In Luxemburg is er geen talent uitgekomen, ze hebben zich er wel kunnen inschrijven. Dus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:39 schreef Ranking_Joe het volgende:
"In Benelux’ Next Top Model gaat Deckers (40) op zoek naar het nieuwe topmodel van zo- wel Nederland als Vlaanderen."
Dus niet in Wallonië en Luxemburg? Leuke titel dan. Kneuzen
bron? En Wallonië? Ik had eerder het idee dat ze gewoon een nederlandstalig programma wilden maken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
In Luxemburg is er geen talent uitgekomen, ze hebben zich er wel kunnen inschrijven. Dus.
Dat zei Bastiaan van Schaik in een interview dat ik gelezen heb op mediacourant. En waarom niet Wallonië, denk dat de koude oorlog tussen Vlaanderen en Wallonië daar wellicht wat mee te maken heeft?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:43 schreef Ranking_Joe het volgende:
[..]
bron? En Wallonië? Ik had eerder het idee dat ze gewoon een nederlandstalig programma wilden maken.
nouja Walen staan niet bekend om hun vloeiende Nederlands...quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat zei Bastiaan van Schaik in een interview dat ik gelezen heb op mediacourant. En waarom niet Wallonië, denk dat de koude oorlog tussen Vlaanderen en Wallonië daar wellicht wat mee te maken heeft?
Nee, dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
nouja Walen staan niet bekend om hun vloeiende Nederlands...
Wat is 'high-fasion' dan in jouw ogen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die rechtboven trekt trouwens echt een stom arrogant gezicht. Dat donkere meisje lijkt me mooi, maar meer Viva en Flair-mooi dan high fashion-mooi.
Dat inderdaad. High fashion is voor mij niet girl-next-door.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind de meesten op deze foto een hoog flair/viva gehalte hebben. Ze hebben ook allemaal dezelfde krulspelden ingekregen - lekker cheap hollands en fantasieloos.
Die met die rode haren lijkt wel een vent.... Ik hoop dat ze in de serie beter overkomen dan op dit amateuristische plaatje.
High fashion is edgier, minder veilig en middle of the road dan dit.
Toch zitten er wel een paar tussen die ik zou doen.quote:Op maandag 14 september 2009 20:34 schreef Kaasstengel het volgende:
Niet echt leuke modellen dit keer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |