abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69965439
quote:
RTL 5 zoekt nieuw topmodel in Benelux’ Next Top Model

Daphne Deckers gaat Benelux’ Next Top Model presenteren voor RTL 5. Het is de opvolger van Holland’s Next Top Model, dat vier seizoenen lang te zien was bij RTL 5. Dat heeft een zegsvrouw van RTL 5 vandaag bekendgemaakt. In Benelux’ Next Top Model gaat Deckers (40) op zoek naar het nieuwe topmodel van zo- wel Nederland als Vlaanderen. De jonge meiden strijden om de titel ‘Next Top Model’ en om een modellencontract. In België zal het nieuwe programma worden uitgezonden door tv-station 2BE.
bron

Jeetje, aan die naam moet ik wel even wennen, klinkt niet echt tof.
pi_69965554
De belgen winnen altijd
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:37:40 #3
70361 Fries
Niet die van de Mac!
pi_69965598
Tegenwoordig is alles samen met die Vlamen... Maar ja, scheelt weer in de kosten, he...
Mmmmm... lekker, niet?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:39:34 #4
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_69965650
Dus een programma met Nederlandse en Vlaamse kandidaten noem je 'Benelux' ...'? Jaja. .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_69965737
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:37 schreef Fries het volgende:
Tegenwoordig is alles samen met die Vlamen... Maar ja, scheelt weer in de kosten, he...
Idd.
Net als dat dans gebeuren, nu ook met Vlamingen.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:45:48 #6
70361 Fries
Niet die van de Mac!
pi_69965825
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:39 schreef keesjeislief het volgende:
Dus een programma met Nederlandse en Vlaamse kandidaten noem je 'Benelux' ...'? Jaja. .
Het wordt uitgezonden op RTL...
Mmmmm... lekker, niet?
pi_69966278
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
De belgen winnen altijd
ja omdat ze gewoon stukken knapper zijn vaak
  vrijdag 12 juni 2009 @ 11:03:00 #8
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_69966428
Had het dan BNL's next TopModel genoemd. En dan BNL op zn engels uitspreken inderdaad.
Benelux is een Nederlands woord, dat strookt toch niet met de rest van de zin.

Of TopModel editie Benelux.
Fok!bejaarde
pi_69966513
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:59 schreef Misan het volgende:

[..]

ja omdat ze gewoon stukken knapper zijn vaak
Pardon?
pi_69966711
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:39 schreef keesjeislief het volgende:
Hou op idd. Was ook het eerste dat me opviel. Geeft al een beetje het niveau van het programma aan.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 12:05:13 #11
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_69968349
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:45 schreef Fries het volgende:

[..]

Het wordt uitgezonden op RTL...
Die Walen zijn ook altijd de lul he. .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_70022944
Benelux, dat is zo jaren '90 . RTL Veronique, Hei elei Kuk elei. Het budget was schijnbaar niet meer toereikend genoeg voor een HNTM.
  maandag 15 juni 2009 @ 15:36:09 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70027339
Wat een achterhaalde en de lading niet dekkende naam, BeneluxNTM .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 juni 2009 @ 16:22:21 #14
163650 Greys
pi_70029059
BNLNTM
Ik hoop nu al dat ik nooit de lapo in die reeks zal hebben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70035599
Hmm, lijkt me wel leuk, een andere aanpak. Jammer dat ze nog steeds geen plussizes toelaten zoals bij ANTM.
pi_70070367
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:32 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron

Jeetje, aan die naam moet ik wel even wennen, klinkt niet echt tof.
benelux kun je ook óp z'n amerikaans uitspreken hoor, like 'bennelax
Jusqu'ici tout va bien...
pi_71417642
Van zappen.blog.nl:

"Het nieuwe seizoen van Holland’s Next Topmodel zit er aan te komen, al zal deze onder de noemer Benelux’ Next Topmodel het levenslicht zien. Opnieuw hebben enkele vertrouwde gezichten het veld moeten ruimen. Zo maakt de strenge catwalk-meesteres Mariana Verkerk geen deel meer uit van de vaste jury en is ook fotograaf Philip Riches van het toneel verdwenen. Voor coach Thijs Willekes leek ook geen plek, hij maakt geen deel uit van de crew. In veel gevallen hebben de boegbeelden plaats moeten maken voor Belgische mode-experts.

De jury bestaat in het nieuwe seizoen uit vier vaste leden. Daphne Deckers is gebleven en coach Bastiaan van Schaik heeft zich nu dus opgewerkt tot jurylid. Verder nemen de Vlaamse modefotograaf Geert de Wolf en het Vlaamse topmodel Ghislaine Nuytten zitting. Wekelijks zal er dan een vijfde gast-jurylid zijn.

De coaches dan: Jani Kazaltzis, een Vlaamse sterrenstylist en Marie-Sophie, een Nederlandse make-up artist en visagiste met heel wat ervaring in het modellenwereldje. Voor het eerst is er dus een vrouwelijke coach te vinden in het programma.

De bestemming van het snoepreisje is nog altijd een groot geheim, maar vanaf september zijn de nieuwe afleveringen te zien bij RTL 5."

-----------------------------------------------------------

Het lijkt trouwens wel goed te gaan met Patricia uit HNTM 4. Ze zit nu bij New York Model Management, inderdaad: in New York. Schijnt een goed bureau te zijn. Nieuwe foto's:

pi_71501785
Zo een plank kan je toch niet mooi vinden? Wat een androgide? voorkomen...
75 topics = FIN
pi_71503981
Ik ga wel weer kijken, maar tis veeeeel minder leuk met Belgen erbij..
pi_71507590
Ze kijkt toch op iedere foto hetzelfde?

Benelux NTM:

voordelen: Mariana Verkerk, Philip Riches, Thijs Willekes, Rosalie van Breemen en Grazia hoofdredactrice lijken verdwenen

nadelen: Bastiaan van Schaijk met sjaal zit er nog in en is nu zelfs jurylid! Ook Belgen irriteren me mateloos, en wie wordt nu de nieuwe 'Tyra'? Daphne Deckers of die Belgische? Was de hoofdsponsor nu ook niet C&A ofzo? dat worden boeiende fotoshoots

Kortom: er is wel erger tv weg, maar er komt vast erger tv voor terug...
pi_71508741
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 21:49 schreef FP128 het volgende:
Zo een plank kan je toch niet mooi vinden? Wat een androgide? voorkomen...
Tja, dat willen ze in de modellenwereld nou eenmaal. Ze was in HNTM (zie foto hieronder) een stuk voller, en naar mijn mening ook mooier. Gewoon een gezonde Hollandse meid. Maar in de modellenwereld geldt zo'n figuur als 'te dik'.

Dus ja, dan moet je gaan hongeren. Neemt niet weg dat ik haar nog steeds een erg fotogeniek hoofd vind hebben. Foto-technisch gezien is het zeker mijn favoriet van de vier reeksen. Ze moeten alleen die verdomde regels in dat modellenwereldje aan gaan passen. Maat 36/38 (ik gok dat ze dat op de foto hierboven heeft) is NIET dik.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2009 07:17:30 ]
pi_71509533
Als je die foto's met elkaar vergelijkt is ze wel enorm afgevallen zeg! Vind het er gewoon eng uit zien!
pi_71509765
Ik vind haar niet mooi hoor...
pi_71509777
Ik vind haar wel mooi, maar dan wel op de onderste foto, niet op die skelet foto's.
"Verloren illusies zijn gevonden waarheden."
pi_71510226
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 02:03 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ze kijkt toch op iedere foto hetzelfde?

Benelux NTM:

voordelen: Mariana Verkerk, Philip Riches, Thijs Willekes, Rosalie van Breemen en Grazia hoofdredactrice lijken verdwenen

nadelen: Bastiaan van Schaijk met sjaal zit er nog in en is nu zelfs jurylid! Ook Belgen irriteren me mateloos, en wie wordt nu de nieuwe 'Tyra'? Daphne Deckers of die Belgische? Was de hoofdsponsor nu ook niet C&A ofzo? dat worden boeiende fotoshoots

Kortom: er is wel erger tv weg, maar er komt vast erger tv voor terug...
Daphne blijft de presentatrice. Er komen twee Belgen in de jury (samen met Bastiaan dus) en de coaches bestaan ook uit één Belg en een Nederlandse visagiste geloof ik. Weinig bekende namen meer iig. Bastiaan gaat vast weer voor de nodige minuten erger-tv zorgen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')