abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72647687
Die rechtboven trekt trouwens echt een stom arrogant gezicht. Dat donkere meisje lijkt me mooi, maar meer Viva en Flair-mooi dan high fashion-mooi.
pi_72647716
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:39 schreef Ranking_Joe het volgende:
"In Benelux’ Next Top Model gaat Deckers (40) op zoek naar het nieuwe topmodel van zo- wel Nederland als Vlaanderen."

Dus niet in Wallonië en Luxemburg? Leuke titel dan. Kneuzen
In Luxemburg is er geen talent uitgekomen, ze hebben zich er wel kunnen inschrijven. Dus.
  vrijdag 11 september 2009 @ 16:43:05 #78
267062 Ranking_Joe
A tribute to John
pi_72647763
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:41 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

In Luxemburg is er geen talent uitgekomen, ze hebben zich er wel kunnen inschrijven. Dus.
bron? En Wallonië? Ik had eerder het idee dat ze gewoon een nederlandstalig programma wilden maken.
Round the world
pi_72648211
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:43 schreef Ranking_Joe het volgende:

[..]

bron? En Wallonië? Ik had eerder het idee dat ze gewoon een nederlandstalig programma wilden maken.
Dat zei Bastiaan van Schaik in een interview dat ik gelezen heb op mediacourant. En waarom niet Wallonië, denk dat de koude oorlog tussen Vlaanderen en Wallonië daar wellicht wat mee te maken heeft?
pi_72661048
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:55 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Dat zei Bastiaan van Schaik in een interview dat ik gelezen heb op mediacourant. En waarom niet Wallonië, denk dat de koude oorlog tussen Vlaanderen en Wallonië daar wellicht wat mee te maken heeft?
nouja Walen staan niet bekend om hun vloeiende Nederlands...
know'm sayin?
word? word.
pi_72661107
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:02 schreef alors het volgende:

[..]

nouja Walen staan niet bekend om hun vloeiende Nederlands...
Nee, dus Luxemburgers (of hoe noem je ze) ook niet.
pi_72661424
TVP. Ben wel benieuwd.

Ik vind ze trouwens niet echt modellerig overkomen En ook niet echt mooi (al vind ik degene met de krullenbos nog wel leuk lachen). Vond de 1e lichting van HTNM nog altijd beter. Die waren voor mij toch meer model.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_72666172
Je kunt hier trouwens het verdere verloop van Patricia's carrière op de voet volgen, mocht je het interessant vinden:

http://forums.thefashions(...)der-vliet-82580.html

Gaat vooralsnog érg gestaag, zo te zien. Ik sta nog steeds achter wat ik eerder over haar heb gezegd in dit topic, over die vermagering, maar het moest om verder te kunnen komen. En het is natuurlijk erg leuk voor d'r.

--> Én ik kan mezelf op de borst kloppen dat ik dat toendertijd, toen de eerste foto's van HNTM 4 gepubliceerd werden, goed heb gezien. Als ze heel ver komt, zou het trouwens niet voor het eerst zijn, dat ik in een heel pril stadium een startend modelletje signaleer wat het een poosje later opeens heel goed doet: Dat had ik ook al bij Stef van der Laan (zie ook mijn topic op TFS), Madilon Bos en Ymre Stiekema. De eerste reist nu al een paar jaar de hele wereld over voor zo'n 1001 bladen, de tweede heeft pas geleden een Nespresso-commercial gedraaid met George Clooney, en de derde is nu een Prada-gezicht. Misschien moet ik maar iets in de casting gaan doen, of zo...

Interessante hoofden spotten en kijken of het wat wordt: een bijzonder nutteloze, doch zeer leuke bezigheid.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2009 10:56:17 ]
  zaterdag 12 september 2009 @ 08:58:18 #84
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_72666575
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_72669285
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die rechtboven trekt trouwens echt een stom arrogant gezicht. Dat donkere meisje lijkt me mooi, maar meer Viva en Flair-mooi dan high fashion-mooi.
Wat is 'high-fasion' dan in jouw ogen?
pi_72669369
Ik vind de meesten op deze foto een hoog flair/viva gehalte hebben. Ze hebben ook allemaal dezelfde krulspelden ingekregen - lekker cheap hollands en fantasieloos.

Die met die rode haren lijkt wel een vent.... Ik hoop dat ze in de serie beter overkomen dan op dit amateuristische plaatje.

High fashion is edgier, minder veilig en middle of the road dan dit.
pi_72669918
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind de meesten op deze foto een hoog flair/viva gehalte hebben. Ze hebben ook allemaal dezelfde krulspelden ingekregen - lekker cheap hollands en fantasieloos.

Die met die rode haren lijkt wel een vent.... Ik hoop dat ze in de serie beter overkomen dan op dit amateuristische plaatje.

High fashion is edgier, minder veilig en middle of the road dan dit.
Dat inderdaad. High fashion is voor mij niet girl-next-door.
pi_72670088
Misschien komt het doordat C&A dit keer de sponsor is.
pi_72736176
vanavond
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_72737367
Heerlijke televisie, zeker nu UPC Fashion TV uit het pakket heeft gehaald.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_72737642
Inderdaad lekkere televisie. Vooral me heerlijk ergeren aan alle bitches en Bastiaan .
pi_72737644
Ik ga kijken
(Un)masking for the greater good.
pi_72740018
Volgens mij zag ik Sylvia ´Roseetje´ Geersen van HNTM #1 in de clip van Valerius!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_72740477
Waarom zijn mannen in de modewereld altijd heaumeau?
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_72740537
Niet echt leuke modellen dit keer..
pi_72740606
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:34 schreef Kaasstengel het volgende:
Niet echt leuke modellen dit keer..
Toch zitten er wel een paar tussen die ik zou doen.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_72740666
Hmm... Het is nog maar net bezig, maar ik vind dat vlaams erdoor eigenlijk best wel vervelend...

Wat zijn ze trouwens allemaal jong! Meisjes van 16 en 17...
pi_72740710
Waar zijn de selecties? Heb ik dat gemist? Die vond ik altijd het leukste.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 14 september 2009 @ 20:40:20 #99
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_72740834
Benelux

ik zie alleen maar nederlandse chicks en Vlaamse frieten
Ik zie geen Luxemburgse chicks
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_72740860
Zo op het eerste gezicht niet echt een mooie meid ertussen, maar dat komt misschien nog... Ze lijken allemaal een beetje ongave huid te hebben (maar misschien moet ik ook gewoon mijn bril een keer poetsen):p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')