Ik ook niet écht, maar ik vind haar op de onderste foto het minst 'modellerig'.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind haar op alle foto's niet echt mooi.
Ligt ook aan de stijl foto denk ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet écht, maar ik vind haar op de onderste foto het minst 'modellerig'.
Ze zien er allemaal best oud uit! (voor zover ik het goed kan zien)quote:
Ja idd, nogal.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:23 schreef June. het volgende:
[..]
Wat staat die 5e van rechts er debiel op
joh ik wist niet dat je ook op fok zat! denk ik promoot je hier zodat je ook wint enzo.quote:Op maandag 7 september 2009 17:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Thanx, ik vind jou ook wel aardig
Ik dacht aan jay leno met een pruikquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja idd, nogal.
|Ik vind ze ook (bijna) allemaal vrij fors lijken op de foto, niet echt high fashion figuren voor zover je zo kunt beoordelen.
Heeft zij de bof ofzo[ afbeelding ]
ja hij doet veel meer oa ook graziaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
Die Philip Riches (fotograaf) zag ik gister nog langskomen in Shownieuws, hij heeft Ptwisha Paay gefotografeerd voor de Linda, met allemaal hete jonge kerels. Zag er geweldig uit, die foto's!
zij is erg fotogeniek maar ze zet hier haar benen zo lomp over elkaar, misschien juist doordat ze wat voller isquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:07 schreef female81 het volgende:
[..]
Tja, dat willen ze in de modellenwereld nou eenmaal. Ze was in HNTM (zie foto hieronder) een stuk voller, en naar mijn mening ook mooier. Gewoon een gezonde Hollandse meid. Maar in de modellenwereld geldt zo'n figuur als 'te dik'.
[ afbeelding ]
die brunette (links onder die rooie) heeft een raar gezicht. misschien komt het door de scan, dat de bladzijde niet goed plat ligt en zo vervormd, maar ze heeft een rare kopquote:Op donderdag 10 september 2009 05:51 schreef female81 het volgende:
Er staat deze week een grote groepsfoto in de Veronica-gids. Voor die paar mensen in Nederland die dat blad niet lezen heb ik hem even ingescand. Conclusie:![]()
Ik vind veel meiden op deze foto óf saai, óf eruit zien alsof ze door een kwaadwillende plastisch chirurg onder handen zijn genomen.Veel harde, grove trekken.
En de meest linkse is érg 'Baywatch'. Of zo'n stoeipoes die het FHM-Buurmeisje van het Jaar zou kunnen worden. Ik mis in de groep dat typische fijne poppen/engel/elf-achtige gezichtje wat ik zo mooi vind (zie een eerdere post van mij in dit topic).
Maar ja, dat type zal wel uit de mode zijn. Ik weet dat het een jaar of vier terug heel erg 'in' was.
Bij gebrek aan beter en puur op basis van persoonlijke smaak zet ik in op meisje vier op de bovenste rij en op het donkere meisje. Maar van donkere meiden weet je toch al dat de kans op een carrière als model nihil is. Er is maar ruimte voor een paar van hen, en je moet maar net één van hen zijn.
[ afbeelding ]
Daadwerkelijke winnares? Waarschijnlijk rechtsboven of het meisje links van de donkere, al zijn het niet m'n favorieten.
Ik denk die brunette rechts van dat playboy-figuurquote:Op donderdag 10 september 2009 05:51 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Daadwerkelijke winnares? Waarschijnlijk rechtsboven of het meisje links van de donkere, al zijn het niet m'n favorieten.
Gelukkig, anders was je verplicht te kijken!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:53 schreef misteriks het volgende:
wat een poppenkastGelukkig heb ik geen TV meer
We houden je wel op de hoogte want nu komt dit topic elke keer omhoog in je MyAtquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:53 schreef misteriks het volgende:
wat een poppenkastGelukkig heb ik geen TV meer
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Meest modellesque vind ik de brunette linksonder.
In Luxemburg is er geen talent uitgekomen, ze hebben zich er wel kunnen inschrijven. Dus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:39 schreef Ranking_Joe het volgende:
"In Benelux’ Next Top Model gaat Deckers (40) op zoek naar het nieuwe topmodel van zo- wel Nederland als Vlaanderen."
Dus niet in Wallonië en Luxemburg? Leuke titel dan. Kneuzen
bron? En Wallonië? Ik had eerder het idee dat ze gewoon een nederlandstalig programma wilden maken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
In Luxemburg is er geen talent uitgekomen, ze hebben zich er wel kunnen inschrijven. Dus.
Dat zei Bastiaan van Schaik in een interview dat ik gelezen heb op mediacourant. En waarom niet Wallonië, denk dat de koude oorlog tussen Vlaanderen en Wallonië daar wellicht wat mee te maken heeft?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:43 schreef Ranking_Joe het volgende:
[..]
bron? En Wallonië? Ik had eerder het idee dat ze gewoon een nederlandstalig programma wilden maken.
nouja Walen staan niet bekend om hun vloeiende Nederlands...quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat zei Bastiaan van Schaik in een interview dat ik gelezen heb op mediacourant. En waarom niet Wallonië, denk dat de koude oorlog tussen Vlaanderen en Wallonië daar wellicht wat mee te maken heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |