bronquote:RTL 5 zoekt nieuw topmodel in Benelux’ Next Top Model
Daphne Deckers gaat Benelux’ Next Top Model presenteren voor RTL 5. Het is de opvolger van Holland’s Next Top Model, dat vier seizoenen lang te zien was bij RTL 5. Dat heeft een zegsvrouw van RTL 5 vandaag bekendgemaakt. In Benelux’ Next Top Model gaat Deckers (40) op zoek naar het nieuwe topmodel van zo- wel Nederland als Vlaanderen. De jonge meiden strijden om de titel ‘Next Top Model’ en om een modellencontract. In België zal het nieuwe programma worden uitgezonden door tv-station 2BE.
Idd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:37 schreef Fries het volgende:
Tegenwoordig is alles samen met die Vlamen... Maar ja, scheelt weer in de kosten, he...
Het wordt uitgezonden op RTL...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:39 schreef keesjeislief het volgende:
Dus een programma met Nederlandse en Vlaamse kandidaten noem je 'Benelux' ...'? Jaja..
Pardon?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:59 schreef Misan het volgende:
[..]
ja omdat ze gewoon stukken knapper zijn vaak
Hou op idd. Was ook het eerste dat me opviel. Geeft al een beetje het niveau van het programma aan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:39 schreef keesjeislief het volgende:
Dus een programma met Nederlandse en Vlaamse kandidaten noem je 'Benelux' ...'? Jaja..
Die Walen zijn ook altijd de lul he.quote:
benelux kun je ook óp z'n amerikaans uitspreken hoor, like 'bennelaxquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:32 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
Jeetje, aan die naam moet ik wel even wennen, klinkt niet echt tof.
Tja, dat willen ze in de modellenwereld nou eenmaal. Ze was in HNTM (zie foto hieronder) een stuk voller, en naar mijn mening ook mooier. Gewoon een gezonde Hollandse meid. Maar in de modellenwereld geldt zo'n figuur als 'te dik'.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:49 schreef FP128 het volgende:
Zo een plank kan je toch niet mooi vinden? Wat een androgide? voorkomen...
Daphne blijft de presentatrice. Er komen twee Belgen in de jury (samen met Bastiaan dus) en de coaches bestaan ook uit één Belg en een Nederlandse visagiste geloof ik. Weinig bekende namen meer iig. Bastiaan gaat vast weer voor de nodige minuten erger-tv zorgen..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:03 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ze kijkt toch op iedere foto hetzelfde?
Benelux NTM:
voordelen: Mariana Verkerk, Philip Riches, Thijs Willekes, Rosalie van Breemen en Grazia hoofdredactrice lijken verdwenen
nadelen: Bastiaan van Schaijk met sjaal zit er nog in en is nu zelfs jurylid! Ook Belgen irriteren me mateloos, en wie wordt nu de nieuwe 'Tyra'? Daphne Deckers of die Belgische? Was de hoofdsponsor nu ook niet C&A ofzo? dat worden boeiende fotoshoots
Kortom: er is wel erger tv weg, maar er komt vast erger tv voor terug...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |