Een plan die blijkbaar ontbreekt bij een club als Feijenoord.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:38 schreef TJDoornbos het volgende:
Tevens is het raar dat er van zijn eerdere aankopen een aantal mochten ophoepelen. En dat hij een plan prestenteert als reddend maar dat het vol staat met open deuren.
Euh, nee.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:19 schreef Canisfire het volgende:
Zullen we Drenthe maar huren volgend siezoen
Grapje zeker. Nog een fucking middenvelder...quote:Op maandag 25 mei 2009 20:19 schreef Canisfire het volgende:
Zullen we Drenthe maar huren volgend siezoen
Ik denk dat Real hem alleen wil verkopen. Hij heeft de afgelopen maanden geen bal fatsoenlijk geraakt en de supporters moeten hem ook niet meer.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:23 schreef Kopbal het volgende:
De Cler verkopen, Drenthe huren. Lijkt me best interessant
Heb altijd een zwak gehad voor Drenthe. Mooi man zo'n straatvechtertje.
Waarom moet het op papier staan, het is toch logisch allemaal?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Een plan die blijkbaar ontbreekt bij een club als Feijenoord.
Weet ook wel dat het vrijwel onmogelijk is, komkommertijd hequote:Op maandag 25 mei 2009 20:27 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik denk dat Real hem alleen wil verkopen. Hij heeft de afgelopen maanden geen bal fatsoenlijk geraakt en de supporters moeten hem ook niet meer.
En hoe zie jij zijn salaris dan? Feyenoord kan dat natuurlijk nooit betalen en Real zal er ook wel niet om zitten te springen dat dikke salaris te betalen voor ons.
Waarom moet het op papier staan vraagt hij dan.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Waarom moet het op papier staan, het is toch logisch allemaal?
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jij zei laatst toch dat je niet bij die 16jarige groep hoorde? Je bent een beetje ongeloofwaardig jochie.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
En het stomste wat ze ooit gedaan hebben was weinige A1 of andere jonge spelers verhuren aan Excelsior. Gelukkig gaan Been en Hakker dat anders doen!
Zit hier niks leuks tussen? Cziommer is een aardige speler (wel al 29 en zal misschien liever naar Duitsland gaan), Donk, Luijckx, Augustien en Koenders hebben best potentie. Luirink kunnen we misschien wel huren.quote:Pellè en Luijckx mogen weg van AZ
ALKMAAR - De Italiaanse aanvaller Graziano Pellè en middenvelder Kees Luijckx passen niet langer in de plannen van AZ.
afbeelding vergroten Graziano Pellè. FOTO ANP
De landskampioen, komend seizoen getraind door Ronald Koeman, heeft het tweetal na interne evaluatiegesprekken te verstaan gegeven dat ze mogen uitzien naar een andere club. Gijs Luirink zal in principe worden uitgeleend.
AZ liet op de website weten dat bovendien Ryan Donk, Kemy Agustien, Boy Waterman, Milano Koenders en Simon Cziommer de club definitief verlaten. Zij waren de afgelopen competitie verhuurd.
In Alkmaar is voor hen onvoldoende perspectief. (ANP)
Nee zit niet int bedrijfsleven maar bedoel waarom moet er op papier staan dat we met 23 A spelers werken?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom moet het op papier staan vraagt hij dan.
Zeker nog niet werkzaam in het bedrijfsleven?
Je hebt hem zeker nog nooit zien voetballen?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:16 schreef Happel het volgende:
Koenders heeft al onder Been gespeeld bij NEC. Zou een optie kunnen zijn. Maar ja, eerst geld hebben.
Ik wou net zeggen, die faalhaas is niet eens goed genoeg voor Feyenoord op dit moment.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je hebt hem zeker nog nooit zien voetballen?
Heb hem wel eens zien scoren.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je hebt hem zeker nog nooit zien voetballen?
Ah, dat is dus een soort Vlaar?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Luirink zou ik heel graag zien komen. Het is een gokje, maar daarom juist zal AZ hem voor weinig aanbieden. Minimaal bedrag voor sowieso een 3de/4de man achterin en verder best een behoorlijke kans dat hij zich weer helemaal herpakt na die blessures en dan heb je een geweldenaar achterin. Dat je die opleidt voor AZ is dan weer jammer, dat wel.
Maarja, tis voor een spits ook wel handig als die kan scoren.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:24 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind Pellè trouwens helemaal geen slechte speler als aanspeelpunt. Jammer voor hem dat AZ zonder target man speelde afgelopen seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |