abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69321655
En het bijbehorende leesvoor uit het AD:
quote:
Feyenoord wacht een hete zomer
Door SJOERD MOSSOU & GERARD DEN ELT
ROTTERDAM - De directie leeft tussen hoop en vrees, nu de druk van buitenaf wordt opgevoerd. Maar hoe eensgezind is oppositie?

Juist het duo dat nooit verlegen zit om een kleurrijke mening, houdt zich politiek correct op de vlakte. ,,Het is niet aan ons daar iets over te zeggen,’’ zeggen trainer Mario Been en technisch adviseur Leo Beenhakker over de machtsstrijd achter de schermen bij Feyenoord.

Het zegt alles over de gevoeligheid van de thematiek, nu de Rotterdamse club zowel sportief als financieel volledig aan de grond zit. Het seizoen is definitief mislukt en reëel uitzicht op verbetering is er amper. Feyenoord zit aan de bedelstaf, terwijl de gesprekken met Trust-eigenaar Michel Perridon en zijn zakenvrienden deze week stukliepen.

Althans, de directie van Feyenoord zette zelf een streep onder die besprekingen. Perridon weigert zich over te geven en roert zich nog altijd. De ondernemer voert gesprekken met het bestuur van Sportclub Feyenoord, de amateurtak van de Rotterdamse club, om alsnog tot een plan van aanpak te komen. Komende week staat er een nieuw gesprek gepland tussen Perridon co en de SC Feyenoord. Volgens Perridon gaan de besprekingen over ‘een substantieel bedrag’.

De amateurtak van Feyenoord is een interessante partij, omdat het in tegenstelling tot de profclub wel bezittingen heeft; onder meer in de vorm van zo’n 53 procent van de aandelen in de NV Stadion Feyenoord. Perridon zet in op een constructie waarbij hij en zijn partners geld lenen aan SC Feyenoord, in ruil voor verpanding van de stadionaandelen. De amateurs zouden het geld dan weer beschikbaar stellen aan de profclub.

Voorzitter Aad van der Laan van SC Feyenoord wil zich zoveel mogelijk op de vlakte houden. ,,Dat is in het belang van Feyenoord en als voorzitter van deze mooie club staat dat belang altijd voorop. Maar we zijn in gesprek met investeerders.’’

De potentiële geldschieters rondom Feyenoord zijn niet meer eensgezind in hun route. Een deel van de investeerders heeft zich inmiddels losgemaakt van Perridon, onder wie Ad Sint Nicolaas. Die zakenman heeft een andere weg in gedachten voor Feyenoord. In de plannen van Sint Nicolaas moet de club middels een doortimmerd meerjarenplan gezond worden gemaakt, volgens een investeringsmodel dat vooral de weg der geleidelijkheid bewandelt.

De ‘groep Sint Nicolaas’ wenst zoveel mogelijk buiten de publiciteit te blijven, in tegenstelling tot Perridon. De eigenaar van Trust hekelt het huidige beleid bij Feyenoord nadrukkelijk en stelt dat de clubleiding geen open kaart heeft gespeeld. Perridon eiste meerdere keren, tevergeefs, een onafhankelijk accountantsrapport.

,,Ten eerste willen we volstrekte duidelijkheid over de schuldpositie, omdat we denken dat het meer is dan de 21 miljoen euro die Feyenoord aangeeft. En ten tweede willen we de zekerheid dat de lening kan worden terugbetaald. De club verzuipt intussen, maar de reddingsboei wordt afgeslagen.’’

De directie van Feyenoord stelt zich op het standpunt dat er grenzen zitten aan openheid, zolang niet duidelijk is hoeveel Perridon werkelijk in de club wil investeren. ,,Over de financiële positie van Feyenoord zijn we steeds heel open geweest, ook naar buiten toe,’’ zei directeur Eric Gudde kort na de nederlaag tegen NAC. ,,Aan die situatie is niets veranderd. De problemen zijn helder en we werken keihard om de begroting voor komend seizoen sluitend te krijgen, door fors te bezuinigen op verschillende terreinen.’’

Feyenoord bevindt zich in de zogenoemde categorie 2 van de KNVB, dat een controlesysteem toepast om de financiële situatie van clubs te toetsen. In categorie 3 zitten alle gezonde clubs, in categorie 1 wordt de situatie nijpend. Of Feyenoord daadwerkelijk in die gevarenzone terecht komt, wordt pas in oktober duidelijk. Pas dan moet de club alle cijfers en stukken indienen bij de KNVB, waarna een accountant bepaalt hoe de club er werkelijk voorstaat.

Interessant wordt de komende maanden te zien hoe de druk op de huidige directie verder wordt opgevoerd. Kritiek is er volop en in alle geledingen, maar van één sterke oppositie is vooralsnog geen sprake. Daarvoor zijn de meningen over de te volgen koers te veel verdeeld.

Zeker is dat Feyenoord een beladen zomer wacht, waarin ook op financieel gebied nog van alles kan gebeuren. De huidige clubleiding hoopt op een lucratieve transfer, zoals die van Royston Drenthe twee jaar geleden, die de schuldpositie in één klap fors kan verbeteren.

Spelers zoals Leroy Fer, Diego Biseswar en Georginio Wijnaldum maakten een uitstekende ontwikkeling door en zijn simpelweg veel geld waard. De club is daarin echter volledig afhankelijk van de ontwikkelingen op de transfermarkt. Bovendien zal een deel van de eventuele transferinkomsten automatisch terugvloeien naar de investeerders in de Talent Pools van Feyenoord.

Ook een - desnoods transfervrij - vertrek van grootverdieners zoals Tim de Cler, Denny Landzaat of Kevin Hofland zou voor Feyenoord al een opluchting betekenen. Om de begroting voor komend seizoen rond te krijgen, kan de club wel een paar topsalarissen missen. Zeker nu de huidige, duurbetaalde selectie al twee jaar faalt.

,,Het is duidelijk dat er wat moet gebeuren in deze selectie,’’ zegt adviseur Leo Beenhakker daarover. ,,Maar daar is geen euro voor beschikbaar, dus de vraag is of dat reëel is. Mijn taak is om straks zo goed mogelijke voorwaarden te scheppen voor Mario Been. Maar dat is in deze situatie niet eenvoudig, dat lijkt me duidelijk.’’
Nog een stuk uit De Telegraaf, met wat andere quotes dan het AD:
quote:
CLUB IN NOOD: Feyenoord kan momenteel zelfs geen transfervrije speler aantrekken

ROTTERDAM, zaterdag
Na een sportief mislukt seizoen verkeert Feyenoord in grote financiële problemen. De begroting wordt met ruim zes miljoen teruggebracht, zodat er totaal geen speelruimte is om broodnodige versterkingen te halen. Op dit moment kan de geplaagde club zelfs geen transfervrije speler aantrekken, omdat er op de drastisch gesnoeide begroting geen ruimte is voor een extra salaris. Te midden van alle malaise blijft de nieuwe trainer Mario Been optimisme prediken. „Natuurlijk is het een lastige situatie waarin we zitten. Maar iedereen kent die regel uit dat lied: niets is sterker dan dat éne woord, Feyenoord. Dit is zo’n sterke club, dat ik alle vertrouwen heb dat het goed komt. Al zullen we daar tijd voor nodig hebben.”

In de Maashal van Stadion Feyenoord hangt een enorme panoramafoto van de voetbaltempel, gemaakt op 8 mei 2002, de avond dat Feyenoord in de eigen Kuip met winst in de UEFA Cupfinale zijn status als voetbalgrootmacht bevestigde. Onder die foto bevindt zich een deur, waardoor de Feyenoord-spelers iets meer dan zeven jaar later, op 21 mei 2009, als geslagen honden uit de kleedkamer kwamen. Afgedroogd door NAC Breda zag Feyenoord zelfs de laatste kans op een minimale troostprijs vervliegen. De neergang van Feyenoord in één beeld gevangen.

De rampspoed die Feyenoord treft, kent geen grenzen. In dezelfde week dat het sportieve drama compleet werd, spatte ook de zeepbel van de miljoeneninvestering door ’Feyenoord-gezinde’ zakenmannen uiteen. Zoals de zaken er nu voorstaan, zal Feyenoord op eigen kracht uit het financiële moeras moeten kruipen.

Na het afbreken van de gesprekken zette Michel Perridon een frontale aanval in op de directie van Feyenoord, die door de clubleiding onbeantwoord wordt gelaten. Nuchter bekeken is het te begrijpen dat Feyenoord na drie maanden een punt zet achter de vruchteloze gesprekken, die als vertrekpunt een investering van zestig miljoen euro hadden, maar op het laatst om een lening van naar verluidt tien miljoen euro bleken te gaan. Met dezelfde tegenprestatie: verregaande invloed voor Perridon en compagnon Rob Slotboom. De poging van Perridon om via de amateurtak SC Feyenoord alsnog voet aan de grond te krijgen wordt door insiders als kansloos beschouwd.

Wat wel blijft hangen uit de hele affaire is de resolute stelling van Perridon dat de financiële situatie van Feyenoord veel slechter is dan de directie aangeeft. Waarbij hij zich behalve op zijn eigen zakelijk inzicht ook beroept op de expertise van Gerard Bouwer, gerespecteerd accountant en KNVB-official. Algemeen directeur Eric Gudde heeft op zijn beurt de afgelopen dagen bij herhaling bezworen dat de schulden maximaal 21 miljoen euro bedragen. Iets om hem aan te houden.

Feyenoord stelt bovendien dat de vergelijking door Perridon met Fortuna geen hout snijdt, omdat de club in categorie II van het licentiesysteem zit en bij een terugval naar categorie I drie jaar de tijd krijgt de problemen aan te pakken, voordat de licentie in gevaar komt.

Been en technisch adviseur Leo Beenhakker staan intussen voor de onbegonnen opgave om met een lege portemonnee het elftal een kwaliteitsimpuls te geven. Het is niet vreemd dat Beenhakker zichzelf afvraagt waar hij aan begonnen is.

Aan de andere kant blijkt Feyenoord ondanks alles nog altijd een gevoelige snaar te raken bij veel mensen. Niet alleen bij Het Legioen – er zijn alweer 29.000 seizoenskaarten verkocht – maar ook onder kapitaalkrachtige supporters. Gedurende de maandenlange gesprekken met Perridon werd een investeerder van buiten zijn groep bereid gevonden te investeren in Dani Fernandez, de enige aankoop tot nu toe. Buiten de komst van de rechtsback is er voorlopig niks mogelijk zonder externe financiering, terwijl bijvoorbeeld de transfervrije Jurek Dudek zit te wachten op een voorstel van Feyenoord.

Been: „Op zich staat er niet zo’n verkeerde selectie. Met twee à drie versterkingen heb ik er alle vertrouwen in. Als dat niet mogelijk blijkt, moeten we het met jonge talenten doen. Zowel de A- als de B-jeugd van Feyenoord is kampioen geworden. De sportieve toekomst ziet er helemaal niet zo slecht uit, alleen moeten de verwachtingen voor de korte termijn dan bijgesteld worden.”
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:27:45 #3
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69321678
Over een maandje alweer de eerste training. Ik zou het niet erg vinden als die over een half jaar is.
pi_69321711
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:27 schreef Kopbal het volgende:
Over een maandje alweer de eerste training. Ik zou het niet erg vinden als die over een half jaar is.
Ik vind dat die dure zeikende spelers lekker door mogen trainen die maand. Alleen de jeugdige verdienen vakantie, al zit dat er voor bijv. Wijnaldum niet in door Oranje.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:42:06 #5
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69321948
Hoe verder, ja. Mij lijkt het vrij simpel.
quote:
Al het overbodige wegsaneren en de jeugd meer kansen geven. Zoeken naar transfervrije spelers op de markt, want geld voor aankopen zijn er niet, tenzij dat wordt betaald door een externe partij.

Duidelijk communiceren naar de achterban wat de doelstellingen voor de komende jaren zijn en niet krampachtig blijven proberen de top 5 te bereiken. Dat gaat de club op de duur opbreken.

Veel belangrijker is echter dat er wat in de organisatie van de club gebeurd. Sprake van een lange termijn visie is er niet, ook al zijn de problemen nu voor de kortere termijn. Zelf heb ik het idee dat Gudde en Jacobs hopen op een een buitenlandse partij die een groot deel van Feijenoord overneemt en dat er de komende tijd een tweestrijd zal ontstaan tussen aan de ene kant het huidige Feijenoord en aan de andere kant de investeerders, die weer worden gesteund door de amateurtak van Feijenoord.
Crosspost uit dit topic
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_69322905
Kan die selectie er weer even uit de OP? Ik kots op die namen.
-
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:23:14 #7
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69322913
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:22 schreef Ritmo het volgende:
Boehoe.
Elite
Tegen TTIP
pi_69322928
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:42 schreef Happel het volgende:
[..]

Crosspost uit dit topic
Dat gaan de supporters niet accepteren van de huidige directie.
-
pi_69322948
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Boehoe.
Jij krijgt nog warme gevoelens van Hofland en Landzaat?
-
pi_69322960
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:22 schreef Ritmo het volgende:
Jij zat laatst nog te zeggen dat het top5 materiaal was kan ik me herinneren, ook niet echt consequent in je uitspraken, maar maakt niet uit hoor.
pi_69322998
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:24 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Jij zat laatst nog te zeggen dat het top5 materiaal was kan ik me herinneren, ook niet echt consequent in je uitspraken, maar maakt niet uit hoor.
Het gaat me om de mentaliteit. Het zijn allemaal spelers die veel beter kunnen, maar niet willen.
-
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:30:32 #12
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_69323084
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:26 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het gaat me om de mentaliteit. Het zijn allemaal spelers die veel beter kunnen, maar niet willen.
Het dringt maar niet tot je door he? Ze kunnen structureel niet beter. Klaar. Deze selectie zal altijd in normale doen om positie 6 strijden.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:33:03 #13
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69323138
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Jij krijgt nog warme gevoelens van Hofland en Landzaat?
Nooit gehad. Maar een beetje zitten janken om wat namen in een OP. Gast, hoe oud ben je?
Elite
Tegen TTIP
pi_69323156
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Het dringt maar niet tot je door he? Ze kunnen structureel niet beter. Klaar. Deze selectie zal altijd in normale doen om positie 6 strijden.
Ga toch weg man mafkees, en doe je ogen eens open. Ze hebben tegen Ajax (thuis), Twente en PSV laten zien beter te kunnen dan met 4-0 kansloos tegen Nac te verliezen.

En onder van Marwijk liep dezelfde selectie (zonder Tomasson en El Ahmadi nog) op 3 puntjes een 3e plek mis. Een 5e plek is niet vanzelfsprekend voor deze kneuzen nee, maar met kei en keihard werken is die gewoon goed haalbaar.
-
pi_69323177
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Nooit gehad. Maar een beetje zitten janken om wat namen in een OP. Gast, hoe oud ben je?
Nee jij dan met je gezeik nadat ik gisteren een opmerking over die Tokkie maakte.
-
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:38:27 #16
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69323255
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:33 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ga toch weg man mafkees, en doe je ogen eens open. Ze hebben tegen Ajax (thuis), Twente en PSV laten zien beter te kunnen dan met 4-0 kansloos tegen Nac te verliezen.

En onder van Marwijk liep dezelfde selectie (zonder Tomasson en El Ahmadi nog) op 3 puntjes een 3e plek mis. Een 5e plek is niet vanzelfsprekend voor deze kneuzen nee, maar met kei en keihard werken is die gewoon goed haalbaar.
Appels en peren.

Prestaties tijdens een wedstrijd: momentopname.
Pestaties over een geheel seizoen: realistische kwaliteitsmeting.

Feyenoord heeft een paar aardige wedstrijden gespeeld, maar ook heel veel matige wedstrijden. Als je bij de eerste vijf wilt eindigen zul je structureel moeten presteren. Dat doet Feyenoord niet. Tegen die goede wedstrijden staan ook heel veel matige wedstrijden. Roda JC, De Graafschap en NEC wonnen in De Kuip, om maar een voorbeeld te geven.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:39:02 #17
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69323262
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee jij dan met je gezeik nadat ik gisteren een opmerking over die Tokkie maakte.
Dat vind jij gek? Gut, je bent echt nog een kleuter. Had ik natuurlijk kunnen verwachten na al die kwaliteitstopics over nerds, gothics en mensen die anders zijn. Hoe zielig moet je zijn om de levensstijl van anderen t.o.v. jezelf te veroordelen als zijnde ongewoon.
Elite
Tegen TTIP
pi_69323318
een lening van 10 miljoen

begrijp me niet verkeerd, ze kunnen elke beetjes goed gebruiken--zeker nu--maar als de verhouding macht/investering scheef ligt kan ik best begrijpen dat je daar niet aan meedoet.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:42:05 #19
53267 TC03
pi_69323336
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:41 schreef buddyb het volgende:
10 miljoen

begrijp me niet verkeerd, ze kunnen elke beetjes goed gebruiken--zeker nu--maar als de verhouding macht/investering scheef ligt kan ik best begrijpen dat je daar niet aan meedoet.
Bovendien omdat het ook gewoon een lening is.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:42:23 #20
123545 DatMeenJeNiet
pi_69323345
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:33 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Die 3 goede wedstrijden zijn net zo incidenteel als die 1-3 tegen DGS en de 0-4 tegen NAC. Deze selectie, en vele andere overigens, kunnen gewoon niet het hele seizoen éen duidelijk niveau halen. Het zal altijd de ene keer een goed resultaat en de andere keer een dramatisch resultaat zijn, en dan wordt je gewoon zesde. En verder is het ook geen schande om met dit materiaal achter AZ, Ajax, PSV, Heerenveen en Twente te eindigen he.
pi_69323400
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Appels en peren.

Prestaties tijdens een wedstrijd: momentopname.
Pestaties over een geheel seizoen: realistische kwaliteitsmeting.
Dit seizoen is een veels te vertekende meting, neem liever vorig seizoen dan. En als je dat bekijkt eindigden we vrijwel gelijk met de nummers 4 en 5. Dan is het 3 maanden later opeens geen utopie meer om in elk geval mee te doen om de 5e plek hoor.
quote:
Feyenoord heeft een paar aardige wedstrijden gespeeld, maar ook heel veel matige wedstrijden. Als je bij de eerste vijf wilt eindigen zul je structureel moeten presteren. Dat doet Feyenoord niet. Tegen die goede wedstrijden staan ook heel veel matige wedstrijden. Roda JC, De Graafschap en NEC wonnen in De Kuip, om maar een voorbeeld te geven.
Jij staart je teveel blind op de uitslagen alleen. Kijk eens wat er bij NAC en Groningen speelt, dat is allemaal individueel niet beter dan wat er bij ons in het veld staat. Sterker nog: ik durf te beweren dat wij veel betere spelers hebben. Dat we met 4-0 verloren kwam niet door de kwaliteit maar door andere zaken zoals mentaliteit en een totaal verkeerd neergezette organisatie. Waarom denk je dat we NAC in het reguliere seizoen anders zo makkelijk konden hebben?
-
pi_69323423
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat vind jij gek? Gut, je bent echt nog een kleuter. Had ik natuurlijk kunnen verwachten na al die kwaliteitstopics over nerds, gothics en mensen die anders zijn. Hoe zielig moet je zijn om de levensstijl van anderen t.o.v. jezelf te veroordelen als zijnde ongewoon.
Nee jij bent tolerant wou je zeggen. Iedereen die niet zo denkt als jij is meteen een kankermongool of debiel volgens jou.
-
pi_69323505
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Die 3 goede wedstrijden zijn net zo incidenteel als die 1-3 tegen DGS en de 0-4 tegen NAC. Deze selectie, en vele andere overigens, kunnen gewoon niet het hele seizoen éen duidelijk niveau halen. Het zal altijd de ene keer een goed resultaat en de andere keer een dramatisch resultaat zijn, en dan wordt je gewoon zesde. En verder is het ook geen schande om met dit materiaal achter AZ, Ajax, PSV, Heerenveen en Twente te eindigen he.
Klopt, maar je zou die clubs op z'n minst weerstand moeten bieden. Of denk je dat Landzaat, Hofland, Makaay, Tomasson, De Cler, Gio en alle jeugdinternationals voor niets meer interlands dan de selecties van Ajax, AZ en PSV samen op hun naam hebben staan?

Maar achter clubs als NAC en Groningen mag je gewoon niet eindigen. Dat je de ene wedstrijd overtuigend wint en de andere kansloos verliest tegen een soortgelijke tegenstander heeft ook te maken met de geestelijke toestand. Het is allemaal mentaal gezien zo instabiel zo lijkt het.
-
pi_69323567
quote:
Feyenoord is niet in staat om zich te mengen in de strijd om de handtekening van Sekou Cissé, zo schrijft De Telegraaf zaterdag. De transfersom van 2,5 miljoen euro voor de aanvaller van Roda JC is een onoverkomelijk obstakel voor de Rotterdamse club op dit moment. De 23-jarige Ivoriaans international wordt met tal van clubs uit binnen- en buitenland in verband gebracht.

De Rotterdamse volksclub hoopt op een lucratieve transfer die de schuldpositie in één klap fors kan verbeteren. Een deel van de eventuele transferinkomsten zal echter automatisch terugvloeien naar de investeerders in de Talent Pools. Ook een, desnoods transfervrij, vertrek van grootverdieners zoals Tim de Cler, Denny Landzaat of Kevin Hofland zou volgens AD/Sportwereld al een opluchting betekenen.

"Het is duidelijk dat er wat moet gebeuren in deze selectie", vertelt adviseur Leo Beenhakker. "Maar daar is geen euro voor beschikbaar, dus de vraag is of dat reëel is. Mijn taak is om straks zo goed mogelijke voorwaarden te scheppen voor Mario Been. Maar dat is in deze situatie niet eenvoudig." Feyenoord wil vanaf komend seizoen zelfs het systeem van wedstrijdpremies afschaffen, om extra te kunnen bezuinigen.

Been laat weten er alle vertrouwen in te hebben dat het goedkomt. "Natuurlijk is het een lastige situatie waar we in zitten. Maar iedereen kent die regel uit dat lied: niets is sterker dan dat éne woord, Feyenoord. Dit is zo'n sterke club, dat ik alle vertrouwen heb dat het goed komt. Al zullen we daar tijd voor nodig hebben. Ook bij Excelsior en NEC was er niet veel geld en heb ik geleerd om inventief te zijn."

"Op zich staat er niet zo'n verkeerde selectie. En met nog twee à drie versterkingen erbij heb ik er alle vertrouwen in. En als dat niet mogelijk blijkt te zijn, zullen we het met jonge talenten moeten doen. Zowel de A-jeugd als de B-jeugd van Feyenoord is kampioen geworden. De sportieve toekomst ziet er helemaal niet zo slecht uit, alleen zullen de verwachtingen voor de korte termijn dan bijgesteld moeten worden. Dan moeten we gaan bouwen en moet niemand gaan praten over een kampioenschap."

De laatste weken worden steeds meer clubs aan Cissé gelinkt. FC Twente ziet in de Afrikaan een geschikte opvolger van de alom begeerde Eljero Elia en had reeds een onderhoud. PSV heeft naar verluidt toestemming gekregen om met Cissé om de tafel te zitten, terwijl de kersverse Franse promovendus RC Lens ook in de markt is.

Hoe Cissé tegenover de interesse staat laat hij niet weten. "Pas na de play-offs neem ik een besluit over wat ik volgend seizoen wil doen", zei de aanvaller afgelopen week. "Eerst wil ik me concentreren op deze duels." Martin van Geel, manager technische zaken, liet weten dat Cissé zeker niet voor een spotprijs uit Kerkrade zal vertrekken.
-
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:53:49 #25
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69323602
Was al geplaatst.

Een plek binnen de top 5 zou volgend jaar echt een wonder zijn hoor. Allemaal heel fijn dat de selectie op papier beter is, maar soms vraag ik me af of je (Ritmo) wel eens een wedstrijd van Feyenoord hebt gezien .
2000 light years from home
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:55:30 #26
123545 DatMeenJeNiet
pi_69323636
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt, maar je zou die clubs op z'n minst weerstand moeten bieden. Of denk je dat Landzaat, Hofland, Makaay, Tomasson, De Cler, Gio en alle jeugdinternationals voor niets meer interlands dan de selecties van Ajax, AZ en PSV samen op hun naam hebben staan?

Maar achter clubs als NAC en Groningen mag je gewoon niet eindigen. Dat je de ene wedstrijd overtuigend wint en de andere kansloos verliest tegen een soortgelijke tegenstander heeft ook te maken met de geestelijke toestand. Het is allemaal mentaal gezien zo instabiel zo lijkt het.
Ik heb al eerder aangegeven, net als Beenhakker en een aantal analytici hebben gedaan. Deze selectie is gewoon mentaal erg zwak. En nja, een trainer en sowieso de sfeer kan ze een aantal wedstrijden mentaal erg sterk maken, maar uiteindelijk vallen ze gewoon weer in hun eigen zwakke mentaliteit. En dan kan je bijvoorbeeld wel zeggen, ze kunnen veel beter als ze elke wedstrijd 100 % hun best doen, maar dat is gewoon echt niet realistisch. Je wordt met een dergelijke mentaliteit geboren en opgevoed. Helaas heeft Feyenoord teveel van dezelfde spelers in dat opzicht.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:59:03 #27
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69323718
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:45 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee jij bent tolerant wou je zeggen. Iedereen die niet zo denkt als jij is meteen een kankermongool of debiel volgens jou.
Iedereen zelfs? Alleen jij hoor.
Elite
Tegen TTIP
pi_69323765
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:53 schreef Merkie het volgende:
Was al geplaatst.

Een plek binnen de top 5 zou volgend jaar echt een wonder zijn hoor. Allemaal heel fijn dat de selectie op papier beter is, maar soms vraag ik me af of je (Ritmo) wel eens een wedstrijd van Feyenoord hebt gezien .
Ik denk zelfs dat als je Messi naar Feyenoord haalde dat ie binnen 2 weken het voetbal verleerde en ballen van z'n voet liet springen.

Organisatorisch en mentaal klopt het gewoon niet, dat zegt niet alles over de individuele kwaliteiten. Het is aan Been en Beenhakker om wat ze op papier hebben om te zetten naar het veld.

Makaay en Gio speelden 2,5 jaar geleden nog CL, De Cler was vast international, Hofland speelde in de Duitse subtop en won daar de beker, Landzaat speelde 25 wedstrijden in de basis bij een PL-club. De jonkies spelen allemaal in de nationale jeugdelftallen. En na 1 jaar bij Feyenoord zou het opeens allemaal waardeloze rommel zijn? Zo hoog is het niveau van de eredivisie niet dat je daar niet eens de nummer 6 bij kunt benen.
-
pi_69323866
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Ik heb al eerder aangegeven, net als Beenhakker en een aantal analytici hebben gedaan. Deze selectie is gewoon mentaal erg zwak. En nja, een trainer en sowieso de sfeer kan ze een aantal wedstrijden mentaal erg sterk maken, maar uiteindelijk vallen ze gewoon weer in hun eigen zwakke mentaliteit. En dan kan je bijvoorbeeld wel zeggen, ze kunnen veel beter als ze elke wedstrijd 100 % hun best doen, maar dat is gewoon echt niet realistisch. Je wordt met een dergelijke mentaliteit geboren en opgevoed. Helaas heeft Feyenoord teveel van dezelfde spelers in dat opzicht.
Je hebt een punt, maar ditzelfde elftal werd 2e in de winterstop vorig jaar en won de beker. Met vertrouwen zouden deze spelers 20 % beter kunnen presteren. Been moet daar voor zorgen.

Je moet dit seizoen niet als maatstaf nemen, maar vorig seizoen.
-
  zaterdag 23 mei 2009 @ 14:05:55 #30
53267 TC03
pi_69323891
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:05 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je hebt een punt daarin, maar ditzelfde elftal werd 2e in de winterstop vorig jaar en won de beker. Met vertrouwen zouden deze spelers 20 % beter kunnen presteren.

Je moet dit seizoen niet als maatstaf nemen, maar vorig seizoen.
Vorig seizoen werden we 6e met dramatisch voetbal op de eerste 10/15 wedstrijden na.
pi_69323900
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Vorig seizoen werden we 6e met dramatisch voetbal op de eerste 10/15 wedstrijden na.
PSV werd met dramatisch voetbal kampioen.
-
  zaterdag 23 mei 2009 @ 14:06:48 #32
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69323908
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:05 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je hebt een punt daarin, maar ditzelfde elftal werd 2e in de winterstop vorig jaar en won de beker.

Dat geeft in mijn ogen juist aan dat het een enorm zwakke selectie is. Totaal niet constant.
pi_69323956
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:16 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Precies, kan je kind weer wat leuke woordjes aan zijn vriendjes leren de volgende dag: "kankerlijers, uitvreters etc"
Mafkees. Ik ben als 9 jarige een keer naar Sparta - Ajax geweest met een vriend en zijn vader en heb daarna een week m'n moeder moeten aanhoren omdat zo'n beetje alles wat ik daar geleerd heb echt niet kon. Ik stond dus mooi in het Ajax uitvak en kan me nog goed herinneren hoe die neuzen Blind toezongen. Iets met 'Danny Blind, je moeder is een kankerhoer'. Dus doe nou niet alsof het in Amsterdam nou allemaal koek en ei is, ook daar kunnen veel lui nog wel wat leren

.. en we wachten nog steeds op een reactie van Gudde -_-
pi_69323993
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:06 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dat geeft in mijn ogen juist aan dat het een enorm zwakke selectie is. Totaal niet constant.
Klopt, maar dat kan in 1 klap ook omslaan als er rust is. Zie AZ, die met 2 nieuwe aankopen waar niemand vertrouwen in had opeens van een kansloos mentaal zwak pauperelftal naar een extreem stabiele mooi voetballende kampioen.

Het zit hem in kleine dingen en Feyenoord moet nu zorgen dat er straks rust is. Als het nieuwe seizoen start mogen er geen berichten meer in de media verschijnen over het wel of niet aanblijven van Gudde of over begrotingen die niet rond komen. Laat de storm nu maar over Feyenoord heen komen, in juli moeten de zaken voor elkaar zijn, klaar.
-
  zaterdag 23 mei 2009 @ 14:22:17 #35
53267 TC03
pi_69324291
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:08 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Mafkees. Ik ben als 9 jarige een keer naar Sparta - Ajax geweest met een vriend en zijn vader en heb daarna een week m'n moeder moeten aanhoren omdat zo'n beetje alles wat ik daar geleerd heb echt niet kon. Ik stond dus mooi in het Ajax uitvak en kan me nog goed herinneren hoe die neuzen Blind toezongen. Iets met 'Danny Blind, je moeder is een kankerhoer'. Dus doe nou niet alsof het in Amsterdam nou allemaal koek en ei is, ook daar kunnen veel lui nog wel wat leren

.. en we wachten nog steeds op een reactie van Gudde -_-
Waarom waren ze boos op Danny Blind dan?
pi_69324910
Feyenoord
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:22 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waarom waren ze boos op Danny Blind dan?
Z'n moeder had geen kwaliteit geleverd, zie hier verder, want het is een beetje offtopic.
pi_69324996
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:42 schreef Happel het volgende:
[..]

Crosspost uit dit topic
Eens met de eerste twee alinea's, maar dat heb ik al eerder laten weten. Over de rest weet ik niets .
pi_69325286
wordt mario eigenlijk nog officieel gepresenteerd?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:19:21 #39
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69325426
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:11 schreef buddyb het volgende:
wordt mario eigenlijk nog officieel gepresenteerd?
Op de open dag gok ik
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:27:49 #40
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69325611
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:19 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Op de open dag gok ik
Zit er tenminste nog iemand in die helikopter.
pi_69325625
Sjesus, wat gaan die topics snel!
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 20:25 schreef Sloggi het volgende:
Misschien is een faillissement wel de beste optie. Voor je een schuldenlast van ca. 40 miljoen euro (mocht dat bedrag kloppen) hebt weggewerkt zit je in het volgende millennium.
Was het maar zo makkelijk, dan hadden meer clubs die er in het verleden financieel slecht voor stonden dat wel gedaan, zoals bijvoorbeeld Vitesse.
pi_69325812
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:28 schreef Luni het volgende:
Sjesus, wat gaan die topics snel!
[..]

Was het maar zo makkelijk, dan hadden meer clubs die er in het verleden financieel slecht voor stonden dat wel gedaan, zoals bijvoorbeeld Vitesse.
Op zich is het vrij gemakkelijk hoor, het probleem is alleen dat dan alle contracten worden ontbonden.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:39:57 #43
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69325847
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:38 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Op zich is het vrij gemakkelijk hoor, het probleem is alleen dat dan alle contracten worden ontbonden.
En de schuldeisers, waar veel sponsoren tussenzitten, hun geld niet krijgen.
Die jaag je dan dus ook weg. Totaal onrealistisch dus.
pi_69325901
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:39 schreef Kopbal het volgende:

[..]

En de schuldeisers, waar veel sponsoren tussenzitten, hun geld niet krijgen.
Die jaag je dan dus ook weg. Totaal onrealistisch dus.
Niet onrealistisch, wel onwenselijk.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:08:53 #45
185115 Juk
Misschien
pi_69326461
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:43 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Niet onrealistisch, wel onwenselijk.
Het is ook totaal onnodig.
Een faillissement is alleen een optie als het echt niet meer te redden is.

Ik kan zo 2 redenen bedenken waarom het niet nodig is:
1. Zelfs als we de begroting niet voor elkaar krijgen dit jaar hebben we daarna nog 3 jaar om het wel goed te krijgen voordat de licentie wordt afgenomen.
2. Door de verkoop van 2 grootverdieners (Timmer en Lucius vallen al weg) ben je waarschijnlijk al winstgevend elk jaar. Zeg dat je de Cler en Landzaat verkoopt voor samen 3 miljoen bespaar je ook nog eens 2.5 miljoen aan salaris. Dan is de begroting sluitend te maken en ben je van de sores af. Want hoewel de schuld er dan nog is maak je wel winst en dat is de graadmeter voor de licentie en/of een faillissementsaanvraag.
The only thing I fear is my MoM
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:12:48 #46
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69326550
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:27 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Zit er tenminste nog iemand in die helikopter.
denk niet dat Perridon hem uitleent.

Gewoon aan een touw vanaf de bovenrand laten komen als soort van reddingswerker in de Alpen lijkt me wel humor
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:48:52 #47
160764 Satioz
FeyenoordFan
pi_69327222
Je vergeet dat touw tegenwoordig ook al te duur is
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:50:54 #48
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69327268
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 16:48 schreef Satioz het volgende:
Je vergeet dat touw tegenwoordig ook al te duur is [ afbeelding ]
dan kunnen we beter die hele open dag skippen. Als we Mario niet eens een normaal welkom kunnen geven.
pi_69327501
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 16:50 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

dan kunnen we beter die hele open dag skippen. Als we Mario niet eens een normaal welkom kunnen geven.
Ach, een welkom voor 16 jarige jochies die alleen anti-joden liedjes zingen en de wave doen zal Been ook niet op zitten te wachten denk ik
  zaterdag 23 mei 2009 @ 17:04:41 #50
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69327582
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:01 schreef Ruud het volgende:

[..]

Ach, een welkom voor 16 jarige jochies die alleen anti-joden liedjes zingen en de wave doen zal Been ook niet op zitten te wachten denk ik
schaar jij mij onder die 16 jarige?
pi_69327728
Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor, ik bedoelde niet iedereen die naar de open dag gaat.
pi_69328897
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:38 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Licentie komt dan toch ook te vervallen?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:01:18 #53
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69329013
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:10 schreef Ruud het volgende:
Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor, ik bedoelde niet iedereen die naar de open dag gaat.
Dan is het goed. Kon trouwens niet op de site vinden wanneer die dit jaar is. Ja ergens in week 32 geloof ik maar verder nog niks.

K ga altijd als ik tijd heb even voor het stadionprogramma die kant op maar verder boeit die hele dag me niet. Ben ik te oud voor inmiddels.
pi_69329073
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:01 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Dan is het goed. Kon trouwens niet op de site vinden wanneer die dit jaar is. Ja ergens in week 32 geloof ik maar verder nog niks.

K ga altijd als ik tijd heb even voor het stadionprogramma die kant op maar verder boeit die hele dag me niet. Ben ik te oud voor inmiddels.
"Dan is het goed." Jij bent toch gewoon een 16jarig kindje joh. En die dag is natuurlijk onzin.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:05:41 #55
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69329118
Zo'n open dag zorgt voor nieuwe aanwas onder de jongsten, niets mis mee.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:07:28 #56
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69329166
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:05 schreef Kopbal het volgende:
Ja oké maar om mij dan maar meteen daar in te delen gaat wat ver
pi_69329276
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:05 schreef Kopbal het volgende:
Ik vond het vroeger iig altijd wel leuk .. en je moet kids tegenwoordig vroeg indoctrineren want door middel van de resultaten gaat het hem anders niet worden.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:33:29 #58
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69329853
-troll-

[ Bericht 95% gewijzigd door sjimz op 23-05-2009 18:44:38 ]
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:35:23 #59
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_69329911
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:33 schreef Doopy-X- het volgende:
-troll-
-normaal doen-

[ Bericht 21% gewijzigd door sjimz op 23-05-2009 18:44:49 ]
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:35:31 #60
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69329915
-reactie op troll-

[ Bericht 95% gewijzigd door sjimz op 23-05-2009 18:45:13 ]
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:38:59 #61
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69330010
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:35 schreef De_Slagert het volgende:

[..]
-edit-
1: het is DIT topic
2: nee, ook jullie zijn welkom bij ons hoor....tis een openbaar forum

[ Bericht 12% gewijzigd door sjimz op 23-05-2009 18:45:28 ]
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:40:32 #62
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69330061
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:38 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Niet als je hier 0,0 toevoegt, neus.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 23-05-2009 18:51:47 (lief doen ) ]
pi_69330064
quote:

[..]

Leuk dat we daar welkom zijn maar we hoeven jou niet hier. troll dat je bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 23-05-2009 18:52:19 (lief doen) ]
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:42:24 #64
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69330123
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:40 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Niet als je hier 0,0 toevoegt, tyfusneus.
Wel een beetje opletten he, ik post af en toe gewoon feyenoordnieuws en neem graag deel aan de discussie naast soms wat goocheme opmerkingen
pi_69330217
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:42 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Wel een beetje opletten he, ik post af en toe gewoon feyenoordnieuws en neem graag deel aan de discussie naast soms wat goocheme opmerkingen
Als je niet normaal kan posten moet je lekker wegblijven hier.
pi_69330257
Het gaat weet lekker hier... Hoe dan ook, zijn er nog gasten die iets te melden hebben m.b.t het hele Michel Peridon gebeuren of is de gedachte " het zal allemaal wel ".
75 topics = FIN
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:48:50 #67
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69330313
Sorry Sjimz, maar die gast was vorige topic ook al bezig.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:49:06 #68
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_69330319
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:47 schreef FP128 het volgende:
Het gaat weet lekker hier... Hoe dan ook, zijn er nog gasten die iets te melden hebben m.b.t het hele Michel Peridon gebeuren of is de gedachte " het zal allemaal wel ".
Geen woorden maar daden, ik wil het nog wel eens zien met die gast. Tot nu toe lijkt het alsof hij als de grote geldschieter wil overkomen.
pi_69330333
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Sorry Sjimz, maar die gast was vorige topic ook al bezig.
Geen probleem.
Volgende keer gewoon in FB melden of via een TR.
Dan kunnen we er in ieder geval sneller op reageren.
pi_69330345
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:07 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ja oké maar om mij dan maar meteen daar in te delen gaat wat ver
Dat doet niemand. Ik ben er afgelopen jaar zelf ook geweest trouwens (2 daagjes van gemaakt, jaarwisseling ), maar het is inderdaad alleen leuk voor kinderen. Die mongolen op S en X verneuken dat.
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:35 schreef TJDoornbos het volgende:
-edit-
Whehe

[ Bericht 2% gewijzigd door sjimz op 23-05-2009 18:50:59 ]
pi_69330382
quote:

[..]

'Deze topic' mag ook geloof ik
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:51:12 #72
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69330386
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:49 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geen probleem.
Volgende keer gewoon in FB melden of via een TR.
Dan kunnen we er in ieder geval sneller op reageren.
Komt goed

@ Ruud vooral de nacht van 18 naar 19 was dit jaar geweldig. Maar idd S & X verzieken het voor de kids met open dagen. Althans ik durf niet met mn nichtje van 7 te gaan.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:52:12 #73
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69330420
Is dat dan elke open dag, dat anti-joden geblaat? Ik volg dat nooit zo...
pi_69330445
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:51 schreef Ruud het volgende:

[..]

'Deze topic' mag ook geloof ik
Klopt.
En daarmee sluiten we het hoofdstuk Doopy af.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:53:40 #75
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_69330469
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:51 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Komt goed

@ Ruud vooral de nacht van 18 naar 19 was dit jaar geweldig. Maar idd S & X verzieken het voor de kids met open dagen. Althans ik durf niet met mn nichtje van 7 te gaan.
Gewoon 2e ring zitten. Maar die gasten zijn iid irritant, bij jong Feyenoord tegen ajax ook, nog nooit zulke knuppels meegemaakt. Wat een debielen zaten er toen in de tram.
pi_69330472
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:52 schreef Kopbal het volgende:
Alle keren dat ik geweest ben volgens mij. En ook op de 1e training. En ook bij wedstrijden. En ook...
pi_69330474
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:52 schreef Kopbal het volgende:
Wij hebben altijd met wedstrijden tegen NEC, Roda etc. dat jochies in de metro over Rotterdam gaan zingen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:55:07 #78
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69330515
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:53 schreef Ruud het volgende:

[..]

Alle keren dat ik geweest ben volgens mij. En ook op de 1e training. En ook bij wedstrijden. En ook...
Laatste tijd is het wat minder heb ik het idee. Hoewel, ik was ook bij Jong Feyenoord - Jong Ajax en ik heb nog nooit zoiets triest meegemaakt. Ik bedoel, tegen Ajax moet hamas wel kunnen vind ik. Alleen niet de hele wedstrijd door
pi_69330528
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:53 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Gewoon 2e ring zitten. Maar die gasten zijn iid irritant, bij jong Feyenoord tegen ajax ook, nog nooit zulke knuppels meegemaakt. Wat een debielen zaten er toen in de tram.
Ik zat op KK ( ), maar dan nog hoor je het. Maar goed, laten we er maar over ophouden.
pi_69330568
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:53 schreef denthemen het volgende:

[..]

Wij hebben altijd met wedstrijden tegen NEC, Roda etc. dat jochies in de metro over Rotterdam gaan zingen
Ga jij met de metro?
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:55 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Laatste tijd is het wat minder heb ik het idee.
Tja, ik ben al een tijdje niet geweest. Ik praat over vorig seizoen en begin dit seizoen.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:57:26 #81
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_69330579
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:55 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Laatste tijd is het wat minder heb ik het idee. Hoewel, ik was ook bij Jong Feyenoord - Jong Ajax en ik heb nog nooit zoiets triest meegemaakt. Ik bedoel, tegen Ajax moet hamas wel kunnen vind ik. Alleen niet de hele wedstrijd door
Vooral die dikke knuppel uit Limburg, ik heb hem al vaker gezien die heb alleen bij dat soort gelegenheden de grootste muil
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:57:28 #82
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69330581
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

Klopt.
En daarmee sluiten we het hoofdstuk Doopy af.
.....maar het boek gaat verder in het kapitalistentopic!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:57:49 #83
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69330589
Feyenoord oefent in de voorbereiding trouwens tegen VVV. Komt ook nooit voor, een oefenwedstrijd tegen een andere club uit de eredivisie
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:57:50 #84
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69330592
quote:

[..]

Te sneu
pi_69330649
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:57 schreef Ruud het volgende:

[..]

Ga jij met de metro?
Metro hooligans
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:00:28 #86
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69330667
quote:

[..]

Heb ik ook een keer gehad, in de tram naar de HMH op een zaterdagavond. Volgens mij zat dat hele wagon vol met joden. En maar liederen over Feyenoord en Rotterdam zingen. Dan zit je jezelf op te vreten
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:01:10 #87
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69330697
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:00 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Heb ik ook een keer gehad, in de tram naar de HMH op een zaterdagavond. Volgens mij zat dat hele wagon vol met joden. En maar liederen over Feyenoord en Rotterdam zingen. Dan zit je jezelf op te vreten

Wat een kNEUZEN
pi_69330706
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:57 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Vooral die dikke knuppel uit Limburg, ik heb hem al vaker gezien die heb alleen bij dat soort gelegenheden de grootste muil
Ik weet denk ik wel wie je bedoelt, zat bij de 1e training een paar jaar geleden Timmer voor jood uit te maken. Toen werd ie even op z'n plaats gezet door een supporter en daarna zat hij doodstil op z'n stoeltje
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:08:43 #89
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_69330901
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:01 schreef Ruud het volgende:

[..]

Ik weet denk ik wel wie je bedoelt, zat bij de 1e training een paar jaar geleden Timmer voor jood uit te maken. Toen werd ie even op z'n plaats gezet door een supporter en daarna zat hij doodstil op z'n stoeltje
Zo'n figuur is het wel ja, tijdens normale wedstrijden zie je hem nooit
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:12:52 #90
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69331022
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:08 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Zo'n figuur is het wel ja, tijdens normale wedstrijden zie je hem nooit
goedkoopste Seizoenskaart is 205, dus niet zo raar dat zo'n Tokkie er geen heeft!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:20:31 #91
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69331224
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:12 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

goedkoopste Seizoenskaart is 205, dus niet zo raar dat zo'n Tokkie er geen heeft!
Oja, volgende week schrijven ze dat bedrag af volgens mij.
pi_69331275
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:12 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

[Happel]Wie ben jij om over hem te oordelen, tiefus teringkutklote-joch.[/Happel]
-
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:33:44 #93
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69331599
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:20 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Oja, volgende week schrijven ze dat bedrag af volgens mij.
jupos
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:25:08 #94
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69333234
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:22 schreef Ritmo het volgende:

[..]

[Happel]Wie ben jij om over hem te oordelen, tiefus teringkutklote-joch.[/Happel]
Jij snapt gewoon echt niet waarom ik gisteren nijdig op je werd, hè.
Elite
Tegen TTIP
pi_69333621
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:25 schreef Happel het volgende:

[..]

Jij snapt gewoon echt niet waarom ik gisteren nijdig op je werd, hè.
Omdat bij jou alle fanatiekere supporters heilig zijn?
-
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:39:13 #96
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69333654
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Omdat bij jou alle fanatiekere supporters heilig zijn?
Ik ga het niet eens uitleggen.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:10:06 #97
185115 Juk
Misschien
pi_69334629
Ritmo en Happel zijn eigenlijk hetzelfde als extreem links en extreem rechts. Beide hebben een mening waarvan ze vinden dat iedereen die ervan afwijkt niet goed wijs is en ze kunnen totaal niet met elkaar overweg.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:21:44 #98
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_69335022
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:57 schreef Kopbal het volgende:
Feyenoord oefent in de voorbereiding trouwens tegen VVV. Komt ook nooit voor, een oefenwedstrijd tegen een andere club uit de eredivisie
Tegen wie oefenen ze nog meer eigenlijk?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:22:59 #99
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69335067
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:21 schreef ursel het volgende:

[..]

Tegen wie oefenen ze nog meer eigenlijk?
SC Feyenoord en BVV Barendrecht, verder geen idee.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:43:43 #100
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_69335674
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:10 schreef Juk het volgende:
Ritmo en Happel zijn eigenlijk hetzelfde als extreem links en extreem rechts. Beide hebben een mening waarvan ze vinden dat iedereen die ervan afwijkt niet goed wijs is en ze kunnen totaal niet met elkaar overweg.
Hoe ken je nou over iemand oordelen als je hem niet kent?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:46:29 #101
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69335737
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:43 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Hoe ken je nou over iemand oordelen als je hem niet kent?
Zijn visie betreffende de relatie tussen Ritmo en mijn persoontje klopt wel hoor.

En ik sta altijd open voor andere meningen. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik het er mee eens moet zijn.
Elite
Tegen TTIP
pi_69343815
Het is een kwestie van tijd tot dat Gudde zijn koffers kan pakken. Zijn positie is niet meer te houden. Feyenoord is ook al bezig om een opvolger voor hem te zoeken.
  zondag 24 mei 2009 @ 08:44:15 #103
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69343817
quote:
Op zondag 24 mei 2009 08:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het is een kwestie van tijd tot dat Gudde zijn koffers kan pakken. Zijn positie is niet meer te houden. Feyenoord is ook al bezig om een opvolger voor hem te zoeken.
Vannacht gedroomd?
Elite
Tegen TTIP
pi_69343826
quote:
Op zondag 24 mei 2009 08:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Vannacht gedroomd?
Nee, heerlijk geslapen. Maar let op mijn woorden, Gudde is binnen 2 weken weg.
  zondag 24 mei 2009 @ 08:48:42 #105
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69343843
quote:
Op zondag 24 mei 2009 08:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee, heerlijk geslapen. Maar let op mijn woorden, Gudde is binnen 2 weken weg.
Het is te hopen.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 24 mei 2009 @ 08:50:34 #106
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69343852
quote:
Op zondag 24 mei 2009 08:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heb je al gebeld waar jij je CV heen moet sturen
  Moderator zondag 24 mei 2009 @ 09:48:12 #107
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69344290
What difference does it make? Het is toch al 1 zooitje

[ Bericht 1% gewijzigd door sjimz op 24-05-2009 12:16:56 ]
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69345670
Het is echt een teringzooi ja. Als je daarm Gudde eruit trapt zijn nog lang niet alle problemen voorbij. Want wat zou nou echt het beste zijn om het weer financieel op de rails te krijgen?
  zondag 24 mei 2009 @ 11:18:49 #109
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69345712
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:16 schreef Magereheinus het volgende:
Het is echt een teringzooi ja. Als je daarm Gudde eruit trapt zijn nog lang niet alle problemen voorbij. Want wat zou nou echt het beste zijn om het weer financieel op de rails te krijgen?
Als er iemand 50 miljoen overmaakt minstens
  zondag 24 mei 2009 @ 11:33:11 #110
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69345989
Achteraf gezien deed die Jorien het zo slecht nog niet he?
  zondag 24 mei 2009 @ 11:55:43 #111
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69346540
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:33 schreef Doopy-X- het volgende:
Achteraf gezien deed die Jorien het zo slecht nog niet he?
Dankzij die mongool zitten we in deze situatie, dus nee, zo slecht deed hij het niet.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 24 mei 2009 @ 12:26:55 #112
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69347346
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Dankzij die mongool zitten we in deze situatie, dus nee, zo slecht deed hij het niet.
Leg eens uit?
  zondag 24 mei 2009 @ 12:32:10 #113
15408 Luni
Irie!
pi_69347495
quote:
Op zondag 24 mei 2009 12:26 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Leg eens uit?
Tijdens zijn bewind is deze schuld ontstaan.

En Ruudje Dill niet te vergeten met al z'n aankopen, en dan op Eredivisie Live gaan zitten vertellen wat er allemaal fout is bij Feyenoord
pi_69347515
Was de schuld onder VDH niet een stuk kleiner, en nog belangrijker: onder controle?
pi_69347574
quote:
Op zondag 24 mei 2009 12:32 schreef Sloggi het volgende:
Was de schuld onder VDH niet een stuk kleiner, en nog belangrijker: onder controle?
Volgens mij ook.
Nadat hij weg is gegaan was het een grote ramp .
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zondag 24 mei 2009 @ 12:36:51 #116
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69347622
quote:
Op zondag 24 mei 2009 12:32 schreef Sloggi het volgende:
Vlak voor zijn vertrek bedroeg de schuld rond de ¤35.000.000. Of het onder controle was toen? Geen idee.
Elite
Tegen TTIP
pi_69347713
quote:
Op zondag 24 mei 2009 12:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Vlak voor zijn vertrek bedroeg de schuld rond de ¤35.000.000. Of het onder controle was toen? Geen idee.
35, ja? Hoeveel het nu is weet geen mens, dus vergelijken wordt moeilijk .

Ik denk dat het toen wel onder controle was, want een belangrijke schuldeiser was Jorien zelf. En die eiste zijn geld niet op en vroeg niet abnormaal veel rente (ook die lening waar zoveel ophef over was viel best mee hoor).
  zondag 24 mei 2009 @ 12:43:29 #118
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69347804
Volgens mij ging het tijdens Jorien best goed met feyenoord. Gullit heeft er inderdaad een zeldzame klerezooi van gemaakt, maja, tis wel vragen erom he....een Amsterdammer met een psv-achtergrond aanstellen
  zondag 24 mei 2009 @ 12:47:59 #119
15408 Luni
Irie!
pi_69347912
quote:
Op zondag 24 mei 2009 12:40 schreef Sloggi het volgende:

[..]

35, ja? Hoeveel het nu is weet geen mens, dus vergelijken wordt moeilijk .

Ik denk dat het toen wel onder controle was, want een belangrijke schuldeiser was Jorien zelf. En die eiste zijn geld niet op en vroeg niet abnormaal veel rente (ook die lening waar zoveel ophef over was viel best mee hoor).
Ze zijn nu niet happig met het naar buiten brengen van feiten, maar onder Jorien was dat veel erger.
pi_69347915
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:55 schreef Happel het volgende:

[..]

edit

Laat maar, 35 miljoen dus.
-
pi_69348110
quote:
Op zondag 24 mei 2009 12:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

edit

Laat maar, 35 miljoen dus.
niet helemaal waar he , toen hij alles zelf in controle had was het aanzienlijk beter,
op het moment dat hij vanaf afstand de boel dacht te kunnen regelen is het fout gegaan..
o.a. door alle paniekaankopen van vriend Ruud G.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  zondag 24 mei 2009 @ 13:07:11 #122
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_69348344
quote:
Op zondag 24 mei 2009 12:32 schreef Luni het volgende:

[..]

Tijdens zijn bewind is deze schuld ontstaan.

En Ruudje Dill niet te vergeten met al z'n aankopen, en dan op Eredivisie Live gaan zitten vertellen wat er allemaal fout is bij Feyenoord
Daar zat ik ook aan te denken , die heeft een partij geld uitgegeven aan allemaal net niet spelers.
Basto , Ostlund , die Amerikaan (weet z'n naam ff niet meer) , ben ik er nog een paar vergeten "?
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 24 mei 2009 @ 13:14:22 #123
15408 Luni
Irie!
pi_69348515
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:07 schreef Enchanter het volgende:

[..]

die Amerikaan (weet z'n naam ff niet meer)
Corkey Gibbs
pi_69348768
Flip Leonard (of was dat E. Koeman?).
pi_69348825
Goor was trouwens wel een goeie. Waren Bosschaart en Song niet ook onder hem gehaald?
pi_69348883
Goor was echt een van de beste middenvelders van de eredivisie destijds.
-
  zondag 24 mei 2009 @ 13:33:28 #127
53267 TC03
pi_69349058
Goor was een puike aankoop ja. Maar ik kan me herinneren dat aan het begin van de periode Koeman er meer dan 50 spelers onder contract stonden. Over wanbeleid gesproken.
pi_69349165
Bosschaart is niet door Gullit gehaald geloof ik, die transfer was al veel langer rond. Weet iemand de transfersom nog?
  zondag 24 mei 2009 @ 13:39:14 #129
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69349238
Song debuteerde onder Van Marwijk dacht ik, tegen Twente.
  zondag 24 mei 2009 @ 13:39:39 #130
53267 TC03
pi_69349253
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:39 schreef Kopbal het volgende:
Legendarische wedstrijd.
pi_69349311
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:39 schreef Kopbal het volgende:
Was dat z'n debuut, die geweldige wedstrijd?
-
  zondag 24 mei 2009 @ 13:42:04 #132
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69349333
Ja, nu begin ik ook te twijfelen. Hij is iig niet door Dill gehaald.
-edit- Was inderdaad z'n debuut die 1-5.
pi_69349354
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:37 schreef Radegast het volgende:
Bosschaart is niet door Gullit gehaald geloof ik, die transfer was al veel langer rond. Weet iemand de transfersom nog?
3,5 miljoen dacht ik.
pi_69349460
Toch jammer van Bosschaart, die jongen leek bij Utrecht Oranje-materiaal en nu speelt hij bij ADO onderin de Eredivisie.
pi_69349469
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:42 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

3,5 miljoen dacht ik.
Wtf. En dat weet ie gewoon even uit z'n hoofd als Ajacied zijnde.
-
pi_69349497
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:45 schreef Sloggi het volgende:
Toch jammer van Bosschaart, die jongen leek bij Utrecht Oranje-materiaal en nu speelt hij bij ADO onderin de Eredivisie.

Hij speelt niet.
- verwijderd door admin -
pi_69349512
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:45 schreef Sloggi het volgende:
Vreemd geval, aan z'n inzet lag het in elk geval niet. Het lijkt wel of spelen bij Feyenoord voetbaltalent onherstelbaar aantast ofzo.
-
pi_69349544
Gullit haalde volgens mij
Castelen
Jaja Coelho
Babos
Andre Bahia
Magrao
Hofs
Gibbs
Ostlund
Goor
Saidi
  zondag 24 mei 2009 @ 13:49:06 #139
123545 DatMeenJeNiet
pi_69349568
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:42 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

3,5 miljoen dacht ik.
Zeker weten?

Ik dacht eigenlijk aan 1.5 miljoen.
pi_69349575
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:48 schreef sjimz het volgende:
Castelen
Jaja Coelho
Babos
Andre Bahia
Magrao
Hofs
Gibbs
Ostlund
Goor
Saidi
Castelen, Goor, Bahia en Babos waren (met de kennis die je toen had) best goede aankopen. Haalde hij Kuyt ook niet?
-
pi_69349595
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Zeker weten?

Ik dacht eigenlijk aan 1.5 miljoen.
Ik dacht 2,5 ,
  zondag 24 mei 2009 @ 13:50:18 #142
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69349603
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:48 schreef sjimz het volgende:
Castelen
Jaja Coelho
Babos
Andre Bahia
Magrao
Hofs
Gibbs
Ostlund
Goor
Saidi
De Graaf
Bruno Basto
Bandalovski
Aerts
pi_69349632
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:50 schreef Kopbal het volgende:

[..]

De Graaf
Bruno Basto
Bandalovski
En Kalou en Kuyt dan? Zaten die beide al bij de selectie toen Gullit kwam?
-
  zondag 24 mei 2009 @ 13:52:02 #144
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69349662
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Castelen, Goor, Bahia en Babos waren (met de kennis die je toen had) best goede aankopen. Haalde hij Kuyt ook niet?
Nee.
  zondag 24 mei 2009 @ 13:52:04 #145
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69349665
Boussaboun
Otten
Santi Kolk
  zondag 24 mei 2009 @ 13:52:19 #146
123545 DatMeenJeNiet
pi_69349671
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:50 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik dacht 2,5 ,
quote:
'Feyenoord zo goed als akkoord met Bosschaart'
Geschreven op woensdag, 7 april om 11:38

Feyenoord denkt deze week de onderhandelingen met FC Utrecht af te ronden over de transfer van Pascal Bosschaart, zo meldt het voetbalblad VI vandaag. De vleugelverdediger tekent een meerjarig contract bij de club waar hij zijn carrière begon. Naar verluidt ontvangt FC Utrecht rond één miljoen euro voor Bosschaart.
1 miljoen dus volgens de VI.
  zondag 24 mei 2009 @ 13:53:14 #147
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69349695
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:51 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja, Kuyt heeft zelfs een jaar onder Van Marwijk gespeeld.
pi_69349716
Dat begin onder Gullit was echt geweldig. Zelden zo overtuigd geweest dat we kampioen gingen worden.
-
  zondag 24 mei 2009 @ 13:53:57 #149
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69349718
Gullit was wel verantwoordelijk voor Kalou inderdaad.
  zondag 24 mei 2009 @ 13:54:02 #150
53267 TC03
pi_69349720
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:51 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Volgens mij wel.
pi_69349740
Kuyt kwam op hetzelfde moment bij Feyenoord als Lazovic.

De lijst van spelersaankopen van Rob Baan lijkt me ook heel interessant. Daar zitten ook heel wat tropische verrassingen tussen.
  zondag 24 mei 2009 @ 13:55:15 #152
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69349769
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:39 schreef TC03 het volgende:

[..]

Legendarische wedstrijd.
Song zijn enige.
Elite
Tegen TTIP
pi_69349771
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:53 schreef Kopbal het volgende:
Gullit was wel verantwoordelijk voor Kalou inderdaad.
Nou ja, verantwoordelijk. Hij deed het al heel aardig in de jeugd maar mocht nog niet spelen vanwege zijn leeftijd.
pi_69349778
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:54 schreef Radegast het volgende:
De lijst van spelersaankopen van Rob Baan lijkt me ook heel interessant. Daar zitten ook heel wat tropische verrassingen tussen.
Baan heeft het achteraf gezien prima gedaan als je het vergelijkt met Wotte en Bosz.
-
  zondag 24 mei 2009 @ 13:57:55 #155
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69349861
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:55 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nou ja, verantwoordelijk. Hij deed het al heel aardig in de jeugd maar mocht nog niet spelen vanwege zijn leeftijd.
Kalou kreeg gelijk het vertrouwen van Gullit. Maarja, zelfs een blind paard had gezien dat die jongen ontzettend goed kon voetballen.
  zondag 24 mei 2009 @ 13:59:05 #156
53267 TC03
pi_69349901
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Baan heeft het achteraf gezien prima gedaan als je het vergelijkt met Wotte en Bosz.
Mja, ach... Prima is een groot woord dat je al snel kan gebruiken als je hem in een lijstje met deze koekenbakkers zet.
  zondag 24 mei 2009 @ 13:59:41 #157
53267 TC03
pi_69349919
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:57 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Kalou kreeg gelijk het vertrouwen van Gullit. Maarja, zelfs een blind paard had gezien dat die jongen ontzettend goed kon voetballen.
Net zoals Van Marwijk die Lurling hoger inschatte dan Van Persie bedoel je?
  zondag 24 mei 2009 @ 13:59:53 #158
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69349927
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:57 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Mwoah, individueel met spelers werken is Gullit denk ik wel goed in, maar dat Feyenoord ging toen echt met de week slechter spelen. Van het vak trainer heeft hij weinig kaas gegeten.
  zondag 24 mei 2009 @ 14:00:41 #159
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69349949
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:54 schreef Radegast het volgende:
Somalia
pi_69350006
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:00 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Somalia
die is transfervrij momenteel.
  zondag 24 mei 2009 @ 14:03:54 #161
123545 DatMeenJeNiet
pi_69350060
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:00 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Somalia
Emerton. +++++
Laybutt.
pi_69350070
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:59 schreef TC03 het volgende:

[..]

Net zoals Van Marwijk die Lurling hoger inschatte dan Van Persie bedoel je?
Ik denk niet dat ie dat deed, het was meer machtsvertoon. Erg slecht dat je je als trainer daartoe verlaagt. Als we beter met spelers als v. Persie en Kalou om waren gegaan dan stonden we er nu niet zo slecht voor.
-
  zondag 24 mei 2009 @ 14:05:51 #163
53267 TC03
pi_69350114
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ie dat deed, het was meer machtsvertoon. Erg slecht dat je je als trainer daartoe verlaagt. Als we beter met spelers als v. Persie en Kalou om waren gegaan dan stonden we er nu niet zo slecht voor.
Kalou is gewoon voor een goede prijs verkocht, dus daar was niks mis mee.
pi_69350142
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Kalou is gewoon voor een goede prijs verkocht, dus daar was niks mis mee.
4 miljoen ofzo toch?
-
pi_69350174
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

4 miljoen ofzo toch?
Nooit bekendgemaakt, maar het ging 'in ieder geval om vele miljoenen euro's'
pi_69350211
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:08 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Nooit bekendgemaakt, maar het ging 'in ieder geval om vele miljoenen euro's'
Het was niet veel meer dan 4 miljoen denk ik.
Zijn contract liep ook nog maar 1 jaar door toch?
pi_69350247
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het was niet veel meer dan 4 miljoen denk ik.
Zijn contract liep ook nog maar 1 jaar door toch?
Ja klopt, maar er was volgens mij nog wel behoorlijk wat concurrentie voor Chelski toen.. Maar goed, beter 4 miljoen in de pocket dan hem gratis de deur uit laten lopen dacht ik zo..
  zondag 24 mei 2009 @ 14:29:03 #168
53267 TC03
pi_69350744
Ik dacht dat het iets van ¤12 miljoen was.
  zondag 24 mei 2009 @ 14:30:31 #169
123545 DatMeenJeNiet
pi_69350779
Ik meen 8 miljoen.
pi_69350785
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:29 schreef TC03 het volgende:
Ik dacht dat het iets van ¤12 miljoen was.
Nee, nog niet eens de helft daarvan.
-
  Moderator zondag 24 mei 2009 @ 14:33:17 #171
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69350868
Feit is gewoon dat we door die schuld de komende 5 a 10 jaar blij moeten zijn als we ieder seizoen bij de top van de middenmoot eindigen.
4045
onlogisch
pi_69350957
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:33 schreef onlogisch het volgende:
Feit is gewoon dat we door die schuld de komende 5 a 10 jaar blij moeten zijn als we ieder seizoen bij de top van de middenmoot eindigen.
Gelul. Je kunt geen 5 jaar vooruit kijken en zeker geen 10 jaar.
-
  zondag 24 mei 2009 @ 14:36:07 #173
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69350961
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik meen 8 miljoen.
Zoiets was het volgens mij ook, ja.
Elite
Tegen TTIP
pi_69351058
Volgens mij veel minder, 8 miljoen zou niet eens zo slecht zijn.
-
  zondag 24 mei 2009 @ 14:40:49 #175
15408 Luni
Irie!
pi_69351072
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Tja als je er 15 haalt heb je kans dat er een goeie tussen zit. Er zijn ook heel veel slechte gekomen die Feyenoord veel geld gekost hebben.
  zondag 24 mei 2009 @ 14:40:51 #176
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69351073
Rijnmond meldde toen dat het bedrag rond de 4,5 miljoen lag.
  Moderator zondag 24 mei 2009 @ 14:41:48 #177
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69351095
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:36 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Gelul. Je kunt geen 5 jaar vooruit kijken en zeker geen 10 jaar.
De afgelopen 5 jaar lijken me een redelijke prognose voor de komende 5. Geldschieters staan ieder jaar op, maar ieder jaar is het weer een zooitje.

Ieder jaar wil Feyenoord bovenin mee doen. Ieder jaar is het drama. 767 laatste 3 jaar meen ik.

En de komende jaren zal het echt niet anders zijn. Wees realistisch.
4045
onlogisch
  zondag 24 mei 2009 @ 14:42:15 #178
53267 TC03
pi_69351106
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:40 schreef Kopbal het volgende:
Rijnmond meldde toen dat het bedrag rond de 4,5 miljoen lag.
Maar Rijnmond heeft het zoooo vaak helemaal mis.
  zondag 24 mei 2009 @ 14:43:43 #179
15408 Luni
Irie!
pi_69351152
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik meen 8 miljoen.
Ik dacht maar 4 a 5 miljoen hoor.
pi_69351163
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De afgelopen 5 jaar lijken me een redelijke prognose voor de komende 5. Geldschieters staan ieder jaar op, maar ieder jaar is het weer een zooitje.

Ieder jaar wil Feyenoord bovenin mee doen. Ieder jaar is het drama. 767 laatste 3 jaar meen ik.

En de komende jaren zal het echt niet anders zijn. Wees realistisch.
Klopt, maar hoe kun je nu al inschatten wat je over 10 jaar doet? Dat is nog zo ontzettend lang... Misschien zijn we dan wel 2 keer kampioen geworden of misschien degraderen we voor die tijd wel.
-
  Moderator zondag 24 mei 2009 @ 14:46:02 #181
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69351217
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:44 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt, maar hoe kun je nu al inschatten wat je over 10 jaar doet? Dat is nog zo ontzettend lang... Misschien zijn we dan wel 2 keer kampioen geworden of misschien degraderen we voor die tijd wel.

10 jaar is idd wat overdreven van me, maar de komende 5 jaar zal het niet veel beter gaan dan nu ben ik bang.
4045
onlogisch
  zondag 24 mei 2009 @ 14:47:18 #182
53267 TC03
pi_69351251
Je weet het nooit, maar het lijkt me duidelijk dat je rekening moet houden met een dal van meerde jaren. Aan de andere kant, Feyenoord was in 1990 ook bijna failliet maar drie jaar later stond de Coolsingel alweer vol.
pi_69351260
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

10 jaar is idd wat overdreven van me, maar de komende 5 jaar zal het niet veel beter gaan dan nu ben ik bang.
Ik zou het niet weten, ik heb wel vertrouwen in B2. ( )
-
  zondag 24 mei 2009 @ 15:06:23 #184
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69351775
Ritmo heeft gelijk. Niemand kan weten waar we over 5 of 10 jaar staan. Hangt er allemaal van af wat er in de tussentijd staat te gebeuren. Wie weet komt er een of andere arabier die ¤100 miljoen in de club steekt of we gaan failliet, maken een doorstart en starten in de geplande Topleague (of hoe dat ook mag heten). De toekomst is ongewis en dat is best naar eigenlijk...
Elite
Tegen TTIP
pi_69352733
Idd, zelfs een redelijk stabiele en rustige club als PSV kan niet langer dan 2 jaar vooruit kijken, laat staan Feyenoord. Ik ben wel erg benieuwd wat de jeugdopleiding ons op gaat leveren de komende jaren. Sparta schijnt nog betere jeugd te hebben maar daar merk ik eigenlijk niet zoveel van?
-
  zondag 24 mei 2009 @ 15:50:12 #186
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_69352802
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:06 schreef Happel het volgende:
Ritmo heeft gelijk. Niemand kan weten waar we over 5 of 10 jaar staan. Hangt er allemaal van af wat er in de tussentijd staat te gebeuren. Wie weet komt er een of andere arabier die ¤100 miljoen in de club steekt of we gaan failliet, maken een doorstart en starten in de geplande Topleague (of hoe dat ook mag heten). De toekomst is ongewis en dat is best naar eigenlijk...
!!
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_69352825
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:50 schreef Tomasso het volgende:

[..]

!!
Ik heb altijd gelijk. Behalve als het om wedstrijden tegen NAC voorspellen gaat.
-
pi_69352882

Kopbal, die teller van jou.
-
  zondag 24 mei 2009 @ 15:53:23 #189
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69352883
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:50 schreef Tomasso het volgende:

[..]

!!
Echt hè.
Elite
Tegen TTIP
pi_69353850
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Echt hè.
Grouphug?
  zondag 24 mei 2009 @ 17:31:32 #191
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69355747
quote:
'Liverpool wil Castaignos weg plukken bij Feyenoord'

Liverpool heeft interesse om Feyenoord-talent Luc Castaignos te strikken. De 16-jarige aanvaller maakte afgelopen weken indruk op het Europees kampioenschap voor spelers onder zeventien jaar.

Scouts van het Engelse Liverpool zijn daar zeer onder de indruk geraakt van Castaignos, die met drie goals in vijf wedstrijden topscorer van het toernooi werd. The Guardian schrijft dat The Reds een poging zullen ondernemen het jonge talent weg te plukken van Varkenoord.

De tabbloid denkt dat Liverpool diep in de buidel moet tasten om kans te maken op de handtekening van de speler. Kort geleden tekende Castaignos een 3-jarig contract in Rotterdam, waardoor vier miljoen euro de vraagprijs zou zijn.
4 miljoen voor een eerstejaars A-speler
pi_69355896
quote:
Mogelijke spelersruil Nicky Hofs en Piet Veldhuizen

De kans is aanwezig dat de door Feyenoord aan Vitesse uitgeleende Nicky Hofs betrokken wordt in een spelersruil met doelman Piet Veldhuizen, zo wordt in de wandelgangen gesproken.

Hofs speelde dit seizoen op huurbasis voor Vitesse en heeft nog een contract van een jaar in De Kuip. Feyenoord is op zoek naar een nieuwe doelman en eerder werd Veldhuizen al gelinkt aan de Rotterdamse club.

Bron: FR-Fanatic.com
'zo wordt in de wandelgangen gesproken'

Voor wat 't waard is
  zondag 24 mei 2009 @ 17:37:14 #193
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69355951
Veldhuizen
  zondag 24 mei 2009 @ 17:38:32 #194
53267 TC03
pi_69356000
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:35 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Bron: FR-Fanatic.com
'zo wordt in de wandelgangen gesproken'

Voor wat 't waard is
Ja, wie spreekt dat dan uit in de wandelgangen? Wat een waardeloos gerucht.

Neemt niet weg dat het een prima ruil zou zijn. Mogen ze Landzaat er nog gratis bij hebben.
pi_69356002
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:37 schreef Kopbal het volgende:
Veldhuizen
Zegt genoeg inderdaad, maar zou wel echt een toptransfer zijn. Ik vind Velthuizen niet fantastisch, maar absoluut beter dan Timmer en perfect qua restwaarde en om het gat tussen Timmer en Mulder/Darley in te vullen!
  zondag 24 mei 2009 @ 17:48:28 #196
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69356357
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:31 schreef Kopbal het volgende:

[..]

4 miljoen voor een eerstejaars A-speler
Gewoon doen natuurlijk, hoe jammer het ook is.
pi_69356510
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:48 schreef Merkie het volgende:

[..]

Gewoon doen natuurlijk, hoe jammer het ook is.
Lastig. Aan de ene kant kun je over 4 jaar misschien wel 20 miljoen voor hem krijgen, aan de andere kant bereikt ie nooit de top.
-
  zondag 24 mei 2009 @ 17:56:08 #198
53267 TC03
pi_69356624
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:53 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Lastig. Aan de ene kant kun je over 4 jaar misschien wel 20 miljoen voor hem krijgen, aan de andere kant bereikt ie nooit de top.
Als Liverpool interesse in hem heeft zal die echt wel goed zijn hoor. Als het niet de topper wordt waar velen hem voor aanzien, kan je hem over een paar jaar ook nog wel slijten voor ¤4 miljoen aan leuke Bundesliga-club. Het is een jonge spits die fysiek sterk is en ook nog snelheid heeft, dat zijn basiskwaliteiten die altijd wel gewaardeerd worden. Daarnaast scoort hij (vooralsnog) ook nog erg makkelijk.
pi_69356686
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:53 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hoe reëel is de kans dat je 20 miljoen voor 'm kunt vangen? Wesley Sneijder ging bijvoorbeeld voor 24 miljoen en dat pas na jarenlang bij 020 te hebben gevoetbald... Die konden nog een bod van 10-15 miljoen weigeren. Bij Feyenoord zie ik dat niet zo eventjes gebeuren.
pi_69356707
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

Als Liverpool interesse in hem heeft zal die echt wel goed zijn hoor. Als het niet de topper wordt waar velen hem voor aanzien, kan je hem over een paar jaar ook nog wel slijten voor ¤4 miljoen aan leuke Bundesliga-club.
Liverpool volgt elk bovengemiddeld talent in Europa, zeker als ze topscorer van een jeugd-EK worden. Dat zegt dus niet alles, die kopen 10 jeugdspelers per keer waarvan er 1 doorbreekt. Maar 4 miljoen is wel een flink bedrag ja.
-
  zondag 24 mei 2009 @ 17:59:17 #201
53267 TC03
pi_69356753
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:57 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Liverpool volgt elk bovengemiddeld talent in Europa, zeker als ze topscorer van een jeugd-EK worden. Dat zegt dus niet alles, die kopen 10 jeugdspelers per keer waarvan er 1 doorbreekt. Maar 4 miljoen is wel een flink bedrag ja.
Tussen volgen en ¤4 miljoen bieden zit een héél groot verschil. Jouw verhaal klopt wel voor jeugdspelers zonder profcontract, maar Castaignos heeft wel al een profcontract, dus dan liggen de zaken net wat anders.
  zondag 24 mei 2009 @ 18:00:59 #202
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69356804
Castaignos is misschien wel het grootste talent wat ooit op Varkenoord heeft rondgelopen als je de verhalen mag geloven, die is over 4 jaar echt wel meer waard. Hopelijk is hij en z'n zaakwaarnemer/ouders ook zo verstandig om gewoon bij Feyenoord te blijven.
pi_69356979
Dat bericht over Velthuizen/Hofs is blijkbaar door Rijnmond gemeld, volgens Goal.com
pi_69357064
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:00 schreef Kopbal het volgende:
Castaignos is misschien wel het grootste talent wat ooit op Varkenoord heeft rondgelopen als je de verhalen mag geloven
Dat zeiden ze over De Guzman ook.
-
  zondag 24 mei 2009 @ 18:07:51 #205
53267 TC03
pi_69357068
quote:
Mogelijke spelersruil Hofs en Velthuizen

24 mei 2009

De kans is aanwezig dat de door Feyenoord aan Vitesse uitgeleende Nicky Hofs betrokken wordt in een spelersruil met doelman Piet Velthuizen.
Omdat beide clubs weinig geld hebben wordt er over een ruil gesproken. Vitesse wil graag door met de middenvelder en Feyenoord is op zoek naar een keeper. Verder zou Feyenoord doelman Erwin Mulder komend jaar aan Vitesse verhuren. Erwin Mulder woont sinds kort in Arnhem en zowel Mulder, Hofs als Velthuizen heeft Louis Laros als zaakwaarnemer.

Technisch directeur Marc van Hintum van Vitesse ontkent de mogelijke deal. Volgens de oud-international is Vitesse wel met Feyenoord in gesprek over een definitieve overname van Hofs, maar is een ruil met Velthuizen niet aan de orde.
Bron.

Dat zou echt een perfecte deal zijn imo. Mulder verhuren aan Vitesse lijkt me ook een uitstekend plan. Als het maar niet weer een vage constructie wordt met externe financiers en 50% transferrechten voor Vitesse of zaakwaarnemers o.i.d.

Het lijkt me eveneens handig dat Feyenoord zich meteen even laat inlichten over hoe je ¤25 miljoen van de overheid krijgt losgeweekt.
  zondag 24 mei 2009 @ 18:09:20 #206
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69357115
Velthuizen is in ieder geval een betere optie dan de derde keeper van Duivendrecht of Dudek die 2 miljoen per jaar vraagt. Vind het trouwens niet een heel goede keeper, maar alles is beter dan Timmer.
  zondag 24 mei 2009 @ 18:09:34 #207
53267 TC03
pi_69357123
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat zeiden ze over De Guzman ook.
Klopt dat niet dan? Noem eens een paar grotere talenten op.
pi_69357294
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:09 schreef TC03 het volgende:

[..]

Klopt dat niet dan? Noem eens een paar grotere talenten op.
v. Persie, Kalou?
  zondag 24 mei 2009 @ 18:14:33 #209
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69357312
Miljoenenschuld of niet. Jeugdspelers moeten, wat mij betreft, koste wat het kost behouden blijven voor de club. Dat is het echt het enige waar Feijenoord nu nog wat aan heeft en waar de club in de toekomst de vruchten van kan plukken.

Castaignos verkopen aan Liverpool geeft een verkeerd signaal af.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 24 mei 2009 @ 18:16:21 #210
53267 TC03
pi_69357381
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:14 schreef Jorwol het volgende:

[..]

v. Persie, Kalou?
Die zijn niet zo makkelijk te bedenken natuurlijk, maar als je als het grootste talent genoemd wordt en je zit uiteindelijk bij de top 5 of top 10, dan is daar weinig mis mee vind ik.
  zondag 24 mei 2009 @ 18:31:27 #211
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69357924
quote:
Vitesse ontkent spelersruil tussen Hofs en Velthuizen

Vitesse ontkent de eerdere berichtgeving dat de van Feyenoord gehuurde Nicky Hofs betrokken wordt in een spelersruil met doelman Piet Velthuizen. Volgens technisch directeur Marc van Hintum is de Arnhemse club wel met Feyenoord in gesprek over een definitieve overname van Hofs, maar is een ruil met Velthuizen niet aan de orde. Omdat de financiële huishouding van beide clubs niet al te positief is, werd in diverse media de suggestie gewekt dat er een ruildeal met gesloten beurzen op komst was. Vitesse wil namelijk graag door met Hofs en Feyenoord is op zoek naar een vervanger voor Henk Timmer. Het contract van de Oranje-international wordt niet verlengd.

Volgens RTV Rijnmond maakt Erwin Mulder komend seizoen mogelijk deel uit van het keepersgilde van Vitesse. De jonge doelman werd afgelopen seizoen door Feyenoord verhuurd aan Excelsior en zal volgend seizoen aan een Eredivisieclub worden uitgeleend. Bovendien heeft Mulder, die sinds kort in Arnhem woont, met Louis Laros dezelfde zaakwaarnemer als Hofs en Velthuizen.
  zondag 24 mei 2009 @ 18:33:35 #212
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69357992
Zou ook wel goed zijn voor de ouders van Velthuizen, hoeven ze niet meer een paar keer per jaar nieuwe ruiten laten zetten.
  zondag 24 mei 2009 @ 18:33:59 #213
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69358003
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:31 schreef Kopbal het volgende:

[..]
Die komt dus.
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:33 schreef Kopbal het volgende:
Zou ook wel goed zijn voor de ouders van Velthuizen, hoeven ze niet meer een paar keer per jaar nieuwe ruiten laten zetten.
Joh?
Elite
Tegen TTIP
  zondag 24 mei 2009 @ 18:35:20 #214
53267 TC03
pi_69358044
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:33 schreef Kopbal het volgende:
Wonen die in Nimwegen?
  zondag 24 mei 2009 @ 18:35:24 #215
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69358046
Mulder is toch uit de jeugd daar geplukt?
  zondag 24 mei 2009 @ 18:36:12 #216
53267 TC03
pi_69358067
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Mulder is toch uit de jeugd daar geplukt?
Wiki says yes.
  zondag 24 mei 2009 @ 18:36:22 #217
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69358074
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wonen die in Nimwegen?
Jup, Pietje is ook een Nijmegenaar. Met een voorliefde voor Feyenoord, zoals hij eerder meldde in de Kuip aan de supporters.
  zondag 24 mei 2009 @ 18:39:26 #218
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69358163
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:36 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wiki says yes.
Ik zou zeggen verhuur maar aan Vitesse mits die daar eerste doelman word en dat betekend dus dat Velthuizen naar Fey moet komen
pi_69358282
Idioot dat zulke jonge spelers al verkocht mogen worden. Het geld is leuk maar ik denk dat Feyenoord juist die jeugd nodig heeft in de toekomst omdat het geld er niet is om andere spelers aan te trekken. Altijd leuk met die geruchten en speculeren dat het het grootste talent in jaren is. Paar jaar geleden ook met Sarpong en John Goossens van Ajax, uitblinkers in een toernooi en Arsenal was geinteresseerd.
De stap van een talent naar het eerste is volgens mij de moeilijkste.
pi_69358561
Velthuizen. Zou de beste aankoop sinds Kuyt zijn. Over anderhalf jaar lekker die Stekelenburg uit het doel van oranje schoppen.
-
  zondag 24 mei 2009 @ 18:57:50 #221
123545 DatMeenJeNiet
pi_69358666
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:54 schreef Ritmo het volgende:
Velthuizen. Zou de beste aankoop sinds Kuyt zijn. Over anderhalf jaar lekker die Stekelenburg uit het doel van oranje schoppen.
Ik vind Velthuizen dit seizoen echt niet overtuigen.
  zondag 24 mei 2009 @ 19:07:17 #222
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_69358945
Mag hopen dat het niet waar hoewel ik Hofs er graag bij hou.

Velthuizen kan idd veel beter
  zondag 24 mei 2009 @ 19:10:13 #223
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69359021
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:54 schreef Ritmo het volgende:
Nou nou, niet overdrijven. Zo bijzonder is Velthuizen nou ook weer niet.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 24 mei 2009 @ 19:10:18 #224
53267 TC03
pi_69359022
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Ik vind Velthuizen dit seizoen echt niet overtuigen.
Ik ook niet echt, maar hij is beter dan Timmer, jong en heeft potentie.
pi_69359310
Met een percentage van 10% bij doorverkoop van Velthuizen en geen huur maar koop van Mulder. Voor vitesse een goede transfer.
pi_69360061
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:20 schreef Tieske1983 het volgende:
Met een percentage van 10% bij doorverkoop van Velthuizen en geen huur maar koop van Mulder. Voor vitesse een goede transfer.
Dat zou behoorlijk stom zijn van Feyenoord, zal dus wel gebeuren
  zondag 24 mei 2009 @ 19:54:02 #227
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_69360228
Vind het persoonlijk niet echt slim als ze jeugdspelers (zeker de toppertjes) verkopen voor ze uberhaupt een minuut in het eerste hebben gespeeld. 4 miljoen is veel geld, maar als die gozert echt zo goed is als ik overal hoor, kun je hem over 4 jaar ook nog wel verkopen voor 4 miljoen (of meer). Hopelijk heeft ie dan inmiddels een de nodige ballen in het net geschopt bij Feyenoord.

Maar ja, het is niet dat Feyenoord veel keuze heeft als het gaat over geld...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zondag 24 mei 2009 @ 20:06:59 #228
123545 DatMeenJeNiet
  zondag 24 mei 2009 @ 20:10:10 #229
53267 TC03
pi_69360697
Biseswar & Wiijnaldum zijn de twee hoogtepunten. Ik ben tevens erg blij met het duo Been en Beenhakker, maar dat geldt niet echt voor het seizoen 08/09. Voor de rest louter dieptepunten.

Die goal van Tomasson tegen Ajax was ook mooi. Niet qua voetbal ofzo, maar wel qua vreugde en emotie. Heerlijk.
  zondag 24 mei 2009 @ 20:13:38 #230
53267 TC03
pi_69360795
Die goals van NEC in De Kuip.
  zondag 24 mei 2009 @ 20:17:25 #231
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_69360906
Velthuizen wow dat zou pas een goede deal zijn Maar Castaignos moeten ze nooit verkopen voor 4 miljoen over een aantal jaren is die veel meer waard.
  zondag 24 mei 2009 @ 20:32:44 #232
15408 Luni
Irie!
pi_69361424
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:14 schreef Happel het volgende:
Miljoenenschuld of niet. Jeugdspelers moeten, wat mij betreft, koste wat het kost behouden blijven voor de club. Dat is het echt het enige waar Feijenoord nu nog wat aan heeft en waar de club in de toekomst de vruchten van kan plukken.

Inderdaad, en goeie spitsen zijn schaars, je zou gek als als je hem verkoopt voor 4 miljoen en je zelf een hoop geld neer moet leggen voor een spits.
  zondag 24 mei 2009 @ 20:58:02 #233
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_69362321
ik zie Velthuizen wel graag komen ondanks een wat minder seizoen van hem. Is nog jong dus altijd door te verkopen .
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  zondag 24 mei 2009 @ 20:58:37 #234
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_69362341
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:13 schreef TC03 het volgende:
Die goals van NEC in De Kuip.
die wedstrijd was echt k*t. Zat kansen voor Feyenoord en NEC die aan 2 momenten genoeg had .
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
pi_69363221
niet dat het nu wat uitmaakt, maar met een andere keeper had feyenoord iig meer punten gepakt in vergelijking met nu. hij valt bij veel van die tegendoelpunten al achterover voordat er uberhaupt geschoten is.

ik word er een beetje ziek. hij wil nog zelfs een jaartje doorgaan.
pi_69364723
De Veld !
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_69367794
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

Prachtig filmpje en kennie anders zeggen dan dat ik blij ben dat het seizoen afgelopen is.
pi_69370568
http://www.sportwereld.nl(...)eek_Feyenoorder.html
quote:
Fernandez deze week Feyenoorder
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Feyenoord verwacht de deal met Dani Fernandez deze week eindelijk af te ronden. Dat definitieve akkoord bleef tot nu toe uit, omdat de Spaanse rechtsback van NEC via een omweg moet worden vastgelegd.

Feyenoord heeft NEC-verdediger Dani Fernández bijna binnen. FOTO PRO SHOTS
Feyenoord financiert de deal met geld van een externe geldschieter, terwijl de transferrechten van Fernandez eigendom zijn van een Oekraïense zakenman. Het duurde weken om de constructie ook juridisch volledig dicht te timmeren.

Zodra Fernandez definitief is vastgelegd, hoopt Feyenoord meer spelers met externe hulp te kunnen halen. Nu de onderhandelingen met de investeerdersgroep rondom Michel Perridon van Trust zijn stilgelegd, verwacht Feyenoord zaken te kunnen doen met andere geldschieters.

Die partijen zouden sneller geneigd zijn in te stappen nu Perridon voorlopig van het toneel lijkt verdwenen. Met eigen middelen kan Feyenoord geen enkele versterking halen, ook geen transfervrije spelers. De club kampt met grote financiële problemen en wil voor komend seizoen zes miljoen euro bezuinigen. Feyenoord wil niettemin nog een keeper (Gentenaar of Dudek), een aanvaller en een centrale verdediger halen.

Perridon treedt vanaf vandaag opnieuw in gesprek met de amateurtak SC Feyenoord, om alsnog tot een investeringsplan te komen. Via de amateurs, grootaandeelhouder in de Stadion Feyenoord NV, wil de zakenman proberen om geld naar de profclub door te sluizen.

De spelers van Feyenoord hebben sinds afgelopen weekeinde definitief vakantie. De eerste training onder de nieuwe trainer Mario Been staat gepland voor 21 juni.
pi_69370625
Mm, er zijn dus wel degelijk geldschieters nog. Alleen allemaal zo vaag.
-
pi_69370747
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:14 schreef Happel het volgende:

Nou, het ligt er maar aan. Hou oud is die jongen? 16?

Als die jongen nu naar Liverpool gaat is de kans heel groot dat hij het daar niet gaat maken, dus zou je een eerste optie op verkoop kunnen bedingen om hem later misschien terug te halen.
Voor het geval dat hij wel slaagt moet je ook een percentage op de volgende transfersom bedingen.

Als Liverpool hem heel graag wil kun je tijdens de onderhandelingen best zulke dingen proberen te regelen. Mocht Liverpool dan afhaken, dan blijft die jongen gewoon bij Feyenoord.
  maandag 25 mei 2009 @ 00:59:43 #241
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69370894
Kunnen we Drenthe niet 2 jaartjes huren?
  maandag 25 mei 2009 @ 01:01:13 #242
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69370912
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:39 schreef Ritmo het volgende:
Zoals altijd .
  maandag 25 mei 2009 @ 02:34:03 #243
53267 TC03
pi_69371522
Laat Perridon de schuld regelen via SC Feyenoord, dan regelt Sint Nicolaas de spelers.
  maandag 25 mei 2009 @ 02:41:05 #244
123545 DatMeenJeNiet
pi_69371548
quote:
Op maandag 25 mei 2009 01:01 schreef Merkie het volgende:

[..]

Zoals altijd .
En zoals altijd komt er niets uit.

Achja, we zien wel.

Op Gentenaar en Dudek zit ik nog steeds niet te wachten tho. Didulica s.v.p.
  maandag 25 mei 2009 @ 07:01:24 #245
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69371900
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:59 schreef Kopbal het volgende:
Kunnen we Drenthe niet 2 jaartjes huren?
niet nodig
  maandag 25 mei 2009 @ 08:58:54 #246
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69372813
quote:
Voorkeur Sekou Cissé gaat uit naar Feyenoord

Zeven clubs hebben de zaakwaarnemer van Sekou Cissé laten weten dat ze hem nauwgezet volgen. Volgens Dagblad de Limburger zijn dat FC Twente, PSV, RC Lens, Fiorentina, Feyenoord, Besiktas en Ajax. De voorkeur van de Ivoriaanse aanvaller van Roda JC, die een doorlopend contract heeft, gaat uit naar Feyenoord.

Alleen Twente en PSV hebben zich een tijdje geleden officieel gemeld bij de club uit Kerkrade. Volgens Martin van Geel is met geen enkele club gesproken over een transferbedrag. De directeur voetbalzaken van Roda is op de hoogte van de voorkeur van Cissé. "Maar voor een akkoord heb je drie partijen nodig. Een speler kan best zijn voorkeur hebben, maar dan moeten wij er ook met die partij uit zien te komen. En Feyenoord heeft zich nog steeds niet bij ons gemeld", aldus het bestuurslid.

Afgelopen weekend werd duidelijk dat Feyenoord niet in staat is om de transfersom op te hoesten. De transfervergoeding van naar verluidt 2,5 miljoen euro voor de 23-jarige aanvaller is een onoverkomelijk obstakel voor de Rotterdamse club op dit moment. De Rotterdamse club hoopt op een lucratieve transfer die de schuldpositie in één klap fors kan verbeteren. Een deel van de eventuele transferinkomsten zal echter automatisch terugvloeien naar de investeerders in de Talent Pools.

Hoe Cissé tegenover de interesse staat laat hij niet weten. "Pas na de play-offs neem ik een besluit over wat ik volgend seizoen wil doen", zei de aanvaller onlangs. "Eerst wil ik me concentreren op deze duels." Van Geel liet weten dat Cissé zeker niet voor een spotprijs uit Kerkrade zal vertrekken. Dit seizoen beleefde Cissé zijn definitieve doorbraak bij de club waarvoor hij in 31 wedstrijden negen keer doel trof. De aanvaller heeft in het Parkstad Limburg Stadion nog een contract tot medio 2011.
Voor wat het waard is. Mocht een externe financier die 2,5 miljoen willen ophoesten...
pi_69373109
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:39 schreef Ritmo het volgende:
Dat was vrijdag al bekend, stond toen al in een stuk, ze zijn de onderhandelingen gestopt om met de groep Sint Nicolaas in gesprek te gaan.
  maandag 25 mei 2009 @ 10:44:11 #248
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_69375623
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:58 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Voor wat het waard is. Mocht een externe financier die 2,5 miljoen willen ophoesten...
Blijft een matige speler, maar denk dat Feyenoord Cissé wel kan gebruiken. Alleen het geld he
  maandag 25 mei 2009 @ 11:19:21 #249
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69376605
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:44 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

Blijft een matige speler, maar denk dat Feyenoord Cissé wel kan gebruiken. Alleen het geld he
Ik vind hem juist verre van matig. Tevens denk ik dat we als supporter weinig kunnen eisen op het gebied van transfers, denk je ook niet?
Elite
Tegen TTIP
pi_69376725
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:19 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik vind hem juist verre van matig. Tevens denk ik dat we als supporter weinig kunnen eisen op het gebied van transfers, denk je ook niet?
We kunnen (lees: moeten) eisen dat het geld (dat er niet is) optimaal wordt benut.

Het is nu niet opeens zo dat we overal ja en amen tegen moeten zeggen. Juist niet. Er is niks. Dus alles dat wordt gevonden moet héél erg zorgvuldig worden besteed.

Dus we hebben genoeg te eisen
  maandag 25 mei 2009 @ 11:24:25 #251
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_69376759
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:19 schreef Happel het volgende:

[..]

daarom zei ik ook dat we hem nu wel kunnen gebruiken (zelfde reden die jij nu aangeef)
pi_69378122
Cissé zou echt zo'n typische Feyenoord aankoop zijn. Speelt een keertje leuk in de Kuip, gelijk interesse etc.
Aan de andere kant, als PSV en Twente ook interesse hebben, dan zal het goed zitten.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 25 mei 2009 @ 12:23:34 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_69378494
quote:

[..]

prachtige sig heb je
quote:
Aantal dagen verlost van Timmer: 4
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_69379140
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 16:14 schreef Dylan Dog het volgende:
<telefoon rinkelt>
* PriceWaterhouseCoopers met Chantal, wat kan ik voor u doen?
- Ja hallo Gudde hier, mag ik de afdeling Rottedam van u?
* Moment, ik verbiond u door. <klik>
<Oleta Adams-wachtmuziekje>
* PWC goedemiddag met Verburg.
- Goedemiddag, Gudde, Feyenoord Rotterdam. Mag ik iemand van de afdeling Begrotingen?
* Moment. <klik>
<Kenny G-wachtmuziekje>
* Herman hier!!
- Hallo spreek ik met de afdeling Bgrotingen? U spreekt met Gudde, Feyenoord Rotterdam.
* Oh sorry mijnheer, dacht dat het een binnenlijn was. Ik ga u even doorzetten, ogenblikje. <klik>
<Toto-wachtmuziekje>
* PWC met Karin van Moorsel, afdeling Sanering.
- Ja hallo met Gudde. Ik dacht dat ik de afdeling Begrotingen kreeg?
* Aha, ja dat gebeurt wel vaker, die hebben extensie 020, wij zijn 010. Momentje <piep piep piep>
- Hallo?
* Hallo sorry daar ging iets mis, ik probeer het nog een keer <klik>
<René Froger-wachtmuziekje>
* Afdeling Begrotingen, met Angela.
- Hallo met Gudde, Feyenoord Rotterdam. Ik heb een vraag over een ingediende begroting.
* Daar gaat mijnheer Van Baalen over maar die is er morgen pas weer Kan ik u helpen misschien? Heeft u een referentienummer voor me?
- Uhm ja, hier bovenin staat '020 - 3 111 444'
* Nee dat is een telefoonnummer. U moet rechtsonderin kijken.
- Daar staat '010 cat. 1'?
* Oké dat is het inderdaad, dank u. Ik leg u even neer hoor!
<anderhalve minuut gestommel>
* Daar ben ik weer, bedankt voor het wachten. Wat was uw vraag?
- Graag gedaan. Ja ik wilde even weten wat er precies onder de streep staat. Er kwamen wat vraagjes binnen her en der, vandaar.
* Snap ik. Ik kijk even <blader>
* Ik zie een streep met daaronder een bedrag van ¤ 21.159.257,25. Zou dat het zijn? Er staat ook een minnetje voor, kan dat?
- Hmmmm, ja, dat kan wel. Wat was het ook alweer?
* ¤ 21.159.257,25
- Oké dan u wel, ik weet genoeg.
* Mijnheer Brudde, er staat ook nog pag. 2 van 3, wilt u ook weten wat....<verbinding vebroken>
* Hmmm, vreemd. Acht, zal wel niks zijn.
der werkt hier helemaal geen Karin van Moorsel
  maandag 25 mei 2009 @ 12:48:39 #255
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69379202
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:23 schreef dill het volgende:

[..]

We kunnen (lees: moeten) eisen dat het geld (dat er niet is) optimaal wordt benut.

Het is nu niet opeens zo dat we overal ja en amen tegen moeten zeggen. Juist niet. Er is niks. Dus alles dat wordt gevonden moet héél erg zorgvuldig worden besteed.

Dus we hebben genoeg te eisen
Je hebt gelijk, ja. Bedoelde ook te zeggen dat we niet veeleisend kunnen zijn betreffende eventuele aankopen deze zomer. Met elke transfer die bekrachtigt wordt mogen we, gezien de financiële mogelijkheden, blij zijn.

Cissé is ook geen slechte speler en wordt echt niet op basis van een goede wedstrijd gehaald. Ik vind hem al langer een van de smaakmakers bij Roda. Zit ook nog genoeg potentie in.
Elite
Tegen TTIP
pi_69379362
Waar komt trouwens dat gerucht van Velthuizen vandaan?
pi_69379557
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar komt trouwens dat gerucht van Velthuizen vandaan?
RTV Rijnmond volgens mij.
  maandag 25 mei 2009 @ 13:24:19 #258
53267 TC03
pi_69380318
quote:

[..]

Ongelofelijk, Feyenooord draait misschien wel het slechtste seizoen ooit, en uit het rijtje FC Twente, PSV, RC Lens, Fiorentina, Feyenoord, Besiktas en Ajax kiest hij Feyenoord. !

Cissé
Feyenoord
  maandag 25 mei 2009 @ 13:29:59 #259
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_69380498
quote:
Arnautovic besluit toch te tekenen bij Chelsea

Marko Arnautovic maakt waarschijnlijk een opvallende 'move' in zijn carrière. Het Algemeen Dagblad meldt dat de Oostenrijker zijn handtekening heeft gezet onder een meerjarig contract bij Chelsea. Arnautovic' club FC Twente moet nog onderhandelen met The Blues over een transfersom.

De twintigjarige aanvaller moet de Tukkers vijftien miljoen opbrengen. Chelsea heeft tot op heden twaalf miljoen over voor de Oostenrijks international. Twente verkocht in het verleden nog nooit een speler voor een dergelijk bedrag.

Arnautovic leek onlangs een overeenstemming bereikt te hebben met Internazionale. Toch lijkt hij nu naar Londen te verkassen. 'De nieuwe Zlatan Ibrahimovic' kende dit seizoen zijn definitieve doorbraak in Enschede. In 28 optredens vond hij twaalf keer het net. Vorig seizoen toonde Feyenoord belangstelling in het talent, maar Twente wilde hem onder geen beding laten gaan. Nu valt er, mits een goede prijs wordt betaald, wel te praten.

en daar waren we zo dicht bij
dan was in een keer je begroting rond én had je een deel schulden af kunnen lossen
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  maandag 25 mei 2009 @ 13:36:00 #260
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_69380649
quote:
Opnieuw massale fluitconcerten voor DrentheTerug

Real Madrid heeft zondagavond op een onwaardige manier afscheid genomen van het thuispubliek. De 1-3 nederlaag tegen Real Mallorca betekende alweer de vierde opeenvolgende nederlaag voor de manschappen van Juande Ramos. Na de afstraffing tegen Barcelona gingen de hoofdstedelingen ook tegen Valencia, Villarreal en dus Mallorca onderuit. Royston Drenthe was andermaal het doelwit van de fluitconcerten.

Voor Drenthe was het publiek niet mild. Na de geblesseerde Marcelo te hebben vervangen kreeg de oud-Feyenoorder een hels fluitconcert over zich heen. Het resultaat was niet meer van belang voor de rangschikking. Real Madrid is al weken verzekerd van de tweede stek, terwijl Mallorca het seizoen als negende zal afsluiten.
Zou het een optie zijn hem voor 1 of 2 jaar terug te huren en De Cler te verkopen?
Niet dat ik er heel blij van zou worden, maar het scheelt misschien toch weer wat geld.....
  maandag 25 mei 2009 @ 13:37:52 #261
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_69380672
quote:
Volgens Engelse media heeft Liverpool z’n oog laten vallen op Luc Castaignos van Feyenoord. Het jeugdige talent van de Rotterdammers maakte grote indruk op het EK onder 17 dat deze maand werd gespeeld. Liverpool zou al bezig zijn om een bod uit te brengen, maar Castaignos tekende onlangs een contract voor drie jaar bij Feyenoord en de Rotterdammers willen het talent voor niet minder dan 4 miljoen euro laten gaan, zo melden diverse Engelse Tabloids.
Als de sodemieter z'n contract proberen op te waarderen nu dat nog goedkoop kan....
  maandag 25 mei 2009 @ 13:47:49 #262
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69380893
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:29 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

en daar waren we zo dicht bij
dan was in een keer je begroting rond én had je een deel schulden af kunnen lossen
als als als...
Elite
Tegen TTIP
  maandag 25 mei 2009 @ 13:49:28 #263
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_69380931
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:47 schreef Happel het volgende:

[..]

als als als...
Als we niet zo slecht gespeeld hadden waren we kampioen geworden..
  maandag 25 mei 2009 @ 13:53:52 #264
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69381050
En als Bosz nooit gekomen had hadden we nooit zo'n kutelftal
  maandag 25 mei 2009 @ 14:04:13 #265
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_69381346
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:53 schreef TJDoornbos het volgende:
als als als
  maandag 25 mei 2009 @ 14:09:40 #266
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69381484
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:24 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ongelofelijk, Feyenooord draait misschien wel het slechtste seizoen ooit, en uit het rijtje FC Twente, PSV, RC Lens, Fiorentina, Feyenoord, Besiktas en Ajax kiest hij Feyenoord. !

Cissé
Feyenoord
Ik meende begrepen te hebben dat alleen Twente tot nu toe concreet is geweest en dat Fiorentina en Besiktas daarnaast de enige twee zijn die hun interesse bij Roda hebben neergelegd. De rest zou zich nog niet gemeld hebben.
pi_69381814
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Jammer dat iedereen zowat klaarkwam toen hij die spelers binnenhaalde. Achteraf gejank. Als je de mogelijkheid hebt om spelers als Makaay, Tomasson, De Cler en Hofland te halen, dan is dat echt niet zo'n hele onlogische keuze.
  maandag 25 mei 2009 @ 14:21:45 #268
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69381886
quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:19 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Jammer dat iedereen zowat klaarkwam toen hij die spelers binnenhaalde. Achteraf gejank. Als je de mogelijkheid hebt om spelers als Makaay, Tomasson, De Cler en Hofland te halen, dan is dat echt niet zo'n hele onlogische keuze.
Precies.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 25 mei 2009 @ 14:24:05 #269
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69381958
quote:

[..]

Wij zijn dan ook maar simpele zielen die er niet riant betaald voor krijgen om een selectie samen te stellen. Als ik dan hoor dat Beenhakker er min of meer schande van spreekt dat de selectie zo in elkaar zit dan denk ik dat het ook anders had gekund.
  maandag 25 mei 2009 @ 14:32:24 #270
53267 TC03
pi_69382131
quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:24 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Wij zijn dan ook maar simpele zielen die er niet riant betaald voor krijgen om een selectie samen te stellen. Als ik dan hoor dat Beenhakker er min of meer schande van spreekt dat de selectie zo in elkaar zit dan denk ik dat het ook anders had gekund.
Tuurlijk had het ook anders gekund en heeft Bosz gefaald, alleen het is wel erg makkelijk om steeds achteraf te gaan lopen zeuren.
pi_69382175
Als die vier of vijf falers van te voren aan Bosz hadden verteld dat ze er eigenlijk niet zoveel zin meer in hebben, dan had hij ze vast niet gehaald.
  maandag 25 mei 2009 @ 14:36:56 #272
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_69382251
quote:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens; Bosz zou op de hoogte moeten zijn van de financiele mogelijkheden, van supporters kun je dat minder verwachten. Onverantwoord risico enzo.

overigens was ik alles behalve euforisch
pi_69382273
quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Tuurlijk had het ook anders gekund en heeft Bosz gefaald, alleen het is wel erg makkelijk om steeds achteraf te gaan lopen zeuren.

"Dat vind ik te makkelijk"

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2009 14:39:44 ]
  maandag 25 mei 2009 @ 14:38:41 #274
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69382297
quote:

[..]

Daar hoor ik ook bij. Geef ik toe. Maar ik was wel samen met vele iemand die vraagtekens zette bij de breedte van de selectie en de komst van Lee.

Tevens is het raar dat er van zijn eerdere aankopen een aantal mochten ophoepelen. En dat hij een plan prestenteert als reddend maar dat het vol staat met open deuren.
  maandag 25 mei 2009 @ 14:39:44 #275
53267 TC03
pi_69382323
quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:38 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Daar hoor ik ook bij. Geef ik toe. Maar ik was wel samen met vele iemand die vraagtekens zette bij de breedte van de selectie en de komst van Lee.

Tevens is het raar dat er van zijn eerdere aankopen een aantal mochten ophoepelen. En dat hij een plan prestenteert als reddend maar dat het vol staat met open deuren.
Dat betwist ook niemand hè.
  maandag 25 mei 2009 @ 14:43:48 #276
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69382429
quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:38 schreef TJDoornbos het volgende:
Een plan die blijkbaar ontbreekt bij een club als Feijenoord.
Elite
Tegen TTIP
pi_69394178
Zullen we Drenthe maar huren volgend siezoen
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  maandag 25 mei 2009 @ 20:21:00 #278
53267 TC03
pi_69394240
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:19 schreef Canisfire het volgende:
Euh, nee.
pi_69394299
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:19 schreef Canisfire het volgende:
Grapje zeker. Nog een fucking middenvelder...
  maandag 25 mei 2009 @ 20:23:41 #280
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69394363
De Cler verkopen, Drenthe huren. Lijkt me best interessant

Heb altijd een zwak gehad voor Drenthe. Mooi man zo'n straatvechtertje.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:27:15 #281
185115 Juk
Misschien
pi_69394513
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:23 schreef Kopbal het volgende:
De Cler verkopen, Drenthe huren. Lijkt me best interessant

Heb altijd een zwak gehad voor Drenthe. Mooi man zo'n straatvechtertje.
Ik denk dat Real hem alleen wil verkopen. Hij heeft de afgelopen maanden geen bal fatsoenlijk geraakt en de supporters moeten hem ook niet meer.

En hoe zie jij zijn salaris dan? Feyenoord kan dat natuurlijk nooit betalen en Real zal er ook wel niet om zitten te springen dat dikke salaris te betalen voor ons.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:27:19 #282
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69394515
quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Een plan die blijkbaar ontbreekt bij een club als Feijenoord.
Waarom moet het op papier staan, het is toch logisch allemaal?

En het stomste wat ze ooit gedaan hebben was weinige A1 of andere jonge spelers verhuren aan Excelsior. Gelukkig gaan Been en Hakker dat anders doen!
  maandag 25 mei 2009 @ 20:29:41 #283
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69394616
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:27 schreef Juk het volgende:

[..]

Ik denk dat Real hem alleen wil verkopen. Hij heeft de afgelopen maanden geen bal fatsoenlijk geraakt en de supporters moeten hem ook niet meer.

En hoe zie jij zijn salaris dan? Feyenoord kan dat natuurlijk nooit betalen en Real zal er ook wel niet om zitten te springen dat dikke salaris te betalen voor ons.
Weet ook wel dat het vrijwel onmogelijk is, komkommertijd he
  maandag 25 mei 2009 @ 21:05:58 #284
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69396198
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:27 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Waarom moet het op papier staan vraagt hij dan.

Zeker nog niet werkzaam in het bedrijfsleven?
Elite
Tegen TTIP
pi_69396239
quote:

[..]

-
pi_69396527
quote:

[..]

En het stomste wat ze ooit gedaan hebben was weinige A1 of andere jonge spelers verhuren aan Excelsior. Gelukkig gaan Been en Hakker dat anders doen!
Jij zei laatst toch dat je niet bij die 16jarige groep hoorde? Je bent een beetje ongeloofwaardig jochie.
pi_69396626
quote:
Pellè en Luijckx mogen weg van AZ
ALKMAAR - De Italiaanse aanvaller Graziano Pellè en middenvelder Kees Luijckx passen niet langer in de plannen van AZ.
afbeelding vergroten Graziano Pellè. FOTO ANP
De landskampioen, komend seizoen getraind door Ronald Koeman, heeft het tweetal na interne evaluatiegesprekken te verstaan gegeven dat ze mogen uitzien naar een andere club. Gijs Luirink zal in principe worden uitgeleend.

AZ liet op de website weten dat bovendien Ryan Donk, Kemy Agustien, Boy Waterman, Milano Koenders en Simon Cziommer de club definitief verlaten. Zij waren de afgelopen competitie verhuurd.

In Alkmaar is voor hen onvoldoende perspectief. (ANP)
Zit hier niks leuks tussen? Cziommer is een aardige speler (wel al 29 en zal misschien liever naar Duitsland gaan), Donk, Luijckx, Augustien en Koenders hebben best potentie. Luirink kunnen we misschien wel huren.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2009 21:16:47 ]
  maandag 25 mei 2009 @ 21:16:50 #288
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69396679
Koenders heeft al onder Been gespeeld bij NEC. Zou een optie kunnen zijn. Maar ja, eerst geld hebben.
Elite
Tegen TTIP
pi_69396719
Ik ging er eigenlijk vanuit dat ze transfervrij waren. Waarschijnlijk ten onrechte.
  maandag 25 mei 2009 @ 21:20:01 #290
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69396843
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:05 schreef Happel het volgende:

[..]

Waarom moet het op papier staan vraagt hij dan.

Zeker nog niet werkzaam in het bedrijfsleven?
Nee zit niet int bedrijfsleven maar bedoel waarom moet er op papier staan dat we met 23 A spelers werken?
  maandag 25 mei 2009 @ 21:21:26 #291
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69396922
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:16 schreef Happel het volgende:
Koenders heeft al onder Been gespeeld bij NEC. Zou een optie kunnen zijn. Maar ja, eerst geld hebben.
Je hebt hem zeker nog nooit zien voetballen?
pi_69396985
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:21 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, die faalhaas is niet eens goed genoeg voor Feyenoord op dit moment.
pi_69397060
Ik vind Pellè trouwens helemaal geen slechte speler als aanspeelpunt. Jammer voor hem dat AZ zonder target man speelde afgelopen seizoen.
  maandag 25 mei 2009 @ 21:28:46 #294
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69397242
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:21 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Heb hem wel eens zien scoren.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 25 mei 2009 @ 21:30:12 #295
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69397315
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:28 schreef Happel het volgende:

[..]

Heb hem wel eens zien scoren.
Pff, hou op hou op.
  maandag 25 mei 2009 @ 21:34:27 #296
123545 DatMeenJeNiet
pi_69397532
Luirink zou ik heel graag zien komen. Het is een gokje, maar daarom juist zal AZ hem voor weinig aanbieden. Minimaal bedrag voor sowieso een 3de/4de man achterin en verder best een behoorlijke kans dat hij zich weer helemaal herpakt na die blessures en dan heb je een geweldenaar achterin. Dat je die opleidt voor AZ is dan weer jammer, dat wel.
  maandag 25 mei 2009 @ 21:36:34 #297
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69397631
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Luirink zou ik heel graag zien komen. Het is een gokje, maar daarom juist zal AZ hem voor weinig aanbieden. Minimaal bedrag voor sowieso een 3de/4de man achterin en verder best een behoorlijke kans dat hij zich weer helemaal herpakt na die blessures en dan heb je een geweldenaar achterin. Dat je die opleidt voor AZ is dan weer jammer, dat wel.
Ah, dat is dus een soort Vlaar?
Elite
Tegen TTIP
pi_69397752
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Ah, dat is dus een soort Vlaar?
Nouja, niets mis mee toch. Prima verdediger, als die fit is...
pi_69397778
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:24 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind Pellè trouwens helemaal geen slechte speler als aanspeelpunt. Jammer voor hem dat AZ zonder target man speelde afgelopen seizoen.
Maarja, tis voor een spits ook wel handig als die kan scoren.
pi_69397872
Topic..
pi_69397888
is vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')