Ja ben ik met je eens hoor! Ging puur over de post boven mij!quote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is ook niks mis met maat 36, maar in de vorige aflevering zag ik één of twee meisjes die maat 32 waarschijnlijk nog te ruim zat.
Voor een model is 36 groot.. 32 - 34 is normaalquote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is ook niks mis met maat 36, maar in de vorige aflevering zag ik één of twee meisjes die maat 32 waarschijnlijk nog te ruim zat.
Bedankt. Hahaha! En idd, je hebt groot gelijkquote:Op maandag 21 september 2009 20:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Maat 36 is dan ook een hele gezonde maat. Net zo goed als dat reclames en magazine je willen laten denken dat je te dik bent, praten ze net zo hard negatief over die 'vrouwen met maatje 36'. Ik zou zeggen ben er trots op, dat ben ik ook
Het lijkt nergens op.quote:Op maandag 21 september 2009 20:38 schreef tessie het volgende:Tessa weer aan het herkauwen
En die belgen versta ik soms echt niet..
quote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef Treezz het volgende:
Ik vind die belgische nog aardige mensen... Tessa?jeetje..
Hoe heet dat programma waar ze opgeleid worden tot dame ? daar moet ze aan mee doen
Ja dat zei ik vorige week ook al. Vorige keer deed daar toen ook zo´n snol aan mee die eerst meedeed met HNTM?quote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef Treezz het volgende:
Ik vind die belgische nog aardige mensen... Tessa?jeetje..
Hoe heet dat programma waar ze opgeleid worden tot dame ? daar moet ze aan mee doen
Van Del tot damequote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef tessie het volgende:
[..]
Ja dat zei ik vorige week ook al. Vorige keer deed daar toen ook zo´n snol aan mee die eerst meedeed met HNTM?
Andersom. Ene Anna deed eerst mee aan Dames in de Dop (ik geloof dat ze dat ook gewonnen had?! Ik weet het niet zeker hoor!) en daarna aan Hollands Next Top Model 3 (toen Cecile won), maar daar lag ze al vrij vlot uit.quote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef tessie het volgende:
[..]
Ja dat zei ik vorige week ook al. Vorige keer deed daar toen ook zo´n snol aan mee die eerst meedeed met HNTM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |