ja dat bedoel ik; die zou volgensmij EERST worden uitgezonden op RTL 5, vóórdat BeneluxNTM zou komen. Schijnbaar vonden ze dat de Nederlandse versie toch opeens eerst moet.. jammer..quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee hoor, dat seizoen is in Amerika al geweest (ik meen seizoen 10) en dat wordt volgens mij na deze BNLTM uitgezonden.
Vind je...? Ik vind haar zo'n dooie uitstraling hebben, vooral als ze gewoon praat gaat er helemaal geen expressie van uit.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:45 schreef p-etr-a het volgende:
Ik hoop dat ze ver komt in het programma en op die manier leert zich anders te gedragen voordat het misgaat. Het is wel een van de mooiere meiden.
Zo denk ik dus ook over Tessa. Ik weet bijna zeker dat ze in de loop van het programma bijdraait. Misschien komt ze zelfs wel in de finale. Ik zag meteen aan haar dat ze haar onzekerheid probeert te overschreeuwen. In werkelijkheid s het denk ik een leuke vrolijke meid.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:15 schreef Lady-Miekie het volgende:
Remember Eva Pigford a.k.a. " Eva Diva" uit ANTM 3?
[ afbeelding ]
Zij begon ook als een enorme arrogante bitch, liep ook constant anderen uit te schelden. Tot ze een keer brak en uiteindelijk won ze nog ook.
Wie weet waar Tessa uiteindelijk belandt (ook al ging ze gruwelijk te ver)...
Verder: BNLNTM![]()
Ik weet het nog niet hoor...
Je mag leuk vinden wie je wil, maar ik snap niet waarom je je blindstaart op Denise omdat ze een donkere huid heeft (quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pardon? Jij mag Tessa én Lianne niet leuk vinden maar ik mag Denise niet niet leuk vinden?
Hoezo staar ik me blind terwijl ik er één opmerking over maak? Ga fietsen joh.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:13 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Je mag leuk vinden wie je wil, maar ik snap niet waarom je je blindstaart op Denise omdat ze een donkere huid heeft () terwijl Lianne toch echt veel arroganter is.
Als ze praat niet, maar anders vind ik inderdaad van wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vind je...? Ik vind haar zo'n dooie uitstraling hebben, vooral als ze gewoon praat gaat er helemaal geen expressie van uit.
Maar goed, we hebben ook pas 1 aflevering gezien
Ik zie het voor mequote:Op zaterdag 19 september 2009 21:13 schreef Vivi het volgende:
Die Tessa is echt uber. Dom. Ik zou graag eens een dagje met haar opgesloten zitten, als ik een slechte bui heb.
Ik ben meer voor de gulden middenweg. Niet dat geforceerde bitchy gedoe van de nederlanders maar ook niet dat nederige timide gedrag van de belgen.quote:Op maandag 21 september 2009 19:44 schreef Esje-lief het volgende:
tering wat een boeren soms zeg...
die belgen komen echt wat beter over op tv..
wat rustiger en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |