je meer vertaling nodig hebt meldt je je maar
quote:Op maandag 14 september 2009 21:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat betekent poepen![]()
hoor ik ook regelmatig
N**kenquote:Op maandag 14 september 2009 21:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat betekent poepen![]()
hoor ik ook regelmatig
Ahh, die! Ik herinner het me nu. Dank u!quote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef Ghanima het volgende:
[..]
Die zat in de jury van de Nederlandse project catwalk. Volgens mij heeft hij steeds een koptelefoon op.
Nou Tessa die het halve prog. van commentaar voorziet is doorquote:Op maandag 14 september 2009 20:41 schreef ouderejongere het volgende:
Het meisje dat het meest aan het woord is moet er meestal uitjammer, Maxime heeft best een liev gezichtje.
Precies mijn gedachte. Die met dat lange blonde, steile haar is echt walgelijk. Lianne vind ik wel mooi. Justine heeft haar ogen veeeel te dicht op elkaar.quote:Blijkbaar heb ik geen smaak want ik zou echt een heleboel van deze meiden nog niet misschien door de eerste ronde hebben laten komen. Ik ben nieuwsgierig hoe die andere duizend meiden eruit zagen...
De eerste 5 minuten niet, maar laten we hopen de Tessa eruit moet iddquote:Op maandag 14 september 2009 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou Tessa die het halve prog. van commentaar voorziet is doorhoera
Zo'n vreselijke naam als Adinda blijft bij mij wel hangen, net als haar kopquote:Op maandag 14 september 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
Ik ben altijd zo slecht in die namen in het begin
Viel me ook op, vast een blauwe plek of schaafwond ofzo. C&A wat een armoeiquote:Op maandag 14 september 2009 21:18 schreef Kaasstengel het volgende:
wat heeft die ene op d'r knie in dat badje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |