Legendarische wedstrijd.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:39 schreef Kopbal het volgende:
Song debuteerde onder Van Marwijk dacht ik, tegen Twente.
Was dat z'n debuut, die geweldige wedstrijd?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:39 schreef Kopbal het volgende:
Song debuteerde onder Van Marwijk dacht ik, tegen Twente.
3,5 miljoen dacht ik.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:37 schreef Radegast het volgende:
Bosschaart is niet door Gullit gehaald geloof ik, die transfer was al veel langer rond. Weet iemand de transfersom nog?
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:45 schreef Sloggi het volgende:
Toch jammer van Bosschaart, die jongen leek bij Utrecht Oranje-materiaal en nu speelt hij bij ADO onderin de Eredivisie.
Vreemd geval, aan z'n inzet lag het in elk geval niet. Het lijkt wel of spelen bij Feyenoord voetbaltalent onherstelbaar aantast ofzo.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:45 schreef Sloggi het volgende:
Toch jammer van Bosschaart, die jongen leek bij Utrecht Oranje-materiaal en nu speelt hij bij ADO onderin de Eredivisie.
Castelen, Goor, Bahia en Babos waren (met de kennis die je toen had) best goede aankopen. Haalde hij Kuyt ook niet?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:48 schreef sjimz het volgende:
Gullit haalde volgens mij
Castelen
Jaja Coelho
Babos
Andre Bahia
Magrao
Hofs
Gibbs
Ostlund
Goor
Saidi
Ik dacht 2,5quote:Op zondag 24 mei 2009 13:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zeker weten?
Ik dacht eigenlijk aan 1.5 miljoen.
De Graafquote:Op zondag 24 mei 2009 13:48 schreef sjimz het volgende:
Gullit haalde volgens mij
Castelen
Jaja Coelho
Babos
Andre Bahia
Magrao
Hofs
Gibbs
Ostlund
Goor
Saidi
Nee.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Castelen, Goor, Bahia en Babos waren (met de kennis die je toen had) best goede aankopen. Haalde hij Kuyt ook niet?
quote:
1 miljoen dus volgens de VI.quote:'Feyenoord zo goed als akkoord met Bosschaart'
Geschreven op woensdag, 7 april om 11:38
Feyenoord denkt deze week de onderhandelingen met FC Utrecht af te ronden over de transfer van Pascal Bosschaart, zo meldt het voetbalblad VI vandaag. De vleugelverdediger tekent een meerjarig contract bij de club waar hij zijn carrière begon. Naar verluidt ontvangt FC Utrecht rond één miljoen euro voor Bosschaart.
Ja, Kuyt heeft zelfs een jaar onder Van Marwijk gespeeld.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En Kalou en Kuyt dan? Zaten die beide al bij de selectie toen Gullit kwam?
Volgens mij wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En Kalou en Kuyt dan? Zaten die beide al bij de selectie toen Gullit kwam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |