Nou ja, verantwoordelijk. Hij deed het al heel aardig in de jeugd maar mocht nog niet spelen vanwege zijn leeftijd.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:53 schreef Kopbal het volgende:
Gullit was wel verantwoordelijk voor Kalou inderdaad.
Baan heeft het achteraf gezien prima gedaan als je het vergelijkt met Wotte en Bosz.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:54 schreef Radegast het volgende:
De lijst van spelersaankopen van Rob Baan lijkt me ook heel interessant. Daar zitten ook heel wat tropische verrassingen tussen.
Kalou kreeg gelijk het vertrouwen van Gullit. Maarja, zelfs een blind paard had gezien dat die jongen ontzettend goed kon voetballen.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nou ja, verantwoordelijk. Hij deed het al heel aardig in de jeugd maar mocht nog niet spelen vanwege zijn leeftijd.
Mja, ach... Prima is een groot woord dat je al snel kan gebruiken als je hem in een lijstje met deze koekenbakkers zet.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Baan heeft het achteraf gezien prima gedaan als je het vergelijkt met Wotte en Bosz.
Net zoals Van Marwijk die Lurling hoger inschatte dan Van Persie bedoel je?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Kalou kreeg gelijk het vertrouwen van Gullit. Maarja, zelfs een blind paard had gezien dat die jongen ontzettend goed kon voetballen.
Mwoah, individueel met spelers werken is Gullit denk ik wel goed in, maar dat Feyenoord ging toen echt met de week slechter spelen. Van het vak trainer heeft hij weinig kaas gegeten.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Kalou kreeg gelijk het vertrouwen van Gullit. Maarja, zelfs een blind paard had gezien dat die jongen ontzettend goed kon voetballen.
Somaliaquote:Op zondag 24 mei 2009 13:54 schreef Radegast het volgende:
De lijst van spelersaankopen van Rob Baan lijkt me ook heel interessant. Daar zitten ook heel wat tropische verrassingen tussen.
Ik denk niet dat ie dat deed, het was meer machtsvertoon. Erg slecht dat je je als trainer daartoe verlaagt. Als we beter met spelers als v. Persie en Kalou om waren gegaan dan stonden we er nu niet zo slecht voor.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Net zoals Van Marwijk die Lurling hoger inschatte dan Van Persie bedoel je?
Kalou is gewoon voor een goede prijs verkocht, dus daar was niks mis mee.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie dat deed, het was meer machtsvertoon. Erg slecht dat je je als trainer daartoe verlaagt. Als we beter met spelers als v. Persie en Kalou om waren gegaan dan stonden we er nu niet zo slecht voor.
4 miljoen ofzo toch?quote:Op zondag 24 mei 2009 14:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kalou is gewoon voor een goede prijs verkocht, dus daar was niks mis mee.
Het was niet veel meer dan 4 miljoen denk ik.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nooit bekendgemaakt, maar het ging 'in ieder geval om vele miljoenen euro's'
Ja klopt, maar er was volgens mij nog wel behoorlijk wat concurrentie voor Chelski toen.. Maar goed, beter 4 miljoen in de pocket dan hem gratis de deur uit laten lopen dacht ik zo..quote:Op zondag 24 mei 2009 14:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was niet veel meer dan 4 miljoen denk ik.
Zijn contract liep ook nog maar 1 jaar door toch?
Gelul. Je kunt geen 5 jaar vooruit kijken en zeker geen 10 jaar.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:33 schreef onlogisch het volgende:
Feit is gewoon dat we door die schuld de komende 5 a 10 jaar blij moeten zijn als we ieder seizoen bij de top van de middenmoot eindigen.
Tja als je er 15 haalt heb je kans dat er een goeie tussen zit. Er zijn ook heel veel slechte gekomen die Feyenoord veel geld gekost hebben.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Baan heeft het achteraf gezien prima gedaan als je het vergelijkt met Wotte en Bosz.
De afgelopen 5 jaar lijken me een redelijke prognose voor de komende 5. Geldschieters staan ieder jaar op, maar ieder jaar is het weer een zooitje.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gelul. Je kunt geen 5 jaar vooruit kijken en zeker geen 10 jaar.
Maar Rijnmond heeft het zoooo vaak helemaal mis.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:40 schreef Kopbal het volgende:
Rijnmond meldde toen dat het bedrag rond de 4,5 miljoen lag.
Klopt, maar hoe kun je nu al inschatten wat je over 10 jaar doet? Dat is nog zo ontzettend lang... Misschien zijn we dan wel 2 keer kampioen geworden of misschien degraderen we voor die tijd wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De afgelopen 5 jaar lijken me een redelijke prognose voor de komende 5. Geldschieters staan ieder jaar op, maar ieder jaar is het weer een zooitje.
Ieder jaar wil Feyenoord bovenin mee doen. Ieder jaar is het drama. 767 laatste 3 jaar meen ik.
En de komende jaren zal het echt niet anders zijn. Wees realistisch.
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar hoe kun je nu al inschatten wat je over 10 jaar doet? Dat is nog zo ontzettend lang... Misschien zijn we dan wel 2 keer kampioen geworden of misschien degraderen we voor die tijd wel.
Ik zou het niet weten, ik heb wel vertrouwen in B2. (quote:Op zondag 24 mei 2009 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
10 jaar is idd wat overdreven van me, maar de komende 5 jaar zal het niet veel beter gaan dan nu ben ik bang.
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:06 schreef Happel het volgende:
Ritmo heeft gelijk. Niemand kan weten waar we over 5 of 10 jaar staan. Hangt er allemaal van af wat er in de tussentijd staat te gebeuren. Wie weet komt er een of andere arabier die ¤100 miljoen in de club steekt of we gaan failliet, maken een doorstart en starten in de geplande Topleague (of hoe dat ook mag heten). De toekomst is ongewis en dat is best naar eigenlijk...
4 miljoen voor een eerstejaars A-spelerquote:'Liverpool wil Castaignos weg plukken bij Feyenoord'
Liverpool heeft interesse om Feyenoord-talent Luc Castaignos te strikken. De 16-jarige aanvaller maakte afgelopen weken indruk op het Europees kampioenschap voor spelers onder zeventien jaar.
Scouts van het Engelse Liverpool zijn daar zeer onder de indruk geraakt van Castaignos, die met drie goals in vijf wedstrijden topscorer van het toernooi werd. The Guardian schrijft dat The Reds een poging zullen ondernemen het jonge talent weg te plukken van Varkenoord.
De tabbloid denkt dat Liverpool diep in de buidel moet tasten om kans te maken op de handtekening van de speler. Kort geleden tekende Castaignos een 3-jarig contract in Rotterdam, waardoor vier miljoen euro de vraagprijs zou zijn.
quote:Mogelijke spelersruil Nicky Hofs en Piet Veldhuizen
De kans is aanwezig dat de door Feyenoord aan Vitesse uitgeleende Nicky Hofs betrokken wordt in een spelersruil met doelman Piet Veldhuizen, zo wordt in de wandelgangen gesproken.
Hofs speelde dit seizoen op huurbasis voor Vitesse en heeft nog een contract van een jaar in De Kuip. Feyenoord is op zoek naar een nieuwe doelman en eerder werd Veldhuizen al gelinkt aan de Rotterdamse club.
Ja, wie spreekt dat dan uit in de wandelgangen? Wat een waardeloos gerucht.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Bron: FR-Fanatic.com
'zo wordt in de wandelgangen gesproken'
Voor wat 't waard is
Zegt genoeg inderdaad, maar zou wel echt een toptransfer zijn. Ik vind Velthuizen niet fantastisch, maar absoluut beter dan Timmer en perfect qua restwaarde en om het gat tussen Timmer en Mulder/Darley in te vullen!quote:
Lastig.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon doen natuurlijk, hoe jammer het ook is.
Als Liverpool interesse in hem heeft zal die echt wel goed zijn hoor. Als het niet de topper wordt waar velen hem voor aanzien, kan je hem over een paar jaar ook nog wel slijten voor ¤4 miljoen aan leuke Bundesliga-club. Het is een jonge spits die fysiek sterk is en ook nog snelheid heeft, dat zijn basiskwaliteiten die altijd wel gewaardeerd worden. Daarnaast scoort hij (vooralsnog) ook nog erg makkelijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lastig.Aan de ene kant kun je over 4 jaar misschien wel 20 miljoen voor hem krijgen, aan de andere kant bereikt ie nooit de top.
Hoe reëel is de kans dat je 20 miljoen voor 'm kunt vangen? Wesley Sneijder ging bijvoorbeeld voor 24 miljoen en dat pas na jarenlang bij 020 te hebben gevoetbald... Die konden nog een bod van 10-15 miljoen weigeren. Bij Feyenoord zie ik dat niet zo eventjes gebeuren.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lastig.Aan de ene kant kun je over 4 jaar misschien wel 20 miljoen voor hem krijgen, aan de andere kant bereikt ie nooit de top.
Liverpool volgt elk bovengemiddeld talent in Europa, zeker als ze topscorer van een jeugd-EK worden. Dat zegt dus niet alles, die kopen 10 jeugdspelers per keer waarvan er 1 doorbreekt. Maar 4 miljoen is wel een flink bedrag ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als Liverpool interesse in hem heeft zal die echt wel goed zijn hoor. Als het niet de topper wordt waar velen hem voor aanzien, kan je hem over een paar jaar ook nog wel slijten voor ¤4 miljoen aan leuke Bundesliga-club.
Tussen volgen en ¤4 miljoen bieden zit een héél groot verschil.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Liverpool volgt elk bovengemiddeld talent in Europa, zeker als ze topscorer van een jeugd-EK worden. Dat zegt dus niet alles, die kopen 10 jeugdspelers per keer waarvan er 1 doorbreekt. Maar 4 miljoen is wel een flink bedrag ja.
Dat zeiden ze over De Guzman ook.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:00 schreef Kopbal het volgende:
Castaignos is misschien wel het grootste talent wat ooit op Varkenoord heeft rondgelopen als je de verhalen mag geloven
Bron.quote:Mogelijke spelersruil Hofs en Velthuizen
24 mei 2009
De kans is aanwezig dat de door Feyenoord aan Vitesse uitgeleende Nicky Hofs betrokken wordt in een spelersruil met doelman Piet Velthuizen.
Omdat beide clubs weinig geld hebben wordt er over een ruil gesproken. Vitesse wil graag door met de middenvelder en Feyenoord is op zoek naar een keeper. Verder zou Feyenoord doelman Erwin Mulder komend jaar aan Vitesse verhuren. Erwin Mulder woont sinds kort in Arnhem en zowel Mulder, Hofs als Velthuizen heeft Louis Laros als zaakwaarnemer.
Technisch directeur Marc van Hintum van Vitesse ontkent de mogelijke deal. Volgens de oud-international is Vitesse wel met Feyenoord in gesprek over een definitieve overname van Hofs, maar is een ruil met Velthuizen niet aan de orde.
Klopt dat niet dan? Noem eens een paar grotere talenten op.quote:
v. Persie, Kalou?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt dat niet dan? Noem eens een paar grotere talenten op.
Die zijn niet zo makkelijk te bedenken natuurlijk, maar als je als het grootste talent genoemd wordt en je zit uiteindelijk bij de top 5 of top 10, dan is daar weinig mis mee vind ik.quote:
quote:Vitesse ontkent spelersruil tussen Hofs en Velthuizen
Vitesse ontkent de eerdere berichtgeving dat de van Feyenoord gehuurde Nicky Hofs betrokken wordt in een spelersruil met doelman Piet Velthuizen. Volgens technisch directeur Marc van Hintum is de Arnhemse club wel met Feyenoord in gesprek over een definitieve overname van Hofs, maar is een ruil met Velthuizen niet aan de orde. Omdat de financiële huishouding van beide clubs niet al te positief is, werd in diverse media de suggestie gewekt dat er een ruildeal met gesloten beurzen op komst was. Vitesse wil namelijk graag door met Hofs en Feyenoord is op zoek naar een vervanger voor Henk Timmer. Het contract van de Oranje-international wordt niet verlengd.
Volgens RTV Rijnmond maakt Erwin Mulder komend seizoen mogelijk deel uit van het keepersgilde van Vitesse. De jonge doelman werd afgelopen seizoen door Feyenoord verhuurd aan Excelsior en zal volgend seizoen aan een Eredivisieclub worden uitgeleend. Bovendien heeft Mulder, die sinds kort in Arnhem woont, met Louis Laros dezelfde zaakwaarnemer als Hofs en Velthuizen.
Die komt dus.quote:
Joh?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:33 schreef Kopbal het volgende:
Zou ook wel goed zijn voor de ouders van Velthuizen, hoeven ze niet meer een paar keer per jaar nieuwe ruiten laten zetten.
Wonen die in Nimwegen?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:33 schreef Kopbal het volgende:
Zou ook wel goed zijn voor de ouders van Velthuizen, hoeven ze niet meer een paar keer per jaar nieuwe ruiten laten zetten.
Wiki says yes.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Mulder is toch uit de jeugd daar geplukt?
Jup, Pietje is ook een Nijmegenaar. Met een voorliefde voor Feyenoord, zoals hij eerder meldde in de Kuip aan de supporters.quote:
Ik zou zeggen verhuur maar aan Vitesse mits die daar eerste doelman word en dat betekend dus dat Velthuizen naar Fey moet komenquote:
Ik vind Velthuizen dit seizoen echt niet overtuigen.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:54 schreef Ritmo het volgende:
Velthuizen.Zou de beste aankoop sinds Kuyt zijn. Over anderhalf jaar lekker die Stekelenburg uit het doel van oranje schoppen.
Nou nou, niet overdrijven. Zo bijzonder is Velthuizen nou ook weer niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:54 schreef Ritmo het volgende:
Velthuizen.Zou de beste aankoop sinds Kuyt zijn. Over anderhalf jaar lekker die Stekelenburg uit het doel van oranje schoppen.
Ik ook niet echt, maar hij is beter dan Timmer, jong en heeft potentie.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik vind Velthuizen dit seizoen echt niet overtuigen.
Dat zou behoorlijk stom zijn van Feyenoord, zal dus wel gebeurenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:20 schreef Tieske1983 het volgende:
Met een percentage van 10% bij doorverkoop van Velthuizen en geen huur maar koop van Mulder. Voor vitesse een goede transfer.
Inderdaad, en goeie spitsen zijn schaars, je zou gek als als je hem verkoopt voor 4 miljoen en je zelf een hoop geld neer moet leggen voor een spits.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:14 schreef Happel het volgende:
Miljoenenschuld of niet. Jeugdspelers moeten, wat mij betreft, koste wat het kost behouden blijven voor de club. Dat is het echt het enige waar Feijenoord nu nog wat aan heeft en waar de club in de toekomst de vruchten van kan plukken.
Castaignos verkopen aan Liverpool geeft een verkeerd signaal af.
die wedstrijd was echt k*t. Zat kansen voor Feyenoord en NEC die aan 2 momenten genoeg hadquote:
quote:Fernandez deze week Feyenoorder
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Feyenoord verwacht de deal met Dani Fernandez deze week eindelijk af te ronden. Dat definitieve akkoord bleef tot nu toe uit, omdat de Spaanse rechtsback van NEC via een omweg moet worden vastgelegd.
Feyenoord heeft NEC-verdediger Dani Fernández bijna binnen. FOTO PRO SHOTS
Feyenoord financiert de deal met geld van een externe geldschieter, terwijl de transferrechten van Fernandez eigendom zijn van een Oekraïense zakenman. Het duurde weken om de constructie ook juridisch volledig dicht te timmeren.
Zodra Fernandez definitief is vastgelegd, hoopt Feyenoord meer spelers met externe hulp te kunnen halen. Nu de onderhandelingen met de investeerdersgroep rondom Michel Perridon van Trust zijn stilgelegd, verwacht Feyenoord zaken te kunnen doen met andere geldschieters.
Die partijen zouden sneller geneigd zijn in te stappen nu Perridon voorlopig van het toneel lijkt verdwenen. Met eigen middelen kan Feyenoord geen enkele versterking halen, ook geen transfervrije spelers. De club kampt met grote financiële problemen en wil voor komend seizoen zes miljoen euro bezuinigen. Feyenoord wil niettemin nog een keeper (Gentenaar of Dudek), een aanvaller en een centrale verdediger halen.
Perridon treedt vanaf vandaag opnieuw in gesprek met de amateurtak SC Feyenoord, om alsnog tot een investeringsplan te komen. Via de amateurs, grootaandeelhouder in de Stadion Feyenoord NV, wil de zakenman proberen om geld naar de profclub door te sluizen.
De spelers van Feyenoord hebben sinds afgelopen weekeinde definitief vakantie. De eerste training onder de nieuwe trainer Mario Been staat gepland voor 21 juni.
Nou, het ligt er maar aan. Hou oud is die jongen? 16?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:14 schreef Happel het volgende:
Miljoenenschuld of niet. Jeugdspelers moeten, wat mij betreft, koste wat het kost behouden blijven voor de club. Dat is het echt het enige waar Feijenoord nu nog wat aan heeft en waar de club in de toekomst de vruchten van kan plukken.
Castaignos verkopen aan Liverpool geeft een verkeerd signaal af.
Zoals altijdquote:Op maandag 25 mei 2009 00:39 schreef Ritmo het volgende:
Mm, er zijn dus wel degelijk geldschieters nog. Alleen allemaal zo vaag.
En zoals altijd komt er niets uit.quote:
Voor wat het waard is. Mocht een externe financier die 2,5 miljoen willen ophoesten...quote:Voorkeur Sekou Cissé gaat uit naar Feyenoord
Zeven clubs hebben de zaakwaarnemer van Sekou Cissé laten weten dat ze hem nauwgezet volgen. Volgens Dagblad de Limburger zijn dat FC Twente, PSV, RC Lens, Fiorentina, Feyenoord, Besiktas en Ajax. De voorkeur van de Ivoriaanse aanvaller van Roda JC, die een doorlopend contract heeft, gaat uit naar Feyenoord.
Alleen Twente en PSV hebben zich een tijdje geleden officieel gemeld bij de club uit Kerkrade. Volgens Martin van Geel is met geen enkele club gesproken over een transferbedrag. De directeur voetbalzaken van Roda is op de hoogte van de voorkeur van Cissé. "Maar voor een akkoord heb je drie partijen nodig. Een speler kan best zijn voorkeur hebben, maar dan moeten wij er ook met die partij uit zien te komen. En Feyenoord heeft zich nog steeds niet bij ons gemeld", aldus het bestuurslid.
Afgelopen weekend werd duidelijk dat Feyenoord niet in staat is om de transfersom op te hoesten. De transfervergoeding van naar verluidt 2,5 miljoen euro voor de 23-jarige aanvaller is een onoverkomelijk obstakel voor de Rotterdamse club op dit moment. De Rotterdamse club hoopt op een lucratieve transfer die de schuldpositie in één klap fors kan verbeteren. Een deel van de eventuele transferinkomsten zal echter automatisch terugvloeien naar de investeerders in de Talent Pools.
Hoe Cissé tegenover de interesse staat laat hij niet weten. "Pas na de play-offs neem ik een besluit over wat ik volgend seizoen wil doen", zei de aanvaller onlangs. "Eerst wil ik me concentreren op deze duels." Van Geel liet weten dat Cissé zeker niet voor een spotprijs uit Kerkrade zal vertrekken. Dit seizoen beleefde Cissé zijn definitieve doorbraak bij de club waarvoor hij in 31 wedstrijden negen keer doel trof. De aanvaller heeft in het Parkstad Limburg Stadion nog een contract tot medio 2011.
Dat was vrijdag al bekend, stond toen al in een stuk, ze zijn de onderhandelingen gestopt om met de groep Sint Nicolaas in gesprek te gaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:39 schreef Ritmo het volgende:
Mm, er zijn dus wel degelijk geldschieters nog. Alleen allemaal zo vaag.
Blijft een matige speler, maar denk dat Feyenoord Cissé wel kan gebruiken. Alleen het geld hequote:Op maandag 25 mei 2009 08:58 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Voor wat het waard is. Mocht een externe financier die 2,5 miljoen willen ophoesten...
Ik vind hem juist verre van matig. Tevens denk ik dat we als supporter weinig kunnen eisen op het gebied van transfers, denk je ook niet?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:44 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Blijft een matige speler, maar denk dat Feyenoord Cissé wel kan gebruiken. Alleen het geld he
We kunnen (lees: moeten) eisen dat het geld (dat er niet is) optimaal wordt benut.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind hem juist verre van matig. Tevens denk ik dat we als supporter weinig kunnen eisen op het gebied van transfers, denk je ook niet?
daarom zei ik ook dat we hem nu wel kunnen gebruiken (zelfde reden die jij nu aangeef)quote:Op maandag 25 mei 2009 11:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind hem juist verre van matig. Tevens denk ik dat we als supporter weinig kunnen eisen op het gebied van transfers, denk je ook niet?
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:58 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Voor wat het waard is. Mocht een externe financier die 2,5 miljoen willen ophoesten...
quote:Aantal dagen verlost van Timmer: 4
der werkt hier helemaal geen Karin van Moorselquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:14 schreef Dylan Dog het volgende:
<telefoon rinkelt>
* PriceWaterhouseCoopers met Chantal, wat kan ik voor u doen?
- Ja hallo Gudde hier, mag ik de afdeling Rottedam van u?
* Moment, ik verbiond u door. <klik>
<Oleta Adams-wachtmuziekje>
* PWC goedemiddag met Verburg.
- Goedemiddag, Gudde, Feyenoord Rotterdam. Mag ik iemand van de afdeling Begrotingen?
* Moment. <klik>
<Kenny G-wachtmuziekje>
* Herman hier!!
- Hallo spreek ik met de afdeling Bgrotingen? U spreekt met Gudde, Feyenoord Rotterdam.
* Oh sorry mijnheer, dacht dat het een binnenlijn was. Ik ga u even doorzetten, ogenblikje. <klik>
<Toto-wachtmuziekje>
* PWC met Karin van Moorsel, afdeling Sanering.
- Ja hallo met Gudde. Ik dacht dat ik de afdeling Begrotingen kreeg?
* Aha, ja dat gebeurt wel vaker, die hebben extensie 020, wij zijn 010. Momentje <piep piep piep>
- Hallo?
* Hallo sorry daar ging iets mis, ik probeer het nog een keer <klik>
<René Froger-wachtmuziekje>
* Afdeling Begrotingen, met Angela.
- Hallo met Gudde, Feyenoord Rotterdam. Ik heb een vraag over een ingediende begroting.
* Daar gaat mijnheer Van Baalen over maar die is er morgen pas weer Kan ik u helpen misschien? Heeft u een referentienummer voor me?
- Uhm ja, hier bovenin staat '020 - 3 111 444'
* Nee dat is een telefoonnummer. U moet rechtsonderin kijken.
- Daar staat '010 cat. 1'?
* Oké dat is het inderdaad, dank u. Ik leg u even neer hoor!
<anderhalve minuut gestommel>
* Daar ben ik weer, bedankt voor het wachten. Wat was uw vraag?
- Graag gedaan. Ja ik wilde even weten wat er precies onder de streep staat. Er kwamen wat vraagjes binnen her en der, vandaar.
* Snap ik. Ik kijk even <blader>
* Ik zie een streep met daaronder een bedrag van ¤ 21.159.257,25. Zou dat het zijn? Er staat ook een minnetje voor, kan dat?
- Hmmmm, ja, dat kan wel. Wat was het ook alweer?
* ¤ 21.159.257,25
- Oké dan u wel, ik weet genoeg.
* Mijnheer Brudde, er staat ook nog pag. 2 van 3, wilt u ook weten wat....<verbinding vebroken>
* Hmmm, vreemd. Acht, zal wel niks zijn.
Je hebt gelijk, ja. Bedoelde ook te zeggen dat we niet veeleisend kunnen zijn betreffende eventuele aankopen deze zomer. Met elke transfer die bekrachtigt wordt mogen we, gezien de financiële mogelijkheden, blij zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:23 schreef dill het volgende:
[..]
We kunnen (lees: moeten) eisen dat het geld (dat er niet is) optimaal wordt benut.
Het is nu niet opeens zo dat we overal ja en amen tegen moeten zeggen. Juist niet. Er is niks. Dus alles dat wordt gevonden moet héél erg zorgvuldig worden besteed.
Dus we hebben genoeg te eisen
RTV Rijnmond volgens mij.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar komt trouwens dat gerucht van Velthuizen vandaan?
Ongelofelijk, Feyenooord draait misschien wel het slechtste seizoen ooit, en uit het rijtje FC Twente, PSV, RC Lens, Fiorentina, Feyenoord, Besiktas en Ajax kiest hij Feyenoord.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:58 schreef Kopbal het volgende:
[..]
quote:Arnautovic besluit toch te tekenen bij Chelsea
Marko Arnautovic maakt waarschijnlijk een opvallende 'move' in zijn carrière. Het Algemeen Dagblad meldt dat de Oostenrijker zijn handtekening heeft gezet onder een meerjarig contract bij Chelsea. Arnautovic' club FC Twente moet nog onderhandelen met The Blues over een transfersom.
De twintigjarige aanvaller moet de Tukkers vijftien miljoen opbrengen. Chelsea heeft tot op heden twaalf miljoen over voor de Oostenrijks international. Twente verkocht in het verleden nog nooit een speler voor een dergelijk bedrag.
Arnautovic leek onlangs een overeenstemming bereikt te hebben met Internazionale. Toch lijkt hij nu naar Londen te verkassen. 'De nieuwe Zlatan Ibrahimovic' kende dit seizoen zijn definitieve doorbraak in Enschede. In 28 optredens vond hij twaalf keer het net. Vorig seizoen toonde Feyenoord belangstelling in het talent, maar Twente wilde hem onder geen beding laten gaan. Nu valt er, mits een goede prijs wordt betaald, wel te praten.
Zou het een optie zijn hem voor 1 of 2 jaar terug te huren en De Cler te verkopen?quote:Opnieuw massale fluitconcerten voor DrentheTerug
Real Madrid heeft zondagavond op een onwaardige manier afscheid genomen van het thuispubliek. De 1-3 nederlaag tegen Real Mallorca betekende alweer de vierde opeenvolgende nederlaag voor de manschappen van Juande Ramos. Na de afstraffing tegen Barcelona gingen de hoofdstedelingen ook tegen Valencia, Villarreal en dus Mallorca onderuit. Royston Drenthe was andermaal het doelwit van de fluitconcerten.
Voor Drenthe was het publiek niet mild. Na de geblesseerde Marcelo te hebben vervangen kreeg de oud-Feyenoorder een hels fluitconcert over zich heen. Het resultaat was niet meer van belang voor de rangschikking. Real Madrid is al weken verzekerd van de tweede stek, terwijl Mallorca het seizoen als negende zal afsluiten.
Als de sodemieter z'n contract proberen op te waarderen nu dat nog goedkoop kan....quote:Volgens Engelse media heeft Liverpool z’n oog laten vallen op Luc Castaignos van Feyenoord. Het jeugdige talent van de Rotterdammers maakte grote indruk op het EK onder 17 dat deze maand werd gespeeld. Liverpool zou al bezig zijn om een bod uit te brengen, maar Castaignos tekende onlangs een contract voor drie jaar bij Feyenoord en de Rotterdammers willen het talent voor niet minder dan 4 miljoen euro laten gaan, zo melden diverse Engelse Tabloids.
als als als...quote:Op maandag 25 mei 2009 13:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
en daar waren we zo dicht bij
dan was in een keer je begroting rond én had je een deel schulden af kunnen lossen
als als alsquote:Op maandag 25 mei 2009 13:53 schreef TJDoornbos het volgende:
En als Bosz nooit gekomen had hadden we nooit zo'n kutelftal
Ik meende begrepen te hebben dat alleen Twente tot nu toe concreet is geweest en dat Fiorentina en Besiktas daarnaast de enige twee zijn die hun interesse bij Roda hebben neergelegd. De rest zou zich nog niet gemeld hebben.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ongelofelijk, Feyenooord draait misschien wel het slechtste seizoen ooit, en uit het rijtje FC Twente, PSV, RC Lens, Fiorentina, Feyenoord, Besiktas en Ajax kiest hij Feyenoord.!
Cissé
Feyenoord
Jammer dat iedereen zowat klaarkwam toen hij die spelers binnenhaalde. Achteraf gejank. Als je de mogelijkheid hebt om spelers als Makaay, Tomasson, De Cler en Hofland te halen, dan is dat echt niet zo'n hele onlogische keuze.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:53 schreef TJDoornbos het volgende:
En als Bosz nooit gekomen had hadden we nooit zo'n kutelftal
Precies.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:19 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Jammer dat iedereen zowat klaarkwam toen hij die spelers binnenhaalde. Achteraf gejank. Als je de mogelijkheid hebt om spelers als Makaay, Tomasson, De Cler en Hofland te halen, dan is dat echt niet zo'n hele onlogische keuze.
Wij zijn dan ook maar simpele zielen die er niet riant betaald voor krijgen om een selectie samen te stellen. Als ik dan hoor dat Beenhakker er min of meer schande van spreekt dat de selectie zo in elkaar zit dan denk ik dat het ook anders had gekund.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:19 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Jammer dat iedereen zowat klaarkwam toen hij die spelers binnenhaalde. Achteraf gejank. Als je de mogelijkheid hebt om spelers als Makaay, Tomasson, De Cler en Hofland te halen, dan is dat echt niet zo'n hele onlogische keuze.
Tuurlijk had het ook anders gekund en heeft Bosz gefaald, alleen het is wel erg makkelijk om steeds achteraf te gaan lopen zeuren.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook maar simpele zielen die er niet riant betaald voor krijgen om een selectie samen te stellen. Als ik dan hoor dat Beenhakker er min of meer schande van spreekt dat de selectie zo in elkaar zit dan denk ik dat het ook anders had gekund.
Ben ik het niet helemaal mee eens; Bosz zou op de hoogte moeten zijn van de financiele mogelijkheden, van supporters kun je dat minder verwachten. Onverantwoord risico enzo.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:19 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tuurlijk had het ook anders gekund en heeft Bosz gefaald, alleen het is wel erg makkelijk om steeds achteraf te gaan lopen zeuren.
Daar hoor ik ook bij. Geef ik toe. Maar ik was wel samen met vele iemand die vraagtekens zette bij de breedte van de selectie en de komst van Lee.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:19 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat betwist ook niemand hè.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Daar hoor ik ook bij. Geef ik toe. Maar ik was wel samen met vele iemand die vraagtekens zette bij de breedte van de selectie en de komst van Lee.
Tevens is het raar dat er van zijn eerdere aankopen een aantal mochten ophoepelen. En dat hij een plan prestenteert als reddend maar dat het vol staat met open deuren.
Een plan die blijkbaar ontbreekt bij een club als Feijenoord.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:38 schreef TJDoornbos het volgende:
Tevens is het raar dat er van zijn eerdere aankopen een aantal mochten ophoepelen. En dat hij een plan prestenteert als reddend maar dat het vol staat met open deuren.
Euh, nee.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:19 schreef Canisfire het volgende:
Zullen we Drenthe maar huren volgend siezoen
Grapje zeker. Nog een fucking middenvelder...quote:Op maandag 25 mei 2009 20:19 schreef Canisfire het volgende:
Zullen we Drenthe maar huren volgend siezoen
Ik denk dat Real hem alleen wil verkopen. Hij heeft de afgelopen maanden geen bal fatsoenlijk geraakt en de supporters moeten hem ook niet meer.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:23 schreef Kopbal het volgende:
De Cler verkopen, Drenthe huren. Lijkt me best interessant
Heb altijd een zwak gehad voor Drenthe. Mooi man zo'n straatvechtertje.
Waarom moet het op papier staan, het is toch logisch allemaal?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Een plan die blijkbaar ontbreekt bij een club als Feijenoord.
Weet ook wel dat het vrijwel onmogelijk is, komkommertijd hequote:Op maandag 25 mei 2009 20:27 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik denk dat Real hem alleen wil verkopen. Hij heeft de afgelopen maanden geen bal fatsoenlijk geraakt en de supporters moeten hem ook niet meer.
En hoe zie jij zijn salaris dan? Feyenoord kan dat natuurlijk nooit betalen en Real zal er ook wel niet om zitten te springen dat dikke salaris te betalen voor ons.
Waarom moet het op papier staan vraagt hij dan.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Waarom moet het op papier staan, het is toch logisch allemaal?
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jij zei laatst toch dat je niet bij die 16jarige groep hoorde? Je bent een beetje ongeloofwaardig jochie.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
En het stomste wat ze ooit gedaan hebben was weinige A1 of andere jonge spelers verhuren aan Excelsior. Gelukkig gaan Been en Hakker dat anders doen!
Zit hier niks leuks tussen? Cziommer is een aardige speler (wel al 29 en zal misschien liever naar Duitsland gaan), Donk, Luijckx, Augustien en Koenders hebben best potentie. Luirink kunnen we misschien wel huren.quote:Pellè en Luijckx mogen weg van AZ
ALKMAAR - De Italiaanse aanvaller Graziano Pellè en middenvelder Kees Luijckx passen niet langer in de plannen van AZ.
afbeelding vergroten Graziano Pellè. FOTO ANP
De landskampioen, komend seizoen getraind door Ronald Koeman, heeft het tweetal na interne evaluatiegesprekken te verstaan gegeven dat ze mogen uitzien naar een andere club. Gijs Luirink zal in principe worden uitgeleend.
AZ liet op de website weten dat bovendien Ryan Donk, Kemy Agustien, Boy Waterman, Milano Koenders en Simon Cziommer de club definitief verlaten. Zij waren de afgelopen competitie verhuurd.
In Alkmaar is voor hen onvoldoende perspectief. (ANP)
Nee zit niet int bedrijfsleven maar bedoel waarom moet er op papier staan dat we met 23 A spelers werken?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom moet het op papier staan vraagt hij dan.
Zeker nog niet werkzaam in het bedrijfsleven?
Je hebt hem zeker nog nooit zien voetballen?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:16 schreef Happel het volgende:
Koenders heeft al onder Been gespeeld bij NEC. Zou een optie kunnen zijn. Maar ja, eerst geld hebben.
Ik wou net zeggen, die faalhaas is niet eens goed genoeg voor Feyenoord op dit moment.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je hebt hem zeker nog nooit zien voetballen?
Heb hem wel eens zien scoren.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je hebt hem zeker nog nooit zien voetballen?
Ah, dat is dus een soort Vlaar?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Luirink zou ik heel graag zien komen. Het is een gokje, maar daarom juist zal AZ hem voor weinig aanbieden. Minimaal bedrag voor sowieso een 3de/4de man achterin en verder best een behoorlijke kans dat hij zich weer helemaal herpakt na die blessures en dan heb je een geweldenaar achterin. Dat je die opleidt voor AZ is dan weer jammer, dat wel.
Maarja, tis voor een spits ook wel handig als die kan scoren.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:24 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind Pellè trouwens helemaal geen slechte speler als aanspeelpunt. Jammer voor hem dat AZ zonder target man speelde afgelopen seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |