quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tillen ze over het weekend heen natuurlijk.
'DIRECTIE FEYENOORD TREEDT PER DIRECT AF, PERRIDON INVESTEET 80 MILJOEN'
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tillen ze over het weekend heen natuurlijk.
'DIRECTIE FEYENOORD TREEDT PER DIRECT AF, PERRIDON INVESTEET 80 MILJOEN'
Ik ben best blij met mezelf inderdaadquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf echt zeer amusant geloof ik.
IK WAS SERIEUS!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
- ik weet dat het vervelend kan zijn, maar niet zo aub -
Dus nu is ie opeens wel goed genoeg?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Als dat waar is ga ik met m'n Feyenoord-vlag de straat op dansen.
Mwoa.. je insinuaties met geld, werk en sociale status richting de Feyenoorders zijn niet tof he.quote:
Ho Ho, ik had het niet over "de feyenoorders", alleen over die gasten langs dat trainingsveld toen.....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mwoa.. je insinuaties met geld, werk en sociale status richting de Feyenoorders zijn niet tof he.
100% liever met een capuchon het trainingsveld op dan met je kind op je arm de spelers de kanker inschelden wat mij betreft....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef Prosac het volgende:
Bij Feyenoord komen de supporters tenminste nog zonder zo'n sneu capuchonnetje verhaal halen, open vizier geen probleem.
Excuus, dacht dat bijna iedereen hier van mening was dat ie op moest rotten en dat ie zijn muil had moeten houden over de situatie. Jij blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef Ritmo het volgende:
Ow ik heb al de hele tijd gezegd dat die vetklep het niet slechter zou doen dan die gasten die er nu zitten.
Eens, wat mij betreft ook weer ontopic!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef denthemen het volgende:
Waarom überhaupt die discussie voeren? Ajax heeft hier niets mee te maken, we gaan het toch ook niet over de brand in de Euroborg hebben?
Klopt, dat vonden de meeste mensen hier, wat ik me ook wel voor kan stellen. Ik ben ook niet zo'n Perridon-fan maar als ik moet kiezen tussen Knudde en hem zou ik het wel weten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Excuus, dacht dat bijna iedereen hier van mening was dat ie op moest rotten en dat ie zijn muil had moeten houden over de situatie. Jij blijkbaar niet.
Je weet niet wat er waar is van die 42 miljoen, en bovendien: 1 of 2 spelers verkopen kan de complete situatie wel veranderen. Wat is 21 miljoen (waar we nu nog even vanuit gaan) als je je bedankt dat Sulejmani 16 miljoen waard is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef De_kromme het volgende:
Doopy tieft eens op, en gebruik je edit-knop. Als je niks toe te voegen hebt, blijf dan ook gewoon weg.
42 miljoen schuld, dat wordt helemaal niks meer zo te zien trouwens. Jammer dat een topclub zo eindigt.
Naja, je kan Gudde niet zoveel kwalijk nemen. Hij zit opgezadeld met zo'n teringzooi en ik heb echt het idee dat ie probeert te redden wat er te redden valt. Veel anderen hadden de handdoek al gegooid maar daar is jullie club helemaal niet mee geholpen...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, dat vonden de meeste mensen hier, wat ik me ook wel voor kan stellen. Ik ben ook niet zo'n Perridon-fan maar als ik moet kiezen tussen Knudde en hem zou ik het wel weten.
Gudde valt niet zo kwalijk te nemen nee, maar het is toch overduidelijk dat hij niet geschikt is voor deze functie? Hij kan het wel proberen, maar je moet het doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:31 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Naja, je kan Gudde niet zoveel kwalijk nemen. Hij zit opgezadeld met zo'n teringzooi en ik heb echt het idee dat ie probeert te redden wat er te redden valt.
Wat moet ie doen dan?! Dit is niet iets wat 'over night' opgelost kan worden.....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gudde valt niet zo kwalijk te nemen nee, maar het is toch overduidelijk dat hij niet geschikt is voor deze functie? Hij kan het wel proberen, maar je moet het doen.
Als dat zo makkelijk was, had iedereen dat wel gekund.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat moet ie doen dan?! Dit is niet iets wat 'over night' opgelost kan worden.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |