Pardon? Jij mag Tessa én Lianne niet leuk vinden maar ik mag Denise niet niet leuk vinden?quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:35 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Onzin. Ik erger me juist meer aan Tessa aan Lianne. Vooral die laatste is echt stikarrogant![]()
Het zal best dat ze irl heel lief en aardig is, maar zal van ieder meisje gezegd worden. Je moet je niet teveel op Denise focussen.
Die make-up tips, zo subtiel gegevenquote:Op dinsdag 15 september 2009 07:50 schreef Stormqueen het volgende:
Naast het feit dat het 1 grote advertorial is voor Max Factor
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die make-up tips, zo subtiel gegeven
Ik weet weer precies waarom ik alleen ANTM kijk. Wilde het een keer proberen, maar weet meteen weer waarom ik het voorheen ook nooit keek. Genoeg gezien na 1 aflevering. Ik wacht wel weer op Tyra
Ja die Denise was ook een arrogante troela!quote:Op dinsdag 15 september 2009 05:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar goed, die Tessa is gewoon zo onzeker als wat. Ik erger me meer aan die donkere, en het zijn verdomme ook altijd de donkeren die vanaf het begin gelijk zo arrogant lopen te doen. Of je nu H, A of BNL hebt. Kolere.
Niet alles is DGK-gerelateerd ... Gelukkig. Anderhalf jaar na dato.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Toch niet die Janice die de meiden van DGK ooit aangekleed heeft
Ik zat er dan niet helemaal klaar voor, maar had wel aangezet, zo van: 'eens even kijken wat voor talent er nu is dit jaar'. Geef je helemaal gelijk: het programma was drie keer niks! Ben een aantal keer weggelopen, omdat het gewoon niet boeiend was. De meiden vind ik stuk voor stuk niet modelwaardig. Ik vraag me überhaupt af waar ze deze meiden vandaan gehaald hebben, want 'opeens' zijn er 20 meiden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat er gisteren helemaal klaar voor, ik denk yes, we gaan weer topmodellen!
Maar wàt een teleurstelling zeg. Het niveau werd al elk jaar lager, maar is nu wel onder het vriespunt gezakt. Naast het feit dat het 1 grote advertorial is voor Max Factor en C&A wordt alleen het gebitch van enkele dames uitgelicht en aan de eliminatie wordt kennelijk helemaal geen aandacht meer besteed.
Ik ben bang dat ik dit jaar afhaak
maar da's al begonnenquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb besloten dat ik ook ga wachten op een nieuw seizoen ANTM, dit laat ik schieten verder.
Het kon me gisteren echt totaal niet boeien, op wat ergermomenten na dan
Vond het heel amateuristisch overkomen allemaal, met wat binnenwaaiende juryleden die dan ergens op een trapveldje met een tafeltje de foto's gingen doornemen wie er mochten blijven.
Oh, dat zou maar zo kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toch niet op de NL televisie?
Wij hebben nog geen digi tv, dus ik moet echt wachten tot RTL5 het weer oppaktquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, dat zou maar zo kunnen inderdaad
Ik ben bang dat ik een van die mensen ben, ik vond er niet zoveel aan gisteren, zo amateuristisch, geen leuke jury en de meisjes vond ik ook niet leuk. En Benelux slaat nergens op, want er zijn geen meisjes uit Luxemburg.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:50 schreef MaJo het volgende:
Elk seizoen begint het trouwens met mensen die zitten te miepen dat het dit jaar echt niet leuk meer is, maar uiteindelijk volgen ze het gewoon tot het einde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |