Dat zou behoorlijk stom zijn van Feyenoord, zal dus wel gebeurenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:20 schreef Tieske1983 het volgende:
Met een percentage van 10% bij doorverkoop van Velthuizen en geen huur maar koop van Mulder. Voor vitesse een goede transfer.
Inderdaad, en goeie spitsen zijn schaars, je zou gek als als je hem verkoopt voor 4 miljoen en je zelf een hoop geld neer moet leggen voor een spits.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:14 schreef Happel het volgende:
Miljoenenschuld of niet. Jeugdspelers moeten, wat mij betreft, koste wat het kost behouden blijven voor de club. Dat is het echt het enige waar Feijenoord nu nog wat aan heeft en waar de club in de toekomst de vruchten van kan plukken.
Castaignos verkopen aan Liverpool geeft een verkeerd signaal af.
die wedstrijd was echt k*t. Zat kansen voor Feyenoord en NEC die aan 2 momenten genoeg hadquote:
quote:Fernandez deze week Feyenoorder
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Feyenoord verwacht de deal met Dani Fernandez deze week eindelijk af te ronden. Dat definitieve akkoord bleef tot nu toe uit, omdat de Spaanse rechtsback van NEC via een omweg moet worden vastgelegd.
Feyenoord heeft NEC-verdediger Dani Fernández bijna binnen. FOTO PRO SHOTS
Feyenoord financiert de deal met geld van een externe geldschieter, terwijl de transferrechten van Fernandez eigendom zijn van een Oekraïense zakenman. Het duurde weken om de constructie ook juridisch volledig dicht te timmeren.
Zodra Fernandez definitief is vastgelegd, hoopt Feyenoord meer spelers met externe hulp te kunnen halen. Nu de onderhandelingen met de investeerdersgroep rondom Michel Perridon van Trust zijn stilgelegd, verwacht Feyenoord zaken te kunnen doen met andere geldschieters.
Die partijen zouden sneller geneigd zijn in te stappen nu Perridon voorlopig van het toneel lijkt verdwenen. Met eigen middelen kan Feyenoord geen enkele versterking halen, ook geen transfervrije spelers. De club kampt met grote financiële problemen en wil voor komend seizoen zes miljoen euro bezuinigen. Feyenoord wil niettemin nog een keeper (Gentenaar of Dudek), een aanvaller en een centrale verdediger halen.
Perridon treedt vanaf vandaag opnieuw in gesprek met de amateurtak SC Feyenoord, om alsnog tot een investeringsplan te komen. Via de amateurs, grootaandeelhouder in de Stadion Feyenoord NV, wil de zakenman proberen om geld naar de profclub door te sluizen.
De spelers van Feyenoord hebben sinds afgelopen weekeinde definitief vakantie. De eerste training onder de nieuwe trainer Mario Been staat gepland voor 21 juni.
Nou, het ligt er maar aan. Hou oud is die jongen? 16?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:14 schreef Happel het volgende:
Miljoenenschuld of niet. Jeugdspelers moeten, wat mij betreft, koste wat het kost behouden blijven voor de club. Dat is het echt het enige waar Feijenoord nu nog wat aan heeft en waar de club in de toekomst de vruchten van kan plukken.
Castaignos verkopen aan Liverpool geeft een verkeerd signaal af.
Zoals altijdquote:Op maandag 25 mei 2009 00:39 schreef Ritmo het volgende:
Mm, er zijn dus wel degelijk geldschieters nog. Alleen allemaal zo vaag.
En zoals altijd komt er niets uit.quote:
Voor wat het waard is. Mocht een externe financier die 2,5 miljoen willen ophoesten...quote:Voorkeur Sekou Cissé gaat uit naar Feyenoord
Zeven clubs hebben de zaakwaarnemer van Sekou Cissé laten weten dat ze hem nauwgezet volgen. Volgens Dagblad de Limburger zijn dat FC Twente, PSV, RC Lens, Fiorentina, Feyenoord, Besiktas en Ajax. De voorkeur van de Ivoriaanse aanvaller van Roda JC, die een doorlopend contract heeft, gaat uit naar Feyenoord.
Alleen Twente en PSV hebben zich een tijdje geleden officieel gemeld bij de club uit Kerkrade. Volgens Martin van Geel is met geen enkele club gesproken over een transferbedrag. De directeur voetbalzaken van Roda is op de hoogte van de voorkeur van Cissé. "Maar voor een akkoord heb je drie partijen nodig. Een speler kan best zijn voorkeur hebben, maar dan moeten wij er ook met die partij uit zien te komen. En Feyenoord heeft zich nog steeds niet bij ons gemeld", aldus het bestuurslid.
Afgelopen weekend werd duidelijk dat Feyenoord niet in staat is om de transfersom op te hoesten. De transfervergoeding van naar verluidt 2,5 miljoen euro voor de 23-jarige aanvaller is een onoverkomelijk obstakel voor de Rotterdamse club op dit moment. De Rotterdamse club hoopt op een lucratieve transfer die de schuldpositie in één klap fors kan verbeteren. Een deel van de eventuele transferinkomsten zal echter automatisch terugvloeien naar de investeerders in de Talent Pools.
Hoe Cissé tegenover de interesse staat laat hij niet weten. "Pas na de play-offs neem ik een besluit over wat ik volgend seizoen wil doen", zei de aanvaller onlangs. "Eerst wil ik me concentreren op deze duels." Van Geel liet weten dat Cissé zeker niet voor een spotprijs uit Kerkrade zal vertrekken. Dit seizoen beleefde Cissé zijn definitieve doorbraak bij de club waarvoor hij in 31 wedstrijden negen keer doel trof. De aanvaller heeft in het Parkstad Limburg Stadion nog een contract tot medio 2011.
Dat was vrijdag al bekend, stond toen al in een stuk, ze zijn de onderhandelingen gestopt om met de groep Sint Nicolaas in gesprek te gaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:39 schreef Ritmo het volgende:
Mm, er zijn dus wel degelijk geldschieters nog. Alleen allemaal zo vaag.
Blijft een matige speler, maar denk dat Feyenoord Cissé wel kan gebruiken. Alleen het geld hequote:Op maandag 25 mei 2009 08:58 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Voor wat het waard is. Mocht een externe financier die 2,5 miljoen willen ophoesten...
Ik vind hem juist verre van matig. Tevens denk ik dat we als supporter weinig kunnen eisen op het gebied van transfers, denk je ook niet?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:44 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Blijft een matige speler, maar denk dat Feyenoord Cissé wel kan gebruiken. Alleen het geld he
We kunnen (lees: moeten) eisen dat het geld (dat er niet is) optimaal wordt benut.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind hem juist verre van matig. Tevens denk ik dat we als supporter weinig kunnen eisen op het gebied van transfers, denk je ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |