Zijn visie betreffende de relatie tussen Ritmo en mijn persoontje klopt wel hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:43 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Hoe ken je nou over iemand oordelen als je hem niet kent?
Vannacht gedroomd?quote:Op zondag 24 mei 2009 08:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het is een kwestie van tijd tot dat Gudde zijn koffers kan pakken. Zijn positie is niet meer te houden. Feyenoord is ook al bezig om een opvolger voor hem te zoeken.
Het is te hopen.quote:Op zondag 24 mei 2009 08:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, heerlijk geslapen. Maar let op mijn woorden, Gudde is binnen 2 weken weg.
Heb je al gebeld waar jij je CV heen moet sturenquote:Op zondag 24 mei 2009 08:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het is een kwestie van tijd tot dat Gudde zijn koffers kan pakken. Zijn positie is niet meer te houden. Feyenoord is ook al bezig om een opvolger voor hem te zoeken.
Als er iemand 50 miljoen overmaakt minstensquote:Op zondag 24 mei 2009 11:16 schreef Magereheinus het volgende:
Het is echt een teringzooi ja. Als je daarm Gudde eruit trapt zijn nog lang niet alle problemen voorbij. Want wat zou nou echt het beste zijn om het weer financieel op de rails te krijgen?
Dankzij die mongool zitten we in deze situatie, dus nee, zo slecht deed hij het niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:33 schreef Doopy-X- het volgende:
Achteraf gezien deed die Jorien het zo slecht nog niet he?
Leg eens uit?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Dankzij die mongool zitten we in deze situatie, dus nee, zo slecht deed hij het niet.
Tijdens zijn bewind is deze schuld ontstaan.quote:
Volgens mij ook.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:32 schreef Sloggi het volgende:
Was de schuld onder VDH niet een stuk kleiner, en nog belangrijker: onder controle?
Vlak voor zijn vertrek bedroeg de schuld rond de ¤35.000.000. Of het onder controle was toen? Geen idee.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:32 schreef Sloggi het volgende:
Was de schuld onder VDH niet een stuk kleiner, en nog belangrijker: onder controle?
35, ja? Hoeveel het nu is weet geen mens, dus vergelijken wordt moeilijkquote:Op zondag 24 mei 2009 12:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Vlak voor zijn vertrek bedroeg de schuld rond de ¤35.000.000. Of het onder controle was toen? Geen idee.
Ze zijn nu niet happig met het naar buiten brengen van feiten, maar onder Jorien was dat veel erger.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
35, ja? Hoeveel het nu is weet geen mens, dus vergelijken wordt moeilijk.
Ik denk dat het toen wel onder controle was, want een belangrijke schuldeiser was Jorien zelf. En die eiste zijn geld niet op en vroeg niet abnormaal veel rente (ook die lening waar zoveel ophef over was viel best mee hoor).
editquote:Op zondag 24 mei 2009 11:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Dankzij die mongool zitten we in deze situatie, dus nee, zo slecht deed hij het niet.
niet helemaal waar he , toen hij alles zelf in controle had was het aanzienlijk beter,quote:
Daar zat ik ook aan te denken , die heeft een partij geld uitgegeven aan allemaal net niet spelers.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Tijdens zijn bewind is deze schuld ontstaan.
En Ruudje Dill niet te vergeten met al z'n aankopen, en dan op Eredivisie Live gaan zitten vertellen wat er allemaal fout is bij Feyenoord
Corkey Gibbsquote:Op zondag 24 mei 2009 13:07 schreef Enchanter het volgende:
[..]
die Amerikaan (weet z'n naam ff niet meer)
Legendarische wedstrijd.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:39 schreef Kopbal het volgende:
Song debuteerde onder Van Marwijk dacht ik, tegen Twente.
Was dat z'n debuut, die geweldige wedstrijd?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:39 schreef Kopbal het volgende:
Song debuteerde onder Van Marwijk dacht ik, tegen Twente.
3,5 miljoen dacht ik.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:37 schreef Radegast het volgende:
Bosschaart is niet door Gullit gehaald geloof ik, die transfer was al veel langer rond. Weet iemand de transfersom nog?
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:45 schreef Sloggi het volgende:
Toch jammer van Bosschaart, die jongen leek bij Utrecht Oranje-materiaal en nu speelt hij bij ADO onderin de Eredivisie.
Vreemd geval, aan z'n inzet lag het in elk geval niet. Het lijkt wel of spelen bij Feyenoord voetbaltalent onherstelbaar aantast ofzo.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:45 schreef Sloggi het volgende:
Toch jammer van Bosschaart, die jongen leek bij Utrecht Oranje-materiaal en nu speelt hij bij ADO onderin de Eredivisie.
Castelen, Goor, Bahia en Babos waren (met de kennis die je toen had) best goede aankopen. Haalde hij Kuyt ook niet?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:48 schreef sjimz het volgende:
Gullit haalde volgens mij
Castelen
Jaja Coelho
Babos
Andre Bahia
Magrao
Hofs
Gibbs
Ostlund
Goor
Saidi
Ik dacht 2,5quote:Op zondag 24 mei 2009 13:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zeker weten?
Ik dacht eigenlijk aan 1.5 miljoen.
De Graafquote:Op zondag 24 mei 2009 13:48 schreef sjimz het volgende:
Gullit haalde volgens mij
Castelen
Jaja Coelho
Babos
Andre Bahia
Magrao
Hofs
Gibbs
Ostlund
Goor
Saidi
Nee.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Castelen, Goor, Bahia en Babos waren (met de kennis die je toen had) best goede aankopen. Haalde hij Kuyt ook niet?
quote:
1 miljoen dus volgens de VI.quote:'Feyenoord zo goed als akkoord met Bosschaart'
Geschreven op woensdag, 7 april om 11:38
Feyenoord denkt deze week de onderhandelingen met FC Utrecht af te ronden over de transfer van Pascal Bosschaart, zo meldt het voetbalblad VI vandaag. De vleugelverdediger tekent een meerjarig contract bij de club waar hij zijn carrière begon. Naar verluidt ontvangt FC Utrecht rond één miljoen euro voor Bosschaart.
Ja, Kuyt heeft zelfs een jaar onder Van Marwijk gespeeld.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En Kalou en Kuyt dan? Zaten die beide al bij de selectie toen Gullit kwam?
Volgens mij wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En Kalou en Kuyt dan? Zaten die beide al bij de selectie toen Gullit kwam?
Nou ja, verantwoordelijk. Hij deed het al heel aardig in de jeugd maar mocht nog niet spelen vanwege zijn leeftijd.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:53 schreef Kopbal het volgende:
Gullit was wel verantwoordelijk voor Kalou inderdaad.
Baan heeft het achteraf gezien prima gedaan als je het vergelijkt met Wotte en Bosz.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:54 schreef Radegast het volgende:
De lijst van spelersaankopen van Rob Baan lijkt me ook heel interessant. Daar zitten ook heel wat tropische verrassingen tussen.
Kalou kreeg gelijk het vertrouwen van Gullit. Maarja, zelfs een blind paard had gezien dat die jongen ontzettend goed kon voetballen.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nou ja, verantwoordelijk. Hij deed het al heel aardig in de jeugd maar mocht nog niet spelen vanwege zijn leeftijd.
Mja, ach... Prima is een groot woord dat je al snel kan gebruiken als je hem in een lijstje met deze koekenbakkers zet.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Baan heeft het achteraf gezien prima gedaan als je het vergelijkt met Wotte en Bosz.
Net zoals Van Marwijk die Lurling hoger inschatte dan Van Persie bedoel je?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Kalou kreeg gelijk het vertrouwen van Gullit. Maarja, zelfs een blind paard had gezien dat die jongen ontzettend goed kon voetballen.
Mwoah, individueel met spelers werken is Gullit denk ik wel goed in, maar dat Feyenoord ging toen echt met de week slechter spelen. Van het vak trainer heeft hij weinig kaas gegeten.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Kalou kreeg gelijk het vertrouwen van Gullit. Maarja, zelfs een blind paard had gezien dat die jongen ontzettend goed kon voetballen.
Somaliaquote:Op zondag 24 mei 2009 13:54 schreef Radegast het volgende:
De lijst van spelersaankopen van Rob Baan lijkt me ook heel interessant. Daar zitten ook heel wat tropische verrassingen tussen.
Ik denk niet dat ie dat deed, het was meer machtsvertoon. Erg slecht dat je je als trainer daartoe verlaagt. Als we beter met spelers als v. Persie en Kalou om waren gegaan dan stonden we er nu niet zo slecht voor.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Net zoals Van Marwijk die Lurling hoger inschatte dan Van Persie bedoel je?
Kalou is gewoon voor een goede prijs verkocht, dus daar was niks mis mee.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie dat deed, het was meer machtsvertoon. Erg slecht dat je je als trainer daartoe verlaagt. Als we beter met spelers als v. Persie en Kalou om waren gegaan dan stonden we er nu niet zo slecht voor.
4 miljoen ofzo toch?quote:Op zondag 24 mei 2009 14:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kalou is gewoon voor een goede prijs verkocht, dus daar was niks mis mee.
Het was niet veel meer dan 4 miljoen denk ik.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nooit bekendgemaakt, maar het ging 'in ieder geval om vele miljoenen euro's'
Ja klopt, maar er was volgens mij nog wel behoorlijk wat concurrentie voor Chelski toen.. Maar goed, beter 4 miljoen in de pocket dan hem gratis de deur uit laten lopen dacht ik zo..quote:Op zondag 24 mei 2009 14:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was niet veel meer dan 4 miljoen denk ik.
Zijn contract liep ook nog maar 1 jaar door toch?
Gelul. Je kunt geen 5 jaar vooruit kijken en zeker geen 10 jaar.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:33 schreef onlogisch het volgende:
Feit is gewoon dat we door die schuld de komende 5 a 10 jaar blij moeten zijn als we ieder seizoen bij de top van de middenmoot eindigen.
Tja als je er 15 haalt heb je kans dat er een goeie tussen zit. Er zijn ook heel veel slechte gekomen die Feyenoord veel geld gekost hebben.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Baan heeft het achteraf gezien prima gedaan als je het vergelijkt met Wotte en Bosz.
De afgelopen 5 jaar lijken me een redelijke prognose voor de komende 5. Geldschieters staan ieder jaar op, maar ieder jaar is het weer een zooitje.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gelul. Je kunt geen 5 jaar vooruit kijken en zeker geen 10 jaar.
Maar Rijnmond heeft het zoooo vaak helemaal mis.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:40 schreef Kopbal het volgende:
Rijnmond meldde toen dat het bedrag rond de 4,5 miljoen lag.
Klopt, maar hoe kun je nu al inschatten wat je over 10 jaar doet? Dat is nog zo ontzettend lang... Misschien zijn we dan wel 2 keer kampioen geworden of misschien degraderen we voor die tijd wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De afgelopen 5 jaar lijken me een redelijke prognose voor de komende 5. Geldschieters staan ieder jaar op, maar ieder jaar is het weer een zooitje.
Ieder jaar wil Feyenoord bovenin mee doen. Ieder jaar is het drama. 767 laatste 3 jaar meen ik.
En de komende jaren zal het echt niet anders zijn. Wees realistisch.
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar hoe kun je nu al inschatten wat je over 10 jaar doet? Dat is nog zo ontzettend lang... Misschien zijn we dan wel 2 keer kampioen geworden of misschien degraderen we voor die tijd wel.
Ik zou het niet weten, ik heb wel vertrouwen in B2. (quote:Op zondag 24 mei 2009 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
10 jaar is idd wat overdreven van me, maar de komende 5 jaar zal het niet veel beter gaan dan nu ben ik bang.
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:06 schreef Happel het volgende:
Ritmo heeft gelijk. Niemand kan weten waar we over 5 of 10 jaar staan. Hangt er allemaal van af wat er in de tussentijd staat te gebeuren. Wie weet komt er een of andere arabier die ¤100 miljoen in de club steekt of we gaan failliet, maken een doorstart en starten in de geplande Topleague (of hoe dat ook mag heten). De toekomst is ongewis en dat is best naar eigenlijk...
4 miljoen voor een eerstejaars A-spelerquote:'Liverpool wil Castaignos weg plukken bij Feyenoord'
Liverpool heeft interesse om Feyenoord-talent Luc Castaignos te strikken. De 16-jarige aanvaller maakte afgelopen weken indruk op het Europees kampioenschap voor spelers onder zeventien jaar.
Scouts van het Engelse Liverpool zijn daar zeer onder de indruk geraakt van Castaignos, die met drie goals in vijf wedstrijden topscorer van het toernooi werd. The Guardian schrijft dat The Reds een poging zullen ondernemen het jonge talent weg te plukken van Varkenoord.
De tabbloid denkt dat Liverpool diep in de buidel moet tasten om kans te maken op de handtekening van de speler. Kort geleden tekende Castaignos een 3-jarig contract in Rotterdam, waardoor vier miljoen euro de vraagprijs zou zijn.
quote:Mogelijke spelersruil Nicky Hofs en Piet Veldhuizen
De kans is aanwezig dat de door Feyenoord aan Vitesse uitgeleende Nicky Hofs betrokken wordt in een spelersruil met doelman Piet Veldhuizen, zo wordt in de wandelgangen gesproken.
Hofs speelde dit seizoen op huurbasis voor Vitesse en heeft nog een contract van een jaar in De Kuip. Feyenoord is op zoek naar een nieuwe doelman en eerder werd Veldhuizen al gelinkt aan de Rotterdamse club.
Ja, wie spreekt dat dan uit in de wandelgangen? Wat een waardeloos gerucht.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Bron: FR-Fanatic.com
'zo wordt in de wandelgangen gesproken'
Voor wat 't waard is
Zegt genoeg inderdaad, maar zou wel echt een toptransfer zijn. Ik vind Velthuizen niet fantastisch, maar absoluut beter dan Timmer en perfect qua restwaarde en om het gat tussen Timmer en Mulder/Darley in te vullen!quote:
Lastig.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon doen natuurlijk, hoe jammer het ook is.
Als Liverpool interesse in hem heeft zal die echt wel goed zijn hoor. Als het niet de topper wordt waar velen hem voor aanzien, kan je hem over een paar jaar ook nog wel slijten voor ¤4 miljoen aan leuke Bundesliga-club. Het is een jonge spits die fysiek sterk is en ook nog snelheid heeft, dat zijn basiskwaliteiten die altijd wel gewaardeerd worden. Daarnaast scoort hij (vooralsnog) ook nog erg makkelijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lastig.Aan de ene kant kun je over 4 jaar misschien wel 20 miljoen voor hem krijgen, aan de andere kant bereikt ie nooit de top.
Hoe reëel is de kans dat je 20 miljoen voor 'm kunt vangen? Wesley Sneijder ging bijvoorbeeld voor 24 miljoen en dat pas na jarenlang bij 020 te hebben gevoetbald... Die konden nog een bod van 10-15 miljoen weigeren. Bij Feyenoord zie ik dat niet zo eventjes gebeuren.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lastig.Aan de ene kant kun je over 4 jaar misschien wel 20 miljoen voor hem krijgen, aan de andere kant bereikt ie nooit de top.
Liverpool volgt elk bovengemiddeld talent in Europa, zeker als ze topscorer van een jeugd-EK worden. Dat zegt dus niet alles, die kopen 10 jeugdspelers per keer waarvan er 1 doorbreekt. Maar 4 miljoen is wel een flink bedrag ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als Liverpool interesse in hem heeft zal die echt wel goed zijn hoor. Als het niet de topper wordt waar velen hem voor aanzien, kan je hem over een paar jaar ook nog wel slijten voor ¤4 miljoen aan leuke Bundesliga-club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |