abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69310228
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef TC03 het volgende:

[..]

Tillen ze over het weekend heen natuurlijk.

'DIRECTIE FEYENOORD TREEDT PER DIRECT AF, PERRIDON INVESTEET 80 MILJOEN'

Als dat waar is ga ik met m'n Feyenoord-vlag de straat op dansen.
-
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:16:21 #252
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_69310285
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef TC03 het volgende:

[..]

Tillen ze over het weekend heen natuurlijk.

'DIRECTIE FEYENOORD TREEDT PER DIRECT AF, PERRIDON INVESTEET 80 MILJOEN'

erg slechte grap
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:16:35 #253
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69310294
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:13 schreef TC03 het volgende:

[..]

Jij vindt jezelf echt zeer amusant geloof ik.
Ik ben best blij met mezelf inderdaad

Maar nu genoeg over mij....ik vind het zowaar echt een beetje zielig worden voor jullie....
pi_69310318
- ik weet dat het vervelend kan zijn, maar niet zo aub -

[ Bericht 39% gewijzigd door Prosac op 22-05-2009 23:17:59 ]
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:17:30 #255
185115 Juk
Misschien
pi_69310329
Ik blijf me echt verbazen over het feit dat sommige van de users hier de mentale capaciteit hebben om de computer aan te zetten en internet te openen.

Dat "we verkopen alles en iedereen en gaan met een jeugdelftal verder"-verhaal is niet eens serieus te nemen. Als mensen dat echt als een reële optie zien mag ik hopen dat die de genenpoel niet verder verzieken en zichzelf uit voorzorg laten castreren.

Zelfs als er al een schuld is van 40 miljoen is dat voor een voetbalclub niet eens heel vreemd. In Engeland heeft bijna geen enkele club een positief banksaldo.
En ik weet wat het argument dan is van de nitwits hier, hun hebben kapitaal op het veld staan. Dat klopt. Maar Feyenoord ook, alleen minder.

Het is ook helemaal niet noodzakelijk om die schuld in 1 keer weg te werken. Een schuld van 10-15 miljoen is gewoon te managen. Niet wenselijk maar ook niet onoverkomelijk. Het gaat erom dat ze vanaf nu alles op zeker spelen en zorgen dat er winst wordt gemaakt elk jaar. Dat is, in hoeverre ik het kan inschatten, op de korte termijn alleen te realiseren door spelers met een groot salaris te verkopen totdat de gewenste balans in je uitgaven en inkomsten een feit is.
Of het huidige bestuur daar toe in staat is, is een ander verhaal.

Maar verdere uitleg komt toch niet aan, aangezien er bij de mensen die het niet snappen blijkbaar enige realiteitszin ontbreekt.
The only thing I fear is my MoM
pi_69310337
- reactie op edit -

[ Bericht 91% gewijzigd door Prosac op 22-05-2009 23:18:12 ]
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:18:16 #257
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69310376
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
- ik weet dat het vervelend kan zijn, maar niet zo aub -
IK WAS SERIEUS!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:19:59 #258
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69310473
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:15 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Als dat waar is ga ik met m'n Feyenoord-vlag de straat op dansen.
Dus nu is ie opeens wel goed genoeg?
pi_69310566
Wie? Perridon?
-
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:22:10 #260
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69310587
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef Ritmo het volgende:
Wie? Perridon?
Ja?
pi_69310642
Ow ik heb al de hele tijd gezegd dat die vetklep het niet slechter zou doen dan die gasten die er nu zitten.
-
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:23:10 #262
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69310644
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

IK WAS SERIEUS!
Mwoa.. je insinuaties met geld, werk en sociale status richting de Feyenoorders zijn niet tof he.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:23:40 #263
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69310666
Bij Feyenoord komen de supporters tenminste nog zonder zo'n sneu capuchonnetje verhaal halen, open vizier geen probleem.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:25:49 #264
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69310761
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef Prosac het volgende:

[..]

Mwoa.. je insinuaties met geld, werk en sociale status richting de Feyenoorders zijn niet tof he.
Ho Ho, ik had het niet over "de feyenoorders", alleen over die gasten langs dat trainingsveld toen.....

Je had niet hoeven editten wat mij betreft, was al gestopt met een beetje prikken
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:26:55 #265
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69310795
quote:
Bij Feyenoord komen de supporters tenminste nog zonder zo'n sneu capuchonnetje verhaal halen, open vizier geen probleem.
100% liever met een capuchon het trainingsveld op dan met je kind op je arm de spelers de kanker inschelden wat mij betreft....
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:27:48 #266
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69310847
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef Ritmo het volgende:
Ow ik heb al de hele tijd gezegd dat die vetklep het niet slechter zou doen dan die gasten die er nu zitten.
Excuus, dacht dat bijna iedereen hier van mening was dat ie op moest rotten en dat ie zijn muil had moeten houden over de situatie. Jij blijkbaar niet.
pi_69310870
Waarom überhaupt die discussie voeren? Ajax heeft hier niets mee te maken, we gaan het toch ook niet over de brand in de Euroborg hebben?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:29:09 #268
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69310920
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef denthemen het volgende:
Waarom überhaupt die discussie voeren? Ajax heeft hier niets mee te maken, we gaan het toch ook niet over de brand in de Euroborg hebben?
Eens, wat mij betreft ook weer ontopic!
pi_69310932
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Excuus, dacht dat bijna iedereen hier van mening was dat ie op moest rotten en dat ie zijn muil had moeten houden over de situatie. Jij blijkbaar niet.
Klopt, dat vonden de meeste mensen hier, wat ik me ook wel voor kan stellen. Ik ben ook niet zo'n Perridon-fan maar als ik moet kiezen tussen Knudde en hem zou ik het wel weten.
-
pi_69310946
Doopy tieft eens op, en gebruik je edit-knop. Als je niks toe te voegen hebt, blijf dan ook gewoon weg.

42 miljoen schuld, dat wordt helemaal niks meer zo te zien trouwens. Jammer dat een topclub zo eindigt.
pi_69311003
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef De_kromme het volgende:
Doopy tieft eens op, en gebruik je edit-knop. Als je niks toe te voegen hebt, blijf dan ook gewoon weg.

42 miljoen schuld, dat wordt helemaal niks meer zo te zien trouwens. Jammer dat een topclub zo eindigt.
Je weet niet wat er waar is van die 42 miljoen, en bovendien: 1 of 2 spelers verkopen kan de complete situatie wel veranderen. Wat is 21 miljoen (waar we nu nog even vanuit gaan) als je je bedankt dat Sulejmani 16 miljoen waard is.
-
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:31:59 #272
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69311042
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt, dat vonden de meeste mensen hier, wat ik me ook wel voor kan stellen. Ik ben ook niet zo'n Perridon-fan maar als ik moet kiezen tussen Knudde en hem zou ik het wel weten.
Naja, je kan Gudde niet zoveel kwalijk nemen. Hij zit opgezadeld met zo'n teringzooi en ik heb echt het idee dat ie probeert te redden wat er te redden valt. Veel anderen hadden de handdoek al gegooid maar daar is jullie club helemaal niet mee geholpen...
pi_69311114
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:31 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Naja, je kan Gudde niet zoveel kwalijk nemen. Hij zit opgezadeld met zo'n teringzooi en ik heb echt het idee dat ie probeert te redden wat er te redden valt.
Gudde valt niet zo kwalijk te nemen nee, maar het is toch overduidelijk dat hij niet geschikt is voor deze functie? Hij kan het wel proberen, maar je moet het doen.
-
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:34:17 #274
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69311155
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Gudde valt niet zo kwalijk te nemen nee, maar het is toch overduidelijk dat hij niet geschikt is voor deze functie? Hij kan het wel proberen, maar je moet het doen.
Wat moet ie doen dan?! Dit is niet iets wat 'over night' opgelost kan worden.....
pi_69311209
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:34 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Wat moet ie doen dan?! Dit is niet iets wat 'over night' opgelost kan worden.....
Als dat zo makkelijk was, had iedereen dat wel gekund.
-
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:37:07 #276
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69311278
Een oud bericht over Eric Gudde.
quote:
Eric Gudde directeur van Feyenoord

15 oktober 2007

Eric Gudde is de nieuwe algemeen directeur van Feyenoord. De 51-jarige Gudde is op dit moment directeur van Sport en Recreatie in Rotterdam en gaat in De Kuip samen met Chris Woerts en Onno Jacobs de directie vormen.

Gudde was eerder actief bij Sparta waar hij namens de gemeente toezichthouder was nadat de club in financieel zwaar weer verkeerde. Als trainer was Gudde actief bij onder meer de amateurclubs Spijkenisse en Excelsior Maassluis waar hij nu nog technisch manager is.

Gudde is de vader van Wouter Gudde die voor Sparta speelt.

De aanstelling van Gudde betekent dat de werkzaamheden van Peter Vogelzang erop zitten. Hij werd in het voorjaar aangesteld als interim-manager.
Ik denk dat bij Sparta de vlag uit ging nadat dit bekend was geworden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_69311315
Onder Vogelzang leek alles wat nu niet lukt opeens net wél te lukken. Kan die man niet terugkomen en een vaste functie krijgen?
-
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:39:05 #278
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69311363
Goed, we zien morgen wel weer wat er dan weer voor lijken uit de kast vallen in rotterdam-zuid. Voor nu volg ik de kromme zijn advies ff op

pi_69311501
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:30 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je weet niet wat er waar is van die 42 miljoen, en bovendien: 1 of 2 spelers verkopen kan de complete situatie wel veranderen. Wat is 21 miljoen (waar we nu nog even vanuit gaan) als je je bedankt dat Sulejmani 16 miljoen waard is.
1 speler: Wijnaldum gewoon voor 42 miljoen, komt helemaal goed.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:57:58 #280
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69312198
quote:
Feyenoord wacht een hete zomer
Door SJOERD MOSSOU & GERARD DEN ELT
ROTTERDAM - De directie leeft tussen hoop en vrees, nu de druk van buitenaf wordt opgevoerd. Maar hoe eensgezind is oppositie?

Juist het duo dat nooit verlegen zit om een kleurrijke mening, houdt zich politiek correct op de vlakte. ,,Het is niet aan ons daar iets over te zeggen,’’ zeggen trainer Mario Been en technisch adviseur Leo Beenhakker over de machtsstrijd achter de schermen bij Feyenoord.

Het zegt alles over de gevoeligheid van de thematiek, nu de Rotterdamse club zowel sportief als financieel volledig aan de grond zit. Het seizoen is definitief mislukt en reëel uitzicht op verbetering is er amper. Feyenoord zit aan de bedelstaf, terwijl de gesprekken met Trust-eigenaar Michel Perridon en zijn zakenvrienden deze week stukliepen.

Althans, de directie van Feyenoord zette zelf een streep onder die besprekingen. Perridon weigert zich over te geven en roert zich nog altijd. De ondernemer voert gesprekken met het bestuur van Sportclub Feyenoord, de amateurtak van de Rotterdamse club, om alsnog tot een plan van aanpak te komen. Komende week staat er een nieuw gesprek gepland tussen Perridon co en de SC Feyenoord. Volgens Perridon gaan de besprekingen over ‘een substantieel bedrag’.

De amateurtak van Feyenoord is een interessante partij, omdat het in tegenstelling tot de profclub wel bezittingen heeft; onder meer in de vorm van zo’n 53 procent van de aandelen in de NV Stadion Feyenoord. Perridon zet in op een constructie waarbij hij en zijn partners geld lenen aan SC Feyenoord, in ruil voor verpanding van de stadionaandelen. De amateurs zouden het geld dan weer beschikbaar stellen aan de profclub.

Voorzitter Aad van der Laan van SC Feyenoord wil zich zoveel mogelijk op de vlakte houden. ,,Dat is in het belang van Feyenoord en als voorzitter van deze mooie club staat dat belang altijd voorop. Maar we zijn in gesprek met investeerders.’’

De potentiële geldschieters rondom Feyenoord zijn niet meer eensgezind in hun route. Een deel van de investeerders heeft zich inmiddels losgemaakt van Perridon, onder wie Ad Sint Nicolaas. Die zakenman heeft een andere weg in gedachten voor Feyenoord. In de plannen van Sint Nicolaas moet de club middels een doortimmerd meerjarenplan gezond worden gemaakt, volgens een investeringsmodel dat vooral de weg der geleidelijkheid bewandelt.

De ‘groep Sint Nicolaas’ wenst zoveel mogelijk buiten de publiciteit te blijven, in tegenstelling tot Perridon. De eigenaar van Trust hekelt het huidige beleid bij Feyenoord nadrukkelijk en stelt dat de clubleiding geen open kaart heeft gespeeld. Perridon eiste meerdere keren, tevergeefs, een onafhankelijk accountantsrapport.

,,Ten eerste willen we volstrekte duidelijkheid over de schuldpositie, omdat we denken dat het meer is dan de 21 miljoen euro die Feyenoord aangeeft. En ten tweede willen we de zekerheid dat de lening kan worden terugbetaald. De club verzuipt intussen, maar de reddingsboei wordt afgeslagen.’’

De directie van Feyenoord stelt zich op het standpunt dat er grenzen zitten aan openheid, zolang niet duidelijk is hoeveel Perridon werkelijk in de club wil investeren. ,,Over de financiële positie van Feyenoord zijn we steeds heel open geweest, ook naar buiten toe,’’ zei directeur Eric Gudde kort na de nederlaag tegen NAC. ,,Aan die situatie is niets veranderd. De problemen zijn helder en we werken keihard om de begroting voor komend seizoen sluitend te krijgen, door fors te bezuinigen op verschillende terreinen.’’

Feyenoord bevindt zich in de zogenoemde categorie 2 van de KNVB, dat een controlesysteem toepast om de financiële situatie van clubs te toetsen. In categorie 3 zitten alle gezonde clubs, in categorie 1 wordt de situatie nijpend. Of Feyenoord daadwerkelijk in die gevarenzone terecht komt, wordt pas in oktober duidelijk. Pas dan moet de club alle cijfers en stukken indienen bij de KNVB, waarna een accountant bepaalt hoe de club er werkelijk voorstaat.

Interessant wordt de komende maanden te zien hoe de druk op de huidige directie verder wordt opgevoerd. Kritiek is er volop en in alle geledingen, maar van één sterke oppositie is vooralsnog geen sprake. Daarvoor zijn de meningen over de te volgen koers te veel verdeeld.

Zeker is dat Feyenoord een beladen zomer wacht, waarin ook op financieel gebied nog van alles kan gebeuren. De huidige clubleiding hoopt op een lucratieve transfer, zoals die van Royston Drenthe twee jaar geleden, die de schuldpositie in één klap fors kan verbeteren.

Spelers zoals Leroy Fer, Diego Biseswar en Georginio Wijnaldum maakten een uitstekende ontwikkeling door en zijn simpelweg veel geld waard. De club is daarin echter volledig afhankelijk van de ontwikkelingen op de transfermarkt. Bovendien zal een deel van de eventuele transferinkomsten automatisch terugvloeien naar de investeerders in de Talent Pools van Feyenoord.

Ook een - desnoods transfervrij - vertrek van grootverdieners zoals Tim de Cler, Denny Landzaat of Kevin Hofland zou voor Feyenoord al een opluchting betekenen. Om de begroting voor komend seizoen rond te krijgen, kan de club wel een paar topsalarissen missen. Zeker nu de huidige, duurbetaalde selectie al twee jaar faalt.

,,Het is duidelijk dat er wat moet gebeuren in deze selectie,’’ zegt adviseur Leo Beenhakker daarover. ,,Maar daar is geen euro voor beschikbaar, dus de vraag is of dat reëel is. Mijn taak is om straks zo goed mogelijke voorwaarden te scheppen voor Mario Been. Maar dat is in deze situatie niet eenvoudig, dat lijkt me duidelijk.’’
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_69312464
Dat van de oppositie daar heeft ie idd echt gelijk in.
-
  zaterdag 23 mei 2009 @ 00:03:46 #282
53267 TC03
pi_69312469
quote:
Perridon zet in op een constructie waarbij hij en zijn partners geld lenen aan SC Feyenoord, in ruil voor verpanding van de stadionaandelen.
Iets geven in ruil voor een lening? Lees ik dat goed?

Overigens bekruipt me steeds meer het gevoel dat de gesprekken ten onrechte zijn gestaakt.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 00:10:51 #283
53267 TC03
pi_69312784
quote:
Perridon: Ik krijg onterecht zwartepiet
MONACO - Michel Perridon wond zich vrijdag in Monaco op over de verwijten dat hij de club niet meer zou willen helpen. ,,Ik krijg ten onrechte de zwartepiet, maar dat is echt onzin.''

,,Wij hebben niet alle cijfers gekregen van de club en daarin worden we gesteund door Gerard Bouwer, die namens de KNVB al jarenlang de financiën van de voetbalclubs controleert.’’

Bouwer, lid van de raad van toezicht van de KNVB, bevestigt dat, maar wenst zich op de vlakte te houden. ,,Ik heb de cijfers in overleg met de club en meneer Perridon bekeken, maar inhoudelijk kan ik daar verder geen uitspraken over doen.’’

Volgens Perridon, die op uitnodiging van Red Bull de GP Formule 1 van Monte Carlo bijwoont, slaagt Feyenoord er telkenmale niet in de begrote uitgaven en inkomsten ook te realiseren.

,,De club wil volgend jaar met een begroting van 39 miljoen euro gaan werken, maar dat doel wordt net als in andere jaren steeds niet gehaald. Er wordt te veel geld uitgegeven en er komt te weinig binnen. Al het geld dat met de talentenpools is opgehaald, is allang in rook opgegaan. Dat is toch geen deugdelijk en structureel beleid? De club moet nu echt werk maken van de gezondmaking.’’

Daarom moet volgens hem een meer realistische begroting worden gehanteerd. ,,Kijk naar AZ. Die club bewijst dat je met een begroting van 35 miljoen euro ook kampioen kunt worden.’’
Zoek de stijlfout, oveigens.
pi_69312857
Ik begin steeds meer richting kamp Perridon te trekken eigenlijk.
-
pi_69312956
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:10 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zoek de stijlfout, oveigens.
quote:
maar dat doel wordt net als in andere jaren steeds niet gehaald.
Dit? Pleonasme?
-
  zaterdag 23 mei 2009 @ 00:15:58 #286
53267 TC03
pi_69313002
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:14 schreef Ritmo het volgende:

[..]

[..]

Dit?
"Ik krijg ten onrechte de zwartepiet, maar dat is echt onzin". Deze zin loopt niet echt lekker.
pi_69313043
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:15 schreef TC03 het volgende:

[..]

"Ik krijg ten onrechte de zwartepiet, maar dat is echt onzin". Deze zin loopt niet echt lekker.
Die loopt idd niet echt lekker, maar is die echt fout? Maar die zin die ik aanhaalde klopt ook niet volgens mij. Dat 'steeds' is dubbelop aangezien hij het al over 'net als in andere jaren' heeft.
-
  zaterdag 23 mei 2009 @ 00:19:10 #288
53267 TC03
pi_69313116
Ook ja. AD
  zaterdag 23 mei 2009 @ 00:38:23 #289
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_69313886
quote:
zaterdag 23 mei 2009
Feyenoord nog ‘veilig’ bij de KNVB
Veel mensen geloven dat Feyenoord helemaal naar de sodemieter is. Zowel in sportief als in financieel opzicht. Over het sportieve aspect is het niet ingewikkeld om onderbouwing van dat gevoel te vinden. Kijk naar de stand op de ranglijst, bekijk de dvd van de laatste Feyenoord-NAC en argumenten zijn verder overbodig. Qua financiën ligt het moeilijker. De directie van de club is vastberaden en bij de KNVB is nog geen alarm geslagen.

Gezond wantrouwen is op zijn plaats. Maar formeel is niet aangetoond dat Feyenoord op de rand van een faillissement staat. Elk seizoen deponeert Feyenoord zijn cijfers en op basis daarvan geeft de licentiecommissie van de KNVB een beoordeling. Tot op de dag van vandaag verkeert de club in de ‘veilige’ categorie II.

Waarmee niet gezegd is dat het een profijtelijke business is in de Kuip, maar het pessimisme van de ooit potentiële geldschieter Perridon is niet gebaseerd op de bij de KNVB bekende cijfers. Wie Feyenoord een goed hart toedraagt, baseert zich op de realiteit en niet op kwaadsprekerij. Alleen harde cijfers geven een kwaadspreker recht op een podium. Kom maar op, dus.

In sportieve zin zijn er geen twijfels. Dit Feyenoord ligt op apegapen. In de komende vakantie staat iedere Feyenoorder, aan welke costa dan ook, compleet voor gek. Alleen de komst van Leo Beenhakker en Mario Been verschaft hoop. Duidelijk is dat de selectiespelers van Feyenoord elkaar niet verstaan.

De jeugd is op en de routiniers zijn dat ook. Het luistert niet naar elkaar, gelachen wordt er nauwelijks, winnen is een wekelijkse illusie. In het jargon heet het dat er ‘geen match’ is. Van Been en Beenhakker kun je veel zeggen, maar ze weten wel hoe ze op basis van een groepsgevoel rendement uit een team moeten halen. Al is het maar voor hooguit één seizoen.
Van Nijnatten again.
pi_69317865
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
---------------------Mulder----------------
Fernandez---Nieveld---Vlaar---Wattamaleo
-------------------Leerdam---------------
Vincken--------------------------Janota
---------------------Hofs------------------
--------------Erasmus---Castaignos----

Zoiets volgend jaar? Ik zou het niet eens erg vinden.
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef Ritmo het volgende:
Ik begin steeds meer richting kamp Perridon te trekken eigenlijk.
Ik ook, eerlijk gezegd...
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:15 schreef TC03 het volgende:

[..]

Moet Sint Nicolaas dan de zwartepiet krijgen?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 09:08:11 #291
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69318344
Kan Gudde niet direct naar Monaco om daar Perridon te smeken terug te komen? En wellicht kan je in de rijke F1-wereld nog ergens muntjes halen.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:35:04 #292
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69320441
quote:
Wat een sneue poging om Ajax erbij te betrekken !!!
><(({°>
pi_69321255
Nog een stuk uit De Telegraaf, met wat andere quotes dan het AD:
quote:
CLUB IN NOOD: Feyenoord kan momenteel zelfs geen transfervrije speler aantrekken

ROTTERDAM, zaterdag
Na een sportief mislukt seizoen verkeert Feyenoord in grote financiële problemen. De begroting wordt met ruim zes miljoen teruggebracht, zodat er totaal geen speelruimte is om broodnodige versterkingen te halen. Op dit moment kan de geplaagde club zelfs geen transfervrije speler aantrekken, omdat er op de drastisch gesnoeide begroting geen ruimte is voor een extra salaris. Te midden van alle malaise blijft de nieuwe trainer Mario Been optimisme prediken. „Natuurlijk is het een lastige situatie waarin we zitten. Maar iedereen kent die regel uit dat lied: niets is sterker dan dat éne woord, Feyenoord. Dit is zo’n sterke club, dat ik alle vertrouwen heb dat het goed komt. Al zullen we daar tijd voor nodig hebben.”

In de Maashal van Stadion Feyenoord hangt een enorme panoramafoto van de voetbaltempel, gemaakt op 8 mei 2002, de avond dat Feyenoord in de eigen Kuip met winst in de UEFA Cupfinale zijn status als voetbalgrootmacht bevestigde. Onder die foto bevindt zich een deur, waardoor de Feyenoord-spelers iets meer dan zeven jaar later, op 21 mei 2009, als geslagen honden uit de kleedkamer kwamen. Afgedroogd door NAC Breda zag Feyenoord zelfs de laatste kans op een minimale troostprijs vervliegen. De neergang van Feyenoord in één beeld gevangen.

De rampspoed die Feyenoord treft, kent geen grenzen. In dezelfde week dat het sportieve drama compleet werd, spatte ook de zeepbel van de miljoeneninvestering door ’Feyenoord-gezinde’ zakenmannen uiteen. Zoals de zaken er nu voorstaan, zal Feyenoord op eigen kracht uit het financiële moeras moeten kruipen.

Na het afbreken van de gesprekken zette Michel Perridon een frontale aanval in op de directie van Feyenoord, die door de clubleiding onbeantwoord wordt gelaten. Nuchter bekeken is het te begrijpen dat Feyenoord na drie maanden een punt zet achter de vruchteloze gesprekken, die als vertrekpunt een investering van zestig miljoen euro hadden, maar op het laatst om een lening van naar verluidt tien miljoen euro bleken te gaan. Met dezelfde tegenprestatie: verregaande invloed voor Perridon en compagnon Rob Slotboom. De poging van Perridon om via de amateurtak SC Feyenoord alsnog voet aan de grond te krijgen wordt door insiders als kansloos beschouwd.

Wat wel blijft hangen uit de hele affaire is de resolute stelling van Perridon dat de financiële situatie van Feyenoord veel slechter is dan de directie aangeeft. Waarbij hij zich behalve op zijn eigen zakelijk inzicht ook beroept op de expertise van Gerard Bouwer, gerespecteerd accountant en KNVB-official. Algemeen directeur Eric Gudde heeft op zijn beurt de afgelopen dagen bij herhaling bezworen dat de schulden maximaal 21 miljoen euro bedragen. Iets om hem aan te houden.

Feyenoord stelt bovendien dat de vergelijking door Perridon met Fortuna geen hout snijdt, omdat de club in categorie II van het licentiesysteem zit en bij een terugval naar categorie I drie jaar de tijd krijgt de problemen aan te pakken, voordat de licentie in gevaar komt.

Been en technisch adviseur Leo Beenhakker staan intussen voor de onbegonnen opgave om met een lege portemonnee het elftal een kwaliteitsimpuls te geven. Het is niet vreemd dat Beenhakker zichzelf afvraagt waar hij aan begonnen is.

Aan de andere kant blijkt Feyenoord ondanks alles nog altijd een gevoelige snaar te raken bij veel mensen. Niet alleen bij Het Legioen – er zijn alweer 29.000 seizoenskaarten verkocht – maar ook onder kapitaalkrachtige supporters. Gedurende de maandenlange gesprekken met Perridon werd een investeerder van buiten zijn groep bereid gevonden te investeren in Dani Fernandez, de enige aankoop tot nu toe. Buiten de komst van de rechtsback is er voorlopig niks mogelijk zonder externe financiering, terwijl bijvoorbeeld de transfervrije Jurek Dudek zit te wachten op een voorstel van Feyenoord.

Been: „Op zich staat er niet zo’n verkeerde selectie. Met twee à drie versterkingen heb ik er alle vertrouwen in. Als dat niet mogelijk blijkt, moeten we het met jonge talenten doen. Zowel de A- als de B-jeugd van Feyenoord is kampioen geworden. De sportieve toekomst ziet er helemaal niet zo slecht uit, alleen moeten de verwachtingen voor de korte termijn dan bijgesteld worden.”
pi_69321289
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:35 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Zout op. Het was een reactie van Prozac op die trollert die hier z'n pleziertjes liep te verkrijgen door ons te pesten. Dus.

We moeten nog steeds wat horen van Gudde over de berichten dat de schuld misschien wel twee keer zoveel is als gedacht dankzij een boekhoudkundig trucje.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:09:59 #295
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69321307
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:35 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Was meer bedoeld om even wat duidelijk te maken omtrent dat sneue gedoe met het steeds er bij halen van papa met kind op de arm bij training.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:14:29 #296
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69321400
Beter met je kind op de arm dan met een capuchon op een vrouwelijke steward op de grond smijten inderdaad.

Maargoed, nog steeds geen reactie van Gudde.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:15:37 #297
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69321421
quote:
Feyenoord haakt af in strijd om Sekou Cissé
Geschreven op zaterdag, 23 mei om 10:56

Feyenoord is niet in staat om zich te mengen in de strijd om de handtekening van Sekou Cissé, zo schrijft De Telegraaf zaterdag. De transfersom van 2,5 miljoen euro voor de aanvaller van Roda JC is een onoverkomelijk obstakel voor de Rotterdamse club op dit moment. De 23-jarige Ivoriaans international wordt met tal van clubs uit binnen- en buitenland in verband gebracht.

De Rotterdamse volksclub hoopt op een lucratieve transfer die de schuldpositie in één klap fors kan verbeteren. Een deel van de eventuele transferinkomsten zal echter automatisch terugvloeien naar de investeerders in de Talent Pools. Ook een, desnoods transfervrij, vertrek van grootverdieners zoals Tim de Cler, Denny Landzaat of Kevin Hofland zou volgens AD/Sportwereld al een opluchting betekenen.

"Het is duidelijk dat er wat moet gebeuren in deze selectie", vertelt adviseur Leo Beenhakker. "Maar daar is geen euro voor beschikbaar, dus de vraag is of dat reëel is. Mijn taak is om straks zo goed mogelijke voorwaarden te scheppen voor Mario Been. Maar dat is in deze situatie niet eenvoudig." Feyenoord wil vanaf komend seizoen zelfs het systeem van wedstrijdpremies afschaffen, om extra te kunnen bezuinigen.

Been laat weten er alle vertrouwen in te hebben dat het goedkomt. "Natuurlijk is het een lastige situatie waar we in zitten. Maar iedereen kent die regel uit dat lied: niets is sterker dan dat éne woord, Feyenoord. Dit is zo'n sterke club, dat ik alle vertrouwen heb dat het goed komt. Al zullen we daar tijd voor nodig hebben. Ook bij Excelsior en NEC was er niet veel geld en heb ik geleerd om inventief te zijn."

"Op zich staat er niet zo'n verkeerde selectie. En met nog twee à drie versterkingen erbij heb ik er alle vertrouwen in. En als dat niet mogelijk blijkt te zijn, zullen we het met jonge talenten moeten doen. Zowel de A-jeugd als de B-jeugd van Feyenoord is kampioen geworden. De sportieve toekomst ziet er helemaal niet zo slecht uit, alleen zullen de verwachtingen voor de korte termijn dan bijgesteld moeten worden. Dan moeten we gaan bouwen en moet niemand gaan praten over een kampioenschap."

De laatste weken worden steeds meer clubs aan Cissé gelinkt. FC Twente ziet in de Afrikaan een geschikte opvolger van de alom begeerde Eljero Elia en had reeds een onderhoud. PSV heeft naar verluidt toestemming gekregen om met Cissé om de tafel te zitten, terwijl de kersverse Franse promovendus RC Lens ook in de markt is.

Hoe Cissé tegenover de interesse staat laat hij niet weten. "Pas na de play-offs neem ik een besluit over wat ik volgend seizoen wil doen", zei de aanvaller afgelopen week. "Eerst wil ik me concentreren op deze duels." Martin van Geel, manager technische zaken, liet weten dat Cissé zeker niet voor een spotprijs uit Kerkrade zal vertrekken.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:16:59 #298
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69321460
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:14 schreef Kopbal het volgende:
Beter met je kind op de arm dan met een capuchon op een vrouwelijke steward op de grond smijten inderdaad.
Precies, kan je kind weer wat leuke woordjes aan zijn vriendjes leren de volgende dag: "kankerlijers, uitvreters etc"
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:19:38 #299
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69321507
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:16 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Precies, kan je kind weer wat leuke woordjes aan zijn vriendjes leren de volgende dag: "kankerlijers, uitvreters etc"
Het zit je echt dwars, hè. Dat joch van jou wordt natuurlijk een modelburger.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:21:12 #300
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69321538
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:16 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Zullen we daar nu over ophouden. Beetje wijzen naar Feyenoord terwijl je eigen supporters minimaal geen haar beter zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')